Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Samo je selenija u Italiji i možda veliko prodaja

Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sipajte Total ulje ako imate strarije modele, ja sam isto insistirao samo na Seleniji posto volim da sve bude fabricki Italiana, ali...trosio mi je ulje u tom periodu dook sam trosio Seleniju, onda mi je majstor preporucio Total, nevoljno sam ga poslusao i na taj mali servis sam prvi put sipao Total...ljudi verujete mi od tad mi ne trosi ulja koliko je trosio Sekleniju, trosi naravno ali jako malo za moj auto Punto 1 dizel, sto je sjajno....tako da moja preporuka je Total ulje

Moj drugar sa Alfom 156 jtd je presao na Total, isti feedback

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 hours ago, dellas said:

dakle 1.6mjet sa 205k km

DPF ubiVen ili ne (zbog viskoznosti)?

 

13 hours ago, dellas said:

Prvi put cujem, cija je to proizvodnja?

Imas u Slodesu sve od Petronasa/Selenie, ovlasceni uvoznik+niza cena, ostavljao sam nesto ranije u ovoj temi cene za Syntium na akciji. Pitao sam licno, kada sam sebi kupovao menjacko ulje:

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znaci ziv je :) (nisi ga skinuo i deaktivirao), na to sam mislio...

Onda po fabrici ide 5-30 (Selenia WR PE), a ti biraj sta ti odgovara... Sa skinutim DPF neki idu i na 5-40.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam ga deaktivirao, ne pravi nikakve probleme proveren je i na 6% je zapusenosti sto znaci da moze jos......km.

 

Ok, onda cu to ako nema neko drugi predlog za auto sa DPFom.

 

A za audi cu 5-40, vagenovci ima vas sta vi sipate ? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa to najcesce sipamo - Selenia, Petronas, Shell, Motul, poneko Meguin, Ravenol, Marly... Tvoj izbor, bar ga ima prilicno ;) . Po meni je mnogo bitnija redovna zamena i da ti ne uvale fals, ni sa jednim neces pogresiti. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Syntium 7000 0w-40 ja C3 Mid saps ulje.Znaci pogodno za motore sa Dpf filterom.Ne mora da bude 5w-30 da bi bilo pogodno za dpf. Ono sto izdvaja ovo ulje od ostalih je sto je sinteticko,a nije na sintetickoj osnovi.Nesto kao Ravenol.Mislim da mu je tacka stisnjavanja na preko -50 sto dosta olaksava zimski start.Dosta visok tbn preko 10....Za cenu od 450 din u Slodesu i akciju 4+1 trenutno best buy.Tebi je bitno zbog dpf.a da ulje ispunjava C2 ili C3 specifikaciju u zavisnosti sta je fabrika propisala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ravenol VMO je stvarno nesto posebno, iako sam se malo salio na njegov racun, neku stranicu ranije...
Presao sam 1200 km u par dana (auto put brzine do 160 km/h) I dalje se ulje ne vidi na meracu, auto DEFINITIVNO radi mnogo tise nego sa LM toptec 4100, mnogo bolje ide, ako je placebo neka ga, samo nek nastavi da ide ovako...
Iako mi je motor tiptop, kompresija, potrosnja ulja I benzina, dobio je neku "zivinu" i skroz se drugacije ponasa, kao drugi auto. Tacno je da sam cistio dizne par sedmica pre zamene ulja ali tada nisam primetio neki pomak kao sada...
Veoma je moguce da I filter vazduha znaci puno...pre zamene sam imao filtron koji K. ne vredi sav se izlomio i iskrivio OCAJAN kvalitet....sada sam stavio Mann, jedva sam ga dobavio u Kraljevu, gde se prodaje SAMO KLIN I FILTRON. MANN je duplo tanji od filtrona...moguce je da bolje I vise propusta vazduh od poljskog djubreta...
U prilogu slika mann filtera (vise nego duplo skuplji od filtrona)308047e6e67caa2bc2ff8bc149b46d8b.jpg5c5aab7571592eb8da400b1bdb233e7d.jpg

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja promenio filter i svećke, Punto oće da poleti...

 

Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svecice sam menjao pre 7-8k uzeo sam u Autogarantu u Cacku 1300 komad, belo-sive kutije "ricambi". Jedino se svecice vise kopiraju of ulja....

 

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pitanje indirektno vezano za tip ulja, ali ima veze i sa tim... Sto se tice filtera ulja, vidim preporuke za Purflux, Mann, UFI (koji ne mogu bas da nadjem u iole blizim radnjama na NBG), BOSH i sl, pa me interesuje (posto radim servise na oko 10K) da li ima nekih osetnih razlika izmedju istih za normalnog korisnika ?

 

U smislu razlika konkretno mislim na propusnu moc, izdrzljivost, njegovu moc ciscenja za ovaj normalni servisni interval od oko 10K i da li na neki nacin ima i tip/marka ulja uticaja na njega ?

Koristim Motul 8100 X-clean FE 5w-30,koje bi mozda i moglo na duzi period da se menja ali nemam potrebe za tim, a filter je MANN.

 

Sent from NOMU S10 PRO using Tapatalk

 

 

 

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

I sta ces bolje :)... Za filtere ulja uzimamo ono sto je provereno, recimo bilo je slucajeva da se desi da sa nekim nesto duze ostane upaljena lampica ulja na tabli. Na primer...

A UFI filtere imas u Euroautu npr. (bar sam ih ja tamo uzimao, imas i popust na FLCS karticu).

2 hours ago, werp690 said:

Ne mora da bude 5w-30 da bi bilo pogodno za dpf.

