Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Ok znam da nije dobro,ali smem li ova dva obzirom da su ista firma ista gradacija i u pitanju je dolivanje za nekih 200 dc

 

Pa, upravo to sam rekao, pošto je ista gradacija dolivaj slobodno, kao što reće u međuvremenu MS PK. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ljudi, napravio sam 10 000km sa Puntom HGT 1.8 16v i vrijeme je za mali servis,,ja imam u planu stavit valvoline ulje 10-40 gradacije,htjeo bi probat s drugim uljem,za promijenu da se makne selenia 20 k,,e sada zanima mene da linetko od vas sta vozite hgt-a koristi ili je koristio drugo neko ulje umjesto tvornicke selenie

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

valvoline otpada dosta se ljudi zali na njega,seleniu vise nezelim sipat isto odlucio sam sto posto da cu sipat  MOTUL 6100 Synergie + 10w 40,sada kad stavim to ulje i nakon nekog vremena cu javit dojmove potrosnja i ostalo,selenia je ok ulje i stvarno radi svoj posao a to se vidi nakon nekog vremena kako pocrni ulje a to znaci da ispire sve sta treba u motoru,samo sta eto u 9000km dolio sam 2 litre i sad mi je na pol sipke,necu nista doljevat jer sad idem na izmjenu i stavit cu taj MOTUL..i inace puno njih hvali seleniu a puno njih sta voze alfe i ostalu grupaciju fiat vozila se zali na nju,i dosta njih je pocelo taj motul sipat i kazu da su puno zadovoljniji nego s seleniom,pa reko da i ja probam malo s drugim uljem iste gradacije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokusaj samo mislim da ces se vratiti na seleniu. Drug je na alfi 156 imao veliku potrosnju 20k, bas veliku, pokusao sa nekim hvaljenim i dosta kvalitetnim Q8 uljem, jos veca potrosnja, vratio se na seleniu.

Tvoja potrosnja i nije toliko losa, da li se se mozda zavlacio ispod kola, pogledaj oko kartera, kakav ti je dihtung, da ne pusta malo na cepu mozda. Meni je sada sa pustanjem na cepu potrosio 1.5l na 10000

Share this post


Link to post
Share on other sites

dihtung i sve suho skroz,nigdje nista ne pusta jedino cu čep provjerit sada,nije meni zabrinjavajuca potrosnja ulja to je normalno ja svoga vozim i po gradu jako puno stani vozi a i znam ga terat jako često u visoke okretaje tako da on jos je i dobar s potrosnjom,promijenit cu gumice ventila,set kvačila i mali servis napravit,,a drugo ulje zelim stavit cisto da vidim kako ce se ponasat,a taj motul svi hvale i na alfinom forumu vecina ljudi ga sipa umjesto selenie jer kazu da se pokazao boljim i da ulje manje izgara nego selenia,jedino ne znam da probam s nekim 10w 60 sta je otpornije na temperture pa me zanima da libi se manje trosilo i izgaralo.

Edited by hec

Share this post


Link to post
Share on other sites

da svi hvale motul i njega imam u planu stavit,e sada ne znam da lida stavim  Motul 5100 10W50  ili MOTUL 6100 Synergie + 10w 40,,i da lida prije promijene stavim aditiv za čišćenje motora,zato sta je sada unutra selenia pa ne znam da libi trebao stavit taj aditiv pa da ocisti sve ili nema potrebe,nezelim bacat novac bezveze ako netreba

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako zelis gusce ulje sipaj Motul Synergie 15w-50,to je ulje specijalno dizajnirano za motore koji trose ulje! :) A to 5100 nisam ni video,a ni nasao nigde,mora da je starije proizvodnje! :oA sto se tice sredstava za ispiranje,nisu losa stvar,ali ako nameravas da menjas gumice,skini i karter i operi ga,veoma je pozeljno,jer ko zna da li je neko to uradio,a to i nije neki posao i tr4osak,dihtung je 5-7e,a diht masa 4-5e!

