Easy Rider 14 Posted January 11, 2017 Q5, godinu dana star, i Tiguan (ili kako se vec to vw govance pise), 6 godina star, zaledili prekjuce ujutru ... moji JTDi pale normalno, puntu cak i ne trebaju grejaci bas me zanima gde su ortaci sipali Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesa 169 348 Posted January 11, 2017 (edited) Ja palim lako, ali snegovi su mi na plinu doneli prilično povećanje potrošnje. Kod dizela mi se to povećavalo do najviše litru, a ovde će biti bogami bar 2 - 3. Edited January 11, 2017 by nesa 169 Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1261 Posted January 11, 2017 Ma dobro, ovakve temperature nisu merodavne za potrošnju. Rad u mestu, odleđivanje, kretanje ogromnim brzinama (10-15 kmh), moraju da uzmu svoj danak. Ne pamtim kada sam prešao potrošnju od 6 l/100, a sada sam na 6,5l.Послато са HTC Desire 626G dual sim Quote Share this post Link to post Share on other sites
voodoons 349 Posted January 11, 2017 Ja samo da potvrdim jos jedan slučaj ledjenja dizela, aditiviranog sa NIS-a. Hoće se neko od zaleđenih obratiti službi za zaštitu potrošača, to mene interesuje... Quote Share this post Link to post Share on other sites
aleksa_indjija 4 Posted January 11, 2017 On 1/9/2017 at 3:35 PM, aleksa_indjija said: Jedina zamerka do sad na JTD... pocne da se hladi u leru, a pre toga bude zagrajen na radnu temperaturu. Radio u mestu jedno pola sata, na -15, vetar duvao ko lud, a ja na vetrometini... mislim da bi za sat vremena bio skroz hladan i da ne bi imao grejanja. Sad dve noci na -10, bez vetra, u zavetrini, ne pada temperatura, mozda malo ispod 90 stepeni. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted January 12, 2017 Jutros 159 mjet od komsije ne moze da upali, 147mjet, x3 2.0d, a grande (iz prve, ali kilavo verglao) jedva upalio koji sam pozajmio bratu zadnjih par dana, a svima je zajednicko da imaju nekih 2km do posla, ne stigne se akumulator napuniti, na kablove bez problema upalili. Inace mislim da svima kojima pada temperatura nije skroz ispravan termostat, evo na grandeu ne pada ispod 90c kada se zagreje, na superbu pada do 75 u leru i onda dalje ni makac, a nije padalo kada je bio skroz nov, zapravo tek sam ove zime to primetio, ali stalno isto, lepo podigne do 75, posle toga krene slabo da dize temperaturu, a cim se stane pada brzo do 75 nazad, znaci da ga tu otvara/zatvara umesto na 90 ili 88. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 799 Posted January 12, 2017 @vagenovac"a svima je zajednicko da imaju nekih 2km do posla, ne stigne se akumulator napuniti, na kablove bez problema upalili" Ženomobil se vozi do posla, otprilike 3-4 km. Dakle vožnja po SM plafon 15 minuta - Eno ga jadan Exide excell, kupljen u oktobru 2015 - resetuje bord svaki put kad se startuje. Kažem joj da ostavi pred kućom, ako već neće da napravi krug, da radi bar još 10 minuta da se napuni....al uvek zaboravi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dezurni 399 Posted January 12, 2017 Na Škodi je to normalno ponašanje termostata. Ajde i ja da se upišem. Službeni 308 1.6 HDI. Unazad par dana sam imao čast da radim od 4h. Upalio je svaki put bez problema. Temperature su bile oko -13. Na 15.000 redovno servisiran i uvek nov filter goriva. Naftu sipam samo na Petrol pumpi. Akumulator je došao na kolima koja su kupljena na placu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 734 Posted January 12, 2017 Srecom temperature idu u plus, pa zena nece morati peske. A i ja kao vagenovac imam relacije sad od 1km, kad kuci idem i krace Srecom akumulator je od pre par meseci, tako da sve jos uvek radi kako valja. Malo ga izvezem vikendom na neki bulevar, uzelim se da ga stiznem malo, pardon, da napunim akumulator malo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13160 Posted January 12, 2017 I meni je kao i Vagenovcu jutros malo kilavije zaverglao, za razliku od juče i prekjuče. Mora da je jutros bio malo ubitačniji mraz. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dezurni 399 Posted January 12, 2017 Ili posustaje. Možda bi mogao da ga osvežiš danas. Da te ne iznenadi ujutru. Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13160 Posted January 12, 2017 Ne bih rekao. U Nedelju je takođe malo kilavije verglao, pa onda 2, 3 naredna dana upalio kao Wageni leti, na pola okretaja anlasera Jutros opet onako... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dezurni 399 Posted January 12, 2017 Navijam da me se ne setiš jedno jutro Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13160 Posted January 12, 2017 Ihhhh... ma ko ga ebe, zapaliću ga Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 617 Posted January 17, 2017 (edited) Pohvala za JTDm. Momak što je kupio Alfu od mene se pohvalio da je pre desetak dana kad je bio onaj kijamet užasni na jugu Srbije, upalio Alfu na -29C. Okolina Vranja u pitanju. Edited January 17, 2017 by nidza Quote Share this post Link to post Share on other sites
westorbit 4 Posted November 29, 2017 (edited) Interesuje me da li neko ima iskustva sa aditivom protiv smrzavanja euro dizela? U prilici sam da kupim K2 DFA 39, ali nigde nemogu naci vise podataka o sastavu osim onih naj osnovnijih sto pise na bocici. Evidentno je da je to aditiv protiv smrzavanja ali interesuje me da li moze da se sipa i u eurodizel koji cu trositi sa mojom Cromom 2007 multijet 120 ks, bez bojazni da na duge staze podje nesto podje zlu sa sistemom za ubrizgavanje, pumpom, dpf-om, eger ventilom i slicno ? Edited November 29, 2017 by Ivan Spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
DraganUS 449 Posted November 29, 2017 Druze gde zivis ti kad edizel mrzne kod tebe? Nema potrebe da sipas to ako si na balkanu.Sent from my SM-J710F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
westorbit 4 Posted November 29, 2017 Just now, DraganUS said: Druze gde zivis ti kad edizel mrzne kod tebe? Nema potrebe da sipas to ako si na balkanu. Sent from my SM-J710F using Tapatalk Drugar vozi multiplu, sipa gorivo na mol-u i uredno mu smrao dizel prosle zime kada mu je auto ostao napolju, takodje sam u komsiluku video to jutro slice probleme sa dizelima. Jeste bio ekstrem taj dan ali opet. Kako sam u medjuvremenu i sam postao vlasnik dizel vozila voleo bih da izbegnem takve situacije dodavanjem aditiva. Neznaci mi nista cena od 1000 dinara na 600 l ako to garantuje da necu imati takvih problema, a nije mi tesko ni sipati aditv prilikom svakog tocenja. Inace...u Srbiji sam . Quote Share this post Link to post Share on other sites
skile86 539 Posted November 29, 2017 Nije bas smrzavanje, vec stvaranje parafina, ali svejedno ne mozes da upalis auto dok ne otopli. Ja sam koristio Castrol tda i Wynns-ne znam tacno oznaku, ali ne mozes da pogresis. Narocito su problematicni prelazni periodi, kao sto je sad npr tj kad udari prvi ozbiljniji minus posle lepseg vremena. Na odredjenim pumpama ostane jos "letnjeg" ED-a, koji je predvidjen do -2, -3, -5. Quote Share this post Link to post Share on other sites
alfini0507 1653 Posted November 29, 2017 Moja preporuka za Castrol!Sent from my E2105 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted November 29, 2017 Castrol Tda. Isproban na preko -20c i mislim da bese ima kao i neka svojstva kao i ovi aditivi za poboljsanje sistema ubrizgavanja ali nije jeftin, mislim da je verovatno oko.1000din i nema ga svuda Послато са SM-J320FN уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted November 29, 2017 k2 je ok marka za one mirise, ono za odmascivanje, jelenska krpa je dobra itd...ali nisam bas siguran da bih sipao u rezervoar nesto sto nije castrol, wynns, liqui moly i sl. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dezurni 399 Posted November 29, 2017 A do рre dve zime si morao da razmišljaš samo o jelenskim krрama i mirisima.... 1 totti reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
westorbit 4 Posted November 29, 2017 Kupljen k2. Javim impresije kada smuckam i stavim u zamrzivac jednu litru . Ako ostane tecan i ne napravi se zele znaci da radi, a sto se tice kvaliteta proizvoda...racunam da nemoze biti toliko smece da zagadi ovo djubre od euro dizela koje inace svako sipamo u svoj automobil. 1 Milutinac reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17593 Posted November 29, 2017 @westorbit Nepotrebno otvorena tema je spojena sa postojecom. Pre otvaranja nove teme, proveriti sadrzaj pomocu Search, kako ne bi duplirali sadrzaj. Licno nikada nisam sipao bilo kakav aditiv u dizel. Kvalitetno gorivo, sto puniji rezervoar i nisam imao problema ni posle par dana stajanja auta na ispod -20 i vetru (ono pre neku godinu). Kao sto ljudi kazu, dosta njih udje u neki nagli prelaz temperature sa gorivom od pre mesec dva, ako su tada natankovali pun i manje vozili. A znam i prilicno ljudi koji voze sa par litara u rezervoaru, voze na rezervi, dospu par litara, pa opet do lampice. Najjace mi je kad tako ovde krenu da pisu o potrosnji, na osnovu par litara i par desetina km... Pumpe i gorivo necu da komentarisem (a za to imamo i odgovarajuce teme), gomila je napisanih iskustava, pametnom dovoljno... Quote Share this post Link to post Share on other sites