Jump to content
FAS Goran
Dire

Za proveru pre kupovine Fiat/Lancia/Alfa automobila

Recommended Posts

Pazario sam Multiplu 1.9 jtd po ispravama je 2002.g.to je po polisi osiguranja jer u novoj saobraćajnoj ne mogu da vidim godište i br.motora koji su na čipu,pa sam otišao na FiatEper kad tamo imam šta i da vidim,ukucam VIN i on mi izbaci da je auto napravljen 07.2000.g.i da je motor od 77 Kw-105 ks plus stoji oznaka CF2,motor M5 specijalna serija itd...,a u novoj saobraćajnoj stoji 85 Kw ! Znači totalno sam poludeo,i nemam pojma šta da radim sad,na staklima auta je svuda oznaka 01,na pojasevima je 2000.Možda je auto napravljen 2000.a prodat 2001.g.ali otkud u polisi 2002.g.i 85 kw,to me buni a takođe ne znam šta ću za veliki servis jer bi trebalo da naručim delove. Da li je neko imao iskustva ili sličan problem,i koliko je Eper siguran u podacima? <_<

Edited by neshaoct
prebačen post

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tačno je da je tvoj auto napravljen u julu 2000. godine. Tačno je i da je tada u njega stavljen motor od 105 KS, a da li je još uvek u njemu taj motor pogledaj po njegovom broju (piše u ePER-u), a piše i na bloku motora. :thumbup:

Podaci iz ePER-a su uvek 120% tačni. :thumbsup:

Mada, napiši broj šasije da proverimo i ovako...da možda nisi nešto pogrešno video ili ukucao...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prvo proveriš pa kupuješ auto. Inače kako reče nesha 120% eper ne greši, može biti jedino da si pogrešno ukucao. Što se tiče JTD multiple ima ih sa euro 4, euro 3 i euro 2 motorom.

Euro 2 -> 77kw

Euro 3 -> 81kw i 85kw

Euro 4 -> 88kw

Slikaj motor i okači odmah ću ti reći koji je. Ali po svoj prilici neko je lažirao papire pri uvozu i zavalio ti euro 2.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posetio sam servis pre kupovine,videli su da je loš protokomer,sve ostalo je bilo u super stanju,gledao sam stakla i iako je prodavac na sajtu naveo da je 2002.g.ja sam znao da je proizvodnja 2001.a u servisu su bili više nego ležerni.

Slikaću motor samo malo da pogledam kako se stavljaju slike,međutim,i ja mislim da je motor skoro sigurno Eu 2 jer na Eperu stoji Cf 2 a to su Eu2 motori sa 105 ks,inače je prva registracija moje Multiple u Srbiji 2008.g.pa mislim da je to izgleda nešto u vezi one preregistracije preko CG, a tada se uvozilo sve i svašta.

VIN br je : ZFA18600002080873 .

Jedino gajim nadu da pošto je na svim staklima 01 da je možda ipak motor od 110ks jer od 115 nije sigurno,on je počeo da se ugrađuje 2002.g. :unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po ovome euro2 ali šta ako je neko naknadno ugradio neki drugi motor? Eper to neće znati. Da li ti je broj motora ovaj 2091302 :question:

Kako se postavljaju slike pogledaj ovde

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uf,danas ću verovatno da postavim slike,pre toga da odem kod nekog majstora da mi pogleda gde je broj motora,a sve sam to tražio da provere u servisu :realmad: .

Plastični ukrasno-zaštitni poklopac glave motora je kao u onima iz 00-01.godište, ali su mu oznake FIAT sive boje i oznaka JTD je u bojama Italijanske zastave,nije farbano u kućnoj radinosti sigurno,i takav poklopac do sada nisam video.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pogledaj ovu sliku

alfajtd.jpg

EGR kod euro 2 motora stoji napred (bar mislim da je tako kod svih), taj ventil napred na sredini oko kog je opkrojena plastika poklopca motora. Imaš to?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da,da,upravo je tako i kod mene, i to potvrđuje moje sumnje.

Prošlo je i u servisu, niko ustvari nije obraćao pažnju pa da mi to napomene,verovatno bih tražio da cena bude manja ili ne bih kupio..ali sam mislio da pošto je nova saobraćajna da je već sve provereno...

Idem kod majstora napokon pa ću da pogledam šta ću na dalje. :unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Definitivno je euro 2 i definitivno je nešto muvano. Izgleda da će ti se broj motora poklapati sa ovim u eperu pa je manja verovatnoća da je prekucavan. Ali su verovatno papire pri uvozu prepravljali. Ne zaboravi carisnski prekršaj ne zastareva 5 godina. A bilo je kod nas slučajeva da su vozila oduzimana i posle nekoliko godina. Ima o tome tema na cbc-u čini mi se.

Share this post


Link to post
Share on other sites

26082011562.jpg

Majstor u gužvi, dogovor je za vikend ili od ponedeljka. Evo slike,ali je to ipak čini mi se Eu 2. Šta sad da radim,ispadah baš naivan,a sve sam uradio sa oprezom.