Edited by neo abarth

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja sam mislio tocit 

MOTUL 6100 Synergie+ 10W40  osta bi na istoj gradaciji samo bi proizvođača promijenio,gumice cu mjenjat,gledao sam po forumima to sta moj trosi ulja to je nista,tako je i tvornicka potrosnja za taj motor

Share this post


Link to post
Share on other sites

moj sada ima 189 000 i u 9000km nasipao sam tocno 2 litre a vozim ga svakako tako da to nije zabrinjavajuce,sta ti si promijenio gumice ventila kada je poceo srkat i rijesio si problem s potrosnjom ulja,malo sam,gledao plastiku u desnim vratima jer imam u planu ju skinut i slozit bravu sta se sama zakljuca kada se izvana primi i otvori kvaka,da litko zna koliko šerafa uopce ima,ja sam gledao ali to je sve zamaskirano tako da se nista ni ne vidi

Edited by hec

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne promenio sam motor! :D A na Marei sam promenio gumice i resio problem,a isti je motor u pitanju,stvrdnule su se gumice sigurno i propustaju ulje i motor ga sagoreva,da li si pitao majstora i da li ti je rekao nesto slicno ili ne?!

Edited by neo abarth

Share this post


Link to post
Share on other sites

rekao je da to nista nije zabrinjavajuce za taj motor jer gornja granica za fiat vozila u potrosnji ulja je 0,7 na 1000km a moj potrosi oko 2-3 dcl na 1000km,,a za gumice ventila je rekao ako bi to isao mjenjat da mi onda preporucuje da promijenim i karike kada se vec bi to radilo i da sam tako praktički na nekoj polugeneralki,,a zasto si mjenjao motor sta je bio tako ubijen?  i decko sta je prodao meni auto on je napravio sve zive servise njemu auto uopce nije trosio ulje ali on se u njemu vozio normalno dok ga ja koljem kad god stignem :D

Edited by hec

Share this post


Link to post
Share on other sites

A pa hteo sam jaci motor,pa zbog toga,nisam zbog potrosnje ulja,resio bih i ja to sa gumicama i karikama verovatno,a i ja ga nisam stedeo bas ni malo,redovno se cula blokada.hteo sam da skinem limitator broja obrtaja,al sam ga srecom prodao,posto verovatno,ne bi dugo izdrzao saltanje u 8000rpm! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od skora sam vlasnik fiat 500l, presao sam 500km do sada. Nivo ulja je na sredini, a za 20 dana idem na more pa me interesuje ako bude pao nivo koje ulje bi trebao da dospem tj. da kupim? Hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od skora sam vlasnik fiat 500l, presao sam 500km do sada. Nivo ulja je na sredini, a za 20 dana idem na more pa me interesuje ako bude pao nivo koje ulje bi trebao da dospem tj. da kupim? Hvala

Nov motor pa na pola 'sipke' ulje, on ako se sad u startu ne podmazuje kako treba ne znam kad ce

Nisam obavesten koja verzija motora je u pitanju, ali topla preporuka nikada ispod 80%,a ne mora ni u max. da ide, iskustvo koje mi kaze da sam novog 1.2 8v terao 1500/2000km bez provere i kad se nisam slogirao, a on jadan 'na pola od pola', posle naravno saznam to kao normalno sta ja znam tamo vamo i od tad 'bolje da ljulja nego da zulja'  :)

Tako da 1L (~1300din.) nije puno za nov auto, lepo si dosipes kad treba i mirna ti glava, a njemu lepo dok se brcka u ulju  :)

Inace pronadji se na listi pa vidi sta da kupis (slika), i da cestitam i neka je sa srecom  :scooter:

 

500lmaziva_RS.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam kako se cijena selenije kreće u Srbiji, al kod nas je poskupa. 

 

Prije par dana mijenjao ulje, sipao sam seleniju 20K, u jednoj radnji našao 18KM (9 eura) po 1 litri, a u drugoj 17KM (8,5 eura) po litri...limenke su u pitanju. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da rezimiramo, ja koliko sam shvatio iz teme u JTD motore ide Selenia WR 5w-40? :)  Vidim da je malo pala cena u AP za Seleniu, limenka od 2L Selenie WR je bila nesto sitno preko dve hiljade sada je ispod 1900din.

Edited by Kejd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...