Jump to content
FAS Euroauto Goran

Recommended Posts

Skorpion na koliko si menjao Syntium 3000 5W40? Koliko ti je to više trošio?

 

Malo sa surfovao i pronašao da imaju 2 vrste gore pomenutog ulja:

1 - PETRONAS SYNTIUM 3000 AV SYNTETIC - za ovo navode: Sakupljeno iskustvo Petronasa gradjeno na obilascima najvažnijih moto-zbivanja i takmičenja je omogućilo razvoj Syntiuma: nivo visoke tehnologije maziva koje zadovoljava potrebe motora nove generacije. Syntium 3000 AV je sintetičko mazivo sa niskim sadržajem pepela. Redukuje potrošnju goriva i štiti motor u svim klimatskim uslovima.

Karakteristike :

Zahvaljujući niskoj količini SAPS (Sulfat pepela, Fosfor i Sumpor) i posebnom viskozitetu, Syntium 3000 AV može pružiti:

  • Povećana zaštita od habanja svih delova motora podložnih podmazivanju
  • Redukuje akumulaciju pepela u iscrpnim sistemima odgovarajućim filterima
  • Zaštita od stvaranja taloga i mulja
  • Odličnu toplotnu stabilnost i otpornost na oksidaciju
  • Uštedu goriva
  • Redukuje potrošnju ulja

2 - SYNTIUM 3000 5W-40 SYNTHETIC - za ovo navode: Petronas Syntium 3000 je puno sintetičko multigradno motorno ulje sa najboljim performansama posebno napravljeno za zaštitu motora koji rade pod izuzetno teškim i zahtevnim uslovima.

Ovo ulje ima formulu sa sintetičkom osnovnom bazom i aditivima za bolje performanse što mu obezbedjuje odličnu termalnu i oksidacionu stabilnost koja utiče na smanjenje zgušnjavanja ulja na visokim temperaturama, odlična kontrola taloga i minimalno habanje motora.

Primena :

Preporučuje se za upotrebu kod svih putničkih automobila, posebno za najnovije modele koji imaju sistem za ubrizgavanje, šesnaesto-ventilsku tehnologiju, turbo punjače koji rade pod izuzetno teškim uslovima.

Prednost korisnika :

  • Ultimativna zaštita motora pri svim uslovima vožnje
  • Produžuje vek trajanja motora
  • Zaštita od stvaranja taloga i mulja
  • Otporno na trenje i termalno sagorevanje čak i pod izuzetno teškim uslovima
  • Lakše paljenje hladnog motora - minimalno trenje i habanje tokom paljenja

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Skorpion na koliko si menjao Syntium 3000 5W40? Koliko ti je to više trošio?

 

Sipao sam tacno 3l ulja, pri sto pracica je full. Na 10.000km, a nekad i malo ranije promenim a tad pracica zna nekad da spadne i na 1/3.To je oko 0.5L na 10.000km.

 

Normalno je za benzinci da trose ulje, ja kupio G.Punto novo i to su mi rekli i u salon.

 

Ako dobro se secam bilo je Syntium 3000 5W40, 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@malac1971

3000av je za dizele a 3000 za benzinjare ti je razlika

Edited by Ivan
Izbacen nepotreban citat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam skontao da je AV za automobile sa DPF-om, mada mogu i oni bez njega da ga koriste. Ima manje pepela i ostalih otpadaka...

Share this post


Link to post
Share on other sites

milan-jtd +1

3000 AV  jeste za vozila sa DPF-om i ispunjava ACEA C3 standard ali isto ispunjava standarde i za benzinske motore. Takođe i 3000 može i u dizel i u benzinske motore tj ispunjava te standarde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E ljudi ja isprao motor, na najbolji moguci nacin tj. na svoju glupost! Zamenio sam ulje i nemam pojma kako sam pretupio da u motor staje 4.7l ulja, a u stvari staje 4.3. Tako da sam sunuo malo iznad maksimuma, a ulje novo i cisto i ubih se mereci i nikako da na sipci vidim nivo. Skontao da sam sipao previse, odvijem filter i istocim oko 2dl i dovedem nivo na malo ispod max. Sav srecan, ali pri vracanju filtera mi se pomeri gumica i ne nalegne filter lepo. Imao sam rukavice pa nisam imao bas najbolji osecaj pri stezanju, a posteno nisam ni gledao nego zavijao na slepo. Uglavnom, krecem juce po devojku, palim auto i slucajno bacim pogled na tablu kad ono svetli lampica od ulja!!! Radio tako ukupno manje od 10 sec.Za to vreme je pored filtera izbacio skoro 3l ulja!!!

Sta cu, otkazao sex za to vece, uzeo stare krpe i pokupio lokvu ulja... jutros otisao u AP (na bulevaru radi nedeljom) i kupio novo ulje...

 

Tako da ispada da sam sipao novo ulje, vozio neki dan pa ga ispustio i sipao novo, gde ces bolje pranje motora nego sa cistom sintetikom!!!

