Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Ko bi to znao zivota ti :D
Pozovi pitaj Mg, oni su ovlasceni fiatov servis pa mozda se desi da imaju, mada mislim da svi guraju shell sada

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam znao da ovoliko mogu da se iznapinjem za jedan obican mali servis.. mozda posto mi je prvi, aali tolka nedoumica gde da uzmem ulje i koje, pa to je strasno

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5/29/2017 at 2:37 PM, BaneJ said:

 Ulje je u prvih 1000 km posle zamene još uvek žuto (dizel, JTD motor) što je ranije sa Seleniom i jeftinijim filterima bilo nemoguće, tj. odmah posle zamene na šipki je bilo crno kao da nikad nije menjano.

 

 

 

8100_x-cess_5w40.jpg

Ja sam sipao seleniu  i imam jeftini filter i ulje mi je pocelo crniti polako na 2000km !

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Zivic123 said:

Upravo sam krenuo da ti pisem u pp jer sam se bacio u citanje o ulju. Naleteo sam na stranu gde kazes da koristis vec dugo godina Seleniu i da nema potrebe preci na drugog proizvodjaca ako je do sada sve okej. Gde u Nisu da nadjem proverenog prodavca jer u najmanju ruku zelim fals da sahranim motor?

Cak se i @Ivan usudio da  predje na Shell, zbog cene ponajmanje.

Edited by Axic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta ste se uhvatili mene :D , ima nas jos prilicno. Da ne reklamiram, pisao sam na svojoj temi detaljnije iskustvo sa Seleniom WR na JTD posle 9 godina, a summa summarum zaista bez i jedne jedine primedbe. Koga zanimaju tehnicki detalji i razlike za gomilu 5-40 ulja, dosta toga moze da se procita i na Stalker blogu.

Zelja mi je bila da vidim kakva ce biti razlika sa full sintetikom, takodje cena konkurentnog proizvodjaca za svoje najmodernije ulje i full sintetiku je manja oko 200-300 din po litru.

Ako nesto sumnjas i trazis iskljucivo Seleniu, proveri na strani ovlascenog uvoznika http://www.slodes.rs/ ili pozovi Slodes pa proveri. Ja sam uzimao iskljucivo tamo, plus je i cena niza. A i nosio sam ponekad drugarima sa foruma po Srbiji kada krenem na njihovu stranu :) .

20 hours ago, Zivic123 said:

Nisam znao da ovoliko mogu da se iznapinjem za jedan obican mali servis.. mozda posto mi je prvi, aali tolka nedoumica gde da uzmem ulje i koje, pa to je strasno

Veruj mi da sam, za razliku od prilicno godina unazad, i ja malo mozgao na ovoj zameni, a 5 dana posle malog servisa i zaboravis na sve.

Bitno je uzeti korektno ulje i na vreme raditi servis, a ne moras bas toliko brinuti jer se 1.9 JTD u eksploataciji pokazao kao prava radna mazga. Obrati paznju i na filtere, pisalo se prilicno pa imas referenci.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kakvog dima? Ako je plavi onda je do ulja, ako je beli, onda je dihtung glave, ako je crni, to je do sagorevanja.

Poslato sa HUAWEI P7-L10 uz pomoć Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma na auspuhu. Mozda se ja tripujem ali cini mi se da purnja malo vise. Crn je dim, klasika.

Sipao sam shell ultru 5w40, pre toga bio total 5w30, izvadio sam dpf pa sam zbog toga presao na 5w40.

Mozda se ja i tripujem al kao da vise baca dima ili ja vise gledam u retrovizor.

 

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma vozim brz dpfa od oktobra do skoro je bio total 5w30 u njemu. A shell sam sipao pre mesec dana :D

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozda je do goriva, filtera vazduha, egr-a, a vrlo verovatno je i da se tripujes :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mozda je do goriva, filtera vazduha, egr-a, a vrlo verovatno je i da se tripujes

Verovatno tripujem a moguce da je gorivo. Promenicu pumpu, NIS se pokvario :D

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije to bas do dpf-a da menjas viskozitet. Jedino sto ta za dpf ispunjavaju druge norme, tipa c2 i c3 umesto a3/b4.

U svakom slucaju neko je vec pomenuo da crni dim nije do ulja vec do smese vazduha i goriva. Prelivanje dizni, prljav filter vazduha, egr zaglavljuje, naprslo neko crevo od turbine do interkulera ili interkulera do usisa...

Sent from my SM-A510F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nije to bas do dpf-a da menjas viskozitet. Jedino sto ta za dpf ispunjavaju druge norme, tipa c2 i c3 umesto a3/b4.

U svakom slucaju neko je vec pomenuo da crni dim nije do ulja vec do smese vazduha i goriva. Prelivanje dizni, prljav filter vazduha, egr zaglavljuje, naprslo neko crevo od turbine do interkulera ili interkulera do usisa...

Sent from my SM-A510F using Tapatalk



Pa sta znam i na forumu je dosta ljudi preslo sa 5w30 na w40 kada su skinuli dpf.. mislim videcu, najmanji problem na sledecem malom da predjem na 5w30. :D

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko ja znam ne skodi mu, to ovako kazem. Vise njih je preslo sa wr na Shell.
I ok mozda kad predjes 200.000 i nije lose preci na 5w40, posto je 10w40 (skoro sve polusintetika) no-no.

Sent from my SM-A510F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na sajtu" Auto Mika " prijavio sam se za popust na "Shell Helix Ultra 5W-40 "za Stila JTD.Pošto nisam mogao ja lično da odem poslao sam sina koji je posle 10-ak dana otisao u radnju, tamo su mu navodno  rekli" Da se Helix Ultra vise ne pravi i da je HX8 zamena za njega" 

Interesuje me da li je neko imao ovakvo iskustvo i da li HX8 dostojna alternativa za Stilo 115 JTD 2004.god. ili da jurim nesto drugo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bas u mojoj temi sam pisao, isto se i meni desilo u cetvrtak, svakako da je dovoljno dobro i da je bolje od selenie wr, ja sam uzeo i sipao u moj jtd 16v

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK ,onda cu ga i ja sipati u moj jtd 8v

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto kaze Kuvalja, bas caskamo u njegovoj temi o Abarthu...

HX-8 je sa slicnom bazom kao Ultra, takodje full sintetika, ima potrebne Fiatove M2 i N2 sertifikate...

Nije sa PurePlus tehnologijom i nema Z2 sertifikat (koji nas ne dotice) kao Ultra.

Ova informacija za Ultra mi je totalno cudna, pogotovo sto je u pitanju vodeci artikal u ponudi. Eventualno ako ga Shell menja sa nekim drugim modernijim uljem u dogledno vreme, mada ni to mi nije razlog "da se ne pravi" kako je napisano. Previse mi je genericki taj odgovor :) .

"Orbico" je ovlasceni uvoznik za Srbiju, ja pre neki mesec odradih mali servis, ali kome zatreba mozda oni imaju neku konkretnu informaciju na ovu temu.

 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...