Guest 321 Posted November 9, 2008 Punto. 1.2 16v 2001 god. Primećujem u zadnje vreme, auto je počeo da troši vodu... odokativno, na 100km potroši oko 200g. Ne vidim nigde da je vlažno oko motora, kad se pusti grejanje, ne smrdi na antifriz... Da li je ko imao slične probleme? Liči mi da je popustio dihtung glave. Da li bi dijagnostika motora pokazala da li motor "sagoreva" vodu u cilindrima? Ili je, u sličaju stradanja dihtunga, voda počela da se meša sa uljem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Manfred 2 Posted November 9, 2008 Ne mora da znaci da je popustio dihtung, neka to bude poslednja opcija...Prva opcija neka ti bude mali hladnjak (za grejanje kabine) koji je inace boljka puntica, posto zna da procuri...Druga opcija neka bude provera svih creva hladnjaka...Treca opcija je da odvrnes chep za ulje sa motora i proveris da li je "slinav", ako jeste, onda troshkari, ako nije, onda ne bi trebalo, ali to nije 100% siguran pokazatelj... Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted November 9, 2008 ja isto nisam mogao da izvalim gde mi curka voda pa sam uzeo ovo,lepo promuckas sipas u tecnost za antifriz negde oko pola boce,na hladan auto upalis sacekas 20ak min da auto radi i posle par dana vozis sa grejanjem i gde god da curka trebalo bi da ti pomogne obavezno uzmi samo u TECNOM stanju,vredi pokusati Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest 2463 Posted November 9, 2008 I ako flisuje negde, neces videti, posto odmah ispari. Trazi bele tragove na spojevima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted November 9, 2008 pored navedenih mesta za curenje najvece sanse su ti na hladnjaku i desava se cesto i na samoj vodenoj pumpi.za hladnjak postoji sansa da aditiv zaustavi ili smanji curenje a za pumpu nemoze da pomogne mora zamena.posto su obe stvari lepo vruce tesko je da na toj kolicini koju gubis ostave trag ispod kola.pogledaj ove dve stvari moralo bi da ima na njima trag boje antifriza ako pustaju.na tvom motoru su sanse da je riknuo dihtung glave skoro ravne nuli Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest 321 Posted November 10, 2008 Najjednostavnije mi je da uzmem onu tečnost za hladnjak što je Boki preporučio, samo što sam ja mislio da se to sipa dok je motor zagrejan, pa čekaš 10-ak min. Pretpostavljam da ću je naći na OMV (usput mi sutra za posao) i oni su bogato opremljeni raznim džidžabidžama za kola Uzimam sutra to pa javim rezultate. Spojevi mi izgledaju ok, nisam nešto detaljno zagledao. Gledao sam i ulje, i ono mi deluje ok, nije promenilo boju. Da je u pitanju mali hladnjak, zar ne bi trebao da se oseća miris antifriza kad se uključi grejanje? Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted November 10, 2008 ja sam je kupio u ap sportu cena je 280din ali ima je i na pumpama verovatno,sipa se na hladan motor pa se ceka 20ak min da motor postigne rednu temperaturu,i 2-3 dana vozi sa grejanjem Quote Share this post Link to post Share on other sites
bax76 0 Posted November 10, 2008 Spojevi mi izgledaju ok, nisam nešto detaljno zagledao. Gledao sam i ulje, i ono mi deluje ok, nije promenilo boju. Da je u pitanju mali hladnjak, zar ne bi trebao da se oseća miris antifriza kad se uključi grejanje?Ma bolje je to malo ispitati, ti praskovi mogu mozda nesto da zapuse...I da ti je pukao mali hladnjak, onda bi imao problem sa mirisom, i magljenjem kabine. Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted November 10, 2008 ovo nije prasak i ja sam mu naglasio samo u TECNOM STANJU Quote Share this post Link to post Share on other sites
