Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Najlepši Fiat/Lancia automobili

Recommended Posts

Lancia fenomenon stratos sf1

1TM5j0.jpg 1eCuKA.jpg 1TMcNr.jpg

Powertrain

Engine - V8, mounted longitudinally

power - 425PS (419bhp) at 8500rpm

Torque - 373Nm (275lb ft) at 4750rpm

Transmission - 6speed sequential, with liited slip differential

Body

Carbonfibre and aluminium composite chassis

Unstressed carbonfibre exterior body panels

Running Gear/Suspension

Suspension, front - double wishbones, coil springs, anti-roll bar

Suspension, front - double wishbones, coil springs, anti-roll bar, electronic traction control

Brakes - ventilated disc all-round, ABS anti-locking, electronic brakeforce distribution, emergencey brake assist

Steering - rack and pinion, hydraulic power assistance

Dimensions and Weight

Length 3932mm

Width 1941mm

Height 1251mm

Wheelbase 2275mm

Weight 1000kg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa evo kad smo vec poceli sa Lanciama,ima i tu mnogo prelepih modela,pored Stratosa kojeg ste vec pomenuli,da krenemo od davnina :coffee:

-Lancia Astura 1938,model za trke

1eEb_J.jpg

-Lancia Astura,prelepi kabrio :wub: i ponosni vlasnici u njemu

1TPWfS.jpg

-Lancia Astura kupe

1eEqYA.jpg

-Lancia-Aurelia-B24-Spider

10Ewa9.jpg

-1952_Lancia_Aurelia_B52_S1_coupe

1THYU9.jpg

-Lancia Apia

10KpPr.jpg

-lancia flaminia

1TImQA.jpg

-lancia_florida1,1955,Pininfarina

1ezadA.jpg

-lancia florida 2,kupe limuzina

10G8r0.jpg

-Lancia fulvia

1TIQMi.jpg

-1971_Lancia_Fulvia_Zagato

10GzSA.jpg

-Lancia gama,jos jedna kupe limuzina

1eCEJ9.jpg

-Lancia Montecarlo

10GMli.jpg

-i Montecarlo sport,ovaj automobilcic-igracku,nema ko nije imao kad sam bio klinac

1TKRZA.jpg

-cuvena Delta,kraljica relija

1TLiq9.jpg

-i za kraj nesto novije Lancia K kupe

1eBUkr.jpg

ima tu jos mnogo lepih Lancia :yes ,koje nisam pomenuo :whistle: ,neke su vec pomenute ranije,a neke ce valjda jos neko drugi staviti u ovu temu...

Share this post


Link to post
Share on other sites
-Lancia Montecarlo

10GMli.jpg

-i Montecarlo sport,ovaj automobilcic-igracku,nema ko nije imao kad sam bio klinac

1TKRZA.jpg

Ovo je valjda Lancia 037... inače, moja omiljena Lancia. Čistokrvno homologacisko vzilo bez kompromisa u civilnoj varijanti a o trkačkoj verziji ne treba mnogo govoriti, mogu da zamislim svu tu pompu i senzaciju kad se pojavio Audi Quattro, koji je skoro kao simbol Grupe B, a žabari sa 037 uzmu titulu. :spell:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Negde ga ima pod nazivom Montecarlo a negde kao 037,inace Montecarla negde jos stavljaju pod imenom Beta i Scorpion :huh:

a evo i pravog Montecarla

1TUBAJ.jpg

i naravno trkace varijante :w00t:

10OWaJ.jpg

da lichi na 037-lichi :whistle: !

Share this post


Link to post
Share on other sites

...pročitajte tekst čiji link gore stoji... :thumbup:

Jedan deo teksta:

Zbog trke sa vremenom, bilo je razmatrano da se koristi osnova nekog od modela koji se već pravi u okviru Fiat Grupacije. Tri modela su uzeta u razmatranje ;

Fiat Ritmo, Lancia Delta, i Lancia Beta Monte Carlo.

Ritmo je najlakše odbačen kao neodgovarajuća osnova. Čak i nije bio toliki problem u osnovi koju je koristio Ritmo, već pre svega u imidžu koji je Lancia želela da izgradi, a tome sigurno ne bi previše pomogla činjenica da se za osnovu uzima Ritmo, jedan mali, masovno pravljen gradski automobil. Najveći tehnički problem je bio uslov da motor mora biti centralno postavljen, što ipak ni Ritmo ni Delta nisu mogli jednostavno ispuniti. Zbog toga su se okrenuli modelu Beta Monte Carlo.

Sergio Limone je najviše podržavao upravo opciju da se izabere taj mali sportski automobil. Pravi, čvrsti sportski model, koji je sa uspehom prodavan ne samo u Evropi, već i na zahtevnom i probirljivom Američkom i Kanadskom tržištu pod nazivom Scorpion. Posle dosta razmatranja, proveravanja kompatibilnosti, jula 1980. godine su napravljeni prvi nacrti novog modela pod radnim nazivom SE037, a samo 6 meseci kasnije tj. u decembru 1980. godine, prvi prototip je već prelazio kilometre na stazi Corso Marche ( bivšem aerodromu ) u Torinu.

Za dizajn je bio zadužen Studio Pininfarina, koji je već ranije radio za Lanciu.

