steel 21 Posted March 14, 2012 Pozdrav svimaKupio sam stilo 1.9JTD 2005 treba da menjam ulje pa me interesuje da li da sipam "Selenia WR diesel 5 w40" ili neko drugo ulje??? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9761 Posted March 15, 2012 Ako hoćeš Seleniu, onda sipaj to koje si naveo ...ili još bolje Selenia WR P.E ako je tvoj MJet, a po godištu jeste. Quote Share this post Link to post Share on other sites
steel 21 Posted March 15, 2012 Nije Multijet već JTD Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9761 Posted March 15, 2012 Vrlo je malo verovatno da je JTD tog godišta...daj broj šasije da proverim. Možda misliš na mJTD...što je ustvari samo jedna od oznaka za MJet motore. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igorjan 0 Posted April 1, 2012 (edited) presedoh celo posle podne i procitah sve postove ove teme, i sad znam manje i vise sam zbunjen nego juce.priblizava mi se zamena ulja i pojavila mi se mala nedoumica oko oko ulja.koristim SELENIU GOLD i troskari pomalo.imajuci u vidu da je moj Tipo 92.godiste to nije nista cudno.ulje ne gubim nigde na motoru i iberlauf ne dimi ,tako da taj manjak pravi sam motor i verovatno bih trebao poceti koristiti neko ulje 15/40 .i tu sam u dilemi.vision,vs gas ili Mobil SUPER 1000 X1 15W-40 motorno ulje(za mobil sam cuo od nekolicine majstora da je takodje dobro ulje za mene) ili ... da ostanem na goldu.pomogli ste mi oko dosta stvari pa vas zato pitam i oko ovoga. Edited April 1, 2012 by igorjan Quote Share this post Link to post Share on other sites
steel 21 Posted April 1, 2012 Vrlo je malo verovatno da je JTD tog godišta...daj broj šasije da proverim. Možda misliš na mJTD...što je ustvari samo jedna od oznaka za MJet motore.Pise JTD koji ti brojevi sasije trebaju prvi ili zadnji? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9761 Posted April 2, 2012 Sve...svih 17 simbola koji počinju sa ZFA Quote Share this post Link to post Share on other sites
steel 21 Posted April 3, 2012 Proverio sam na eper-u sve se slaže , ipak je JTD Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9761 Posted April 3, 2012 ^^^ Pozdrav svimaKupio sam stilo 1.9JTD 2005Teško moguće jer zbog strožijih euro normi nije ni mogao da se prodaje jer ih JTD 115 ne ispunjava. Iz istog razloga je posle 2004. godine izbačen benzinac 1.8 16v sa 133KS iz svih modela Fiat grupacije u koje je do tada išao. Zaista bih voleo da vidim po broju šasije, ali ok...nije neophodno. Sa koliko KS je taj tvoj, šta piše...možda je 100KS? Quote Share this post Link to post Share on other sites
steel 21 Posted April 3, 2012 2V - STILO F.L.L. 2003 (2003-2007)192.7.... - SW DYNAMIC 1.9 JTD 115CV 85KW E3-5PEngine: ...... Vehicle: ...... Prod. date: 19/7/2005VERSIONE SPECIALE NO SPECIAL VERSION (LV0)M 1.9 JTD 85KW/115CV (M50)V SW DYNAMIC FL 2003 (V14)P 5 PORTE (P5) Quote Share this post Link to post Share on other sites
bobos871 0 Posted April 5, 2012 Jel moze neko da mi kaze kako se pravilno meri nivo ulja u motoru? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted April 5, 2012 auto da bude na ravnom,da sacekas da e malo ohladi motor,da bi se sleglo ulje,izvadis merac,pogledas,obrises merac,vratis izvadis jos jednom pogledas i to ti je to,obrises merac,opet vratis i resio si problem . Quote Share this post Link to post Share on other sites
