Jump to content
FAS Goran
mikisxy

Fiatovi dizel motori / benzinski motori

Recommended Posts

pa 220 000 magicnih :lol:
Kaze vlasnik ,zna on da spustaju km,tu je po njegovoj proceni oko 300 000:D.Kupio ga povoljno a i nema nekih problema s njim( za sad ;)).Nista mu nismo rekli,kad nije proveravao km pri kupovini necemo da ga razocaravamo.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na satu, 168 000 i nesto sitno. Vlasnik bio zgranut. SS nisam napravio, bice  kad ga budem ponovo citao. U narednih nekoliko dana.

A skoro sam isao da za prijatelja kupimo alfu 147 JTD i na jednoj beogradskoj bilo 580.000 km. Decko hteo da crkne od muke jer nam je auto nahvalio sa originalnih 202.000 km. Alafa 2002. god. isto kao i ovaj stilo rekorder.

Edited by brdaus

Share this post


Link to post
Share on other sites

a sta je to cudno....


ko jos gleda kilometrazu kad kupuje auto?

uglavnom se gleda opste stanje vozila jel ima vozila i sa 100k koja su u.srana tako da izgledaju ko da su prosla 1 mil kilometara....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Možda sam već ranije rekao, a možda ne. Na putu je novi 1.6 JTD motor sa aluminijskim blokom.

I sve to skupa ne bi još došlo do medija da se talijanski sindikati nisu bunili protiv moguće proizvodnje tog motora u Poljskoj. Rekoše da su pokazali sposobnost sa novim aluminijskim 2.2 JTD-om za Alfu i da žele da se i taj aluminijski 1.6 radi kod njih. Uz to se žale kako ionako imaju premalo radnika u toj talijanskoj tvornici.

 

http://www.irpinianews.it/video-nuovo-motore-fma-pratola-serra/

http://www.orticalab.it/Al-Direttivo-andato-in-scena-ieri

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemačko ministartstvo saobraćaja tvrdi da Fiatov 2.0 litarski dizel poseduje ''poništavajući'' uređaj

 

fiat%20500x%20601.jpg

 

Kako pišu Vrele Gume, nemačko ministarstvo saobraćaja je zatražilo od Evropske komisije i italijanskih vlasti da obrate pažnju na 2.0-litarski, četvorocilindsarski dizel, jer su testiranja sugerisala da ova jedinica poseduje ''poništavajući uređaj''. Po Rojtersu, pismo upućeno Evropskoj komisiji navodno spominje ''nelegalnu upotrebu uređaja koji isljučuje sisteme tretmana izduvnih gasova''. Nakon Volkswagenovog dizel skandala, institucije za zaštitu životne sredine su pažnju obratile i na druge dizel motore u potrazi za sličnim nedozvoljenim uređajima. Nemačke vlasti su testirale 2.0-litarski agregat u modelima Fiat 500X, Fiat Doblo i Jeep Renegade i navodno su utvrdili da se sistem tretmana izduvnih gasova isključuje nakon 20 minuta. Međutim, s druge strane, italijanski istražitelji nisu pronašli neregularnosti kada su sami testirali isti motor. Nemačke vlasti su navodno pokušale da ispitaju problem direktno sa svojim italijanskim kolegama ranije ove godine, ali diskusije nisu išle u zadovoljavajućem smeru. Nemačka želi da Evropska komisija donese sud u vezi sa ovim sporom.

FCA konstantno odbija da prizna prisustvo ''poništavajućeg'' uređaja na svojim vozilima. Kompanija je čak izdala saopštenje, neposredno nakon izbijanja skandala sa Volkswagenom, u kojem uverava kupce da su njeni modeli testirani i da su u skladu sa vladajućim normama. Nemačko ministarstvo saobraćaja nije prvo koje tvrdi da bi Fiatovi motori mogli da poseduju ilegalan softver. Firma po imenu ''Emissions Analytics'' je obajvila izveštaj u aprilu da je emisija azotnih oksida Fiata 500X 12 puta veća od dozvoljenog. Ova grupa je obavila testove u realnom saobraćaju, ne u laboratoriji. Očigledno ćemo imati uskoro i nastavak ove priče.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo malo potezanja na 402 raznih Fiat dizel motora. Italian Drag Racing Championship

Ima Grandea, Punta, Alfi 147. Ima vremena i daleko ispod 14 sekundi...