 

Gde ima neki krsten filter, u APu imaju samo te Pionir?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jok brate, udarilo sunce u glavudzu na parkingu pa se omakla ruka... Nikad nisam imao benzinca, caletov je benzinac ali on sam menja ulje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kako ispustaš ulje na parkingu? Za dolivanje razumem ali za ispustanje mi kaži. . . Za kraj malo šale, da je bio benzinac u pitanju to sto si preterao sa dolivanjem ne bi bio problem. . . i taj višak ulja bi potrošio xD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iza zgrade, nije guzva, uzmem one crne najlonske dzakove za djubre, stavim na beton (da ne ostavim slucajno fleke), sirok a nizak lavor, odvijem cep kartera (bez podizanja auta) i istocim ulje, odvijem filter i ostavim ga neko vreme tako da se cedi. Posle to ulje prespem u balon i odnesem kod devojke, njenom caletu uvek treba, covek majstor, kamiondzija.

 

Zamenim ulje bez i jedne kapi na betonu i na kraju napravim lokvu!!! Bedak...

 

A jtd nije bas za vonju sa uljem preko maksimuma, to dok svuce na normalu vec je vreme za novu zamenu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da su ok pionir filteri to je frad ustvari , ja sam prosli put stavio njih sada sam uzeo champion filtere i shell helix ultra 5w40 , hteo sam ovih dana da zamenim ali nemam gedoru 27 da odvrnem filter za ulje :wallbash:

Edited by Markoni Bg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Djole u benzince ide 2.7l sa filterom. :) Odakle sad ispade ta cifra da staje 4.7l  ulja u 1.2 motor puntića? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala Dante za info, mene licno mrzi da se setam po gradu i da kupujem na vise mesta, ali ocigledno cu morati. Jer AP cini mi se da pocinje da nabavlja jeftiniju robu...

Ne kazem da je taj Pionir los, ali ce mi biti mirnija glava kada stavim nesto krsteno. Znaci zamenicu ga samo da ne bih stalno gledao u lampicu na tabli cekajuci da se upali...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam za Punta ali u Stila 1.9 JTD ide 4.7 l ulja kada se menja filter za ulje. Kada se ne menja 4,4 l. Ima i u uputstvu karter 4,4 / karter i filter 4,7 l.

Ti si trebao da upališ motor i da se napuni filter ulja i taman bi ti spao nivo ulja na odgovarajući nivo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne bi spao na normalan nivo zato sto sam sipao vise. Sa vise ulja sam vozio dva tri dana.

Ne znam zasto mi je ostalo 4.7 u glavi, ali ostavio sam da se cedi oko pola sata, (vruc motor), zavio novi filter, sipao celu kantu 4l, otvorio flasu od 1l i sipao jos malo, oko 3dl, racunajuci da mi treba sigurno pola litra pa da dolivam pomalo do max. Upalio auto da napuni filter i izmesa sa zaostalim uljem u motoru, ugasio i merio... kada ono medjutim...

Zeznuo se, imam uputstvo kuci bas za taj motor i lepo pise 4.3 sa filterom, 4.0 bez filtera. A svi znamo da nikada ne moze svo ulje da istece, uvek ostane nesto i eto, ode oko 2dl preko maksimuma.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ekipa, cuveno pitanje, koje ulje sipati? U pitanju je brava 1.9 jtd u odlicnom stanju, prelazim mesecno oko 4000km, ovo je vec cetvrti servis koji cu da radim, sipao sam do sada seleniu wr, ali ovog puta mi pada napamet da simam motul 8100, cena je priblizna, svi filteri su mahle. Auto mi ne trosi ni grama ulja, sta li je pametno uraditi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sipano ulje Mobil ESP Formula 5w30 naručeno preko Plllatner-a malo skuplje od Selenije P. E i filteri UFI preko Euroauta poručeni, sve je originalno i sa gratis isporukom. Filter vazduha je sa aktivnim ugljem na sniženju pa čisto da se zna... Novi Bravo mjet 88kw...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam meni je Selenia do sada u 3 italijana odlicno radila posao. Jedino jos uvek ne mogu da skontam sta mi je Desa sipao u 159, zna samo da mi je rekao da ima dosta laznjka i da ce sipati kvalitetno ulje. Lm, misljenja sam da u srb jedino greske nema sa Motul-om i Liqui Molly uljima dok je sve drugo lutrija.

 

Na Meganu 3 sa 1,6 16v motorom od 110 ks prva 4 puta je sipan elf evolution sxr koji je nabavljan od ovl.uvoznika. Posto je ulje menjano na 15000 km negde vec napolovini intervala sam dolivao 500 g da bi bas pred zamenu dolio jos toliko, dakle od zamene do tamene 1l. Pri tome auto je vozen na plin i mahom otvoren put tj.do max 3500 ob ako sam na autoputu tj 120km/h.P

otom je sipan motul neki sinteticki i znam da je bio skup ko djavo ali je iskoriscena akcija pa su se za 4 l dobijala 5. Uglavnom sa njim nijim nije bilo potrosnje. I jos sveziji primer, ocev Punto Classic 1,2 je recimo trosio ulje od zamene do zamene u proseku do 600/700 g. Cale ima nekih 7000 km godisnje u proseku pa je ulje menjano na godinu dana.  Zanimljivo je da je potrosnja uvek bila prisutna kada je sipao sleniju iz plasticnih flasa i limenki od 1l dok svaki put kada smo izimali limenke od 2 l potrosnje nije bilo. Ulje je kupovano za Punta ili u Kit komercu ili AP sportu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posle koliko predjenih km je normalno da ulje pocne dobijati crnu boju, ako se 90% vozi u gradu (ako ovo uopste nesto znaci)?

Selenia TD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čim ga upališ.

Kod Igora posle 10 m, 28 dana i 16 h.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...