Skajnet 0 Posted February 16, 2013 Bio na dijagnostici (Fiat Ecuscan),nema nikakvih gresaka zabelezenih...Problem i dalje,kad je hladan radi sve ok,dok ne stisnem pedalu kocnice...Onda se ugasi odjednom,bez gusenja motora,trokiranja i slicno.Upalim opet,sve u redu,pritiskam kocnicu - sve u redu.Mase su u redu,skidao sa akumulatora,ispod levog fara,ispod zadnjeg levog stopa,sve je kao novo...Skidao sam zadnje stopke obe,takodje sve kao novo...Ne pali nikakvu lampicu na tabli...Ponestaje mi ideja... Quote Share this post Link to post Share on other sites
danko 157 Posted February 16, 2013 Malo je kompleksan problem.... vrovatno ces izgubiti puno zivaca i vremena dk ne pronadjes uzrok. Mozda je ipak bolje da odes do nekog dobrog autoelektricara da proveri .... Quote Share this post Link to post Share on other sites
maxi13 0 Posted February 16, 2013 Ja sam malo vise angarzovan oko motocikala ali sve se to svodi na isto.Kakav ti je akumulator? Pokusaj da stavis drugi ili se jednostavno nakaci kablovima na nekoga.Imam iskustvo od jednog suzukija koji se gasio na leru zbog nedostatka napona. Konkretno kod tebe kad stisnes kocnicu pali ti se potrosac od oko 50w sto moze biti dovoljno da ti ugasi pumpu ili ecu.I sve se to desava trenutno, dok se motyor malo ugreje i akumulator se dopuni pa taj problem nestane.Na kraju, proba te nekosta nista a i rezultat se vidi odma. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Skajnet 0 Posted February 17, 2013 Akumulator je Varta 42 ah,kupljen prosle godine.I ja sumnjam da je u pitanju pad napona Quote Share this post Link to post Share on other sites
maxi13 0 Posted February 17, 2013 Ok, sve to stoji. Opet ponavljam, ovo sto sam ti napisao da probas ne kosta nista, samo malo posla. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Skajnet 0 Posted February 17, 2013 Da,probacu u svakom slucaju.Mozda bih trebao izmeriti napon punjenja,cini mi se da je,skoro kad sam merio,iznosio oko 13,7.Da li je ovo dovoljno? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted February 17, 2013 13,7-14,2 tak bi trebalo da se krece Quote Share this post Link to post Share on other sites
sinisa7 0 Posted March 15, 2013 Da ne pocinjem novu temu, ova mi deluje kao najpogodnija za pitanje.Auto mi se u subotu ugasio na groblju u jednom selu u ponoc, Nimalo prijatno. Samo u sred voznje poceo da usporava, ja sa gasa prebacim na benzin, on povuce i predje tako jos oko 500m i opet isto kao na plinu. tu stanem pored puta, pozovem drugara auto elektricara. Auto je stajao skoro 1h.otvorim haubu, ona gleda ja palim, auto upali posle verglanja od par sekundi, nekako ga slozi... krenem kuci nekih 20ak km i auto se ugasi posle iste kilometraze ispred ulice. Nece da upali nakon duzeg verglanja. sacekam 30 min i upali lepo. Znaci pod haubom na groblju u mrklom mraku video da ni jedan kabal ne probija. Odvezem auto kod njega i u nedelju proverimo sve kontakte, ocistimo step motorce, probam i auto radi. sutra dan se opet ugasi, ja kupim bobinu drugu, zamenimo jednu napamet, opet radio 1 dan pa krene da trokira i ugasi se, upalim nekako i odvucem se kuci i zamenim drugu bobinu onom koju sam skinuo vec. auto je radio extra 2 dana. lepo palio, ravnomerno radio....U zadnjih par meseci sam primetio da mi se menja br obrtaja kad stisnem kocnicu i kad naglo pustim gas kao da hoce da se ugasi.Auto sad radi neravnomerno i gasi se u voznji posle 2-3km. Svecice promenjene pre oko 3.000km NGK sa fabrickom oznakom. Ociscen senzor radilice kod mehanicara i ponovo sve prekontrolisano. Auto radio par sati lepo i opet poceo teze da pali, neravnomerno da radi i na leru mu stalno varira br obrtaja....Sad sam skinuo kleme, pa da vidim kako ce se ponasati kad vratim....Jos neki savet? Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted March 15, 2013 mozda ili negde dobija fals vazduh na usisu ili je step odradio svoje? Quote Share this post Link to post Share on other sites
maxi13 0 Posted March 15, 2013 @SkajnetSta je na kraju bilo sa tvojim puntom? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Skajnet 0 Posted March 16, 2013 Jos ne znam da li sam stigao do kraja Mislim da je blicanje airbaga i jos par stvari bilo vezano za los alternator i to mi se vise ne pojavljuje.Medjutim ugasio mi se i posle toga jos jednom.Nasao sam jos jednu masu,ispod alnasera se nalazi,koja je bila u malo losijem stanju.To sam ocistio,i na bloku takodje i vratio na svoje mesto.Zamenio sam mesta relejima pumpe goriva i ventilatora u motornom delu (nasao sam kao odgovor na nekom forumu).Vise mi se nije gasio,ne znam konkretno da ti kazem zbog cega i ne znam da li ce se gasiti u buducnosti....Kad je poceo ovaj problem (koji se javio tek zimus),primetio sam i da,kad zaverglam auto,on upali ali posle starta motora mi se nakratko upale lampice ABS-a i rucne kocnice.Sada se to vise ne desava... Quote Share this post Link to post Share on other sites
maxi13 0 Posted March 16, 2013 Fantomski kvarovi su valjda nesto sto moze opasno da te cima a na kraju sve bude do jednog loseg kontakta... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Skajnet 0 Posted March 16, 2013 Ja se nadam da je dosao kraj,evo i danas sam palio i cimao ga,kocio i nista se ne desava Quote Share this post Link to post Share on other sites
sinisa7 0 Posted March 23, 2013 Kod mene veroatno bio akumulator, gubio je napon Quote Share this post Link to post Share on other sites
Skajnet 0 Posted March 23, 2013 Ne znam da li pokvaren ECU može da bude uzrok ovih problema? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted March 23, 2013 Onda bi problem bio konstantan... Quote Share this post Link to post Share on other sites
mirko69 0 Posted May 23, 2013 Pozdrav svima. Od skoro imam punta 2002. Problem je paljenju odnosno kretanju.Kada je hladan motor uvek moram da zadrzim kljuc oko 2 sec u krajnjem polozaju da bi se upalio. Ponekad se ugasi uz oscilaciju obrtaja, ali ono sto mi nije jasno čak i ako se ne ugasi je to što uvek, obavezno, redovno i bez obzira na vremenske prilike , prilikom kretanja ( a krecem nakon 1o sec. leti ) on krene razmisli i ugasi se. Ponovo upalim i krece normalno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
maxi13 0 Posted May 24, 2013 Prvo proveri bateriju, zatim na dijagnostiku. Kad palis das kontakt pa sacekas pumpu da postigne pritisak pa palis... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Skajnet 0 Posted May 24, 2013 Nije rešen problem,i dalje je prisutno Telenor Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
mirko69 0 Posted May 24, 2013 Pozdrav svima. Od skoro imam punta 2002. Problem je paljenju odnosno kretanju.Kada je hladan motor uvek moram da zadrzim kljuc oko 2 sec u krajnjem polozaju da bi se upalio. Ponekad se ugasi uz oscilaciju obrtaja, ali ono sto mi nije jasno čak i ako se ne ugasi je to što uvek, obavezno, redovno i bez obzira na vremenske prilike , prilikom kretanja ( a krecem nakon 1o sec. leti ) on krene razmisli i ugasi se. Ponovo upalim i krece normalno.Uvek dam kontakt ugasi se servo lampica dok vezujem pojas, pumpa odradi svoje i tek tada palim. Mislis da moze da bude do baterije. Stara je 6 god,Varta, ali zasto bi onda uopste palio.Pada mi na pamet da skinem minus klemu, mozda je komp. nesto pobrljavio pa da ga resetujem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Skajnet 0 Posted May 24, 2013 Ne verujem da će ti to pomoći Telenor Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
mirko69 0 Posted May 26, 2013 Pozdrav svima. Od skoro imam punta 2002. Problem je paljenju odnosno kretanju.Kada je hladan motor uvek moram da zadrzim kljuc oko 2 sec u krajnjem polozaju da bi se upalio. Ponekad se ugasi uz oscilaciju obrtaja, ali ono sto mi nije jasno čak i ako se ne ugasi je to što uvek, obavezno, redovno i bez obzira na vremenske prilike , prilikom kretanja ( a krecem nakon 1o sec. leti ) on krene razmisli i ugasi se. Ponovo upalim i krece normalno.Uvek dam kontakt ugasi se servo lampica dok vezujem pojas, pumpa odradi svoje i tek tada palim. Mislis da moze da bude do baterije. Stara je 6 god,Varta, ali zasto bi onda uopste palio.Pada mi na pamet da skinem minus klemu, mozda je komp. nesto pobrljavio pa da ga resetujem. bio si u pravu maxi, ne pomaze skidanje baterije. ionako je zrela za menjanje 6 god. kupicu novu mozda reši problem.jedino mi nije jasno zasto pali doduse sa zadrskom a posle se ugasi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
maxi13 0 Posted May 26, 2013 Ma nabaci kablove sa necijeg auta, nema potrebe da menjas akomulator ako je ispravan. Gasi se sa losim akomulatorom zato sto alnaser povuce mnogo struje iz baterije a alternator ne moze takobrzo da je osvezi pa kompijuter koji ne trpi velike oscilacije napona brljavi a bobine bacaju slabiju varnicu... Motori novije generacije imaju mnogo elektricnih komponenti na sebi i losa baterija moze biti uzrog mnogih problema a najjeftinije i naj lakse je proveriti da li bas to u pitanju.Ne kosta nista pa i ako nisam u pravu bar si proverio jednu stvar... Quote Share this post Link to post Share on other sites
mirko69 0 Posted May 28, 2013 opet se gasi. kod paljenja kada je hladan malo zadržim ključ u krajnjem položaju i bez dodavanja gasa. upali se motor i kada malo dodirnem papučicu gasa on se guši i nece da ga primi, hoce da se ugasi. jos 20 sec sam ga pustio da radi u mestu i tek onda je pomalo počeo da prima gas. ali čim sam krenuo opet se ugasio. opet ga upalim malo jači gas i ide normalno. da napomenem, kod paljenja sa dodavanjem gasa je tek malo bolje situacija ali problem i dalje postoji. To se ne dešava kada je motor vruć već samo kada se potpuno ohladi. Quote Share this post Link to post Share on other sites