Apsolutno, gore sam napisao sta je fabricka preporuka, uvek moze da se ide na bolje... Pitanje je samo svakog od nas da li smatra da je to potrebno, zime su kod nas postale vrlo blage (mislim da je 5W i vise nego dovoljno), ostaje i pitanje kako ce se stariji motor ponasati sa redjim uljima... Uglavnom ce i Oil Selectori ponuditi 5-30 varijantu za 1.6 DPF, to je neki standard, a mi entuzijasti mozemo i malo da se poigramo :) . 

Kad vec pominjem Selectore, kada sam gledao za sebe - ne verujem da nisu update-ovali, ali kada na Petronas sajtu trazim preporuceno ulje za 1.4 MultiAir - nekim cudom ne iskoci neki Syntium, nego Selenia K PE 5-40 :) . Isto to vazi i za novije dizele sa DPF - opet umesto Syntiuma izadje Selenia WR PE 5-30. Cisto nesto sto sam primetio, daleko od toga da mi je neki reper za zakljucak :) ... Shell ce takodje izbaciti 5-30, verovatno u vidu nekog Helix Ultra, Motul 5-30 iz 8100 serije...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izmedju tih nabrojanih neces da primetis nikakvu razliku a i svi su dobri. Jedino sto ti mozes da primetis je da ti tadrzi lampicu za ulje prilikom starta a to je kad stavis neki slj filter koji nema nepovratni ventil u sebi. Drugo ne mozes da primetis, ti :D

Послато са SM-J330F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od kada sam video unisten motor na bmw 320 zbog rasplaog filtera/uloska...filtere uzimam za jako bitnu stvar

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Izmedju tih nabrojanih neces da primetis nikakvu razliku a i svi su dobri. Jedino sto ti mozes da primetis je da ti tadrzi lampicu za ulje prilikom starta a to je kad stavis neki slj filter koji nema nepovratni ventil u sebi. Drugo ne mozes da primetis, ti

 

Послато са SM-J330F помоћу Тапатока

 

 

Mmm, nesto nisam primetio da Mann koji sam uzeo ima nesto tako, oblo je kuciste pa pretpostavljam da tako nesto nema. Bosh koji je bio pre njega takodje je bio sa oblim kucistem. Da li je to poseban filter za Bravo (neki skuplji ili sta vec) i ima li drugaciji oblik ili je integrisano u samo kuciste filtera pa se ne vidi ?

 

Verovatno ima uticaj na vracanje ulja iz sistema ili zadrzavanje tamo gde jeste, cim ima nepovratni ventil ?

Pitam jer pri kontaktu ofc imam kanticu iscrtanu, e sad dal je to normalno inace ili za ovaj filter bez povratnog ventila ne znam. Na Puntu mi je isto bilo ocitavanje pri kontaktu i paljenju i nakon paljenja nista.

 

Sent from NOMU S10 PRO using Tapatalk

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
25 minutes ago, ISV_01 said:

nesto nisam primetio da Mann koji sam uzeo ima nesto tako, oblo je kuciste pa pretpostavljam da tako nesto nema.

Kvalitetni Spin-On filteri (ulozak je u metalnom kucistu) imaju 3 vrste ventila u sebi: nepovratni, bypass i anti-syphon ;) .

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, Ivan said:

I sta ces bolje :)... Za filtere ulja uzimamo ono sto je provereno, recimo bilo je slucajeva da se desi da sa nekim nesto duze ostane upaljena lampica ulja na tabli. Na primer...

A UFI filtere imas u Euroautu npr. (bar sam ih ja tamo uzimao, imas i popust na FLCS karticu).

Apsolutno, gore sam napisao sta je fabricka preporuka, uvek moze da se ide na bolje... Pitanje je samo svakog od nas da li smatra da je to potrebno, zime su kod nas postale vrlo blage (mislim da je 5W i vise nego dovoljno), ostaje i pitanje kako ce se stariji motor ponasati sa redjim uljima... Uglavnom ce i Oil Selectori ponuditi 5-30 varijantu za 1.6 DPF, to je neki standard, a mi entuzijasti mozemo i malo da se poigramo :) . 

Kad vec pominjem Selectore, kada sam gledao za sebe - ne verujem da nisu update-ovali, ali kada na Petronas sajtu trazim preporuceno ulje za 1.4 MultiAir - nekim cudom ne iskoci neki Syntium, nego Selenia K PE 5-40 :) . Isto to vazi i za novije dizele sa DPF - opet umesto Syntiuma izadje Selenia WR PE 5-30. Cisto nesto sto sam primetio, daleko od toga da mi je neki reper za zakljucak :) ... Shell ce takodje izbaciti 5-30, verovatno u vidu nekog Helix Ultra, Motul 5-30 iz 8100 serije...

Prvo ti preporuce ulje za "siroke narodne mase" Fiat recomendation Selenia  :) Salu na stranu.Syntium nema zvanicno Fiat odobrenje(da ne kvare posao Seleniji) a mnogi ce se drzati toga pri izboru ulja .Recimo kada vec pricamo o Syntiumu 7000 0w-40 slazem se da je 5w i vise nego dovoljno za nase zime,ali ako moze bolje(niza tacka stisnjavanja) sto da ne ?!  Svakako ce biti bolje podmazivanje pri hladnom startu.Syntium ima i visok tbn preko 10 dok je kod Selenie sigurno nizi(lupio sam ali ne verujem da je preko 10) Takodje je i viskoznost na 100C 13.2 ili 5 tako nesto tako da ostavlja sasvim lep film za sobom...Sta znam po specifikacijama mi se ulje bas svidja.Da sam ga probao nisam ali hocu sigurno pri sledecoj zameni ulja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...