Guest 13220 Posted December 1, 2008 Punto 1 1108 trosi 12 u modu penzionerske voznje a 15 kad vozim normalno (do 3500 rpm) Na leru radi normalno lepo vuce i lepo pali Na njemu su nove NGK svecice novi filteri (vazduh/benzin/ulje)Sta moze da bude uzrok ovolikoj potrosnji i koja je realno normalna potrosnja ako uzmemo u obzir da je zima i da je iskljucivo gradska voznja 5-6km Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted December 1, 2008 ...i da je iskljucivo gradska voznja 5-6kmKreneš, i voziš samo 5, 6 Km...i onda gasiš auto ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted December 1, 2008 Proveri ispravnost automatskog coka i termostata za mesanje vode.Mozda ti je auto podhladjen svih tih 5-6 km pa ti je potrosnja ogromna. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted December 1, 2008 prvo to su uzasno kratke relacije da bi pricao o potrosnji.probaj ga na malo duze relacije pa vidi onda potrosnju,u sadasnjoj situaciji to nije nikakav parametar Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted December 1, 2008 napunis rezervoar bukvalno do cepa,resetujes km/h i na 100km kad predjes sipas opet do cepa koliko ti je stalo to ti je stvarna potrosnja Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest 8074 Posted December 1, 2008 U tih 5-6km i ne stigne se motor zagrejati. Hladno je, kratke relacije, potrošnja je sigurno povećana. Quote Share this post Link to post Share on other sites
chila 0 Posted December 1, 2008 Startujes motor,krenes,predjes par kilometara,stanes,ugasis,on se ohladi i tko opet pa ti je zto povecana potrosnja! A i ovo sto ti je rekao boki je najsigurnije merenje,ali da bi dobio "pravu" vrednost moras malo duze da ga vozis! Quote Share this post Link to post Share on other sites
BaneT 0 Posted December 2, 2008 Kako stvari stoje sa cajgerom temperature? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest 13220 Posted December 8, 2008 Otkacio sam lambda sondu i potrosnja je pala na 11 litara Ali i to mi se cini previse Od kuce do posla imam oko 5 km i to mi je standardna relacija.Cajger tempa bi rado postavio ali majstor mi tvrdi na nemam gde da ga zakacim da nema nikakav instrument koji bi cajgeru davao informaciju Quote Share this post Link to post Share on other sites
BaneT 0 Posted December 8, 2008 možda je vreme da menjaš majstora Može da se odradi. Ima zezanja ali može. A jel ti majstor rekao da skineš konektor sonde? Quote Share this post Link to post Share on other sites
bax76 0 Posted December 8, 2008 Zastava 10, je zimi na turama od 4-5 km, od posla, i nazad trosila do 9.5 litara, obicno 8- 8.5 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest 13220 Posted December 9, 2008 ...majstor mi je otkacio sondu i smanjio je potrosnju na 11 litara.Ali mi se i 11 cini mnogo kapiram da je za taj motor u ovim uslovima 10 realnoSto se pokazivaca za temp tice veoma sam raspolozen da ga ugradim.Koliko znam on ide u kompletu sa obrtomerom ali ne bih se zezao sa tim osim ako nisam 100% siguran da ce sve da radi kako trebaBio bi veoma zahvalan kad bi neko dao detaljna uputstva kako se montira tabla i povezuju instrumenti ili kad bi neko mogao da mi ugradi uz garaniciju uz naravno nadoknadu Quote Share this post Link to post Share on other sites
BaneT 0 Posted December 9, 2008 pitaj chikavilija ovde sa foruma, mislim da je on to radio , al se ne secam tacno koji je njegov motor. Treba ti drugi tip davača temperature, druga tabla, i tačan raspored pinova na konektoru kod table. Manje više je to to, ispraviće me neko ukoliko sam nešto ispustio. Imaš preciznije uputstvo na fiatforum.com, prelistaj. Quote Share this post Link to post Share on other sites
TheWickerMan 928 Posted December 9, 2008 Cini mi se za temperaturu nista ne dira...Samo zameni tabla...A za obrtomer se izvlaci dodatan pin... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest 13220 Posted December 12, 2008 102km sa 1000 dinara ili 12.2 litaraopet sam sipao za 1000 dinara pa cu da merim dalje Quote Share this post Link to post Share on other sites
