ninjapvo 0 Posted April 21, 2009 Trenutno imam Seleniu Gold u motoru....dal ima neka caka ako hoću da pređem na 20k ili performer??????planiram da menjam uskoro pa bolje da pitam.....hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted April 21, 2009 pa eventualno pre promene u servisu da ti sipaju za ciscenje motora neki preparat,mada i ne mora,ja sam jednostavno presao na 20K pa tek posle 2-3 zamene cistio motor Quote Share this post Link to post Share on other sites
Manfred 2 Posted April 21, 2009 wurth sredstvo za ispiranje i selenia 20k i uzivaj... Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted April 21, 2009 eto,bas sam i ja wurth sipao Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted April 21, 2009 nisi ti sipao vec ja a ti ga kupio dobro sretstvo testirano vise puta na razlicitim motorima inace ga licno koristim na svom autu Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted April 21, 2009 Mogo bi malo da sunes i majstor Tomi da ne zakreci. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ninjapvo 0 Posted April 21, 2009 fala za odgovore....p.s.još samo jedna stvar;rekoše mi da mi se ventili malko čuju zbog tog zajeba što sam sunuo Seleniu Gold????? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Manfred 2 Posted April 21, 2009 vrlo moguce i zbog toga sipati 20k, posle toga ne bi trebalo da se chuju... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pecabg 0 Posted July 6, 2009 Pozdrav svima. Pre nekoliko nedelja sam kupio Punta 1.3 multijet (2004). Posle registracije i osnovnih radnji otisao sam u ovlasceni servis da mi zamene ulje i sve filtere. Oni su mi sipali Selenia Turbodiesel ulje iako sam ja insistirao na WR ulju, a to je bio i dogovor prilikom zakazivanja servisa. Ubedjivali su me da se TD sipa leti, a WR zimi. Koliko ja znam to vazi za JTD motore, a u multijet ide uvek WR. Koliko je stetno da vozim sa ovim uljem i sta da radim? Procitao sam negde da multijet ima hidraulicne podizace ventila i da zbog toga moze da bude problema sa polusintetikom. O tome nemam pojma jer mi je ovo prvi dizel auto do sada. Primetio sam da je od tada radna tepratura za nijansu visa (skala ide mozda milimetar preko srednje crte) i u poslednja dva dana mi se ne pali signal za predgrevanje kada dam kontakt - kao da su grejaci istog trenutka odradili svoje (ne znam da li to ima ikakve veze sa tim). Predlozite mi sta da radim. Pozdrav svima i hvala unapred Quote Share this post Link to post Share on other sites
TOGO 0 Posted July 6, 2009 Kao prvo za...obiđi ovlašćeni servis Imaš na forumu iskustva sa servisima pa vidi kakve su preporuke. Ja lično auto vozim u servis TIM na Vidikovcu i imam samo reči hvale za njih Što se tiče ulja - i leti i zimi mi sipaju WR Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted July 6, 2009 Pozdrav svima. Pre nekoliko nedelja sam kupio Punta 1.3 multijet (2004).Fiat PuntoAllestimento : 1.3 M-JetMotore : 188A9000Coppa motore e filtro : Selenia WR 5W-40Impianto raffreddamento motore : Paraflu UP - 6 LImpianto freni e frizione : Tutela TOP 4 - 0,45 LCambio e differenziale : Tutela Car Technyx - 2 LUlje i ostale tečnosti - fabričke specifikacijeU kom servisu si bio ?Idi u taj ovlašćeni servis i traži da ti pokažu fabričku specifikaciju za Punto 1.3 M-Jet u pogledu toga koje sve tečnosti idu u njega. Dakle, traži da to vidiš jer ti treba da kao prepišeš za ove druge stavke, tj. šta ide u hladnjak, šta ide u menjač, koje je ulje za kočnice i sl...Ništa u tom trenutku nemoj pričati da si bio na servisu, da su ti sipali TD, itd...itd...Kada ti daju tu specifikaciju, u njoj će pisati ono što vidiš gore da sam postavio.E, tek tada izvadi svoju servisnu knjižicu, jer su u njoj napisali šta su ti menjali. Tu će pisati da su sipali Seleniu TD i onda traži da ti usaglase ulje u tvom autu sa tehničkom specifikacijom, naravno o njihovom trošku.Priča ''zima/leto'' nema veze sa stvarnošću. Šta ako neko ne prelazi veliku kilometražu i menja ulje na svakih godinu dana tj. ne po pređenoj kilometraži ? Ako mu je servis u decembru...oni bi mu stalno sipali TD... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pecabg 0 Posted July 6, 2009 Hvala, uradicu to sto pre i nadam se da ce u autu uskoro biti WR. Pozdrav! Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted July 6, 2009 U kom ovlašćenom servisu si bio ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pecabg 0 Posted July 6, 2009 Servis Abarth u Zarkovu. Negde sam procitao da je Ok i da je ovlasceni servis, a adresu na sao na:http://www.yellowpages.rs/firma/profil/sr/...6000/del_id/855 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Manfred 2 Posted July 6, 2009 hahahah u oba slucaja golema dezinformacija Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted July 6, 2009 Baš tako, gooolema dezinformacija... Nemaju oni ni ''O'' od ovlašćenih...Ako se slučajno budu pravili ludi kada budeš otišao ( što je vrlo moguće sada kada znamo gde si bio ), OBAVEZNO to napiši ovde. Dakle, obavezno napiši da li su ti zamenili ulje, a ako nisu...napiši šta su ti rekli. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilosLB 9 Posted July 6, 2009 Ti su najgori,cuo sam pricu da su nekom liku zaboravili krpu u motoru dok su ga sklapali,ali niko ih ne hvali,to je sigurno.Skori vecina ide u TIM na Vidikovcu i provereno su dobri,fer i korektni.Ja vec 5-u godinu odrzavam auto kod njih. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pecabg 0 Posted July 6, 2009 E, onda cu da idem u TIM da ponovo zamenim ulje i filter, a sa ovima necu da se smaram nego cu da ih zaobilazim u velikom luku. Jeste da bi trebao da ih smaram da tako nesto ne bi radili i drugima koji nece obratiti paznju sta im sipaju (ili ne znaju sta treba), ali stvarno vise nemam ni snage ni zivaca. Da idem iz Visnjicke banje do Zarkova, da se ubedjujem i onda da to ne urade i sve za cenu ulja koje mogu i sam da zamenim - nema smisla. Dovoljno je i na ovaj nacin da se zna. Dobro je da sam ovde ipak saznao sta treba sipati u motor i koji je dobar servis. To do sada nisam imao ni odakle, ni od koga da saznam. Hvala svima i veliki pozdrav!P.S. Dajte mi neki telefon ili adresu TIM servisa, ako je to na forumu dozvoljeno kao preporuka, a ne reklama. Hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted July 6, 2009 prelistaj ovde ima negde broj servisamiki je na odmoru dolazi krajem meseca ali tamo su toma i kecman to mogu i oni da ti zavrse Quote Share this post Link to post Share on other sites
TOGO 0 Posted July 6, 2009 TiM servis na vidikovcukontakt:Miki 064/135 07 32Toma 064/112 93 04 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Manfred 2 Posted July 6, 2009 btw miki je sada na moru, zovi Tomu Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 283 Posted July 7, 2009 Nije ni TIM tako sjajan, a i iz Višnjičke sigurno ne bih potezao čak tamo za zamenu ulja, to imaš usput na 100 mesta i treba ti majstor sa odvijačem i ulje Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pecabg 0 Posted July 7, 2009 Naravno da mogu i sam da zamenim ulje, ali mi jako korisno da znam koji je dobar servis odrzavanje auta u buduce. Ako svi kazu da je TiM OK onda je to to. Pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted July 7, 2009 ja svoj auto odrzavam u TiM servisu,a obisao sam i sve servise u gradu inace ja sam sa N.BG i nije mi cimanje da odem,vili ide skoro sa kraja zemuna znaci ako je dobar majstor vredi se iscimati a da ne spominjem da kod mikija dolaze i ljudi iz Zrenjanina i jos par okolnih gradova Quote Share this post Link to post Share on other sites