gola 0 Posted November 5, 2008 Pozdrav svima na forumu.Zanima me ima li neko iskustva oko alternativne zamene nekog lonca umesto katalizatora,posto sam se ja za..bo i skinuo svoj,koji bi mogao da vrati back pressure na standard ili ako znate nekog pouzdanog za pemapiranje kompa.Unapred hvala. Quote Share this post Link to post Share on other sites
jboban 0 Posted November 5, 2008 Kako se manifestuje to vezano za promenjen "back pressure", ma šta to bilo? Quote Share this post Link to post Share on other sites
chila 0 Posted November 6, 2008 Smatra se da je radni vek katalizatora 100k,sto zavisi od vise uslova a posebno od kvaliteta goriva! U principu bi se dotrajali trebao zameniti novim,ali posto je kod nas sve kako jeste onda se u skoro 100% slucajeva to ne desava vec se jednostavno odsece i na njegovo mesto ubaci parce cevi ili neki obican lonac. Kako se to znacajno ne manifestuje na rad motora i na preformanse vec samo na zagadjivanje zivotne sredina(namerno sam napisao vec samo) onda se ta preksa ustalila.Posavetuj se sa nekim majstorom ili uradi ovo sto sam ti napisao,to je naravno moj predlog,a ako si savestan i imas para na pretek kupi novi katalizator Quote Share this post Link to post Share on other sites
starac vujadin 0 Posted November 30, 2009 Ima univerzalnih katalizatora. Kupi neki kvalitetniji...nisu jeftini, ali ces biti miran, umesto da ti se pali check engine lampica. Auto je napravljen da funkcionise sa katalizatorom i tako se ponasa njegova elektronika. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Visconti 0 Posted December 1, 2009 Moze da se skine kat, izbije se sace iz njega i kod tokara se napravi jedan dio koji ce malo drugu lambdu izvuci iz toka izduvnih plinova. Kad se to uradi , check engine light se ne pali i komp misli da je sve ok. Poznajem covjeka koji je to uspjesno odradio na puntu 2003 godiste. Mislim da je kod nasih vozila lambda navoj m18 x 1.5 .Evo i detaljnog topic-a o tome, jes da je o japancima ali princip je isti:http://www.nycnissans.com/showthread.php?t=201 Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 7 Posted December 1, 2009 inace kad izbacis katalizator ako neces da izduv promeni zvuk bolje stavi neki loncic umesto cevi Quote Share this post Link to post Share on other sites
scul 0 Posted December 1, 2009 po novom ZOBSu biće zabranjeno skidanje fabričkih katalizatora... valjda će to gledati na tehničkom, ko zna... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ostres 1 Posted December 2, 2009 Kod mene je vec bio izbacen kad sam kupio auto i stavljena samo cevka i to je cvrcalo i zvrndalo katastrofa.Kad mi je otisao mali lonac iza bivseg kata ubacio sam veci lonac koji je pokrio i bivsi kat i mali lonac tako da sada izgleda kao da je fabricki tako a i zvuci mnogo normalnije.Inace u pitanju je Croma sa 2.0 16v motorom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
gola 0 Posted January 11, 2010 ^^^ A jeli obrtni moment i dalje isti??? Quote Share this post Link to post Share on other sites
the_reaper 2 Posted January 11, 2010 manje otpora - vise snage na vecim rpm, vise otpora - vuce ranije, pa kako kome odgovara Quote Share this post Link to post Share on other sites
gola 0 Posted January 12, 2010 ^^^ Meni se cini da je upravo obrnuto Pitam se zasto se "auspuh"zove kompresiona cev??? Quote Share this post Link to post Share on other sites
the_reaper 2 Posted January 13, 2010 ja znam tj probao sam ovo je sve za atmo motore kod turba je drugacija racunica, tj nije toliko ni bitna Quote Share this post Link to post Share on other sites
gola 0 Posted January 13, 2010 ^^^ Interesantno.I ja sam probao isto ali kod mene je ispalo totalno obrnuto nego kod tebe.Sa katom sam imao vise snage na visim obrtajima i bolje je motor ulazio u obrtaje a bez na nizim je nesto bolji ali zato na visim je postao tromiji. Quote Share this post Link to post Share on other sites
