Jump to content
FAS Goran
Guest 321

Fiat Punto mk.2 1.2 16v - troši vodu

Recommended Posts

Guest 321

Punto. 1.2 16v 2001 god.

Primećujem u zadnje vreme, auto je počeo da troši vodu... odokativno, na 100km potroši oko 200g.

Ne vidim nigde da je vlažno oko motora, kad se pusti grejanje, ne smrdi na antifriz... Da li je ko imao slične probleme? Liči mi da je popustio dihtung glave. Da li bi dijagnostika motora pokazala da li motor "sagoreva" vodu u cilindrima? Ili je, u sličaju stradanja dihtunga, voda počela da se meša sa uljem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne mora da znaci da je popustio dihtung, neka to bude poslednja opcija...

Prva opcija neka ti bude mali hladnjak (za grejanje kabine) koji je inace boljka puntica, posto zna da procuri...

Druga opcija neka bude provera svih creva hladnjaka...

Treca opcija je da odvrnes chep za ulje sa motora i proveris da li je "slinav", ako jeste, onda troshkari, ako nije, onda ne bi trebalo, ali to nije 100% siguran pokazatelj...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja isto nisam mogao da izvalim gde mi curka voda pa sam uzeo ovo,lepo promuckas sipas u tecnost za antifriz negde oko pola boce,na hladan auto upalis sacekas 20ak min da auto radi i posle par dana vozis sa grejanjem i gde god da curka trebalo bi da ti pomogne obavezno uzmi samo u TECNOM stanju,vredi pokusati

aVrEs59.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest 2463

I ako flisuje negde, neces videti, posto odmah ispari. Trazi bele tragove na spojevima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pored navedenih mesta za curenje najvece sanse su ti na hladnjaku i desava se cesto i na samoj vodenoj pumpi.za hladnjak postoji sansa da aditiv zaustavi ili smanji curenje a za pumpu nemoze da pomogne mora zamena.posto su obe stvari lepo vruce tesko je da na toj kolicini koju gubis ostave trag ispod kola.pogledaj ove dve stvari moralo bi da ima na njima trag boje antifriza ako pustaju.na tvom motoru su sanse da je riknuo dihtung glave skoro ravne nuli

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest 321

Najjednostavnije mi je da uzmem onu tečnost za hladnjak što je Boki preporučio, samo što sam ja mislio da se to sipa dok je motor zagrejan, pa čekaš 10-ak min. Pretpostavljam da ću je naći na OMV (usput mi sutra za posao) i oni su bogato opremljeni raznim džidžabidžama za kola :) Uzimam sutra to pa javim rezultate.

Spojevi mi izgledaju ok, nisam nešto detaljno zagledao. Gledao sam i ulje, i ono mi deluje ok, nije promenilo boju. Da je u pitanju mali hladnjak, zar ne bi trebao da se oseća miris antifriza kad se uključi grejanje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja sam je kupio u ap sportu cena je 280din ali ima je i na pumpama verovatno,sipa se na hladan motor pa se ceka 20ak min da motor postigne rednu temperaturu,i 2-3 dana vozi sa grejanjem

Share this post


Link to post
Share on other sites
Spojevi mi izgledaju ok, nisam nešto detaljno zagledao. Gledao sam i ulje, i ono mi deluje ok, nije promenilo boju. Da je u pitanju mali hladnjak, zar ne bi trebao da se oseća miris antifriza kad se uključi grejanje?

Ma bolje je to malo ispitati, ti praskovi mogu mozda nesto da zapuse...

I da ti je pukao mali hladnjak, onda bi imao problem sa mirisom, i magljenjem kabine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam konkretno o kakvj se tecnosti radi,ali cena mi ne deluje ubedljivo.Mislim da sam nesto slicno koristio i sam.Jel ta tecnost izgleda kao kasasti sok od kajsije ili breskve?

Ako jeste onda je to samo mesavina antifriza i praha i ne valja!

Preporucujem od Valvoline-a Radiator Stop Leak,600 RSD,tecnos bez primesa i ukljucaka.Deluje tako sto se na mastu curenja u kontaktu sa vazduhom susi i zaptiva rupu ili pukotinu.Sipa se kad je motor vruc i posle pola sata se rastvara u rashladnoj tecnosti i potpuno je bezopasana.Probao!

Share this post


Link to post
Share on other sites

tecnost je vise boje frapea od banane sa sljokicama.isti princip kao i ta tvoja tecnost,nije nikakva mesavina praha i antifriza.bokiju je odradila posao

Share this post


Link to post
Share on other sites

...zar nije bolje sipati sredstvo za ciscenje sistema pa nek pokaze sta ima i onda to srediti?

Share this post


Link to post
Share on other sites

...ne treba da sipa nista dok ne vidi sta curi.pregled od 10ak minuta bi razjasnio sve. a, to sredstvo za ciscenje zna da pokaze i gde nije ranije curelo narocito posle vode u sistemu za hladjenje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest 11484

imao sam isti problem sa gubljenjem vode dihtug glave sam zamenio i sve je bilo ok.na dijagnostici je pokazivao da je sve ok bez grešaka jer je to mehanički kvar nema veze sa dijagnostikom.obrati pažnju na temperaturu.kako ti radi auto ima li sitnih prekidanja u radu motora?ako je dihtung ujutru neki put upali na 3 cilindra sve dok ne izbaci vodu iz cilindra.to je moje iskustvo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest 321

Uzeo zam Liqu Moly i posle ovih dan dva ne primećujem da auto troši vodu, ali se odjednom pojavio trag oko pumpe za vodu i vidi se da negde pušta. Možda i pre sipanja Molly-a je postojao trag, a da nisam to primetio. Dakle, sledi mi zamena pumpe, ali jbg... to znači i zamenu kaiša, španera :(

E, pošto mi auto nikada ne dostiže radnu temperaturu (ne dolazi kazaljka do pola), a u ova hladna vremena nekad ne pređe 1/4, da li da zamenim i termostat? Liči mi kao da je stalno otvoren.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa kad radis sve to uradi i termostat nije 100 grosa a em ces se ogrejati,odmagliti stakla a i manje ce ti trositi

Share this post


Link to post
Share on other sites
u ova hladna vremena nekad ne pređe 1/4, da li da zamenim i termostat?

Obavezno! To ti je spas i za motor da ne bude pothladjen, a i za tebe da se ne smrzavas. Ja sam na Stilu zamenio termostat i dugo posle uživao kad je toplo u autu dok se nisam navikao ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest 321

Skupio sam nove delove na gomilu (pumpa za vodu, termostat, zupcasti, spaner), ali ko za baksuza nivo tecnosti u hladnjaku nepromenjen, izgleda da je ona tecnost za zaptivanje uradila pos'o. Ne vidim vise ni vlazne tragove ispod vodene pumpe.

Kako god, nova pumpa je ipak nova pumpa. Taman usput da zamenim i termostat :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

I meni je otisao dihtung glave na motoru. Koju marku dihtunga da uzmem . Mislim koji dihtunzi za glavu motora su najbilji. Ja sam naso neki spesso , ali majstor nece da ga stavi kaze da ne valjaju....

Share this post


Link to post
Share on other sites

dihtung od 1000-2500 dinara,ravnjanje glave i zamena gumica ventila oko 1oooo din i ruke od 60-100e

EDIT: znaci od 200-250e bi trebalo da ti bude dovoljno.ali ako ti neki hidropodizac nije dobar...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravo ja sam nov na forumu.Imam Problem.

Auto trosi ulje i antifriz kao lud 

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...