Jump to content
FAS Goran
space2703

Paljenje zimi - grejači / aditivi

Recommended Posts

Q5, godinu dana star, i Tiguan (ili kako se vec to vw govance pise), 6 godina star, zaledili prekjuce ujutru ...

moji JTDi pale normalno, puntu cak i ne trebaju grejaci :D

bas me zanima gde su ortaci sipali

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja palim lako, ali snegovi su mi na plinu doneli prilično povećanje potrošnje. Kod dizela mi se to povećavalo do najviše litru, a ovde će biti bogami bar 2 - 3.

Edited by nesa 169

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma dobro, ovakve temperature nisu merodavne za potrošnju. Rad u mestu, odleđivanje, kretanje ogromnim brzinama (10-15 kmh), moraju da uzmu svoj danak. Ne pamtim kada sam prešao potrošnju od 6 l/100, a sada sam na 6,5l.

Послато са HTC Desire 626G dual sim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja samo da potvrdim jos jedan slučaj ledjenja dizela, aditiviranog sa NIS-a. Hoće se neko od zaleđenih obratiti službi za zaštitu potrošača, to mene interesuje...
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/9/2017 at 3:35 PM, aleksa_indjija said:

Jedina zamerka do sad na JTD...  pocne da se hladi u leru, a pre toga bude zagrajen na radnu temperaturu.

 

Radio u mestu jedno pola sata, na -15, vetar duvao ko lud, a ja na vetrometini... mislim da bi za sat vremena bio skroz hladan i da ne bi imao grejanja.

 

Sad dve noci na -10, bez vetra, u zavetrini, ne pada temperatura, mozda malo ispod 90 stepeni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jutros 159 mjet od komsije ne moze da upali, 147mjet, x3 2.0d, a grande (iz prve, ali kilavo verglao) jedva upalio koji sam pozajmio bratu zadnjih par dana, a svima je zajednicko da imaju nekih 2km do posla, ne stigne se akumulator napuniti, na kablove bez problema upalili.

 

Inace mislim da svima kojima pada temperatura nije skroz ispravan termostat, evo na grandeu ne pada ispod 90c kada se zagreje, na superbu pada do 75 u leru i onda dalje ni makac, a nije padalo kada je bio skroz nov, zapravo tek sam ove zime to primetio, ali stalno isto, lepo podigne do 75, posle toga krene slabo da dize temperaturu, a cim se stane pada brzo do 75 nazad, znaci da ga tu otvara/zatvara umesto na 90 ili 88.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@vagenovac"a svima je zajednicko da imaju nekih 2km do posla, ne stigne se akumulator napuniti, na kablove bez problema upalili" 
Ženomobil se vozi do posla, otprilike 3-4 km. Dakle vožnja po SM plafon 15 minuta - Eno ga jadan Exide excell, kupljen u oktobru 2015 - resetuje bord svaki put kad se startuje. Kažem joj da ostavi pred kućom, ako već neće da napravi krug, da radi bar još 10 minuta da se napuni....al uvek zaboravi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na Škodi je to normalno ponašanje termostata.

Ajde i ja da se upišem.

Službeni 308 1.6 HDI. Unazad par dana sam imao čast da radim od 4h. Upalio je svaki put bez problema. Temperature su bile oko -13. Na 15.000 redovno servisiran i uvek nov filter goriva. Naftu sipam samo na Petrol pumpi. Akumulator je došao na kolima koja su kupljena na placu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Srecom temperature idu u plus, pa zena nece morati peske. :)

 

A i ja kao vagenovac imam relacije sad od 1km, kad kuci idem i krace :) Srecom akumulator je od pre par meseci, tako da sve jos uvek radi kako valja.

Malo ga izvezem vikendom na neki bulevar, uzelim se da ga stiznem malo, pardon, da napunim akumulator malo. ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

I meni je kao i Vagenovcu jutros malo kilavije zaverglao, za razliku od juče i prekjuče. Mora da je jutros bio malo ubitačniji mraz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne bih rekao. U Nedelju je takođe malo kilavije verglao, pa onda 2, 3 naredna dana upalio kao Wageni leti, na pola okretaja anlasera
Jutros opet onako...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pohvala za JTDm. Momak što je kupio Alfu od mene se pohvalio da je pre desetak dana kad je bio onaj kijamet užasni na jugu Srbije, upalio Alfu na -29C. Okolina Vranja u pitanju.

