neshaoct 9584 Posted October 20, 2008 ...recimo neku davnu 86god pa se seti ko je poceo prvi da crta oble linije kojima se italijani i francuzi danas toliko ponose.Italijani se sa razlogom hvale svojim oblim linijama dizajna, i ne mora se ići samo do 1986., već i mnoooogo ranije... Fiat 8V - 1952. Fiat 1500s Cabriolet - 1963.Fiat Dino Spider - 1969.Alfa Romeo Giulietta Spider - 1955.Alfa Romeo Giulietta SZ - 1960. Quote Share this post Link to post Share on other sites
STILISTA 2 Posted October 20, 2008 ovo su LEPI modeli! Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted October 20, 2008 Pre Bravo nije postojao ni jedan slican auto,on je otvorio vrata.Posle su svi samo pravili varijacije na temu,sa manje ili vise uspeha.Niko se ne bavi estetikom BMW-a ili Audija ili Mecke,suvise skupi auti da bi bili ruzni,ili da bi se pricalo o tom...Malo je stereotip,ali sem Italijana i Francuza niko nema konstantno svez dizajn.Ponekad neko izbaci zanimljiv auto,ali to je retko.Svi gledaju u zabare sta ce lepo napraviti,pa onda oni sklepaju nesto skuplje i kao kvalitetnije na tu temu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
djape1977 32 Posted October 21, 2008 ...malo na styling fiata.sve u skladu sa svojim vremenom.1972.1974.1977.1982.1984.ono sto me je uvek odusevljavalo kod zabara su detalji. pogledajte samo one trubice na usisu ili potpis na karteru. da ne govorim o "lamperiji" u potpuno obicnom velikoserijskom autu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest 1749 Posted October 21, 2008 ...mogu i dva lepa za pocetak... Quote Share this post Link to post Share on other sites
djape1977 32 Posted October 21, 2008 hvala lepo. pozdravljam razvoj situacije. evo jos jedan lep primerak, na zalost, po mojim informacijama, proizveden u samo 300 primeraka. sto se mene tice, ovo je vrh vrhovafiat 130 Operae sad, sto se tice karavan verzije... tesko bi se mogao nazvati lepim Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest 10426 Posted October 21, 2008 mogu i dva lepa za pocetak... Bravo, gde ga iskopa. Jedan od mojih omiljenih auta. Meni su se svidjali, svidjaju i svidjace mi se auti ostrih linija. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted October 21, 2008 Mnogo muzike u relativno jeftinom autu.Lepotom linija i idejnim resenjima u njemu spada po meni u aute kojima vreme ne moze nista. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Manfred 2 Posted October 21, 2008 stodva'esosmicu ima drugar, odlican auto Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest 1591 Posted October 21, 2008 Au,djape daj jos slika tih naturpijanih old school fiata!Pao sam sa stolice kad sam video ono gore!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
djape1977 32 Posted October 22, 2008 pa jes, ono gore je biio samo teaser...za pocetak lancia flavia pinninfarina coupe '72. 4cil. boxer, 2.0, kugelfischer ubrizgavanje, 162ks, 980kg, nezavisno vesanje *4, diskovi *4, jedna jedina ikad uvezena u sfrj, stajala godinama na juznom bulevaru, neka prljavo zuta boja. ako neko zna gde je auto zavrsio, neka javi. neko rece da je 124 ruzan model...argenta '83. -'84. neupadljiv auto, cak ruznjikav, uz malo dorade:f 131 sport (za neka trzista racing)a u abarth varijanti se ne prodaje ispod 30.000e124 sport coupe, bilo ih je u beogradu nekoliko, ni jednog vise ne vidjam i za kraj moj omiljeni model, moja prva ljubav i moj prvi autoinace cisto za informaciju, sprema se jedan OPASNO "naturpijan" 132, bice slicica kad dodje vreme... Quote Share this post Link to post Share on other sites
zverko 0 Posted October 22, 2008 necu da vam kvarim raspolozenje samo da pokazem da nije bas tako kao sto nesa kaze. elem te fotke su koliko vidim mrtav pixel na papiru a ovaj dole je jos ziv BMW 507 Coupe 3.2 Litre V8 (1956) Quote Share this post Link to post Share on other sites
TOGO 0 Posted October 22, 2008 Moj favorit :A tek makina... 1.9 twinturbo multijet - 190 konja iz 1900 kubika - 0-100km/h = 7.9s Opasno sam se razboleo Quote Share this post Link to post Share on other sites
TOGO 0 Posted October 22, 2008 Nova Lancia Deltahttp://www.lancianewdelta.it/index_it.jsp Quote Share this post Link to post Share on other sites