stef 0 Posted January 14, 2010 Katalizator ima vise varijanti kako moze da se zameni i to nije nikakva topla voda. Po ozbiljnijim auspuh servisima to rade godinama i nema nikakvh gresaka i slicno. Moguci problem je sto ce po novom ZOBS-u, `novi` tehnicki pregled podrazumevati proveru izduvnih gasova. Ako skines katalizator, neces ga proci....Univerzalinih kao i std katalizatora ima da se kupi ali kostaju mozda i vise od nekih automobila clanova ovde.2 originalna za mog stila, u Italiji kostaju vise nego moj Stilo ...To je nastupajuci problem kod nas pogotovo zbog loseg goriva.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
fandjo 1 Posted January 14, 2010 Mislim da su univerzalni Walker zavisno od kubikaze motora nekih 100-150 evra a original 5 do deset puta skuplji. Quote Share this post Link to post Share on other sites
stef 0 Posted January 14, 2010 ^^^ Gde si nasao te Walker? Quote Share this post Link to post Share on other sites
the_reaper 2 Posted January 14, 2010 e da jos jedna stvar, meni su na proslom tehnickom merili emisiju na autu koji je tada imao samo jedan lonac i to protocan i prosao je tehnicki Quote Share this post Link to post Share on other sites
vlada hgt 0 Posted January 14, 2010 Jedno vreme dok sam vozio tipa sedicija, ostavio sam samo zadnji lonac supersprint auto se cuo kao motor opasan zvuk vozio par dana nisam izdrzao duze Quote Share this post Link to post Share on other sites
fandjo 1 Posted January 15, 2010 ^^^ Gde si nasao te Walker?Proguglas "univerzalni katalizatori' pa ti izbaci ovo, mogli bi da mi plate za reklamiranje kako drugacije da ti objasnim? Quote Share this post Link to post Share on other sites
darko 0 Posted January 15, 2010 mene je ceo auspuh prohromski sa novim katalizatorom i montazom kostao 370eura za tempru 2.0 Quote Share this post Link to post Share on other sites
fandjo 1 Posted January 17, 2010 Super si proso to je ok cena ,kolika je garancija za taj prohromski auspuh? Quote Share this post Link to post Share on other sites
darko 0 Posted January 17, 2010 ne znam nisam pitao , posto sam ga ugradio pre 2 godine i pre neki dan sam isao u servis menjao ulje i filtere gledao sam ispod kola posto je auto bio na dizalici auspuh nigde nije pozuteo niti ima pecku niti koroziju Quote Share this post Link to post Share on other sites
nemmen 0 Posted April 9, 2011 bio sam kod nekoliko majstora i savetovali su mi razlicito pa vas molim za misljenje - ocitana mi je greska zaprljan katalizator prilikom dijagnostike, resetovali smo je ali se posle nekoliko km opet pojavila...vozim bravo 1.6 na benzin i pitanje je gde i kako odraditi skidanje katalizatora, kod mene on nije na patosu nego je zavucen (kaze majstor) i savetuje razbijanje keramike sto mi ne zvuci najbolje...ako je neko resio sl problem molim da preporuci servis i opise sta je radjeno*ne bih stavljao univerzalne kat Quote Share this post Link to post Share on other sites
lomisa 9 Posted March 19, 2015 Na mom Tipu katalizator je popustio pa bih ga skinuo.Sta je bolje staviti cev ili lonac? Lambda sonda se nalazi na izlazu izduvne grane pre katalizatora pa ne bi trebalo da bude problema sa chek engine lampicom, a auto uglavnom i onako vozim na plin-venturi.Jedino ostaje pitanje buke.Da li je neko skidao i kakva su iskustva? Quote Share this post Link to post Share on other sites
hisd 0 Posted April 22, 2015 Skinuo sam ja katalizator tj.povadio sve iz njega jer se je jedan dio sasuo skroz pa je zvecao dok je ostatak malo bio i zacepljen.Iskoriscen je isti lonac od katalizatora samo sto je otvoren i unutra je postavljena jedna cijev tzv.prigusnica radi zvuka.Sto se buke tice nisam primjetio nikakvu razliku,cak sticem utisak kada dam gas,malo bolje onako zuji motor,ljepse.U pitanju je isto Tipo 1.4 ie.Bolje vuce u nizim obrtajima,prohodniji je a potrosnja je ista.Jedino je malo tromiji pri visim obrtajima ali to je neznatno.Nece paliti nikakav check jer je sonda ispred kat. Quote Share this post Link to post Share on other sites