Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

500 dindži,uzeo za dosipavanje pre zamene na malom servisu i za kosilicu posle…

Nova,unapređena formula i nova ambalaža

Svojstva ulja Nisotec 10w40 samisintetic

 

B4EF7273-5BCE-467B-BA62-394AD38994E8.jpeg 5D809572-20D4-4E73-B099-245773BAD652.jpeg

 

Edited by Ivan
Sredjene slike

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel moze ovo ulje kod mene u Miltiair masinu?  To su mi poslali po preporuci, naglasio sam za Multiair ali pitanje je koliko prodavci znaju

viber_image_2023-03-06_12-39-11-714.thumb.jpg.9e31520f6c143bd735b9f758a836dcc6.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko ja znam za MA ide 5-40 ulje i imas bas seleniu multi air pjur enerdzi oznaka crvena kanta, sto bi eksperimentisao sa ovim 5w30 njega furaju u dizelima

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad smo citali na kantici, pise da je za dizela, posle smo zvali Gazelu i kao u jeee jeste, nasa greska, uzasni su, sutra cu da kupim negde neko drugo ulje, moram veceras da iscitam celu ovu temu :o

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, integralac said:

Jel moze ovo ulje kod mene u Miltiair masinu?

 

Koliko znam u MultiAir ide 5w40, fabricki preporucena je Selenia KPE MultiAir. Kod mene u Punta sipam Shell Helix HX8 ECT 5w40 i za sada je ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites
26 minutes ago, Nikola031 said:

Koliko znam u MultiAir ide 5w40, fabricki preporucena je Selenia KPE MultiAir.

Tako je. I bitno je napomenuti i Fiatov S2 sertifikat (955535 S2), takodje da je ACEA C3. Ako se kupuje ulje nekog drugog proizvodjaca.

 

2 hours ago, OMP said:

selenia-sekpe1-k-pure-energy-5w40-c3-1l-

Imas sad i ono novo Selenia pakovanje:

 

a2369.jpg.82e39e957ffb277d7206ad89568f4aae.thumb.jpg.55859382e94f54ed51dd5d6081f2ecb9.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je isto petronas seljania kao i sto original ricambi delovi nose mopar oznaku, amerikanizovano je sve to propala stvar nacisto :)

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Revansiraj se bar informacijom o trenutnoj ceni ;) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat sedici 1.9 2006, imam na papirima da je prethodni vlasnik sipao castrol 5w-30 u periodu 2015-2020. Iako je preporučena selenia 5w-40, ja sam nastavio castrol 5w-30 u jesen 2021. Do sad prešao 190k originalnih, 8k otkako sam zamenio ulje, pa je red da ga osvežim. Da nastavim sa istim ili neko drugo ulje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako nema dpf (a nema) licno mislim da ne moras 5w30. A za odabir 5w40, to zavisi od tebe. Opet ne bih seleniju, za slicne pare ima da se kupe bolja ulja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tek sam se učlanio na forum, tako da za početak imam samo jedno lagano pitanje.

 

Već skoro 11 godina vozim Grande punto 1,3multijet 75KS Euro 4 kupljen polovan u Delti (Carmarket) 2012god. Auto je 2009 godište, kupljen sa 44000km, danas  ima 154000km. Po knjižici njemu sleduje Selenia 5W40 WR. To ulje je sipano dva puta u Delti na redovnom servisu, a na trećem servisu sipano je Selenia 5W30 WR (C2) i ako auto nema DPF. Nakon toga ja sam kupio auto pa nastavio da sipam to ulje do dana današnjeg, i nisam imao nikakvih problema. Potrošnja ulja je ista kao i prvog dana znači 5mm možda i manje spusti na šipki za 10-11000km koliko godišnje pređem, od toga 80% je drljanje po Beogradu prosečnom brzinom oko 20km/h. Za vreme Korone nisam ga skoro ni vozio. Auto održavam kod Gorana na Altini.

 

Pre nedelju dana sam kupio 500L 1,3multijet 95KS Euro 6  u AK Kompresor, 2017 godište, kilometraža 48000km. Vozim ga tek par dana. Po knjižici njemu sleduje Selenia 0W30 WR Forward (C2). Redovan servis su uradili u AK kompresor neposredno pre prodaje, i tom prilikom sipano je ulje Shell Helix Ultra 5W30 ( ECT C3). Pitanje je da li je to ulje odgovarajuće za taj motor, ili da ga teram kod Gorana i menjam odmah sa ovim iz knjižice? Unapred zahvaljujem.

Edited by NIXIE

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 minutes ago, Che Guevara said:

Nisam napomenuo, ali ima DPF.

nema veze imas ulja 5-40 za dpf konkretno posto sad koristis castrol imas magnatec sa oznakom dpf, zelena kanta, ja njega sipam samo varijanta za benzince, u hdi sam sipao total isto sa oznakom dpf imas i drugih ulja

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, darkman14 said:

Ako nema dpf (a nema) licno mislim da ne moras 5w30. A za odabir 5w40, to zavisi od tebe. Opet ne bih seleniju, za slicne pare ima da se kupe bolja ulja.

Koje preporučujete?

13 minutes ago, OMP said:

nema veze imas ulja 5-40 za dpf konkretno posto sad koristis castrol imas magnatec sa oznakom dpf, zelena kanta, ja njega sipam samo varijanta za benzince, u hdi sam sipao total isto sa oznakom dpf imas i drugih ulja

Znači definitivno da idem na 5w-40 sa oznakom DPF.  I zaboravio sam da kazem da uglavnom vozim kratke relacije (1-20km, prosek možda 3km jer najčešće idem na posao), zato bi neko kvalitetnije...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam ispratio ovu forumsku bagru pa se vratio na shell helix 5w30 (posto jos uvek imam dpf - nadam se za mesec dana ne vise). Koristio sam ravenol jedno 2 sipanja, nista preterano nisam primetio, niti je tisi niti manje trosi ulja. Posto je  Ravenolu cena poprilicno otisla, vratio se zadnji put na Shell. Za sledeci put cemo videti. 
Inace, u mareu 1.9jtd sam sipao Total 5w40, bez ikakvih problema, zamena bila na 10k najvise, mada je meni oko 80% voznje van grada. 

Mozes probati motul, vidim da ga i ovde isticu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koje god da uzimas treba da ima oznaku dpf posto su ta ulja low saps tj sa niskim nivoom sumpora i fosfora koji stete dpf-u ako neko i ne stavlja dpf oznaku treba da pise u deklaraciji ili negde na kutiji a je low saps a obzirom da fabrika kaze da je 5-40 ulje onda nema potrebe razmisljati o 5-30 kao "boljoj" opciji.

Potorsnja ulja nije reper dal je ulje dobro ili nije...ja bih licno nastavio sa castrolom samo zeleni magnatec 5w40 (pretpostavljam da si do sad koristio zlatno pakovanje, Edge), ja ga sipam i sad vidim da iako ne pise dpf ipak jeste low saps ulje namenjeno automobilima sa dpf-om

 

na ovaj mislim

c0e285d5-29ed-4d5a-846e-9c2267eb27e2

 

ja koristim ovaj za benzinca a za koji isto pise da je namenjen motorima sa dpf, bem li ga sad koje su tu razlike a jefiniji je oko 1000din od ovog gde pise dpf

Castrol_Magnatec_5W-40_C3_4L-500x500.jpg

 

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...