subranislav 0 Posted April 17, 2012 (edited) Imam Mareu 1.6 16V 2001 godište.Od kad imam to auto (oko 3 god) sipao sam SELENIJA GOLD a hteo bih ako je to moguće da pređem na SELENIJA 20K. Šta treba da uradim da bi bezbedno mogao da pređem na novu vrstu ulja (SELENIJA 20K).Hvala Edited April 17, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9761 Posted April 17, 2012 Treba da odeš u radnju i kupiš Seleniu 20k kao i filter ulja. Pre nego što to sipaš, ispusti staro ulje. Sad ozbiljno, ne treba ti ništa drugo... Quote Share this post Link to post Share on other sites
aleksa_indjija 4 Posted April 17, 2012 (edited) auto da bude na ravnom,da sacekas da e malo ohladi motor,da bi se sleglo ulje,izvadis merac,pogledas,obrises merac,vratis izvadis jos jednom pogledas i to ti je to,obrises merac,opet vratis i resio si problem .A sto ga i tad brises!? Edited April 17, 2012 by aleksa_indjija Quote Share this post Link to post Share on other sites
zokibubu 15 Posted April 17, 2012 (edited) presedoh celo posle podne i procitah sve postove ove teme, i sad znam manje i vise sam zbunjen nego juce.priblizava mi se zamena ulja i pojavila mi se mala nedoumica oko oko ulja.koristim SELENIU GOLD i troskari pomalo.imajuci u vidu da je moj Tipo 92.godiste to nije nista cudno.ulje ne gubim nigde na motoru i iberlauf ne dimi ,tako da taj manjak pravi sam motor i verovatno bih trebao poceti koristiti neko ulje 15/40 .i tu sam u dilemi.vision,vs gas ili Mobil SUPER 1000 X1 15W-40 motorno ulje(za mobil sam cuo od nekolicine majstora da je takodje dobro ulje za mene) ili ... da ostanem na goldu.pomogli ste mi oko dosta stvari pa vas zato pitam i oko ovoga.Selenia Gold ima rejting API SM, a to je ulje sa aditivima za motore najnovije generacije...Za Tipa je potrebno ulje koje je postojalo kad je Tipo pravljen il nesto novije, tako da mislim da ne traba da koristis Selenia Gold ulje, zbog manjka ZDDP (Zinc dialkyldithiophosphate)Sto se tice izbora VS ili Mobil, ako je Tipo sa gasom onda definitivno VS. Edited April 17, 2012 by ZokiBubu Quote Share this post Link to post Share on other sites
The Mile 0 Posted April 18, 2012 (edited) presedoh celo posle podne i procitah sve postove ove teme, i sad znam manje i vise sam zbunjen nego juce.priblizava mi se zamena ulja i pojavila mi se mala nedoumica oko oko ulja.koristim SELENIU GOLD i troskari pomalo.imajuci u vidu da je moj Tipo 92.godiste to nije nista cudno.ulje ne gubim nigde na motoru i iberlauf ne dimi ,tako da taj manjak pravi sam motor i verovatno bih trebao poceti koristiti neko ulje 15/40 .i tu sam u dilemi.vision,vs gas ili Mobil SUPER 1000 X1 15W-40 motorno ulje(za mobil sam cuo od nekolicine majstora da je takodje dobro ulje za mene) ili ... da ostanem na goldu.pomogli ste mi oko dosta stvari pa vas zato pitam i oko ovoga....uradićeš pravu stvar i obradovati auto ako mu staviš Petronas Synthium 3000 5W40 koje sam izabrao zbog zaista povoljne cene u ap sportu...... i zaboravi priče da sintetika ne ide u starije automobile u koje sam i sam dugo verovao,mineralno više neće u moja kola ni u jednoj varijanti......i što neko jednom reče,NIJE SINTETIKA KISELA HEMIJA koja će progristi sve živo i ulje propišati,već jednobrazni molekuli predvidljivih karakteristika...i ne boj se,neće više troškariti,može samo manje... Edited April 18, 2012 by The Mile Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted April 18, 2012 auto da bude na ravnom,da sacekas da e malo ohladi motor,da bi se sleglo ulje,izvadis merac,pogledas,obrises merac,vratis izvadis jos jednom pogledas i to ti je to,obrises merac,opet vratis i resio si problem .A sto ga i tad brises!? Cisto moj postupak,ako zelis jos jednom da proveris,nista vise.i ja sam uvek pre za vs nego mobil,posebno sto je tesko naci mobil ,a da je original. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dača01 1 Posted May 5, 2012 Zdravo svima...Kupio sam punto, 1200 kubika, 8V, 2001godište...Preporučili su mi da odmah uradim veliki servis, jer ko zna šta je i kako ranije rađeno...Elem, koje ulje da sipam? Gold ili 20 K? Quote Share this post Link to post Share on other sites
