werp690 439 Posted September 19, 2019 Petronas isto kao Selenija...Mozes i Syntium 7000 0w-40 A3-B4 C3 za 1.6. Quote Share this post Link to post Share on other sites
underground79 19 Posted September 19, 2019 1 hour ago, dellas said: Prvi put cujem, cija je to proizvodnja? Italija .. Imas i dalje akciju kod Slodes Trade uvoznika 4L plus 1L gratis Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14518 Posted September 19, 2019 Petronas je Malezijska firma Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka Quote Share this post Link to post Share on other sites
underground79 19 Posted September 19, 2019 Petronas je Malezijska firma Poslato sa POT-LX1 pomoću TapatokaJeste ali fabrika je u Italiji.. Odatle stize kod nasSent from my SM-G930F using Tapatalk 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14518 Posted September 19, 2019 Samo je selenija u Italiji i možda veliko prodaja Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tommy92 52 Posted September 19, 2019 Sipajte Total ulje ako imate strarije modele, ja sam isto insistirao samo na Seleniji posto volim da sve bude fabricki Italiana, ali...trosio mi je ulje u tom periodu dook sam trosio Seleniju, onda mi je majstor preporucio Total, nevoljno sam ga poslusao i na taj mali servis sam prvi put sipao Total...ljudi verujete mi od tad mi ne trosi ulja koliko je trosio Sekleniju, trosi naravno ali jako malo za moj auto Punto 1 dizel, sto je sjajno....tako da moja preporuka je Total ulje Moj drugar sa Alfom 156 jtd je presao na Total, isti feedback Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5905 Posted September 20, 2019 @dellas - Shell Ultra. Lagano... Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4819 Posted September 20, 2019 (edited) Glas za Shell, sipao u Brava, sipam i sad u Alfu, nema greske. Edited September 20, 2019 by dekirs 1 Irena HGT reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17455 Posted September 20, 2019 (edited) 14 hours ago, dellas said: dakle 1.6mjet sa 205k km DPF ubiVen ili ne (zbog viskoznosti)? 13 hours ago, dellas said: Prvi put cujem, cija je to proizvodnja? Imas u Slodesu sve od Petronasa/Selenie, ovlasceni uvoznik+niza cena, ostavljao sam nesto ranije u ovoj temi cene za Syntium na akciji. Pitao sam licno, kada sam sebi kupovao menjacko ulje: Edited September 20, 2019 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
dellas 1555 Posted September 20, 2019 @Ivan DPF na 6% zapusenosti, uredno je tu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17455 Posted September 20, 2019 Znaci ziv je (nisi ga skinuo i deaktivirao), na to sam mislio... Onda po fabrici ide 5-30 (Selenia WR PE), a ti biraj sta ti odgovara... Sa skinutim DPF neki idu i na 5-40. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dellas 1555 Posted September 20, 2019 Nisam ga deaktivirao, ne pravi nikakve probleme proveren je i na 6% je zapusenosti sto znaci da moze jos......km. Ok, onda cu to ako nema neko drugi predlog za auto sa DPFom. A za audi cu 5-40, vagenovci ima vas sta vi sipate ? 1 werp690 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17455 Posted September 20, 2019 Pa to najcesce sipamo - Selenia, Petronas, Shell, Motul, poneko Meguin, Ravenol, Marly... Tvoj izbor, bar ga ima prilicno . Po meni je mnogo bitnija redovna zamena i da ti ne uvale fals, ni sa jednim neces pogresiti. 2 werp690 and neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