Ako u polisi osiguranja piše 2002.g i 85 kw i ako u novoj saobraćajnoj piše 85 kw,+ vozio sam auto na servis,na staklima svuda 01,šta sam onda ja pogrešno uradio što ne bi svaki prosečan čovek isto tako,jedino što sam mislio da je proizvodnja 2001.ali mi je taj kompromis bio prihvatljiv.

Jbg,auto mi je stvarno odličan i pošto je Egr već zatvoren,ja imam Eu 1,a možda nemam ni plivajući zamajac pa može biti i nešto dobro iz cele priče?

Sve u svemu,eto prilike da neko sa foruma nauči nešto na mojim greškama,dakle iako nešto piše na dokumentu koji je uzdao zvaničan državni organa,to uopšte ne mora da je tačno.

Edited by MULTUPRAKTIK

Share this post


Link to post
Share on other sites

P.s. ali šta je muvano i kako kada postoji valjda prilikom uvoza saobraćajna dozvola,pokušavam da ukapiram šta je poenta tog prodavca koji je uvozio auto,npr.ako je Eu 2 onda ne može da uveze ali zašto nije prepravio saobraćajnu na 2001.nego je napisao 2002.g.jer mogao je da stavi podatak da ima motor od 110ks a ne 115.I šta to rade carinici,tolike probleme su tako napravili ljudima,jer ovo su jedino oni mogli da urade obzirom da Sup ne gleda auto nego papire,a tehnički p. može da se uradi i da ne ide auto na pregled.

Sada ja imam auto iz 2002.g.sa 85 Kw,mogao sam lepo da naručim set za veliki servis i da tek onda vidim da nešto ne paše...+ što kada nekad budem prodavao MPV kornjaču imaću problema-ne znam kako bih sve objasnio kupcu-katastrofa ! :realmad:

Edited by MULTUPRAKTIK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zovi prodavca i kaži da si terao auto u AMSS na detaljnu proveru i da su ti rekli da podaci iz saobraćajne ne odgovaraju. Traži da ti vrati pare.

Evo pročitaj ovu temu, jeste da iam da se čita al ćeš čuti šta se sve dešava.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ehmm,pročitao sam, doduše ne sve ali sam video suštinu,bolje da nisam ni čitao.

Ja sam ipak kupio od prodavca koji je još uvek vlasnik u saobraćajnoj i ja neću uopšte da prenosim auto na sebe sada,to je bolje za mene ali mislim da neće biti efekta da zovem jer već znam šta će mi reći i znam da pare neće sigurno da mi vrati.

Odlučio sam da je bolje da vozim auto i mislim da će sve biti ok,sve drugo znači da ostajem bez kola ni kriv ni dužan, a u ovakvoj državi je ipak bolje biti i malo pragmatičan,jer ako počnem da isterujem pravdu ( tj.da se borim za moje pravo ) to samo znači da ću na kraju jedini ja da budem oštećen,ovo je ipak Srbija gde se uglavnom štite prevaranti !

Pozvaću na onaj mob.da se dogovorimo za računar. :)

Razmišljam da je možda Multipla prodata 2002.g.u Italiji, i to je moguća varijanta?

U Srbiji je I x registrovana 2008.g.da li je tada bila ona preregistracija sa CG ? :unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mala pomoć pošto se uopšte ne razumem u fiatove mašine, da li postoji fiat 1.9 jtd sa snagom 59 kw. Ranije kada sam molio za proveru na eper-u neko mi je napisao da ima 80 konja i 58 kw a u saobraćajnoj od punta koji kupujem u ponedeljak stoji 59kw. Napominjem da želim da kupim baš taj koji mi je neko sa foruma proverio na eper-u. Da li je moguća greška u saobraćajnoj i šta da radim ako jeste? Sve drugo se poklapa i broj šasije i broj motora sa eper-om. Unapred zahvalan, Nemanja.

Evo i broja šasije još jednom: ZFA18800000393482

Sada sam i sam ukucao u eper broj šasije i izbacio mi je da je sa 58kw. Šta sada???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije važnio šta piše u saobraćajnoj. Jedino je važno šta piše u ePER-u. Koliko KW tamo piše, toliko snage ima motor.

Nemoj se opterećivati sitnom greškom od 1 KW, ljudima piše u saobraćajnoj i godište koje nije pravo...podmlađivani automobili po 1, 2 i više godina, a ti se potres'o zbog tamo jednog KW... :D;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

dal po broju sasije mogu da znam dal je motor euro3 ili ne?

Na ePER bas i nisam video da se negde kaze za takvu klasifikaciju!

Share this post


Link to post
Share on other sites

dal po broju sasije mogu da znam dal je motor euro3 ili ne?

Na ePER bas i nisam video da se negde kaze za takvu klasifikaciju!

U redu MVS: ti piše između ostalog CF2, CF3, CF4 što znači euro,2, euro3, euro4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije ga pronašao jer taj ePER gde si proveravao ima podatke o vozilima proizvedenim npr. do 2005 godine.

Trenutno nijedan od novijih online linkova (koji ti mogu pomoći) ne radi...pa, ostaje da sačekaš nekoga ko ima ePER kod sebe na kompu... :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...