djape1977 32 Posted October 22, 2008 cujem dosta o njoj u poslednje vreme, sad prvi put vidim. interesantno. moja zamerka svim novim vozilima, vazi i za novu lanciu, mnogo je sve to visoko. ne volim da sedim visoko u autu, imam osecaj ko da sam u kombiju 1 rocket reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted October 22, 2008 elem te fotke su koliko vidim mrtav pixel na papiru a ovaj dole je jos ziv BMW 507 Coupe 3.2 Litre V8 (1956)Živi su i ovi drugi, ništa ne brini... Fiat 8V ( Fiat Otto Vu )Samo 114 komada je ukupno napravljeno ( u raznim varijantama ) počev od 1952. godine, pa zato i nisu mogli biti upamćeni po velikom komercijalnom uspehu, ali su u svetu tadašnjih auto trka bili visoko cenjeni, i zasluženo su prošli prvi kroz cilj na najprestižnijim trkama poput ''Targa Florio'' i ''Mille Miglia''.Skoro svih 114 primeraka je i danas u voznom stanju, odlično su održavani od strane svojih vlasnika, i redovno na aukcijama postižu visoke cene. Većina ih je po privatnim kolekcijama širom sveta, a pojedini se nalaze i u muzejima posvećenim automobilskoj industriji.Prva fabrička serija ( Carozzeria Speciale FIAT ) je izgledala ovako :Fiat 8V BerlinettaPredstavljen je na sajmu automobila u Ženevi.Veoma lagan automobil, sa jakim motorom, i automobil čija aerodinamika je testirana u vazdušnom tunelu, veoma modernom za to vreme. Poklopci preko zadnjih točkova su upravo bili rezultat testiranja, jer je ustanovljeno da sa njima auto razvija za 4 Km/h veću maksimalnu brzinu. Dizajn potpisuje Fabio Lucio Rapi.Već spomenuti motor je bio osmocilindraš u V rasporedu, koji je originalno bio namenjen za luksuzni sedan, međutim, s'obzirom da sedan koji je trebao da ima ovaj motor nikada nije ušao u proizvodnju, iskoristili su ga za pokretanje ovog sportskog automobila.Čovek koji je napravio najbolji motor koji je Fiat imao u to vreme se zvao Dante Giacosa, i ujedno ovaj motor je jedini Fiatov osmocilindraš.Do današnjeg dana, Fiat više nije izbacio svoj V8.Prva serija je brojala 34 primerka.Međutim, postojale su i drugačije varijante...Carozzeria ZagatoZagato je kupio 32 gotove šasije od Fiata, a onda izgled oblikovao shodno svojim željama. Ove verzije Fiat 8V su poznate pod nazivom "Elaborata Zagato".Međutim, nije Zagato bio jedini koji je modifikovao originalni Fiat 8V, već su svoje varijante imale ''Ghia'' i ''Vignale''Vignale je napravio najmanji broj u odnosu na sve ostale, ali je zato njegov dizajn bio najekstragavantniji u to vreme.Sa ovim automobilom, Vignale je učestvovao na Mille Miglia.Zbog svog pomalo besnog izgleda, kao i kombinacije crvene i crne boje, verzija je poznata pod nazivom Crveni Đavo, odosno "Demon Rouge".Auto je pun originalnih dizajnerski rešenja tog vremena poput providnog krova, panoramskog zadnjeg stakla, kao i specifičnim zadnjim delom ( "tail fins" ), koji će Amerikanci na svojim automobilima masovno početi da koriste tek tri godine kasnije, odnosno od 1955. Posle prvih 34 komada, 1953. godine Fiat je napravio drugu generaciju 8VNajviše izmena je bilo na prednjem delu, počev od drugačije pozicije farova, drugačije rešetke, na zadnjem delu više nema poklopaca preko točkova... Sve je to uslovilo da auto izgleda više harmonično nego prva serija. Na ovoj slici šoferka je još uvek iz dva dela, dok je kod kasnijih modela bila iz jednog komada.Kad se kaže osmocilindraš, svi uglavnom odmah pomislimo na američke predstavnike, pre svega na veliku kubikažu koju ti motori imaju.Međutim, ovaj Fiatov V8 im uopšte nije sličan.Njegova zapremina je samo 1996ccm, i mogao je da se zavrti do velikih obrtaja. Maksimalna fabrička snaga je bila 105KS pri 5.600 obrtaja, što je automobilu koji je bio težak 996 Kg. omogućavalo maksimalnu brzinu od 196 Km/h. Motor je davao 149 Nm pri 3.600 obrtaja.Već je rečeno da se sa ovim automobilom i na trkama učestvovalo, tako da su postajale i dorađene verzije motora, sa većom kompresijom i drugim izmenama...Druga serija je standardno imala dupli Weber karburator koji joj je omogućavao 115KS pri 6.500 obrtaja.Postojala je i još jača verzija sa 125KS, ali je ona ujedno i najređa.Poslednji Fiat 8V je napravljen 1954. godine. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest 6687 Posted October 22, 2008 Samo ove old school fiate volim,ove koji imaju dusu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
the_reaper 2 Posted October 23, 2008 ovakvog je moj deda vozio davnih dana, civilnu varijantu doduse Quote Share this post Link to post Share on other sites
djape1977 32 Posted October 23, 2008 neso, svaka cast za post!nisam ni znao za ovaj model a mislio sam da puno znam o starim fiatima odlican prikaz modela Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted October 23, 2008 ...Hvala, ali ja sam uglavnom samo preveo tekst... Quote Share this post Link to post Share on other sites