Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

On 4/25/2019 at 1:20 PM, Nidza Savin said:
Ajd da pitam nesto konstruktivnije,
 
koje ulje preporucujete za ovaj motor? Verujem Selenia jeste opcija, ali koje gradacije? Takodje, da li biste preporucili nesto drugo sem Selenije, jer sam citao da su neki ljudi presli i na Total, koji se ok pokazao?

Vec odgovorio@neshtry ali da potvrdim. Takodje, kod Gorana u servisu sam presao na Shell i nisam primetio bilo kakvu razliku tako da je i ono za preporuku.
Inace,cestitke na kupovini, i srecno!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nivo i stanje motornog ulja na 1.4 MultiAir Turbo 140, posle 10.000 km. U ovoj turi, u pitanju je Shell Helix HX7 ECT 5-40:

 

190520196610.thumb.jpg.7fcd03ecc4588b498252ef4ec69b71fb.jpg 190520196608.thumb.jpg.a82fd438ac085587072fa38b5aea74c8.jpg

 

Po mojoj proceni, oko 3 dl na servisnom intervalu (4 kockice na meracu, od ukupno 14 kockica za litar). Prijatno sam se iznenadio vec posle par hiljada predjenih km, jer sam ocekivao drasticno vecu potrosnju ulja. Pogotovo citajuci iskustva ljudi sa obicnim 1.4 atmosfercima, cak i novijim (turbaci su na istom 1368 ccm bloku). Pricajuci sa jos par vlasnika T-Jet, iskustva po ovom pitanju su nam vrlo slicna (u T-Jet ide 2.9 l, a u MultiAir 3.5 l). Takodje, ocekivao sam da ce nedavno do Istanbula i nazad za 2000 km autoputem sprziti malo vise ulja, ali jok. Do sada cak nisam ni kupio dodatni litar ulja za vozanje u gepeku, koji obicno uz ostale tecnosti vucem sa sobom. Za iducu turu koja ide, dvoumim se da li ostanem na Shell ECT ili da mu "zviznem" fabricku Seleniu K PureEnergy 5-40.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ivan Na tvom mestu bih ostao na istom proizvođaču ulja, ništa ja tu ne bih dirao, samo menjao redovno i to je to.:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vrlo zrelo ponasanje sa tvoje strane, pravi forumaski duh

Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, Ivan said:

Nivo i stanje motornog ulja na 1.4 MultiAir Turbo 140, posle 10.000 km. U ovoj turi, u pitanju je Shell Helix HX7 ECT 5-40:

 

190520196610.thumb.jpg.7fcd03ecc4588b498252ef4ec69b71fb.jpg 190520196608.thumb.jpg.a82fd438ac085587072fa38b5aea74c8.jpg

 

 

Slabo ti to pritišćeš :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Godine...a i gde sme da stisce 1.4 :D

Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iskljucivo taksi voznja, trudim se da ne prelazim 2000 rpm :P .

Share this post


Link to post
Share on other sites


5W-40, Full Synthetic,biraj Selenia,Castrol Magnatec, itd...



Poslato sa POT-LX1 uz pomoć Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sipao Total Quartz 9000 i na 5000km dolio 0,3l ulja.  Videću kako će se ponašati pri većim opterećenjima tokom leta (duge relacije autoputem) 

Plan je da ga menjam na 15000km

 

 

Edited by Ivan
Skinut nepotreban citat

Share this post


Link to post
Share on other sites

@gile, da nije mnogo na 15000?
Dolio si 0.3, prethodno sipano na max ili koliko? Koliko mu je potrebno za max?

Sent from my SM-A520F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma nije mnogo. 10w40 Shell sam menjao na 10000km. Ovo je full sintetičko ulje koje bi trebalo da ima domet od 15000km. Idea ima manje od 80000km na satu i motor je odličan,pa nema slabljenja karakteristika ulja zbog lošeg stanja motora. 

Tih 0,3l sam dolio posle sipanog ulja do max. Ne mogu da se setim koliko sam sipao ulja prilikom zamene. Možda nešto manje od 4l,ali me ne  drži za reč. 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sada sam sipao Selenia WR 5w30, ali sledeći put ću sipati Motul 8100 X-Clean FE 5w30 pa ću u praksi videti vredi li...

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5/19/2019 at 11:44 PM, rage_man said:
Preporuke, sta sipati u GP 1.4 16V ?

Ja sipam LM toptec 4100 u isti motor, ne trosi se mongo. Mada sam kupio ravenol vpo da probamo magiju...motor je presao 178 iljada...
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, gile smederevo said:

Možda nešto manje od 4l,ali me ne  drži za reč.

Zar u 1.4 atmo ne ide 2.8-2.9l ?

T-Jet bi trebalo da je ista prica, MultiAir 3.5 l.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj je na 186k, ko bi ga znao da li mu je to prava kilometraza, trenutno u njemu Selenia, malo se raspitivah sta su mi alternative, hvala svima koji su mi odgovorili

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5/20/2019 at 8:46 PM, OmenVeritas said:
Sada sam sipao Selenia WR 5w30, ali sledeći put ću sipati Motul 8100 X-Clean FE 5w30 pa ću u praksi videti vredi li...

U bravu sipao taj Motul, nemam zamerki. Prethodno je imao Total sipan i sa njim sam malo vozio i on mi je bio super do velikog servisa. Motul sam sipao ranije u puntaru, takodje bez zamerki.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
40 minutes ago, Ivan said:

Zar u 1.4 atmo ne ide 2.8-2.9l ?

T-Jet bi trebalo da je ista prica, MultiAir 3.5 l.

Ma, skroz sam zaboravio...:unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam bio duže vreme pa čisto da začinim ovu temu. Kad kupujete ulje kupujte prava ulja, prave sintetike, PAO, estri ili PAG ulja u većinskom sastavu. Sva ova Full Synthetic su u osnovi dorađena mineralna uJa i ne vrede te pare.

Pre skoro dve godine sam kupio vrhunsko ulje za smešno male pare, ulje sa PAO bazom, estrima odličnim paketom aditiva ukljućujući i molibden. 5 litra (i malo preko je koštalo 26,36 evra). Ulje svoj kvalitet pokazuje na niskim temperaturama,  (tačka stinjavanja -54 C), daleko manje čekića u odnosu na HC ulja (Selenia WR , Mobil 3000) i naravno za 12000 km u godinu i 7 meseci nikakva potrošnja. 

 

Ravenol-korpa.jpgRavenol-korpa-2.jpg

 

Hteo sam da naručim novu turu sa novim sastavom, isporuka se nije poklopila se putovanjem pa sam rešio da ovog puta probam Petronas Syntium 7000 0W-40. Takođe sitetika sa velikim udelom PAO baznih ulja (pominje se 90%), nešto estra , paket aditiva uključuje i molibden. To što je 0W očigledno je neka Petronas-ova igra jer po parametrima testiranja svežeg ulja daleko bliži 5W nego 0W. Ono što je pored karakteristika prevagnulo je lepo iskustvo kolege sa 2.0 HDI motorom. On ga koristi već dva sipanja i ostaje pri njemu. 

Dolazim do cene koja je trenuto samo 440 din i ako se kupi 4l jedna jitra se dobija gratis. Dakle 4l+1l za samo 1760 dinara. Ko voli nek računa. 

 

ra-un.jpgzz.jpg

 

 

Edited by neshaoct
prebacio slike na FLCS server

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta sipate u Punta Natural power?

U knjizici pise da ide Selenia multipower gas 5w-10.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Greska 5w 40

Vidim ovde spominju Sintium ulja ali ta dva nemaju specifikacija za Fiat...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...