NED 10 Posted December 12, 2008 Koliko je meni poznato, Punto 1 inace ne moze da se pohvali sa malom potrosnjom , a uz to i HLADNO JE LJUDI, znaci sporije zagrevanje, male relacije i eto resenja enigme. :lool: Quote Share this post Link to post Share on other sites
etibor 21 Posted December 12, 2008 Ako se ne varam to je monopoint, tj. ima jednu diznu. Mozda je dizna malo rastelovana pa... motori 1.1, 55KS i 60KS ne bi smeli da trose preko 10L nema sanse. Jedino ako ti prelazis tih 5km sat vremena. Koliko je presao auto? Da li si ikada cistio diznu?Mnogo je 12l. Mislim da preko 10L ne bi smeo da ide.Ja sam imao 1.2 75KS, przio sam ga skoro stalno, a trosio je oko 8-9L sa przenjem. Mislim da tebi ipak trosi malo vise nego sto bi trebalo...Posto ti nemas kazaljku za temperaturu, moras rucno da proveris da li ti termostat valja ili ne. Nadji na forumu kako se to radi. Pipanjem creva iz motora prema hladnjaku uglavnom.Pozdrav... Quote Share this post Link to post Share on other sites
TheWickerMan 928 Posted December 13, 2008 Meni 1.2 60ks ne prelazi 7 litara po gradu uz tezu nogu na gasu i relativno kratke relacije,a na otvorenom oko 5,5 l,max 6...E,da,maksimaln cepanje po krivudavim brdskim putevima-potrosnja 5.8...Kao sto rece etibor,dizna,ciscenje u ultrazvucnoj kadici je do 15e.Mada pogledaj da ti nije prezupcio za jedan zub,meni kaze jedan majstor da ako prezubi za jedan zub,moze da poveca potrosnju...(u ovo nisam siguran) Quote Share this post Link to post Share on other sites
NED 10 Posted December 13, 2008 Kakvih crnih 10litara.Meni 1.2 60ks ne prelazi 7 litara po gradu uz tezu nogu na gasu i relativno kratke relacije,a na otvorenom oko 5,5 l,max 6...E,da,maksimaln cepanje po krivudavim brdskim putevima-potrosnja 5.8...Auh, 5.8 l/km uz max gas na brdskom putu? Ipak mi to deluje malo malo! :lool: Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 283 Posted December 13, 2008 Nisi lepo procitao NED, cepanje 1.2 60 konja po planinskim predelima Znas ti koje je to cepanje Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest 13220 Posted December 16, 2008 Relacije su mi od hrama SvSave do Brace Jerkovic i nazad i od hrama do Botanicke baste i nazad sve je to oko 4-5 km u jednom pravcu.Potrosnja je opet velika 1000din 12,2 litra = 95 kilometaraVozim stvarno lagano kao penzionerSta da mu radim da dovedem potrosnju u normalu Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted December 16, 2008 ...tebi se auto ne ugreje, a kad motor nije na radnoj temperaturi, on troši više. Čini mi se da sam negde pročitao da je to oko 30% više goriva.Ako si već zamenio svećice, proverio diznu...Možda da probaš da promeniš relaciju kojom ideš.Ne mislim da kružiš, nego da voziš auto i na drugim, dužim relacijama, a ne samo do posla.Onda ćeš videti da li se potrošnja smanjuje na tom povećanom broju kilometara, od kojih je dobar deo vožen sa zagrejanim motorom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
BaneT 0 Posted December 17, 2008 definitivno ti relacija nije dovoljna da bi se utvrdila potrošnja, pogotovo ne po ovakvom vremenu. Dakle probaj na duže staze pa javi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
gormid 0 Posted December 17, 2008 ja menjam relacije svaki dan a potrosnja uvek ista 15l/100km heeheheh :-) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest 8074 Posted December 17, 2008 Letos na relaciji Zaječar - H. Novi (preko Bosne) otrošnja je bila ispod 6 l/100 km. Vozio sam svuda na ograničenje (90 max, osim na autoputu)....Inače sad na hladnom u gradu oseti se na potrošnju, pogotovu što ga do posla i grada vozim oko 3 km. Ne stigne ni da se zagreje... Quote Share this post Link to post Share on other sites