Damjanović 9 Posted January 6, 2010 Lancia fenomenon stratos sf1 Powertrain Engine - V8, mounted longitudinally power - 425PS (419bhp) at 8500rpm Torque - 373Nm (275lb ft) at 4750rpm Transmission - 6speed sequential, with liited slip differentialBody Carbonfibre and aluminium composite chassis Unstressed carbonfibre exterior body panels Running Gear/Suspension Suspension, front - double wishbones, coil springs, anti-roll bar Suspension, front - double wishbones, coil springs, anti-roll bar, electronic traction control Brakes - ventilated disc all-round, ABS anti-locking, electronic brakeforce distribution, emergencey brake assist Steering - rack and pinion, hydraulic power assistanceDimensions and Weight Length 3932mm Width 1941mm Height 1251mm Wheelbase 2275mm Weight 1000kg Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mik 3 Posted January 6, 2010 Pa evo kad smo vec poceli sa Lanciama,ima i tu mnogo prelepih modela,pored Stratosa kojeg ste vec pomenuli,da krenemo od davnina -Lancia Astura 1938,model za trke-Lancia Astura,prelepi kabrio i ponosni vlasnici u njemu-Lancia Astura kupe-Lancia-Aurelia-B24-Spider-1952_Lancia_Aurelia_B52_S1_coupe-Lancia Apia-lancia flaminia-lancia_florida1,1955,Pininfarina-lancia florida 2,kupe limuzina-Lancia fulvia-1971_Lancia_Fulvia_Zagato-Lancia gama,jos jedna kupe limuzina-Lancia Montecarlo-i Montecarlo sport,ovaj automobilcic-igracku,nema ko nije imao kad sam bio klinac-cuvena Delta,kraljica relija-i za kraj nesto novije Lancia K kupeima tu jos mnogo lepih Lancia ,koje nisam pomenuo ,neke su vec pomenute ranije,a neke ce valjda jos neko drugi staviti u ovu temu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
BKS_tmo 0 Posted January 6, 2010 -Lancia Montecarlo-i Montecarlo sport,ovaj automobilcic-igracku,nema ko nije imao kad sam bio klinacOvo je valjda Lancia 037... inače, moja omiljena Lancia. Čistokrvno homologacisko vzilo bez kompromisa u civilnoj varijanti a o trkačkoj verziji ne treba mnogo govoriti, mogu da zamislim svu tu pompu i senzaciju kad se pojavio Audi Quattro, koji je skoro kao simbol Grupe B, a žabari sa 037 uzmu titulu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9447 Posted January 6, 2010 ...priča o Lancia Rally 037 ( Lancia Abarth #37 ) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mik 3 Posted January 6, 2010 Negde ga ima pod nazivom Montecarlo a negde kao 037,inace Montecarla negde jos stavljaju pod imenom Beta i Scorpion a evo i pravog Montecarlai naravno trkace varijante da lichi na 037-lichi ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9447 Posted January 6, 2010 ...pročitajte tekst čiji link gore stoji... Jedan deo teksta:Zbog trke sa vremenom, bilo je razmatrano da se koristi osnova nekog od modela koji se već pravi u okviru Fiat Grupacije. Tri modela su uzeta u razmatranje ;Fiat Ritmo, Lancia Delta, i Lancia Beta Monte Carlo. Ritmo je najlakše odbačen kao neodgovarajuća osnova. Čak i nije bio toliki problem u osnovi koju je koristio Ritmo, već pre svega u imidžu koji je Lancia želela da izgradi, a tome sigurno ne bi previše pomogla činjenica da se za osnovu uzima Ritmo, jedan mali, masovno pravljen gradski automobil. Najveći tehnički problem je bio uslov da motor mora biti centralno postavljen, što ipak ni Ritmo ni Delta nisu mogli jednostavno ispuniti. Zbog toga su se okrenuli modelu Beta Monte Carlo.Sergio Limone je najviše podržavao upravo opciju da se izabere taj mali sportski automobil. Pravi, čvrsti sportski model, koji je sa uspehom prodavan ne samo u Evropi, već i na zahtevnom i probirljivom Američkom i Kanadskom tržištu pod nazivom Scorpion. Posle dosta razmatranja, proveravanja kompatibilnosti, jula 1980. godine su napravljeni prvi nacrti novog modela pod radnim nazivom SE037, a samo 6 meseci kasnije tj. u decembru 1980. godine, prvi prototip je već prelazio kilometre na stazi Corso Marche ( bivšem aerodromu ) u Torinu.Za dizajn je bio zadužen Studio Pininfarina, koji je već ranije radio za Lanciu.Prvi prototip je ustvari napravljen tako što je prepravljena jedna Lancia Beta Monte Carlo, a ne tako što je napravljen potpuno nov automobil. Rezultat ipak nije bio dovoljno dobar. Zbog toga je inženjer Fioravanti napustio ideju o koriščnju modela Beta Monte Carlo kao osnove koje se mora čvrsto držati. To je odmah dalo više slobode dizajnerima studija Pininfarina, koji su onda bolje mogli uklopiti tehnička rešenja novog automobila u skladni i dopadljiv dizajn. Aerodinamika novog automobila je ispitivana u vazdušnom tunelu. To je naročito bilo važno kako bi automobil mogao sa istim podešavanjima da bude odlično upravljiv i na brzim, i na sporim deonicama relija. Upravo pojedina aerodinamička rešenja su davala grip automobilu na brzim deonicama. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mik 3 Posted January 7, 2010 Bks tmo eto razreshi nam Nesha ,ovu dilemu Lancia Montecarlo ,radni naziv 037 ,a za amerikance Scorpion naravno da su evropski,americki i model za trke imali neke vizuelne razlike -otuda i ova zabuna a i nisu stedeli sa imenima za ovaj auto -BlueShadow Ficko je van svake konkurencije ,pogotovo u ovoj Abarth verziji ,koju si stavio u post. Quote Share this post Link to post Share on other sites