Prvi prototip je ustvari napravljen tako što je prepravljena jedna Lancia Beta Monte Carlo, a ne tako što je napravljen potpuno nov automobil. Rezultat ipak nije bio dovoljno dobar. Zbog toga je inženjer Fioravanti napustio ideju o koriščnju modela Beta Monte Carlo kao osnove koje se mora čvrsto držati. To je odmah dalo više slobode dizajnerima studija Pininfarina, koji su onda bolje mogli uklopiti tehnička rešenja novog automobila u skladni i dopadljiv dizajn. Aerodinamika novog automobila je ispitivana u vazdušnom tunelu. To je naročito bilo važno kako bi automobil mogao sa istim podešavanjima da bude odlično upravljiv i na brzim, i na sporim deonicama relija. Upravo pojedina aerodinamička rešenja su davala grip automobilu na brzim deonicama.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bks tmo :welcome:

eto razreshi nam Nesha :coffee:,ovu dilemu :question:

Lancia Montecarlo :w00t:,radni naziv 037 :huh:,a za amerikance Scorpion :wacko:

naravno da su evropski,americki i model za trke imali neke vizuelne razlike :yes -otuda i ova zabuna :shock:

a i nisu stedeli sa imenima za ovaj auto :lol:

-

BlueShadow :thumbup:

Ficko :wub: je van svake konkurencije :thumbsup: ,pogotovo u ovoj Abarth verziji :clap: ,koju si stavio u post.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svaka čaet Nešo, skroz dobar tekst.

Lancia Montecarlo :w00t:,radni naziv 037 :huh:,a za amerikance Scorpion :wacko:

naravno da su evropski,americki i model za trke imali neke vizuelne razlike :yes -otuda i ova zabuna :shock:

Ali Mik, to su dva različita automobila, 037 je od Montecarlo-a uzeo siluetu karoserije, deo šasije (kabinu) i svima nama mili i dragi Fiatov TC, ostalo je potpuno drugačije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svaka čaet Nešo, skroz dobar tekst.

Lancia Montecarlo :w00t:,radni naziv 037 :huh:,a za amerikance Scorpion :wacko:

naravno da su evropski,americki i model za trke imali neke vizuelne razlike :yes -otuda i ova zabuna :shock:

Ali Mik, to su dva različita automobila, 037 je od Montecarlo-a uzeo siluetu karoserije, deo šasije (kabinu) i svima nama mili i dragi Fiatov TC, ostalo je potpuno drugačije.

Upravo tako,prijatelju :welcome: ,uze mi rec iz usta :X slazem se da se oni dosta razlikuju ispod lima :D ali posto je ovo tema o dizajnu i lepoti automobila ;) da li ce biti fotka 037 ili Montecarla-svejedno je :yes oba su prelepa :clap: i dizajnerski su jako slicna

kao sto ti rece:

037 je od Montecarlo-a uzeo siluetu karoserije, deo šasije (kabinu) :coffee:

to je bilo i moje ramisljanje ka da sm stavljao fotke :geek:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Malo osvezenje teme 

 

1251061297_tuning_fiat_brava_2.jpg 6226280097_a851032814_z.jpg
 
fiat_124_special_l.jpg Fiat_128_Coupe_Rolf_Rauch_a20804140.jpg
 
Ritmo_130_TC_Abarth_1.jpg tumblrljywozfgum1qfzt55.jpg
Edited by fiat128s

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije sto ga i ja imam, al' stvarno ima stila :D

 

cxcb22630.jpg  cxcb22631.jpg  cxcb22632.jpg
 
A i ovaj Stilo Brasil (Blackmotion) pristojno izgleda

 

cxcb22633.jpg

 

A tek unutra.... :o

Nije previse nabudzen, sve lepo uskladjeno...savrseno!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma cuti, ja sa ovim mojim ne smem nikako na ivicnjake :D

Jos sad kad svaki drugi dan prosiruju parking zone u gradu, pa i mesta koja nisu bila predvidjena za parkiranje samo namazu onom belom bojom, izvuku linije, a ivicnjak od 20cm

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ja vise volim onako kako je fabrika napravila. Nisam bas za neke prepravke, tipa crna hauba, crni krov, nabudzeni branici, i slicno. Ali nemam nista protiv toga, ima onih kojima se to svidja i koji vole to da rade.

 

Neki to odrade lepo, a neki samo upropaste auto :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma najlepsa je bez tih branika budzenih,nego se razmisljam o braniku sa maree,samo moram malo da se igram da bi se uklopio lepo jer je bese mislim kraci od Bravinog

 

ovakav

 

fiat_marea_hlx_a6392.jpg

 

Jako malo treba da se napravi circus od auta

Edited by fiat128s

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nista preterano i lepo se uklopilo.Najlepsa Brava koju sam video :thumbup:

Jesi vidio ovu? ;)

Dođe mi da budem dosadan pa da stavljam redom klipove sa Petrolicious kanala, ali prepuštam vama zadovoljstvo.

Imaju uvjerljivo najbolje klipove, što talijana, što ostalih, tko ima vremena svakako neka pogleda, samo nemojte kao ja cijeli kanal pogledati u jednom danu :p

http://www.youtube.com/user/PetroliciousCo/videos?sort=dd&view=0&shelf_id=1

Evo da ne bude da su od ovih "novijih" samo veči, jači i brži auti u ovoj temi čisto da se nađe jedan cinque :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...