 

Edited by nidza

Share this post


Link to post
Share on other sites

Interesuje me da li neko ima iskustva sa aditivom protiv smrzavanja euro dizela? U prilici sam da kupim K2 DFA 39, ali nigde nemogu naci vise podataka o sastavu osim onih naj osnovnijih sto pise na bocici. 

Evidentno je da je to aditiv protiv smrzavanja ali interesuje me da li moze da se sipa i u eurodizel koji cu trositi sa mojom Cromom 2007 multijet 120 ks, bez bojazni da na duge staze podje nesto podje zlu sa sistemom za ubrizgavanje, pumpom, dpf-om, eger ventilom i  slicno ?

 

 

Edited by Ivan
Spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, DraganUS said:

Druze gde zivis ti kad edizel mrzne kod tebe? Nema potrebe da sipas to ako si na balkanu.

Sent from my SM-J710F using Tapatalk
 

Drugar vozi multiplu, sipa gorivo na mol-u i uredno mu smrao dizel prosle zime kada mu je auto ostao napolju, takodje sam u komsiluku video to jutro slice probleme sa dizelima. Jeste bio ekstrem taj dan ali opet. Kako sam u medjuvremenu i sam postao vlasnik dizel vozila  voleo bih da izbegnem takve situacije dodavanjem aditiva. Neznaci mi nista cena od 1000 dinara na 600 l ako to garantuje da necu  imati takvih problema, a nije mi tesko ni sipati aditv prilikom svakog tocenja. 

Inace...u Srbiji sam . :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije bas smrzavanje, vec stvaranje parafina, ali svejedno ne mozes da upalis auto dok ne otopli.

Ja sam koristio Castrol tda i Wynns-ne znam tacno oznaku, ali ne mozes da pogresis.

Narocito su problematicni prelazni periodi, kao sto je sad npr tj kad udari prvi ozbiljniji minus posle lepseg vremena.

Na odredjenim pumpama ostane jos "letnjeg" ED-a, koji je predvidjen do -2, -3, -5.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Castrol Tda. Isproban na preko -20c i mislim da bese ima kao i neka svojstva kao i ovi aditivi za poboljsanje sistema ubrizgavanja ali nije jeftin, mislim da je verovatno oko.1000din i nema ga svuda :)

Послато са SM-J320FN уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

k2 je ok marka za one mirise, ono za odmascivanje, jelenska krpa je dobra itd...ali nisam bas siguran da bih sipao u rezervoar nesto sto nije castrol, wynns, liqui moly i sl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kupljen k2. Javim impresije kada smuckam i stavim u zamrzivac jednu litru . Ako ostane tecan  i ne napravi se zele znaci da radi, a sto se tice kvaliteta proizvoda...racunam da nemoze biti toliko smece  da zagadi   ovo djubre od  euro dizela koje inace svako sipamo u svoj automobil.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@westorbit

Nepotrebno otvorena tema je spojena sa postojecom. Pre otvaranja nove teme, proveriti sadrzaj pomocu Search, kako ne bi duplirali sadrzaj.

 

Licno nikada nisam sipao bilo kakav aditiv u dizel. Kvalitetno gorivo, sto puniji rezervoar i nisam imao problema ni posle par dana stajanja auta na ispod -20 i vetru (ono pre neku godinu).

Kao sto ljudi kazu, dosta njih udje u neki nagli prelaz temperature sa gorivom od pre mesec dva, ako su tada natankovali pun i manje vozili. A znam i prilicno ljudi koji voze sa par litara u rezervoaru, voze na rezervi, dospu par litara, pa opet do lampice. Najjace mi je kad tako ovde krenu da pisu o potrosnji, na osnovu par litara i par desetina km... Pumpe i gorivo necu da komentarisem (a za to imamo i odgovarajuce teme), gomila je napisanih iskustava, pametnom dovoljno...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...