Stefannis 0 Posted January 15, 2015 (edited) Imam problem sa potrosnjom fiat punto mk1 97. 1.1 odjendom je skocila potrosnja sa 8l na 13.5 normalna voznja ne vise od 80kmh nebitno da lije gradska ili otvorena on trosi isto, e sad ne desava se svaki put ponekad trosi normalno i odjednom opet predje da trosi, gledao sam da ne curi negde ali nigde nije bilo i konstano trosi isto 13.5, vozio sam ga i na dijagnostiku da vidim da lije problem sonda, ali ona je ok, promenio svecice i kablove, filtere ali opet isto taman pocne normalno da trosi i sutra opet se vrati na 13.5, ja vise ne znam sta moze da mu bude, ako neko zna molio bih za pomoc da barem znam o cemu se radi da bih mogao da ga resim, vozicu ga i na stelovanje ventila i ciscenje step-a ali cisto sumanjam da je do toga..... ((( Tako ga vozim vec mesec ipo i nista jos uvek nisam naso do cega je..... Edited January 19, 2015 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dragan90 0 Posted December 10, 2016 (edited) Zdravo javljam se iz sokobanje vozim fiat punto 1.6 elx bertone kabrio 1996godiste imam problem sa potrosnju za 15kilometara voznje potrosi mi oko 7-8 litra benzin da li su upitanju dizne ili neki drugi problem?? I hteo sam da pitam jel moguce da se ubacii usisna grana od zastave 101 i da se ubaci razvodnik za paljenje isto od zastave 101? Edited December 13, 2016 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted December 10, 2016 Curi ti gorivo negde, nije moguće da toliko goriva potroši regularno. I kako si uopšte zaključio da je ta potrošnja u pitanju? Zašto bi išta od Zastave stavljao na Punta? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dragan90 0 Posted December 10, 2016 Oseca se gorivo tokom voznje ali stanem sve je suvo od rezervoara do motor,jedino menjao sam dizne stavio sam polovne mozda su one uzrok za potrosnju,da i auto ne radi uopste lepo trokira na mali gas preko 4000 obrtaja lepo prima gas,stvarno ne znam sta da mu radim... Jedino ako postoje neke membrane u ainspric pumpu pa da su one propale desilo mi se kada skinem folter vazduha bio je mokar od benzina. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dezurni 399 Posted December 11, 2016 Ti na ovaj motor hoćeš da stavljaš usis i paljenje od Zastave???? Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesa 169 348 Posted December 11, 2016 (edited) On curi definitivno, a ako se ispod haube ništa ne vidi ja bih pogledao prostor oko rezervoara, odnosno povratno crevo. Trokiranje verovatno ima veze s tim jer u sistemu se pojavi vazduh. A one Zastavine delove zaboravi. Edited December 11, 2016 by nesa 169 Dodao sam poslednju rečenicu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 20011 Posted December 11, 2016 7 hours ago, Dezurni said: Ti na ovaj motor hoćeš da stavljaš usis i paljenje od Zastave???? A sto ne bi stavio? Mislis da bi od Fiat Tipa ili neke Lancie dalo bolje rezultate? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dezurni 399 Posted December 11, 2016 Najbolje je da ostane u krugu familije. Imam ja italijanski razvodnik sa platinama. Taj bi imao najbolji učinak. I dva dvogrla dellorta i da peva 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 20011 Posted December 11, 2016 Eto, slozismo se kolega. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted December 11, 2016 Bolje dajte savet nego što trabunjate tu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5314 Posted December 11, 2016 Jedini pravi savet je da odveze auto kod majstora... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Memphis 15 Posted December 13, 2016 On 12/10/2016 at 11:33 PM, Dragan90 said: Oseca se gorivo tokom voznje ali stanem sve je suvo od rezervoara do motor,jedino menjao sam dizne stavio sam polovne mozda su one uzrok za potrosnju,da i auto ne radi uopste lepo trokira na mali gas preko 4000 obrtaja lepo prima gas,stvarno ne znam sta da mu radim... Jedino ako postoje neke membrane u ainspric pumpu pa da su one propale desilo mi se kada skinem folter vazduha bio je mokar od benzina. Ako si mijenjao dizne provjeri da ti ne curi gorivo iz injektora. Moguće da nisu dobro gumice sjele ili su loše pa tu curi gorivo. Veća potrošnja može biti i zbog loše lambde. