Guest 12944 Posted November 3, 2008 Imam problem sa mareom 1.6 16v sx 2002g. Pre desetak dana pocela je da stuca i slabo da vuce i da se pali lampica za svecice, i kad se upli lampica za svecice onda krene da zeza, motor se drugacije cuje i slabo vuce. Vozio sam na dijagnostiku ovaj lik mi prvo reko da nevalja bobina i da ne baca struju na dva cilindra. Zamenili smo bobinu i naravno nije bilo do nje. Potom sam slao kompjuter na pregled, ovaj ga kao nesto popravio kad sam ga ugradio opet ista stvar... opet sam ga vratio tom liku na popravku... ne znam sta da radim. Da li je neko imo slican problem i sta je radio utom slucaju? pomagajte Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted November 3, 2008 ...proveri dizne i pumpu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest 12944 Posted November 4, 2008 Pregledane su mu i dizne i pumpa ali kaze da su dobre.Na dijagnostici mu pokazuje da ima problem sa elektrikom da ne baca struju na 1 i 4 cilindar, ovaj mu je sve kablove pregledo kaze da su ureedu.Ma izgleda nista mi ne preostaje nego da menjam majstora... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest 9036 Posted November 4, 2008 Na dijagnostici mu pokazuje da ima problem sa elektrikom da ne baca struju na 1 i 4 cilindar, .Tvoj auto ima dvovarnicnu bobinu,okida i na + i na - .Zajednicka je za 1 i 4, i 2 i 3.Ako je probila bobina normalno je da na 2 nemas varnicu i postoji mogucnost da su izgoreli izlazi iz ECU za ta 2 cilindra.Ako si kupio neku jeftinu zamenu a ne originalnu bobinu vrlo je moguce da je i ona IAKO NOVA neispravna.A ECU se ne moze bas uvek popraviti, i ne zna se da li je popravka uspela dok se ne testira na kolima Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted November 4, 2008 ta lampica sto se pali je prijava bilo kog elektronskog kvara ili greske u parametrima a ne svecice ili ubrizgavanje.ako ti je tacno ocitan kvar to moze da bude-svecice,kablovi,bobina ili racunar.oko racunara mogu da ti pomognu u ADelektro na bezanijskoj kosi Quote Share this post Link to post Share on other sites
nikola01 0 Posted May 26, 2015 (edited) FIAT multipla 1.6 kubika 2002 godiste slabo vuce i na plinu i na benzinu ,od skora ugradjen plin malo je slabije vukao na plinu ali je na benzinu isao lepo ,a sada i na bezinu uzbrdo jedva ,menjani filteri ,svecice ,ne blokiraju tockovi ,ne verujem ni da je katalizator zapusen ,mozda ga gusi crevo od iber laufa ali ne znam gde je da ga izbacim Edited June 2, 2015 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
bratsaja 17 Posted May 29, 2015 Proveri masu,ja sam imao isti problem zbog lose mase.Ako nije ni to,prekontrolisi senzor radilice.I naravno sve to pod uslovom da je dobro uzupcen. Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 6881 Posted June 10, 2015 (edited) Da postavim problem ovdeDanas zamenio kablove od svećica (svećice su nove) jer mi se pojavio neravnomeran rad u leru,sitne detonacije i knedle pri dodavanju gasa.Bili su fabrički i na svakom je onaj deo koji naleže na svećicu toliko bio krut da su se raspali na malo jači pritisak rukom.Stavio sam Tesla kablove, kupio u autoricambli, vidno se osetila promena u vožnji, međutim sitne detonacije u leru su ostale, auto sitno brunda na auspuhu ,jednostavno nije miran i prenose se vibracije u kabinu. Do skoro se nije čuo u leru a kamoli nešto drugo.Kad otvorim haubu motor radi kao sat i ništa se ne čuje.Ostala je još bobina na koju kad stavim ruku na jednom istom mestu (ispod prve kapice od kabla ka kabini) me udari struja.Vidi se varnica kad približim šrafciger na svakih par sekundi.Dal je imao neko sličan problem i dal uopšte sme da se vidi varnica na bobini.Bio bih zahvalan ako bi neko proverio kod sebe na autu.Da napomenem da sam sa starim svećicama prešao 60000km i nikad nije imao te sitne detonacije do pred zamenu.Ne pali nikakvu lampicu na tabli. Edited June 10, 2015 by knezevic76 Quote Share this post Link to post Share on other sites
petarcirjanic 70 Posted June 10, 2015 Upališ auto u totalnom mraku,i ako se pojavljuju varnice ne valjaju kablovi (bez obzira sto su novi). Isto tako ne sme da probija na samoj bobini. Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 6881 Posted June 11, 2015 U mraku ništa ne svetli, znači ostala je još bobina.Hvala na odgovoru. Quote Share this post Link to post Share on other sites
petarcirjanic 70 Posted June 11, 2015 Bobinu proveri osciloskom, ili uradi dijagnostiku, da ne bi kupovao bez veze delove. Možda je nešto drugo u pitanju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 6881 Posted June 11, 2015 Svratiću ovih dana do servisa, ne daje mi se 6k tek tako za bobinu Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 6881 Posted June 30, 2015 Evo ovako, taman kad sam se nameračio da odem do servisa problem je nestao.Auto sam dva dana vozio muški, druga pa gas do poda, treća pa gas do poda. I dan posle toga ujutro krenem na posao, kresnem mašinu i neverica, samo prede.Nikakvih anomalija u radu.E sad, dal je neka dizna bila zapušena ili nešto drugo, nisam pametan.Za sad radi najnormalnije već 500km. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nemanja1 0 Posted January 27, 2016 poz je l su mi dobro povezani kablovi, ja Mislim da mi je 3 i 2 cilindar pomesan?? neka zica sto ide do rasprsivaca od plina je samo obmotana oko jednog kabla pa od njega na drugi samo obmotana i izolirana zasto tako??je l mora tako ili ne inace malo teze pali vrgla 2-4 Sek? Quote Share this post Link to post Share on other sites
SkyBlu 3 Posted January 27, 2016 mislim da ti kablovi nisu izmesani, a sto se zice tice, to je od plina i odatle uzima "impuls" da pusta plin na verglanje ako se ne varam. ako je elektonski isparivac u pitanju a mislim da jeste Quote Share this post Link to post Share on other sites
nemanja1 0 Posted January 27, 2016 vazi hvala to me vec danima, uznemiravalo. meni pali na benzin a na 2.500rpm prebacuje na plin Quote Share this post Link to post Share on other sites
SkyBlu 3 Posted January 28, 2016 to je to, ne brigaj. ta zica sluzi da "cita" obrtaje i na osnovu istih prebacuje na plin. Quote Share this post Link to post Share on other sites