chila 0 Posted November 10, 2008 Ne znam konkretno o kakvj se tecnosti radi,ali cena mi ne deluje ubedljivo.Mislim da sam nesto slicno koristio i sam.Jel ta tecnost izgleda kao kasasti sok od kajsije ili breskve?Ako jeste onda je to samo mesavina antifriza i praha i ne valja!Preporucujem od Valvoline-a Radiator Stop Leak,600 RSD,tecnos bez primesa i ukljucaka.Deluje tako sto se na mastu curenja u kontaktu sa vazduhom susi i zaptiva rupu ili pukotinu.Sipa se kad je motor vruc i posle pola sata se rastvara u rashladnoj tecnosti i potpuno je bezopasana.Probao! Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted November 10, 2008 tecnost je vise boje frapea od banane sa sljokicama.isti princip kao i ta tvoja tecnost,nije nikakva mesavina praha i antifriza.bokiju je odradila posao Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted November 10, 2008 ...zar nije bolje sipati sredstvo za ciscenje sistema pa nek pokaze sta ima i onda to srediti? Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted November 10, 2008 ...ne treba da sipa nista dok ne vidi sta curi.pregled od 10ak minuta bi razjasnio sve. a, to sredstvo za ciscenje zna da pokaze i gde nije ranije curelo narocito posle vode u sistemu za hladjenje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest 11484 Posted November 12, 2008 imao sam isti problem sa gubljenjem vode dihtug glave sam zamenio i sve je bilo ok.na dijagnostici je pokazivao da je sve ok bez grešaka jer je to mehanički kvar nema veze sa dijagnostikom.obrati pažnju na temperaturu.kako ti radi auto ima li sitnih prekidanja u radu motora?ako je dihtung ujutru neki put upali na 3 cilindra sve dok ne izbaci vodu iz cilindra.to je moje iskustvo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest 321 Posted November 12, 2008 Uzeo zam Liqu Moly i posle ovih dan dva ne primećujem da auto troši vodu, ali se odjednom pojavio trag oko pumpe za vodu i vidi se da negde pušta. Možda i pre sipanja Molly-a je postojao trag, a da nisam to primetio. Dakle, sledi mi zamena pumpe, ali jbg... to znači i zamenu kaiša, španera E, pošto mi auto nikada ne dostiže radnu temperaturu (ne dolazi kazaljka do pola), a u ova hladna vremena nekad ne pređe 1/4, da li da zamenim i termostat? Liči mi kao da je stalno otvoren. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Manfred 2 Posted November 12, 2008 kad vec menjash, menjaj sve, ako hoces da zadrzis auto... Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted November 12, 2008 pa kad radis sve to uradi i termostat nije 100 grosa a em ces se ogrejati,odmagliti stakla a i manje ce ti trositi Quote Share this post Link to post Share on other sites
jboban 0 Posted November 12, 2008 u ova hladna vremena nekad ne pređe 1/4, da li da zamenim i termostat?Obavezno! To ti je spas i za motor da ne bude pothladjen, a i za tebe da se ne smrzavas. Ja sam na Stilu zamenio termostat i dugo posle uživao kad je toplo u autu dok se nisam navikao Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest 321 Posted November 13, 2008 Skupio sam nove delove na gomilu (pumpa za vodu, termostat, zupcasti, spaner), ali ko za baksuza nivo tecnosti u hladnjaku nepromenjen, izgleda da je ona tecnost za zaptivanje uradila pos'o. Ne vidim vise ni vlazne tragove ispod vodene pumpe.Kako god, nova pumpa je ipak nova pumpa. Taman usput da zamenim i termostat Quote Share this post Link to post Share on other sites
biohazardny 0 Posted December 11, 2011 I meni je otisao dihtung glave na motoru. Koju marku dihtunga da uzmem . Mislim koji dihtunzi za glavu motora su najbilji. Ja sam naso neki spesso , ali majstor nece da ga stavi kaze da ne valjaju.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted December 11, 2011 Dodaj jos malo para i uzmi originalan! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted December 13, 2011 Koliko uopste izadje cela ta zamena dihtunga glave, niko nije pisao za 16v? Quote Share this post Link to post Share on other sites
pozarevljanin 0 Posted December 13, 2011 dihtung od 1000-2500 dinara,ravnjanje glave i zamena gumica ventila oko 1oooo din i ruke od 60-100eEDIT: znaci od 200-250e bi trebalo da ti bude dovoljno.ali ako ti neki hidropodizac nije dobar... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted December 14, 2011 Pu pu kod mene je sve u redu nego me je informativno zanimalo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Trifke 0 Posted June 1, 2016 (edited) Zdravo ja sam nov na forumu.Imam Problem. Auto trosi ulje i antifriz kao lud Edited June 2, 2016 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites