Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Hebote koje cene!Ja sam 10w40 plaćao 970rsd prošle godine u ovo doba…

IMG_0819.jpeg

Edited by neshtry

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pre neki dan radio na Bravo-u mali servis(1,9mjtd) selenia 5w30 1530din litar :blink:

Uskor treba i na Doblu(jtd) da radim mali servis,vidim da cu preci na Shell,dosta je povoljniji(hx7 4l 3000din,hx8 4l 3050din,ultra 4l 4000din)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pogledah ulje nakon 2000km pređenih, tek je krenulo malo da dobija sivkastu boju. 1.3 multijet 95KS. Nivo ne mrda ni gore ni dole. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako ide na sivo ne valja to nista :D

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pocrneće valjda? Pa sam miran neko vreme. :D

 

Napisah jer je neko rekao da mu je ulje odmah posle zamene bilo crno, tu je nešto sumnjivo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa to zavisi uglavnom od stanja motora, i da li je dizel ili benzinac. Ili možda ako je prethodno ulje slabo ispiralo motor, ili bilo dugo u motoru (20-30.000), pa novo počne odmah da rastvara nataloženu čađ i brzo pocrni, ne znam stvarno. Kontrolisao sam ulje uvek na par meseci i na prethodnim vozilima, tad je obično već pocrnelo ako je dizel u pitanju, a dizele vozim već više od 20god. 1.3multijet kad je dobar, ne troši ulje vidljivo, ako padne na kontrolnoj šipki možda 5mm na 10.000km to je to.

PS

Golf 2 1.6D kad sam imao, taj je trošio pola litra na 1000km pre generalne, posle možda 100ml. 15W40 menjalo se na 5000 obavezno.

Edited by NIXIE

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad neki dan i ja vozim limuzinu kod majstora. Po treći put ide total kvarc 9000. :cool:

 

Pogodilo se da će biti zamenjeno tačno na 9000Km pređenih za godinu dana. Još uvek je čisto i ima boju ćilibara, dolivao sam pomalo u dva navrata, ukupno nešto jače od 0,5l.

 

Uz mali servis sledi i zamena zadnjih opruga i amortizera. Zadnja desna se nasmejala, skroz u dnu, u nosaču. Slučajno sam primetio kad je montiran letnji set. 

 

Da predupredim @shuxx-a,  kpl. kyb opruge+sachs amorti+gumice+ulje+filteri izišlo je ~ 27K (bez ruku).

 

K'o punto da vozim ! :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma zezam se, ne zameri, a i ložim te malo ... :thumbup:

 

naravno ne samo tebe, nego i ostale koji prate forum iz anonime :sofa: jer  ko zna, možda među njima čuči neki potencijalni kupac, kad eventualno budem brava jednog dana tamo nekada u budućnosti (pu-pu!)  oglasio ... :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta da se zameram. Ionako bih pitao

Bravac je extra makina, samo je ti fino odrzavaj.

Da sam kupac auta, rado bih uzeo neki forumaski...

Sent from my SM-A536B using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doslo vreme za veliki servis, pa reko da zamenim i ulje u menjacu.

 

Da l' neko zna koje ide u Bravo 2012. dizel 1.6? Ne mogu da se setim je l' tehnix ili gear force, ili koje vec? Davno bilo kad sam sipao. A na sajtu Selenia ne radi vise pretraga po modelu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja po difoltu sipam Seleniju, nemam neki razlog.

Ostalo mi je u glavi da je bila razlika u onome sto je pisalo u uputstvu i onome sto je pisalo na sajtu Selenije (dok je radila pretraga po modelu).

Mrzi me sad da silazim do auta da pogledam sta pise. Ne secam se ni imena, a kamoli gradacije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma sipaj slobodno bilo koju seleniu mislim da su sve 75 (ako se ne varam to je do -40*c) a ono w80, 85 ili 90 nije tako bitno ali 90 mu dodje kao univerzalno

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Smireni said:

Da l' neko zna koje ide u Bravo 2012. dizel 1.6? Ne mogu da se setim je l' tehnix ili gear force, ili koje vec?

Od restyle u 1.6 MultiJet idu noviji FPT-ovi C635 menjaci. Znaci, Tutela GearForce.

Imao sam identican menjac u bivsem MultiAir benzincu, to ulje su specificirali bas iskljucivo za te C635 menjace - i za MT i za DDCT varijante. API GL4 i Fiatov 9.55550 MZ6, secam se napamet.

A u 1.6 pre restyle isli takodje FPT menjaci, ali C530.6 slicni kao u Stilu. Pa je tu bila ona dilema Matrix/Technyx, koliko se secam.

Jedini od 1.6 koji nosi "cuveni" Opelov M32 (C542) je u robotizovanoj verziji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ivan Je l' mi verujes da sam nasao nasu staru temu u kojoj smo pricali o tome iz 2017. godine? Jos je i Marko bio aktivan sa njegovom cuvenom deltom. :D

 

Tada smo dosli do drugog zakljucka. 

 

 

Sta reci? Nisu zabari ako ga ne zakomplikuju do krajnjih granica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...