Jump to content
FAS Goran
BaneT

Fiat Punto mk.1 - zadnje kočnice

Recommended Posts

Bio sam pre neki dan na tehničkom i situacija je sledeća: Prednje kočnice- levi 222 (nisam siguran koja je jedinica merenja, valjda njutni), desni 223.

Zadnje: leva 53, desna 147.

Primetio sam da zadnjih mesec dana da kada povučem ručnu auto ne potone pozadi ravnomerno, Desni kraj više a levi man je što i objašnjava rezultat na tehničkom.

Šta može biti problem?

Letos sam menjao doboše i pakne su bile više nego ok.

Cilindar ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Razradi klipove cilindra.Garant ti je blokirao jedan kraj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dosta je da uklonis polako zastitnu gumicu i isprskas WD pa onda na druk polako istras,pa vratis.....i tako nekoliko puta.Samo pazi da ne isteras klip skroz napolje,mora da se bude pazljiv i sinhronizovan.Moja preporuka je da pre razrade probas moze li da se otpusti sisica,cisto da znas da ako i isteras klip,mozes posle da ozracis.Ipak dugorocnija stvar je ako isteras klip,ocistis i posle zamenis gumice i ozracis.Samo moras da imas pomoc drugara za drukanje.

Preporucujem ti ovu verziju sa ozracivanjem,ide zima,ako ponovo zariba nece biti prijatno raditi na tome.Sitna je para,i pola sata duzi poso,samo treba imati malo ulja i gumice.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zadnji desni tocak mi nije kocio pa sam skinuo dobos i ne znam kako da zategnem sajlu rucne posto je otpustena i ne mogu da prodjem tehnicki pregled posto mi ne koci zadnji tocak.
 

cxcb480122.jpg cxcb480123.jpg
 
 
 
Edited by neshaoct
prebacio slike na FLCS server

Share this post


Link to post
Share on other sites

U kabini nije noglo da se podesi jer je jedna sajla vise izbacena od druge.

Resen problem. Skinuo sam inu prvu oprugu, izbacio malo jedan klipcic na koji naleze sajla i zavio srafcic i sad oba zadnja tocka super koce

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da ne otvaram novu temu...

Od pre par meseci mi se ukljucila lampica za signalizaciju nivoa kocione tecnosti i rucne. Nisam obracao paznju, jer mi je neposredno pre toga podesavana rucna pa sam mislio da tako treba. kada je ucestalo ukljucivanje lampice, pogledao sam nivo tecnosti, i posuda je bila poluprazna. A sistem svuda suv. Papucica je bila malo meksa, ali nisam imao utisak da slabije koci. Sve do odlaska na tehnicki, kada su mi rekli da pozadi nemam kocnice, ni rucnu. Malo vise sam tada obratio paznju, i primetio da kada se papucica nadruka, koci odlicno. Odem kod jednog, pa drugog majstora, kazu sve u redu.

Posle par dana primetim baricu ispod zadnjeg desnog tocka, i obradujem se :) Pomislim to je to, problem resen. Zamenim zadnje cilindre i paknove i odem od majstora. Medjutim u voznji opet primetim da je papucica meksa, i da na drukanje postane tvrdja i dobro hvata.

U cemu je problem sada? On je odzracio zadnje tockove, da li treba i prednje? Ili je mozda u pitanju glavni kocioni cilindar? Pre par meseci sam menjao diskove i plocice, i razradjivao klesta. Neko vreme nakon toga se povremeno culo skripanje i osecao miris.

O cemu se radi? :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima,

Molio bih za pomoć ako bi netko znao. Punto mk1 '99 sa "lockheed" zadnjim kočnicama. (štelajući mehanizam na oblogama)

Nakon izmjene zadnjih kočionih obloga, desio mi se problem. Nakon što vratim bubanj, on se potpuno normalno okreće i sve je u redu, dok ne vratim ona 2 šarafa za pozicioniranje kotača. Kad njih vratim, bubanj se teško okreće, kao da je kočnica zapekla. Imam dojam kao da nešto nije sjelo kako treba, pa kočnice "koče" kad se bubanj pritegne tim šarafima.

Jesam li možda nešto krivo postavio?

Svaka pomoć ili savjet bi mi puno pomogao. Hvala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav drugari, imam problem sa zadnjim kocnicama na Puntu 1 , 96 god . Peti put me vracaju sa tehničkog zato sto zadnje kočnice ne drze intenzitet. Menjao sam dobose,zadnje cilindre ,paknove , ulje novo ,vazduh ispusten.

Opet isto ,na valjke ne moze da izbaci tockove kako treba. Jedino mi ostaje da promenim glavni kocioni cilindar ?

Da li je neko imao iskustva sa ovim ?

Hvala unapred ...

 

Nenad

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koci li rucna dobro? Ako koci, peti kocioni cilindar (korektor)...

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 hours ago, Nennad90 said:

Da li je neko imao iskustva sa ovim ?

Pogledaj sada, nakon spajanja, sve ranije napisano u temi na kojoj smo. :thumbup: 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...