Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

4 minutes ago, Ivan said:

 

Ova informacija za Ultra mi je totalno cudna, eventualno ako ga Shell menja sa nekim drugim modernijim uljem u dogledno vreme, mada ni to nije razlog "da se ne pravi" kako je napisano. Malo mi je genericki taj odgovor :) .

 

"Pošto kupio po to i prodao" Tako mi je sin pteneo sta su mu rekli,moguce da HX8 imaju vise na zalihama pa da ga isturaju.Sin se ne razume u automobile i ulja ali verujem da su mu to tako kazali.

Usvakom slucaju bitno je da je bolje od Selenie i da ispunjava Fiatove Standarde,sada su na redu filteri,verovatno ponovo UFI

 

Mada je na ambalazi odstampan datum proizvodnje 03.2017.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vec u decembru su imali i hx8 u prodaji, tad su imali oba.
Svakako znam da je hx8 kod nas nesto kasnije stigao nego u ostalim zemljama, tada je im je bila neka prica tipa da je ultra prelazno resenje dok se ne pojavi hx8, e sad sta je tacno ostaje samo da nagadjamo, svakako i jedno i drugo ulje je bolje nego fabricki propisano. Na shell-ovom sajtu cak za moj motor pise da ide hx7 10w40, a nekada je pisalo ili hx7 5w40 ili hx8 5w40, nije mi bas jasno sta se desava. Bitno mi je da auto lepo radi, ne trosi ga, i naravno da je ulje kvalitetno i da ispunjava standarde.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
32 minutes ago, Kuvalja said:

Svakako znam da je hx8 kod nas nesto kasnije stigao nego u ostalim zemljama

Ovo je tacno, jer HX-8 vec duze vreme moze da se nadje po inostranstvu. Meni takodje nisu logicna ova "lokalna" objasnjenja, jer je i tamo HX-8 pozicioniran nesto ispod Ultre, koja se i marketinski uvek gurala kao artikal No1.

Tj. (koliko sam ja shvatio) Ultra nije bila nikakvo prelazno resenje vec vodeci artikal, dok ju je HX-8 pratio sa slicnim baznim uljima kao osnovom (full sintetika), ali bez PurePlus i bez Z2 sertifikata koje Ultra poseduje (oba imaju M2 i N2). Cak je i cenom HX-8 bio pozicioniran izmedju HX-7 (ulje sa sintetskom osnovom) i Ultra, pricamo o 5-40 gradaciji za nase JTD/MultiJet bez DPF. Tako da mi ovo vise lici na neko tumbanje u maloprodaji, nego da je "Ultra" naprasno prestala da se pravi :) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da se Ultra ne proizvodi vise, to tesko.

Kupio sam 1l u subotu kod Cubija (koji uzima od Orbica ja mislim, nisam gledao deklaraciju) i prodavac mi je prodao Helix Ultra I, kaze nova Ultra i nova oznaka I.

 

Kao na slici.

 

 

shell_helix_ultra_i_5w40_1l.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 minutes ago, Bingodalton said:

Da se Ultra ne proizvodi vise, to tesko.

Kupio sam 1l u subotu kod Cubija (koji uzima od Orbica ja mislim, nisam gledao deklaraciju) i prodavac mi je prodao Helix Ultra I, kaze nova Ultra i nova oznaka I.

 

Kao na slici.

 

 

shell_helix_ultra_i_5w40_1l.jpg

Ma sada mi vise nije bitno da li se proizvodi ili ne kada sam kupio HX8 sipaću njega a za sledeći servis ću da vidim,bitno je da je bolje od Selenije WR i da ispunjava potrebne standarde za JTD motore.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lepo zvuci to PurePlus i Active Cleansing tehnologija ali nigde TBN-a :)

Pod uslovom i da poverujem da je bar 10(prica se da je 8 max),na osnovu ostalih podataka Motul 8100 X cess je za klasu iznad pa ostajem pri istom,za sada.