gazija 0 Posted May 5, 2012 20K (prema mojim saznanjima) Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9761 Posted May 5, 2012 Ima o tome dosta na ovoj temi već napisano, plus ovo:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=33480 Quote Share this post Link to post Share on other sites
lajsna 21 Posted May 6, 2012 Ako pare nisu problem sipaj Selenia K P.E. (Pure Energy) 5w-40 to je najnovije ulje koje preporucuje selenia, posle njega ide 20k i na kraju gold. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Robija 0 Posted May 6, 2012 Ne zamerite ako je već napisano ali, da li mogu u stila 1.6 da sipam K. P.E. (Pure Energy)? Ima li kakve razlike naspram 20k, šta bih dobio sipajući K.P.E.? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 689 Posted May 6, 2012 Isao sam nekom logikom (mozda i glupavom al ajde) da se kod nas voze automobili koji su presli dosta kilometara i da su i karike a i cilindri malo istroseni i da tu postoji neki zazor pa cak i kad je motor zagrejan. Samim tim (vise kad je motro hladan i ubacuje vise goriva) odredjena kolicina goriva se sliva pored karika i dolazi u kontakt sa uljem koje zbog toga posle nekog vremena degradira i prestaje da radi svoj posao sto naravno steti motoru. Zbog toga sam poceo da menjam ulje na nekih 5 do 7000km Quote Share this post Link to post Share on other sites
The Mile 0 Posted May 6, 2012 ...jako malo ljudi ima dovoljno znanja da sami izaberu odgovarajuće ulje...evo s moje strane nekoliko smernica....odstupanje od fabričke preporuke zbog sumnje u originalnost ili preskupo ulje zbog povećane potrošnje može biti razlog za izbor nekog drugog proizvođačau motor u solidnom ili odličnom stanju sintetika ili full sintetika (za starije bez fully synthetic)mineralno ili polusintetiku samo ako motor troši ulje i jeftinije je dolivanje,nikako koristiti teže gradacije 20W50 20W60 u cilju smanjenja potrošnje,samo će se ubrzati habanjeza izbor ulja ako niste poznavalac materije iskoristite oilfinder,olberater ,подбор масла,nekog proizvođača kojem verujete i za koji ste sigurni da na našim prostorima prodaje original uljezato svi koji voze fiat i ne znaju mnogo o uljima ne trebaju biti veći katolici od pape-SELENIA ukucaj i izaberi http://www.flitalia.it/it/fl/index.php?option=com_content&task=view&id=157&Itemid=248Isao sam nekom logikom (mozda i glupavom al ajde) da se kod nas voze automobili koji su presli dosta kilometara i da su i karike a i cilindri malo istroseni i da tu postoji neki zazor pa cak i kad je motor zagrejan. Samim tim (vise kad je motro hladan i ubacuje vise goriva) odredjena kolicina goriva se sliva pored karika i dolazi u kontakt sa uljem koje zbog toga posle nekog vremena degradira i prestaje da radi svoj posao sto naravno steti motoru. Zbog toga sam poceo da menjam ulje na nekih 5 do 7000km mehanički problemi istrošenosti motora NE MOGU SE REŠITI ULJEM,NEMA POTREBE ZA KRAĆIM INTERVALIMA OD PROPISANIH,PARE KOJE ĆETE POTROŠITI NA ULJE DAJTE NA SREĐIVANJE MOTORA.... Quote Share this post Link to post Share on other sites