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nikolasm 0 Posted February 22, 2018 (edited) Pozdrav svima, molim za savet iskusnih. Imam punto mk1 1,1 benzin. Od skoro mi se znatno povećala potrošnja goriva, praćena neravnomernim radom motora, trzanjem u vožnji dok je hladniji i smradom benzina prilikom paljenja. Upravo se vraćam od majstora koji konstatuje kvar iz naslova, kaže da auto ima samo 1, tzv tuš diznu i kaže da je istu teško naći i predlaže stavljanje karburatora od peugeota. Da li neko ima drugo mišljenje, da li se može i da li se isplati uzeti nova i druge ideje. Hvala unapred. Edited February 24, 2018 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
DarkoVule 1 Posted September 23, 2018 Pozdrav,nov sam na forumu i imam problem sa puntom mk1 1.2 8v,95 godiste.Do skoro je vozen na plin,kako je plin izvadjen potrosnja benzina je otisla na 20l/100km.Proverena creva ne prosipa,zamenjena lambda sonda,step motor,regulator pritiska,filter goriva.Molim ako neko zna uzrok da mi javi,bio je kod dva majstora i ne znaju, jos mi rekli da nema dzek za dijagnostiku iako ima neki na centrali. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 735 Posted September 24, 2018 Kako znas da je 20l? Napunio pun, vozio x km (po mogucstvu vise od 100) i opet dopunio pun, pa izracunao? Quote Share this post Link to post Share on other sites
DarkoVule 1 Posted September 24, 2018 Bas tako,posle 100 km stalo je tacno 20,56l.I zaboravio sam da spomenem da se malo oseca benzin na auspuhu . 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 7014 Posted September 24, 2018 Paljenje, neki problem, možda je i ranije trošio dosta , ali si vozio na plin pa nisi registrovao. 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
DarkoVule 1 Posted September 24, 2018 Šta može da bude problem sa paljenjem? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7731 Posted September 24, 2018 Moras da krenes redom. Dizne, pumpa, uzubjenje, paljenje, svecice, ventili, sve zivo 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
DarkoVule 1 Posted September 24, 2018 Postoji li neki nacin da sam proverim nešto od toga ili kod majstora. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted September 24, 2018 On 9/23/2018 at 8:01 PM, DarkoVule said: jos mi rekli da nema dzek za dijagnostiku iako ima neki na centrali. Kao što kažeš, ima. Za Punta je dovoljan VAGCOM KKL i 3pin adapter. Ovako izgleda 3-pinski adapter: Crvena i crna štipaljka koje se nalaze na 3-pinskoj strani adaptera treba da se povežu direktno na akumulator. Kažeš da je sonda promenjena...stavljena neka nova (univerzalna), ili polovna? Kakve su svećice? Quote Share this post Link to post Share on other sites
DarkoVule 1 Posted September 24, 2018 Sonda je polovna,svecice nisam menjao,samo sto sam ih skidao i ocistio.bile su crne od garezi.I iz auspuha ide crni dim kad god dam jaci gas. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7731 Posted September 24, 2018 Pa mnogo naliva goriva, ima lose sagorevanje zato to radi. Fakticki ti girivo na auspuh izlazi Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
miloss90 0 Posted December 18, 2018 Pozdrav, Nov sam na forumu i imam problem sa puntom mk1 1.2 8v,97 godiste. Povećala mi se potrošnja goriva kako plina tako i benzina je preko 12, praćena neravnomernim radom motora, trzanjem u vožnji, smradom benzina i pojavom garezi na auspuhu. Na autu su promenjeni kablovi, svecice, očišćen map senszor, klapna. Dijagnostina ne radi, ne moze da ocita kompjuter. Quote Share this post Link to post Share on other sites
DraganUS 450 Posted December 19, 2018 Sonda mozda. Sent from my SM-N950F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites