BaneT 0 Posted October 31, 2008 Bio sam pre neki dan na tehničkom i situacija je sledeća: Prednje kočnice- levi 222 (nisam siguran koja je jedinica merenja, valjda njutni), desni 223.Zadnje: leva 53, desna 147.Primetio sam da zadnjih mesec dana da kada povučem ručnu auto ne potone pozadi ravnomerno, Desni kraj više a levi man je što i objašnjava rezultat na tehničkom.Šta može biti problem?Letos sam menjao doboše i pakne su bile više nego ok.Cilindar ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted October 31, 2008 Razradi klipove cilindra.Garant ti je blokirao jedan kraj. Quote Share this post Link to post Share on other sites
BaneT 0 Posted October 31, 2008 Jel potrebno da skidam cilindar? Kako se razrađuje? Podmazuješ sa nečim? Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted October 31, 2008 Dosta je da uklonis polako zastitnu gumicu i isprskas WD pa onda na druk polako istras,pa vratis.....i tako nekoliko puta.Samo pazi da ne isteras klip skroz napolje,mora da se bude pazljiv i sinhronizovan.Moja preporuka je da pre razrade probas moze li da se otpusti sisica,cisto da znas da ako i isteras klip,mozes posle da ozracis.Ipak dugorocnija stvar je ako isteras klip,ocistis i posle zamenis gumice i ozracis.Samo moras da imas pomoc drugara za drukanje.Preporucujem ti ovu verziju sa ozracivanjem,ide zima,ako ponovo zariba nece biti prijatno raditi na tome.Sitna je para,i pola sata duzi poso,samo treba imati malo ulja i gumice. Quote Share this post Link to post Share on other sites
BaneT 0 Posted November 4, 2008 cilindar mi se ipak upiškio....kako se menja? Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted November 4, 2008 Pa zameni samo gumice. Quote Share this post Link to post Share on other sites
BaneT 0 Posted November 4, 2008 nisam znao da mogu da se posebno kupe. Quote Share this post Link to post Share on other sites
coa565 10 Posted February 15, 2015 (edited) Zadnji desni tocak mi nije kocio pa sam skinuo dobos i ne znam kako da zategnem sajlu rucne posto je otpustena i ne mogu da prodjem tehnicki pregled posto mi ne koci zadnji tocak. Edited September 15, 2021 by neshaoct prebacio slike na FLCS server Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted February 15, 2015 Pa zategni je na sraf kod rucice za rucnu znaci iz kabine. Quote Share this post Link to post Share on other sites
coa565 10 Posted February 15, 2015 U kabini nije noglo da se podesi jer je jedna sajla vise izbacena od druge.Resen problem. Skinuo sam inu prvu oprugu, izbacio malo jedan klipcic na koji naleze sajla i zavio srafcic i sad oba zadnja tocka super koce Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted March 5, 2015 Deo je prebačen u odgovarajuću temuhttps://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/41777-gde-mogu-da-kupim/?p=1186897 Quote Share this post Link to post Share on other sites
puntino 0 Posted November 28, 2016 Da ne otvaram novu temu... Od pre par meseci mi se ukljucila lampica za signalizaciju nivoa kocione tecnosti i rucne. Nisam obracao paznju, jer mi je neposredno pre toga podesavana rucna pa sam mislio da tako treba. kada je ucestalo ukljucivanje lampice, pogledao sam nivo tecnosti, i posuda je bila poluprazna. A sistem svuda suv. Papucica je bila malo meksa, ali nisam imao utisak da slabije koci. Sve do odlaska na tehnicki, kada su mi rekli da pozadi nemam kocnice, ni rucnu. Malo vise sam tada obratio paznju, i primetio da kada se papucica nadruka, koci odlicno. Odem kod jednog, pa drugog majstora, kazu sve u redu. Posle par dana primetim baricu ispod zadnjeg desnog tocka, i obradujem se Pomislim to je to, problem resen. Zamenim zadnje cilindre i paknove i odem od majstora. Medjutim u voznji opet primetim da je papucica meksa, i da na drukanje postane tvrdja i dobro hvata. U cemu je problem sada? On je odzracio zadnje tockove, da li treba i prednje? Ili je mozda u pitanju glavni kocioni cilindar? Pre par meseci sam menjao diskove i plocice, i razradjivao klesta. Neko vreme nakon toga se povremeno culo skripanje i osecao miris. O cemu se radi? Quote Share this post Link to post Share on other sites
chofy23 0 Posted May 13, 2018 Pozdrav svima, Molio bih za pomoć ako bi netko znao. Punto mk1 '99 sa "lockheed" zadnjim kočnicama. (štelajući mehanizam na oblogama) Nakon izmjene zadnjih kočionih obloga, desio mi se problem. Nakon što vratim bubanj, on se potpuno normalno okreće i sve je u redu, dok ne vratim ona 2 šarafa za pozicioniranje kotača. Kad njih vratim, bubanj se teško okreće, kao da je kočnica zapekla. Imam dojam kao da nešto nije sjelo kako treba, pa kočnice "koče" kad se bubanj pritegne tim šarafima. Jesam li možda nešto krivo postavio? Svaka pomoć ili savjet bi mi puno pomogao. Hvala. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Memphis 15 Posted May 24, 2018 @chofy23 pogledaj koliki su ti rubovi na tromlama Quote Share this post Link to post Share on other sites
chofy23 0 Posted May 29, 2018 Hvala, riješeno već. Cilindri držali na jednoj strani. Nakon zamjene cilindara sve radi kako treba Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nennad90 0 Posted September 14, 2021 (edited) Pozdrav drugari, imam problem sa zadnjim kocnicama na Puntu 1 , 96 god . Peti put me vracaju sa tehničkog zato sto zadnje kočnice ne drze intenzitet. Menjao sam dobose,zadnje cilindre ,paknove , ulje novo ,vazduh ispusten. Opet isto ,na valjke ne moze da izbaci tockove kako treba. Jedino mi ostaje da promenim glavni kocioni cilindar ? Da li je neko imao iskustva sa ovim ? Hvala unapred ... Nenad Edited September 15, 2021 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zan Batist 252 Posted September 15, 2021 Koci li rucna dobro? Ako koci, peti kocioni cilindar (korektor)... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nennad90 0 Posted September 15, 2021 Rucna koci ok, gde je tacno taj peti cilindar ( korektor) ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted September 15, 2021 19 hours ago, Nennad90 said: Da li je neko imao iskustva sa ovim ? Pogledaj sada, nakon spajanja, sve ranije napisano u temi na kojoj smo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nennad90 0 Posted September 15, 2021 Ne razumem te druze , sad drugo gde mu je taj peti cilindar da i to proverim ? Quote Share this post Link to post Share on other sites