Mozda u nekoj drugoj prici,sa boljim gorivom i manje kilometara na satu :)

 

ultra i.pngultra.pngultra2.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apsolutno se slazem da je (ne znam iz kog razloga) u Shell specifikacijama teze naci Total Base Number za Ultra.

Posle malo pretrage na vise mesta i specifikacijama po netu, nalazio sam podatke od 10,3 do uglavnom 12,7 ??? Daleko od toga da u to slepo verujem (zato i stavih 3 znaka pitanja), ali evo jedne od specifikacija koje su mi ostale na kompu (bas sam uporedio i ostali podaci se maltene poklapaju sa onim postavljenim u prethodnom postu):

 

Shell Helix Ultra 5W-40 
SAE: 5W-40 
API: SL / CF 
ACEA A3 / B3 / B4 
Density of 15 ° C: 0.851 
Melt flow temperature: -42 
Flash point: 206 
Viscosity index: 187 
Viscosity at 100 ° C: 13.8 
Viscosity at 40 degrees C: 76.3 
TBN: 12.7 

 

Selenia WR koliko se secam ima TBN oko 11?

Niko ne spori da Motul spada u sam vrh ponude, ali i sa uglavnom takvom cenom. Opet, Selenia WR godinama unazad konstantno drzi neznatno nizu cenu, a u pitanju je ulje na sintetskoj osnovi. Licno sam se odlucio za Shell Ultra jer je full sintetika na papiru dobrih parametara, sa korektnom cenom, pa da vidimo... Mada, mi smo ovde entuzijasti, tako da verujem da ni sa jednim od pomenutih nema greske, pogotovo na radnoj mazgi poput 1.9.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da sam jos negde video ovu specifikaciju(odlicno!) ali tada nije bilo zvanicnog zastupnistva Shell-a u Srbiji,secam se nekih akcija Delta M-a(cini mi se) gde je HX8 ili HX7 kostao 400,00din/lit sto mi je delovalo previse jeftino,opet na Shell pumpama u Ceskoj i Grckoj isto to za 12-13 eur/lit mi je delovalo skupo :) 

Zbog toga sam i isao na Motul ali daleko od toga da ne bih probao sa Shell-om :) ,ne znam cak ni koja mu je cena?Mislim na Ultra..

Moje skromno misljenje je da sto je veca korporacija u pitanju to vise mesetarenja i nelogicnosti,valjda mu mi dodjemo kao trziste treceg sveta ili sta vec.

 

Ne znam koliko se vidi na slici,litar X-cess u Nemackoj je 8,9 eur/lit sto mu dodje 1100 din,koliko ga upravo placam ovde.Mozda je slucajnost ali logicno bi bilo da bude pravilo.

Screenshot_20170606-164929.thumb.png.d8edd95d238c28e51a626d5ee4e8fba6.png

 

U pravu si za Seleniu WR,TBN je oko 11,a sto se tice 'radne mazge' nema sta da se doda :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam kad si to video u delta-m, ali verujem da si video samo za hx7 posto hx8 do pre bekih 6-7 meseci nije ni bio kod nas...
Kod Mike je hx7 na akciji bio 580 din, a redovna cena nesto preko 600 din. Ultra cini mi se 890din. A sad za hx8 nisam siguran posto sam dobio 10% popusta a pri tom ni ne znam gde mi je racun, ali je svakako je koji dinar jeftiniji od ultra.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iz prve ruke:

Ultra: 780 i 3060 din (1l i 4l)

HX-8: 740 i 2850 din

HX-7: 650 din (nije bilo kantice od 4l kada sam pazario)

Na Ultra je svako mogao da se dobije i 10% popusta na narucivanje preko web-a.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobra cena,verujem da vredi probati.Ove akcije koje sam pominjao bile su pre vise od dve godine ali na tim uljima nije bilo nikakve deklaracije.