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ne ume to Fiat da napravi kako treba i tačka!
Ima moj komša Japanca,hondu civic sa početka 90tih,nikada mu varijator šušno nije....a kod Alfe i Fiata stavio novi, popravljao ga, isti đavo...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@neshtry

Verujem, kao što ovde dosta može da se pročita o problemima Fiat grupacije, kada bi otišao na forum honde ( i uz mnogo sreće izgubio dosta vremena u pokušaju analize bar dela tamo napisanog ), našao bi da i taj brend povremeno ima svoje baš gadne promašaje. Kao i drugi brendovi. I "na kraju balade", sve ti to "manje-više" ispadne slično ( ako mene pitaš ).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mislio neka ozbiljna rasprava kad ono prvi dio o dizajnu Jette i Tipa, o sličnosti. :lol:

 

Ajde ono o maglenkama je dobra rasprava. Danih ih sve više ima u glavnom faru. 

 

A ovo zadnje za VVT. E to je već preko svake mjere. Pa svi FIRE motor već dugo imaju VVT,  čak i zadnje verzije 1.2 8V su imale VVT. Tako da nije to ništa novo. Možda je bolja da ne označavaju jer onda nema neopravdanog straha.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam siguran za to,ali ja ga sa varijatorom iz Italije nikad više!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod alfe 1.6twinspark znam da su svi rekli da je za izbegavanje od 120ks sa varijatorom, vec bolje onaj od 105ks, a kad kazem svi, ne mislim na nasumicne ljude sa interneta koji su citali na internetu ili culi od taksiste, vec od majstora koji rade alfe i drugih ljudi koji voze alfe i imali su kontakta sa alfama 1.6ts u 147.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Možemo li naći neko vozilo iz recimo 1933.?  Mislim da su motori predstavljeni sredinom 90-ih još premladi za priču o aktualnim tehnologijama i izvedbama.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I taj od 120ks kod Alfe i onaj Fiatov 1.8 što je išao u Punta hgt i još neke modele...
Varijator zdravo!

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 6/2/2020 at 2:43 PM, neshtry said:

....a kod Alfe i Fiata stavio novi, popravljao ga, isti đavo...

 

6 godina sam vozio taj motor pa znam sta pricam. Nije dovoljno samo staviti nov varijator.

Ljudi ne znaju, daju pare za nov, stave, on opet pocne da lupa posle 10k km, a fora je sto ni tih 10.000 ne radi kako treba, vec samo ne lupa. I eto ga - 1.8 sralje.

 

Radom varijatora upravlja solenoid, ako on ne radi kako treba - dzaba sve. Solenoid se rastavi, prelemi sta treba, otpor treba da bude izmedju 12-13 oma. Opruga treba da se razvuce za nekih 5mm i da se vrati tako. Ulje odgovarajuce (ne selenija) i uvek na 2mm ispod max na pokazivacu.

 

Sve to ima i sve sam to pisao u temama ovde, ali nisu svi na forumima ili se slabo snalaze sa guglom...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako je tako, da treba neka "prepravka", zar ne bi bilo logično da je proizvođač to sam tako uradio, za prvu ugradnju, pa da nikome nikada i ne zatreba kasnije ta "prepravka"?

Kao kupac, ja bih to očekivao tako, od proizvođača.

Ako je zaista tako, da samo treba "srediti" taj solenoid.

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, moron said:

Ako je tako, da treba neka "prepravka", zar ne bi bilo logično da je proizvođač to sam tako uradio, za prvu ugradnju, pa da nikome nikada i ne zatreba kasnije ta "prepravka"?

Kao kupac, ja bih to očekivao tako, od proizvođača.

 

Svasta! Jel ista prica vazi i za kvacilo, menjaju li ljudi kvacilo nekad? Plivajuci zamajac? Termostat? Amortizer? Ili je sve na automobilu dozivotna garancija?
Pa nije od kamena majku mu...

 

Svakako uz adekvatno ulje redovnu zamenu istog traje duze od svih tih gore nabrojanih delova...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...