Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Polako, polako...
Nikad nikog nisam uvredio niti opljuvao, niti osporavam znanje, ali ako sam spreman da usvojim nečije mišljenje onda ću i  da pitam šta stoji iza njegove kompetencije, bar ja tako rezonujem.
To nije ništa sramno niti čudno. Čovek iznosi da je nešto bolje od nečega, kako je došao do tog zaključka?
To što je neko doktor nauka hemije ili bilo čega... Skidam kapu. Ali to ne znači da se time bavi. A možda se on čovek stvarno time bavi - zato i pitam - čime se čovek bavi?
Da li ima negde dokument, slika, upoznao ga neko?
 
Odlicno pitanje :D Recimo ja ga ne uvazavam uopste ko god da je

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mene taj Stalker podseća na gomilu teoretičara i copy/paste likova sa interneta, a kojih imamo i na ovom forumu. Ovo je čisto moje mišljenje koje može biti i pogrešno.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

 Poz momci, koristim vec 3 godine shell 10w40 u mom 1.2 8v punticu, ali bi cisto promene radi stavio drugo ulje...bitno je da ima kao i shell neku naznacenu tehnologiju tj aditive za ciscenje motora, kao sto shell ima "active cleansing'", zatim mora imati fiat specifikaciju i api sn specifikaciju....konkretno te zahteve ima Texaco Havoline Extra 10w40...ima li neko iskustva sa tim uljem?? Jel bolje nego shell ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

https://www.mobil.com/en-gb/passenger-vehicle-lube/pds/gl-xx-mobil-1-esp-0w40

 

Pre nekih mesec dana sam sipao ovo ulje u Alfu, sad vec rekao bih da je prosao onaj inicijalni efekat sveze zamene ulja, i cini mi se da je tisi na hladnom startu... 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

2144945946_GP1416V.thumb.jpg.dd3d240416787d52a4767c883c48fc52.jpg

Oil selector kaže - A što pa ne bi moglo..

 

Znam da je kolega vagenovac koristio to ulje i spominje se u ovoj temi. Nema nezadovoljnih, ako pretražiš.

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 minutes ago, Home said:

Da, to ima s2 specifikaciju, ja ga koristim u istom motory.

Sent from my HD1903 using Tapatalk
 

Jesi li ga porucio online,sa sajta?
Kako si zadovoljan?

I da li ga ima i Auto kuca ANNUS iz Subotice,da li neko mozda ima saznanje?

Edited by Decak Iz Vode

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko znam, Annus je ovlasceni distributer/uvoznik sta vec. 

 

Moje iskustvo kaze bolje nazovi telefonom i naruci, stize sutra. Preko sajta sam cekao i cekao i da nisam nazvao ne bi ni stiglo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, narucujem u ANNUS vec 4 zamene, zadovoljan sam, ne trosi ga toliko kao likvi moli recimo...Dobro je ulje zaista, na zameni je bukvalno zuto..ali to je i do stanja motora.

Sent from my HD1903 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moguce je, samo subotica, dace to popust na ime postarine...tako da je cena ista.

Sent from my HD1903 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zvao sam ANNUS. Nemaju pakovanje od 5l,ali dace mi 5x1l po ceni kao da je za 5l,sto je skroz korektno. Veliko pakovanje ce dobiti krajem meseca negde.
Da li je "bolje" sacekati veliko pakovanje ili uzeti 5x1l? Razlike u ceni nema,ali pitam zbog cuvanja i toga ako se uzme veliko onda se ono otvara,ostaje dosta ulja koje bih sacuvao za sledeci servis. Da li u tih godinu dana cuvanja ulje gubi neke karakteristike,to me zanima i zato pitam?

(glupo zvuci,priznajem,ali prvi put se bakcem sa ovim :D)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije bre to jogurt da provristi...Salim se, mada se uvek dolije ono sto potrosi, tako da je svejedno. Ja uzimam po litar samo zbog lakseg drzanja u gepeku...

Sent from my HD1903 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam kud' cu :rolleyes: , benzinjara mi srce od 50 do cak 100% ulja vise nego JTD :D .

Stildza se od svoje 5. godine starosti, pa sve dok je bio u mom posedu drzao konstantno na 0.2l potrosnje na servisnom intervalu.

MultiAir Turbo je vec 3. mali servis na oko 0.3-0.4l potrosnje. Pisah vec X puta, cega sam se naslusao pre nego sto sam ga kupio - sve od danas do sutra kupicu taj dodatni litar za vozikanje u gepeku. A koliko je to izrazeno, za ove skoro 3 godine, nikada ga nisam ni kupio :) . Da stvar bude smesnija, u JTD koji je konstanta po tom pitanju i bukvalno zaboravis na ulje do iduce zamene - godinama sam vozikao onaj visak do 5l.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apsolutno, kod benzinaca mnogo vise i na potrosnju goriva i potrosnju ulja.

Mada evo vec par nas sa 1368 ccm blokom, Euro 5 turbaci, prijavljuje maltene identicne potrosnje ulja na servisnim intervalima. A koliko znam ljude, niko ne vozi penzionerski :) . Opet za razliku od cak i novih Euro 6 atmo na istom 1368 bloku (500L, Tipo), gde su potrosnje ulja i na novim motorima prilicne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...