Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Pfff...sto ne volim kad covek izmislja... :whip:

...neki konkretan odgovor?

Edited by djokic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na bulevaru EVROPA kod Zonedove zgrade imate prodavnisu guma i ulja. SELENIJA GOLD kosta 500 din u limenkama.Kome treba imaju ga dosta. Za Lanciju y 1,2 8v preporuceno ulje je SELENIJA KPE,tako pise u fabrickom uputstvu.Uputstvo imate u drugim temama ili ukucajte u Google : Lancija uputstvo hr.pdf pa procitajte :scooter:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta znaci oznaka KPE???

Kod mene u manuelu pise selenia 20k za leto 10w40, a za zimu selenia performer 5w30, lancia y 1.2 8v 2001.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ukucaj u Google ono sto sam napisao, tamo imas uputstvo i preporuke za sva ulja i tecnosti za LANCIJU y, inace ne znam sta znaci KPE

Share this post


Link to post
Share on other sites

imam jedno pitanje za sve puntase, sipao sam u motor mobil ulje 15-40, ali nesto nisam zadovoljanm a pre toga sam sipao seleniju gold, pa me zanima , da li ce nesto skoditi motoru ako sad kad budem ponovo menjao ulje, sipam ponovo seleniju gold, hvala svima

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doslo vreme da radim mali servis, pa gledam ulje i filtere, pricam nesto sa drugarom, do sad sam uvek sipao:

cxc201.jpg

http://www.ap-sport....roduct_id=33774

ovo ulje, pa ako neko moze da mi kaze koja je razlika izmedju sintetike i polu sintetike jer drugar kaze da mogu da sipam i neku polusintetiku, ali sam ja malo nepoverljiv u vezi toga, jer fiat preporucuje samo seleniu, i do sad sam samo to sipao, nego mi samo treba objasnjenje od nekog ko zna, jer ovaj je promenio jedno 30 automobila i dok je vozio punta kaze da je sipao polusintetiku

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam sipao u moj jtd Selenia WR 5W40 , skuplje je od tog tvog za oko 300din po litru ali kontam da je i kvalitetnije. To sam negde nasao kao preporuku za Stilo 1,9jtd....

Kao fabricka preporuka za JTD je u pocetku i stajala Selenia Turbo Diesel (ova na linku koji je i Beli okacio). Evo ti i isecak iz nekog starog skeniranog uputstva koje imam jos od 2006 (tu kaze WR opciono, za temperature ispod -20):

Screenshot.jpg

Kasnije, naravno kao preporuka (za MultiJet iskljucivo) ide Selenia WR, koju vecina nas i koristi:

Screenshot_1.jpg

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

beli punto-- ako do sada nisi imao problema prouzrokovanih uljem ne diraj nista,odnosno sipaj i dalje isto. a to ulje je i preporuceno za tvoj motor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mislim da ipak ne bacas ;) (pogledaj pored ostalog i ono sitnim slovima u prvom isecku koji sam ti okacio, mada to su vec ekstremniji uslovi).

Samo sam u startu (2007.) koristio Seleniu Turbo Diesel, od tada godinama iskljucivo WR.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam sipao u moj jtd Selenia WR 5W40 , skuplje je od tog tvog za oko 300din po litru ali kontam da je i kvalitetnije. To sam negde nasao kao preporuku za Stilo 1,9jtd....

Kao fabricka preporuka za JTD je u pocetku i stajala Selenia Turbo Diesel (ova na linku koji je i Beli okacio). Evo ti i isecak iz nekog starog skeniranog uputstva koje imam jos od 2006 (tu kaze WR opciono, za temperature ispod -20):

Screenshot.jpg

Kasnije, naravno kao preporuka (za MultiJet iskljucivo) ide Selenia WR, koju vecina nas i koristi:

Screenshot_1.jpg

Jel ima nesto ovako za punta, koliko koje tecnosti ide?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo ne zaboravite da automobil hoce malo vise da posrce WR-a od TD-a, mislim na ove sa starijim JTD-ovima. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je ulje wr, zamenjeno pre 7-8000km i na moju ogromnu srecu i zadovoljstvo jos se na displeju pojavljuje isti nivo ulja, i na meracu se ne moze primetiti da je ista potrosio. Kada sam kupovao auto (pre 7-8000km) u glavi mi je bilo da cu biti zadovoljan ako izmedju zamena ne mora da dolivam, kad ono jos bolje izgleda. Pu pu da kucnem u drvo!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ista stvar na 10 000. Sad imam u rezervi 0.6 l.

Koliko sam čitao na sajtu Petronasa full sintetiku ne preporučuju u starim motorima zbog svojih jakih deterdžentnih aditiva. Navodno motor što je taložio po zidovima cilindara i na drugim mestima i tako sanirao razna oštećenja, jaki aditivi iz full sintetike mogu da speru te naslage i da motor izgubi na snazi kao i da poveća potrošnju ulja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drugari, imam jedan problem. Auto mi je na predjenih 7000km potrosio svo ulje, jer kada se izvuce sipka je suva, a jos uvek ne pali lampicu. Na prethodnoj zameni je na 5000km potrosio 200gr, a kompresija je 14 na svakom cilindru. Na satu je 202000. U razgovoru sa mehanicarem rekao mi je da se u poslednje vreme svi zale na Seleniu. Ja sam u moj auto od pocetka sipao 20k. Sada me interesuje vase misljenje, usled cega je ovolika potrosnja? Takodje sam u dilemi da li da predjem na Mobil Ili Castrol, pa mi je potreban savet koje od ova dva proizvodjaca?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probaj Petronas ulja. Nemoj da se igraš da ostavljaš motor bez ulja i da čekaš lampicu da se upali.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...