BKS_tmo 0 Posted January 7, 2010 ...priča o Lancia Rally 037 ( Lancia Abarth #37 )Svaka čaet Nešo, skroz dobar tekst.Lancia Montecarlo ,radni naziv 037 ,a za amerikance Scorpion naravno da su evropski,americki i model za trke imali neke vizuelne razlike -otuda i ova zabuna Ali Mik, to su dva različita automobila, 037 je od Montecarlo-a uzeo siluetu karoserije, deo šasije (kabinu) i svima nama mili i dragi Fiatov TC, ostalo je potpuno drugačije. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mik 3 Posted January 8, 2010 ...priča o Lancia Rally 037 ( Lancia Abarth #37 )Svaka čaet Nešo, skroz dobar tekst.Lancia Montecarlo ,radni naziv 037 ,a za amerikance Scorpion naravno da su evropski,americki i model za trke imali neke vizuelne razlike -otuda i ova zabuna Ali Mik, to su dva različita automobila, 037 je od Montecarlo-a uzeo siluetu karoserije, deo šasije (kabinu) i svima nama mili i dragi Fiatov TC, ostalo je potpuno drugačije.Upravo tako,prijatelju ,uze mi rec iz usta slazem se da se oni dosta razlikuju ispod lima ali posto je ovo tema o dizajnu i lepoti automobila da li ce biti fotka 037 ili Montecarla-svejedno je oba su prelepa i dizajnerski su jako slicnakao sto ti rece:037 je od Montecarlo-a uzeo siluetu karoserije, deo šasije (kabinu) to je bilo i moje ramisljanje ka da sm stavljao fotke Quote Share this post Link to post Share on other sites
fiat128s 3 Posted August 31, 2013 (edited) Malo osvezenje teme Edited August 31, 2013 by fiat128s Quote Share this post Link to post Share on other sites
majkicbane 57 Posted March 27, 2014 Nije sto ga i ja imam, al' stvarno ima stila A i ovaj Stilo Brasil (Blackmotion) pristojno izgleda A tek unutra.... Nije previse nabudzen, sve lepo uskladjeno...savrseno! Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted March 27, 2014 Samo da nije toliko podignut ... i steta sto se nije pravio i prodavao u evropi ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
majkicbane 57 Posted March 27, 2014 Ma cuti, ja sa ovim mojim ne smem nikako na ivicnjake Jos sad kad svaki drugi dan prosiruju parking zone u gradu, pa i mesta koja nisu bila predvidjena za parkiranje samo namazu onom belom bojom, izvuku linije, a ivicnjak od 20cm Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted March 27, 2014 ma idi bre kad vidim ove branike i pragove skarabudzene ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted March 27, 2014 Nista preterano i lepo se uklopilo.Najlepsa Brava koju sam video Quote Share this post Link to post Share on other sites
majkicbane 57 Posted March 27, 2014 I ja vise volim onako kako je fabrika napravila. Nisam bas za neke prepravke, tipa crna hauba, crni krov, nabudzeni branici, i slicno. Ali nemam nista protiv toga, ima onih kojima se to svidja i koji vole to da rade. Neki to odrade lepo, a neki samo upropaste auto Quote Share this post Link to post Share on other sites
fiat128s 3 Posted March 27, 2014 (edited) Ma najlepsa je bez tih branika budzenih,nego se razmisljam o braniku sa maree,samo moram malo da se igram da bi se uklopio lepo jer je bese mislim kraci od Bravinog ovakav Jako malo treba da se napravi circus od auta Edited March 27, 2014 by fiat128s Quote Share this post Link to post Share on other sites
DinoG 7 Posted March 27, 2014 Nista preterano i lepo se uklopilo.Najlepsa Brava koju sam video Jesi vidio ovu? Dođe mi da budem dosadan pa da stavljam redom klipove sa Petrolicious kanala, ali prepuštam vama zadovoljstvo.Imaju uvjerljivo najbolje klipove, što talijana, što ostalih, tko ima vremena svakako neka pogleda, samo nemojte kao ja cijeli kanal pogledati u jednom danu http://www.youtube.com/user/PetroliciousCo/videos?sort=dd&view=0&shelf_id=1Evo da ne bude da su od ovih "novijih" samo veči, jači i brži auti u ovoj temi čisto da se nađe jedan cinque Quote Share this post Link to post Share on other sites
francuz69 873 Posted March 31, 2014 Karting! Pa mnogo dobro da ti kazem.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted March 31, 2014 Sličan motor doduše fizički sam ja imao u Alfi 164 2.0 V6 Turbo 210hp Kakav je to auto bio :unworthy: FULL!!! Išao kao nevreme! Quote Share this post Link to post Share on other sites