Jump to content
FAS Goran
NED

Fiat Punto 1.2 8v / Punto Classic / Punto mk.1 1.2 - gasi se...

Recommended Posts

Bio na dijagnostici (Fiat Ecuscan),nema nikakvih gresaka zabelezenih...Problem i dalje,kad je hladan radi sve ok,dok ne stisnem pedalu kocnice...Onda se ugasi odjednom,bez gusenja motora,trokiranja i slicno.Upalim opet,sve u redu,pritiskam kocnicu - sve u redu.

Mase su u redu,skidao sa akumulatora,ispod levog fara,ispod zadnjeg levog stopa,sve je kao novo...Skidao sam zadnje stopke obe,takodje sve kao novo...Ne pali nikakvu lampicu na tabli...Ponestaje mi ideja... :thumbdown:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Malo je kompleksan problem.... vrovatno ces izgubiti puno zivaca i vremena dk ne pronadjes uzrok. Mozda je ipak bolje da odes do nekog dobrog autoelektricara da proveri ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam malo vise angarzovan oko motocikala ali sve se to svodi na isto.

Kakav ti je akumulator? Pokusaj da stavis drugi ili se jednostavno nakaci kablovima na nekoga.

Imam iskustvo od jednog suzukija koji se gasio na leru zbog nedostatka napona. Konkretno kod tebe kad stisnes kocnicu pali ti se potrosac od oko 50w sto moze biti dovoljno da ti ugasi pumpu ili ecu.

I sve se to desava trenutno, dok se motyor malo ugreje i akumulator se dopuni pa taj problem nestane.

Na kraju, proba te nekosta nista a i rezultat se vidi odma.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, sve to stoji. Opet ponavljam, ovo sto sam ti napisao da probas ne kosta nista, samo malo posla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da,probacu u svakom slucaju.Mozda bih trebao izmeriti napon punjenja,cini mi se da je,skoro kad sam merio,iznosio oko 13,7.Da li je ovo dovoljno?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da ne pocinjem novu temu, ova mi deluje kao najpogodnija za pitanje.

Auto mi se u subotu ugasio na groblju u jednom selu u ponoc, Nimalo prijatno. Samo u sred voznje poceo da usporava, ja sa gasa prebacim na benzin, on povuce i predje tako jos oko 500m i opet isto kao na plinu. tu stanem pored puta, pozovem drugara auto elektricara. Auto je stajao skoro 1h.otvorim haubu, ona gleda ja palim, auto upali posle verglanja od par sekundi, nekako ga slozi... krenem kuci nekih 20ak km i auto se ugasi posle iste kilometraze ispred ulice. Nece da upali nakon duzeg verglanja. sacekam 30 min i upali lepo. Znaci pod haubom na groblju u mrklom mraku video da ni jedan kabal ne probija. Odvezem auto kod njega i u nedelju proverimo sve kontakte, ocistimo step motorce, probam i auto radi. sutra dan se opet ugasi, ja kupim bobinu drugu, zamenimo jednu napamet, opet radio 1 dan pa krene da trokira i ugasi se, upalim nekako i odvucem se kuci i zamenim drugu bobinu onom koju sam skinuo vec. auto je radio extra 2 dana. lepo palio, ravnomerno radio....

U zadnjih par meseci sam primetio da mi se menja br obrtaja kad stisnem kocnicu i kad naglo pustim gas kao da hoce da se ugasi.

Auto sad radi neravnomerno i gasi se u voznji posle 2-3km. Svecice promenjene pre oko 3.000km NGK sa fabrickom oznakom. Ociscen senzor radilice kod mehanicara i ponovo sve prekontrolisano. Auto radio par sati lepo i opet poceo teze da pali, neravnomerno da radi i na leru mu stalno varira br obrtaja....

Sad sam skinuo kleme, pa da vidim kako ce se ponasati kad vratim....

Jos neki savet?

Share this post


Link to post
Share on other sites

mozda ili negde dobija fals vazduh na usisu ili je step odradio svoje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Skajnet

Sta je na kraju bilo sa tvojim puntom?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jos ne znam da li sam stigao do kraja :laughing:

Mislim da je blicanje airbaga i jos par stvari bilo vezano za los alternator i to mi se vise ne pojavljuje.Medjutim ugasio mi se i posle toga jos jednom.Nasao sam jos jednu masu,ispod alnasera se nalazi,koja je bila u malo losijem stanju.To sam ocistio,i na bloku takodje i vratio na svoje mesto.Zamenio sam mesta relejima pumpe goriva i ventilatora u motornom delu (nasao sam kao odgovor na nekom forumu).

Vise mi se nije gasio,ne znam konkretno da ti kazem zbog cega i ne znam da li ce se gasiti u buducnosti....Kad je poceo ovaj problem (koji se javio tek zimus),primetio sam i da,kad zaverglam auto,on upali ali posle starta motora mi se nakratko upale lampice ABS-a i rucne kocnice.Sada se to vise ne desava...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fantomski kvarovi su valjda nesto sto moze opasno da te cima a na kraju sve bude do jednog loseg kontakta... :wallbash:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja se nadam da je dosao kraj,evo i danas sam palio i cimao ga,kocio i nista se ne desava

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima. Od skoro imam punta 2002. Problem je paljenju odnosno kretanju.Kada je hladan motor uvek moram da zadrzim kljuc oko 2  sec u krajnjem polozaju da bi se upalio. Ponekad se ugasi uz oscilaciju obrtaja, ali ono sto mi nije jasno čak i ako se ne ugasi je to što uvek, obavezno, redovno i bez obzira na vremenske prilike , prilikom kretanja ( a krecem nakon 1o sec.  leti  ) on krene razmisli i ugasi se. Ponovo upalim i krece normalno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prvo proveri bateriju, zatim na dijagnostiku. Kad palis das kontakt pa sacekas pumpu da postigne pritisak pa palis...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima. Od skoro imam punta 2002. Problem je paljenju odnosno kretanju.Kada je hladan motor uvek moram da zadrzim kljuc oko 2  sec u krajnjem polozaju da bi se upalio. Ponekad se ugasi uz oscilaciju obrtaja, ali ono sto mi nije jasno čak i ako se ne ugasi je to što uvek, obavezno, redovno i bez obzira na vremenske prilike , prilikom kretanja ( a krecem nakon 1o sec.  leti  ) on krene razmisli i ugasi se. Ponovo upalim i krece normalno.

Uvek dam kontakt ugasi se servo lampica dok vezujem pojas, pumpa odradi svoje i tek tada palim. Mislis da moze da bude do baterije. Stara je 6 god,Varta, ali zasto bi onda uopste palio.Pada mi na pamet da skinem minus klemu, mozda je komp. nesto pobrljavio pa da ga resetujem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Pozdrav svima. Od skoro imam punta 2002. Problem je paljenju odnosno kretanju.Kada je hladan motor uvek moram da zadrzim kljuc oko 2  sec u krajnjem polozaju da bi se upalio. Ponekad se ugasi uz oscilaciju obrtaja, ali ono sto mi nije jasno čak i ako se ne ugasi je to što uvek, obavezno, redovno i bez obzira na vremenske prilike , prilikom kretanja ( a krecem nakon 1o sec.  leti  ) on krene razmisli i ugasi se. Ponovo upalim i krece normalno.

Uvek dam kontakt ugasi se servo lampica dok vezujem pojas, pumpa odradi svoje i tek tada palim. Mislis da moze da bude do baterije. Stara je 6 god,Varta, ali zasto bi onda uopste palio.Pada mi na pamet da skinem minus klemu, mozda je komp. nesto pobrljavio pa da ga resetujem.

 

bio si u pravu maxi, ne pomaze skidanje baterije. ionako je zrela za menjanje 6 god. kupicu novu mozda reši problem.jedino mi nije jasno zasto pali doduse sa zadrskom a posle se ugasi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma nabaci kablove sa necijeg auta, nema potrebe da menjas akomulator ako je ispravan. Gasi se sa losim akomulatorom zato sto alnaser povuce mnogo struje iz baterije a alternator ne moze takobrzo da je osvezi pa kompijuter koji ne trpi velike oscilacije napona brljavi a bobine bacaju slabiju varnicu... Motori novije generacije imaju mnogo elektricnih komponenti na sebi i losa baterija moze biti uzrog mnogih problema a najjeftinije i naj lakse je proveriti da li bas to u pitanju.

Ne kosta nista pa i ako nisam u pravu bar si proverio jednu stvar... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

opet se gasi. kod paljenja kada je hladan   malo zadržim ključ u krajnjem položaju  i bez dodavanja gasa. upali se motor  i kada malo dodirnem papučicu gasa on se guši i nece da ga primi, hoce da se ugasi.  jos 20 sec sam ga pustio da radi u mestu i tek onda je pomalo počeo da prima gas. ali čim sam krenuo opet se ugasio. opet ga upalim malo jači gas i ide normalno. da napomenem,  kod paljenja sa dodavanjem   gasa je tek malo bolje situacija ali problem i dalje postoji. To se ne dešava kada je motor vruć već samo kada se potpuno ohladi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...