Na stranu specifikacije u slova na papiru,sve je to manje vise slicno tj.dobro,na x-cess sam ostao iz razloga sto je sve oko usisa konacno suvo i cisto.Nije bilo alarmantno ni sa drugim uljima niti je bilo potrosnje ali jako ruzan prizor oko klapne na usisnoj grani,ispod nje,na crevima oko turbine,protokomera..vecina zna o cemu se radi.Svakako,ima resenja i za to curenje ali to ne resava uzrok,dok su posledice opet,vecini poznate..

Takodje,ni traga od dima na meracu a pre se i moglo primetiti,nikakva skrama na bregastoj,unutra na deklu,cepu od ulja,sve sija!Ne mora imati direktne veze sa uljem ali jako miran i tih rad motora,lako se zavrti,potrosnja 5l/100 km.(na satu 550 kkm)

Sto se tice cene,verujem da ovo ulje moze da se tera do 20 kkm,uverio sam se da je na 16kkm koliko sam najvise terao,u odlicnoj kondiciji bez ikakvih znakova degradacije,pa je u tom smislu mozda isplativo.Nisam u toku bas kakva je situacija sa filterima i koliko mogu da podnesu(zadnji put sam stavio Hengst),znam samo da je za filter vazduha mnogo i 10 kkm :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juče uradio mali servis,sipao Shell Ultra HX8 u kombinaciji sa Hengst filterima.Zamenuo oba donja nosača motora posto je jedan pukao,i desni stabilizator.Nosači su Acron pošto druge nisam trenutno mogao naći stabilizator je Ruvil.

Utisci? 

Mislim da  sa Shellom motor mirnije i malo tise radi, ili tripujem?

Edited by jure

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mirnije zbog novih nosača :D

Sent from my F3111 using Tapatalk
 

 

Edited by Ivan
Ne citiraj prethodni post

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onda je tisi zbog ulja:lol:

Edited by Ivan
Ne citiraj prethodni post

Share this post


Link to post
Share on other sites

Malo sam iscitao temu i skontao sam da je najbolje ulje za moj 1,3 multijet selenija wr..,ok..,al vidim da cistite motore sa tim wurthovim sredstvom za ciscenje motora..,moze li mi neko objasniti postupak,koliko,kako..,i staviti neki link tog sredstva da vidim na sta lici,nisam se susretao sa tim?

Uspt odlicna tema?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pitao sam jer hoću da probam Meguin ulje na 1.9d pa ne znam da li da kupim sintetiku ili polusintetiku. Bio bih zahvalan na savetu. Pozdrav.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam za fiat bravo 1.2 uzeo sintetiku, u Subotu menjam ulje, pa ne moze da skodi, moze samo bolje da mu bude, svakako je full sintetika bolja od polusintetike.
Zar ne, a inace je i skuplja, a cim je skuplje, mora biti i bolje, haha 🤗

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

planiram da sipam  liqui moly toptec 4100 5w 40 u jtd stila .potrebno mi je jos neko misljenje..poceo sam vise da verujem svabi neko zabaru jbg :)

 

Edited by Falcon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da prenesem cene iz prve ruke za ulje Shell HX7 možda će nekom značiti. Ulje sam kupio u Kemoimpexu i cena za 1l je 614 dinara a za kanticu od 4L cena je 1944 dinara.

 

Sto se mene tiče nastavljam sa HX7 kao i na prethodnom malom servisu jer je ulje skroz OK, Seleniu 20K definitivno više ne sipam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Savetovao bih i druge da predju na to ulje, cim ga je Axic sipao evo vec 2 puta :D

Послато са SM-J320FN уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima li neko iskustva sa Selenia Racing 10w60, pitam zato sto 20k ima puno falševa :D

Sent from my F3111 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ViktorBG kupuj u Slodesu, kod njih sigurno nema falševa jer su su generalni distributeri za Petronas maziva za SCG i BiH, pritom je za koji dinar jeftinije nego li u prodavnicama.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...