werp690 439 Posted September 20, 2019 Syntium 7000 0w-40 ja C3 Mid saps ulje.Znaci pogodno za motore sa Dpf filterom.Ne mora da bude 5w-30 da bi bilo pogodno za dpf. Ono sto izdvaja ovo ulje od ostalih je sto je sinteticko,a nije na sintetickoj osnovi.Nesto kao Ravenol.Mislim da mu je tacka stisnjavanja na preko -50 sto dosta olaksava zimski start.Dosta visok tbn preko 10....Za cenu od 450 din u Slodesu i akciju 4+1 trenutno best buy.Tebi je bitno zbog dpf.a da ulje ispunjava C2 ili C3 specifikaciju u zavisnosti sta je fabrika propisala. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dellas 1555 Posted September 20, 2019 450 din full sintetika DPF ?! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Home 56 Posted September 20, 2019 Ravenol VMO je stvarno nesto posebno, iako sam se malo salio na njegov racun, neku stranicu ranije...Presao sam 1200 km u par dana (auto put brzine do 160 km/h) I dalje se ulje ne vidi na meracu, auto DEFINITIVNO radi mnogo tise nego sa LM toptec 4100, mnogo bolje ide, ako je placebo neka ga, samo nek nastavi da ide ovako...Iako mi je motor tiptop, kompresija, potrosnja ulja I benzina, dobio je neku "zivinu" i skroz se drugacije ponasa, kao drugi auto. Tacno je da sam cistio dizne par sedmica pre zamene ulja ali tada nisam primetio neki pomak kao sada...Veoma je moguce da I filter vazduha znaci puno...pre zamene sam imao filtron koji K. ne vredi sav se izlomio i iskrivio OCAJAN kvalitet....sada sam stavio Mann, jedva sam ga dobavio u Kraljevu, gde se prodaje SAMO KLIN I FILTRON. MANN je duplo tanji od filtrona...moguce je da bolje I vise propusta vazduh od poljskog djubreta...U prilogu slika mann filtera (vise nego duplo skuplji od filtrona)Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14518 Posted September 20, 2019 Ja promenio filter i svećke, Punto oće da poleti... Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka Quote Share this post Link to post Share on other sites
Home 56 Posted September 20, 2019 Svecice sam menjao pre 7-8k uzeo sam u Autogarantu u Cacku 1300 komad, belo-sive kutije "ricambi". Jedino se svecice vise kopiraju of ulja.... Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 3997 Posted September 20, 2019 Pitanje indirektno vezano za tip ulja, ali ima veze i sa tim... Sto se tice filtera ulja, vidim preporuke za Purflux, Mann, UFI (koji ne mogu bas da nadjem u iole blizim radnjama na NBG), BOSH i sl, pa me interesuje (posto radim servise na oko 10K) da li ima nekih osetnih razlika izmedju istih za normalnog korisnika ? U smislu razlika konkretno mislim na propusnu moc, izdrzljivost, njegovu moc ciscenja za ovaj normalni servisni interval od oko 10K i da li na neki nacin ima i tip/marka ulja uticaja na njega ? Koristim Motul 8100 X-clean FE 5w-30,koje bi mozda i moglo na duzi period da se menja ali nemam potrebe za tim, a filter je MANN. Sent from NOMU S10 PRO using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17455 Posted September 20, 2019 I sta ces bolje ... Za filtere ulja uzimamo ono sto je provereno, recimo bilo je slucajeva da se desi da sa nekim nesto duze ostane upaljena lampica ulja na tabli. Na primer... A UFI filtere imas u Euroautu npr. (bar sam ih ja tamo uzimao, imas i popust na FLCS karticu). 2 hours ago, werp690 said: Ne mora da bude 5w-30 da bi bilo pogodno za dpf. Apsolutno, gore sam napisao sta je fabricka preporuka, uvek moze da se ide na bolje... Pitanje je samo svakog od nas da li smatra da je to potrebno, zime su kod nas postale vrlo blage (mislim da je 5W i vise nego dovoljno), ostaje i pitanje kako ce se stariji motor ponasati sa redjim uljima... Uglavnom ce i Oil Selectori ponuditi 5-30 varijantu za 1.6 DPF, to je neki standard, a mi entuzijasti mozemo i malo da se poigramo . Kad vec pominjem Selectore, kada sam gledao za sebe - ne verujem da nisu update-ovali, ali kada na Petronas sajtu trazim preporuceno ulje za 1.4 MultiAir - nekim cudom ne iskoci neki Syntium, nego Selenia K PE 5-40 . Isto to vazi i za novije dizele sa DPF - opet umesto Syntiuma izadje Selenia WR PE 5-30. Cisto nesto sto sam primetio, daleko od toga da mi je neki reper za zakljucak ... Shell ce takodje izbaciti 5-30, verovatno u vidu nekog Helix Ultra, Motul 5-30 iz 8100 serije... 2 ISV_01 and neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted September 20, 2019 Izmedju tih nabrojanih neces da primetis nikakvu razliku a i svi su dobri. Jedino sto ti mozes da primetis je da ti tadrzi lampicu za ulje prilikom starta a to je kad stavis neki slj filter koji nema nepovratni ventil u sebi. Drugo ne mozes da primetis, ti Послато са SM-J330F помоћу Тапатока 2 neshtry and ISV_01 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Home 56 Posted September 20, 2019 Od kada sam video unisten motor na bmw 320 zbog rasplaog filtera/uloska...filtere uzimam za jako bitnu stvarSent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 3997 Posted September 20, 2019 Izmedju tih nabrojanih neces da primetis nikakvu razliku a i svi su dobri. Jedino sto ti mozes da primetis je da ti tadrzi lampicu za ulje prilikom starta a to je kad stavis neki slj filter koji nema nepovratni ventil u sebi. Drugo ne mozes da primetis, ti Послато са SM-J330F помоћу Тапатока Mmm, nesto nisam primetio da Mann koji sam uzeo ima nesto tako, oblo je kuciste pa pretpostavljam da tako nesto nema. Bosh koji je bio pre njega takodje je bio sa oblim kucistem. Da li je to poseban filter za Bravo (neki skuplji ili sta vec) i ima li drugaciji oblik ili je integrisano u samo kuciste filtera pa se ne vidi ? Verovatno ima uticaj na vracanje ulja iz sistema ili zadrzavanje tamo gde jeste, cim ima nepovratni ventil ? Pitam jer pri kontaktu ofc imam kanticu iscrtanu, e sad dal je to normalno inace ili za ovaj filter bez povratnog ventila ne znam. Na Puntu mi je isto bilo ocitavanje pri kontaktu i paljenju i nakon paljenja nista. Sent from NOMU S10 PRO using Tapatalk 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17455 Posted September 20, 2019 25 minutes ago, ISV_01 said: nesto nisam primetio da Mann koji sam uzeo ima nesto tako, oblo je kuciste pa pretpostavljam da tako nesto nema. Kvalitetni Spin-On filteri (ulozak je u metalnom kucistu) imaju 3 vrste ventila u sebi: nepovratni, bypass i anti-syphon . 2 ISV_01 and neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
werp690 439 Posted September 20, 2019 5 hours ago, Ivan said: I sta ces bolje ... Za filtere ulja uzimamo ono sto je provereno, recimo bilo je slucajeva da se desi da sa nekim nesto duze ostane upaljena lampica ulja na tabli. Na primer... A UFI filtere imas u Euroautu npr. (bar sam ih ja tamo uzimao, imas i popust na FLCS karticu). Apsolutno, gore sam napisao sta je fabricka preporuka, uvek moze da se ide na bolje... Pitanje je samo svakog od nas da li smatra da je to potrebno, zime su kod nas postale vrlo blage (mislim da je 5W i vise nego dovoljno), ostaje i pitanje kako ce se stariji motor ponasati sa redjim uljima... Uglavnom ce i Oil Selectori ponuditi 5-30 varijantu za 1.6 DPF, to je neki standard, a mi entuzijasti mozemo i malo da se poigramo . Kad vec pominjem Selectore, kada sam gledao za sebe - ne verujem da nisu update-ovali, ali kada na Petronas sajtu trazim preporuceno ulje za 1.4 MultiAir - nekim cudom ne iskoci neki Syntium, nego Selenia K PE 5-40 . Isto to vazi i za novije dizele sa DPF - opet umesto Syntiuma izadje Selenia WR PE 5-30. Cisto nesto sto sam primetio, daleko od toga da mi je neki reper za zakljucak ... Shell ce takodje izbaciti 5-30, verovatno u vidu nekog Helix Ultra, Motul 5-30 iz 8100 serije... Prvo ti preporuce ulje za "siroke narodne mase" Fiat recomendation Selenia Salu na stranu.Syntium nema zvanicno Fiat odobrenje(da ne kvare posao Seleniji) a mnogi ce se drzati toga pri izboru ulja .Recimo kada vec pricamo o Syntiumu 7000 0w-40 slazem se da je 5w i vise nego dovoljno za nase zime,ali ako moze bolje(niza tacka stisnjavanja) sto da ne ?! Svakako ce biti bolje podmazivanje pri hladnom startu.Syntium ima i visok tbn preko 10 dok je kod Selenie sigurno nizi(lupio sam ali ne verujem da je preko 10) Takodje je i viskoznost na 100C 13.2 ili 5 tako nesto tako da ostavlja sasvim lep film za sobom...Sta znam po specifikacijama mi se ulje bas svidja.Da sam ga probao nisam ali hocu sigurno pri sledecoj zameni ulja. 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites