Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Koje ulje sipati u 1.9 jtd 16v 150ks?

Proslog puta sam sipao Castrol Edge 5w30, ali citam da nije original...

Gledao sam Motul 8100 5w30, ali neki kazu da ni ono nije dobro...

Selenia isto citam diskutabilna a i skupa...

Iz prodajadelova rs mi preporucili TOTAL QUARTZ INEO ECS 5W30, ali mi total nesto ne uliva poverenja....

 

Pa koje ulje na kraju za ovaj motor?

Da li da se drzim castrol edge, samo ne znam gde ima original ako je vecinom fals, ili da idem na Motul 8100 posto je generalni uvoznik na Mirijevu blizu mene, ili nesto deseto?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobar je taj total, ja sam ga sipao nekad u HDI i znam mnoge koji ga koriste, generalno jtd motori nisu mnogo izbirljivi po pitanju ulja tako da sta god da sipas bice mu dobro samo kupiti u proverenoj radnji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motul 8100 5w-30 zadovoljava fiat standarde, ja njega sipam. Mozes komotno Total Ineo 5w-30. Pricam za modele sa dpfom, posto ta dva navedena ulja znam napamet jer sam ih gledao za svoj auto. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prethodne dve godine koliko je Bravo kod mene sip'o sam mu Total kvarc 9K, a bome ću i ove. :thumbup:

 

Za godinu dana i oko 10K dolijem nešto manje od litre, gledam da nivo bude uvek oko maksimuma, zbog turba kažu valja ... ja pojma nemam realno, al' ponekad podignem haubu pa tako razgledam okolo da vidim curi li gde, da nije nešto otpalo i sl. :D

 

edit: Eh, da, ja to preko interneta poručim, nem' pojma da l' je divča ili oriđinale. Lepo radi, (kad se zagreje), a potrošnja je po meni normalna, tj. za ovaj motor očekivana ?

Punto mi gotovo uopšte nije trošio ulje, ali je teran po lokalu, a bravo je upravo suprotno najviše na autoputu i magistrali.

Edited by Reacher Gilt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Narucio ovu VMP verziju, hvala na pomoci.

Meni za godinu ipo dana i oko 10k nije nista potrosio, ulje je kako je i sipano, a i zuckasto je jos uvek, sipano castrol edge proslog puta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 hours ago, SeriouS said:

Ravenoil VMP SAE 5W-30 kakvo je ono?

 

Malo sam zakasnio al da dodam. Koristio sam ga 2 servisne zamene, vratio se na Shell trenutno jer nisam primetio da mi auto nesto bolje/losije radi. 
Vratio sam se na Shell jer je Ravenol fino poskupeo, mislim neopravdano. 

I moram reci da (subjektivno) auto radi tise sa Shell... 
Za sledecu zamenu ide veliki servis pa cu nesto trece... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
25 minutes ago, darkman14 said:

Vratio sam se na Shell jer je Ravenol fino poskupeo, mislim neopravdano. 

Nasa klasicna prica - nesto malo krene ili se pokaze OK, odmah dizi cenu :thumbdown: . Zato ce ih odgovor trzista resetovati i vratiti u normalu.

Generalno su Ravenol vazila za dobra ulja, a sa povoljnom cenom. Sa PAO bazom, estrima, odlicnim aditivima... Solidan TBN (bitan parametar za nasa kvalitetna goriva, "obogacena" sumporom), tacka stisnjavanja na -50 i kusur, itd.

Secam se da smo davno za Stila JTD sipali Ravenol VST. Dok vecina, bar ovde kod nas, tada nije ni cula za Ravenol - kantica od 5l se nabavljala za 26-27 EUR, secam se. Pa uporedite sa danasnjim cenama po litru (iako sve jede inflacija, preterase ga).

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fabrika ili  balkanski mentalitet (uvoznik)?

Sta li je razlog za tolku cenu, posto je sad na popustu 6100...

Edited by SeriouS

Share this post


Link to post
Share on other sites

image.thumb.png.0b9bcc5ef7c22a04b3e7f67e2fcd45ea.png

ja sam ovo uzimao, a cini mi se da je bilo skuplje jesenas. 

 

pomenuti Shell na akciji se desi da bude oko 1000 din/l.

da sam primetio neki benefit sa ravenolom, nastavio bih, ovako manje-vise isto a sa shellom auto tisi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam kupovao MOL Dynamic Max 10W-40 za 720rsd po litru,sada je 1200…. Mol!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@OMP realno jedino ulje koje se ne falšira, ujak ga u 1.6 HDI preko 10 godina sipa i ne namerava da prelazi na nekog drugog proizvodjaca. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, OMP said:

Ja se mislim da uzmem nisotec sad

Dosta su ga popravil nekom novom formulom,promenili i ambalažu,kod mene svi koji koriste polusimtetiku prelaza na nisotek

Edited by neshtry

Share this post


Link to post
Share on other sites
53 minutes ago, Axic said:

realno jedino ulje koje se ne falšira

nisotec.. kako jedino?? Ina, Petrol, K2, Carlube....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slobodno recite da nisam bas cist, ali sada sam u alfu sipao Motul 5w40, i dao sam skoro 8000din :whistle:
Inace koristio sam i u prethodnoj alfi ali benzincu 20k seleniu, i posle presao na motul 6100 oba u gradaciji 10w40 i bolje sam prolazio sa motulom tako da je opet ovaj put spao izbor na Motul.

Seleniu mi je trosio vise kada sam vozio otvoreno i malo gasirao, dok mi je motul trosio manje (skoro pa nista) na otvorenom a u gradu vise. Na kraju je potrosnja ulja bila priblizna sa oba 400-500 sa seleniom, i oko 300-400 sa motulom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

slazem se, ali verovatno zato sto je najjeftinije pa kao da se krene od toga i da u glavi bude lakse da nije pred generalnu :D
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, mare_kv said:

Slobodno recite da nisam bas cist, ali sada sam u alfu sipao Motul 5w40, i dao sam skoro 8000din

Sto bi, ja sam davao i vise za 5L ulja.. 5w-30 8100 serija... 

Neko daje i vise ako sipa Liqui, Marley, Texaco... Pa sad... 

Gledaj samo koje god da sipas da nije fals i to je to, a gubitke ulja trazi na turbu, semerinzima, crevima i na izduvu... A da i visim obrtajima kod benzinca. 

Edited by ISV_01

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema smisla davati tolike pare na ulja za stock motore, jer ce svako adekvatno ulje raditi posao i vise nego dobro, ta skupa ulja (mada opet i skupo ne znaci i da je najbolje) imaju smisla za tjunirane motore gde su mnogo drugacije tolerancije u sklopovima motora, gde se motor vozi pod mnogo vecim opterecenjem, itd. Glavna stvar je originalnost ulja a ne marka, jer u tim kopijama ti mozda prodaju kao sintetiku a unutra minierala neka

zato ulje od uvoznika ili proverene radnje treba kupovati a marka ulja nije uopste bitna ako se postuje gradacija. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...