IlijaGM 5 Posted August 27, 2013 Koje je preporucene shell ulje za 1.6 16v motore i gde se moze nabaviti?neko,nesto??? Quote Share this post Link to post Share on other sites
gogi1101 0 Posted August 27, 2013 Za 1.6 16v ,na shell-ovom sajtu preporuka je :Helix HX7 5W-40 i Helix HX7 10W-40.Samo da'l to ima kod nas i posto je? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Terazije 0 Posted August 30, 2013 Meni je neki dan majstor rekao da kupim selenia TD, i to je sipao, odradjen je veliki i mali servis, a sad vidim da treba wR, i sta sad da radim> da ostavim tako ili sta? Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted August 30, 2013 Ostavi tako, pa zameni malo ranije... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Terazije 0 Posted August 30, 2013 on je stvarno proveren majstor, i po preporuci sam dosao do njega. Ja ga pitao koji da kupim WR ili TD, kaze uzmi TD i kaze mi da menjam opet na 10 do 12 hiljada slobodno, i da nema potrebe cak ni da kontrolisem nivo ulja do tad jer ne trosi, motor je u dobrom stanju. A jel nece da mi nesto steti motoru do iduceg intervala zbog tog selenia TD ulja ? sad sam se istripovao citajucu ovu temu na forumu. Mada zvacu i njega da pitam za razliku Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted August 30, 2013 Nece da steti ali na sledecoj zameni se vrati na wr. Uopste mi nije jasno sta ih tera da prepravljaju to sto je fabrika propisala. Sipaj bre sta je receno i sta te boli uvo..Ajde kad neko hoce da ti uvali nesto to razumem, ali ovako bez ikakvog razloga on te prepravi. I kako moze "majstor" da te savetuje da ne trebas da proveravas nivo ulja do zamene uopste jer ga ne trosi? Odakle on zna kako ga ti vozis i kada ce poceti da ga trosi iz ko zna kog razloga? Tacno je da jtd ne trosi ulje, ali se i na novom autu nivo ulja redovno proverava, barem jednom nedeljno ili pre svakog putovanja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Terazije 0 Posted August 30, 2013 ja ga pitao dal da kontrolisen ulje, kaze nema potrebe, izdrzace bez problema do iduce zamene Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiroslavL 0 Posted August 30, 2013 Moj dobronamerni savet je da menjaš " majstora ". Pa Boga mu, koji čovek/vozač/majstor savetuje da se ne gleda nivo ulja !? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Terazije 0 Posted August 30, 2013 jedino ako se nismo razumeli, mozda je mislio da nema potrebe cesto da kontrolisem, Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted August 30, 2013 (edited) kako se zove majstor? da znaju ljudi da ga zaobilaze.... Edited August 30, 2013 by Gusar Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted August 30, 2013 A šta ako pukne neko crevce, raspadne se dihtung dekla, nabodeš pun gas i ne puštaš pola sata ili nešto slično? Sigurno posle ovoga neće biti ulje na maksimumu tako da mi to totalno nenormalno deluje sa neproveravanjem. Što se Selenie TD tiče ja sam je imao u kolima i zamenio posle nepunih 7000km. Sada imam WR i zadovoljniji sam bojom ulja posle skoro 2500km od malog servisa. Za dalje javljam kada istekne servisni interval Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted August 30, 2013 ma vital ili sunce samo nista drugo... Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted August 30, 2013 I obavezno ne proveravati ništa da te ne bi glava zabolela Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted August 30, 2013 kako da ne proveravas a ako zagore cevapi?! Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted August 30, 2013 Neko spomenuo rostilj??? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted August 30, 2013 Jaaaoo, dodji cu da te vodim na rostiljijadu u Le Quote Share this post Link to post Share on other sites
Terazije 0 Posted August 30, 2013 a dobro bitno je da ne ne skodi motoru do iduceg intervala zamene, pa cu sledeci put WR, a sto se tice majstora ljudi ga hvale, mozda i ja nisam dobro skapirao, nema potreba odmah za takvim reakcijama, covek odrzava automobile jos par ljudi koje znam, i oni su zadovoljni njegovim radom , Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17670 Posted August 30, 2013 Kacio sam nedavno (mozda bas na ovoj temi) prvobitna Stilo korisnicka uputstva gde je preporucena bila Selenia TD, a za temperature ispod -20 Selenia WR koja se tek tada pojavila. Cisto da znas da TD nije "fatalno".A naravno da svi (tj. vecina nas) sipa modernije WR koje se u medjuvremenu ustalilo kao standard i koje ima bolje karakteristike od TD. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Terazije 0 Posted August 30, 2013 pa nadam se da nije, i da ce izgurati 10 hiljada Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted August 30, 2013 Ide zima, probaj pre zime da staviš kvalitetniju i ređu WR. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted August 30, 2013 pa nadam se da nije, i da ce izgurati 10 hiljada Može on da "gura" i 30 hiljada, samo je pitanje šta će posle toga izaći iz motora i da li će moći i da izađe ili će biti cement ili barem ugalj unutra. Inače, ja sam takva osoba da ću učiti o svemu šta ne znam i nije mi teško 10 knjiga da pročitam ako će mi to pomoći da nešto shvaitm i kad onda vidim da neko neće da pogleda šta piše pod haubom i šta fabrika preporučuje stvarno ne znam šta da kažem...Jel imaš nalepnicu sa unutrašnje strane haube? kako da ne proveravas a ako zagore cevapi?! Valjda će da zamiriše ako krenu da gore Quote Share this post Link to post Share on other sites
Terazije 0 Posted August 30, 2013 znaci opet bih morao da radim mali servis ?? , imam neku nalepnicu ali nisam citao, tj obracao paznju, video sam nesto za paraflu da pise, i za ulje selenia, ali nije pisalo koja selenia Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted August 30, 2013 Nije neophodno opet da radiš, rekoh ti već. Meni su takođe sipali TD i posle ~7000km je zamenjeno sa WR. Samo nemoj baš celih 10000km da čekaš za zamenu, inače neće mnogo škoditi. Ili ako dosta prelaziš uradi mali servis pre zime, značilo bi mu. Imaš ispoh haube komplet preporuku za sve tečnosti, a i već vrapci na granama znaju da je preporuka za svaki jtd WR Selenia. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Terazije 0 Posted August 30, 2013 totalno mi nije jasno onda sto mi je to rekao, ne kapiram uopste jbt , a lepo sam pitao koje da kupim, pa ne prelazim mnogo, godisnje oko 8 hiljada km, jel to znaci da tek iduce godine u ovo vreme menjam ulje opet ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted August 31, 2013 Da. I pusti price wr vs td. Kao sto ti je receno -wr jeste novije generacije i po preporuci se menja na 20.000km. Vecina nas ovde ga preventivno menja na oko 15000km -td jeste starije generacije ali kao sto je wr bila preporuka na mladjem stilu tako je td bilo na starijem. Kraci interval zamene. U prevodu, nista ti sa autom nece biti, fabrika je stajala iza tog ulja dok ovi iz selenie nisu izbacili wr, zato lepo za godinu dana i nesto ispod 10.000km, uradis opet mali servis i mirna glava. Mislim da nema potrebe da se plasis jer je i td jako kvalitetno ulje. Pa nisi sipao optimu ili ono nisovo. Ili CASTROL kao neki Quote Share this post Link to post Share on other sites