Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

On 12/7/2018 at 6:08 PM, MS PK said:
U 8v motor bese ide Gold ne 20k. U teretnom programu sam imao odlicno idkustvo', za putnicki ne znam iz prve ruke nista

Gold je starije ulje koje je u principu zamenjeno sa 20k. Na novijim 1.2 8v pise da ide 20k.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

nije obicna zamjena, rebranding. 20K je unaprijedjeno i ima karakteristike koje produzavaju interval zamjene na 20,000 km. Zato je i skuplje..

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, Njakvi23 said:

Ima li neko iskustva sa Mannol uljima? Nisam video da se pominje ovde. 

Odem danas da uzmem filtere, ulje sam već imao (Selenia 20k), I reče mi čovek da ne uzimam Seleniu 20k jer je bacanje para u vetar za Punta 1.2 8v. Fiat ima dil sa Seleniom i još 8v  ni nema hidropodizače. Kaže da mi je bolje uzeti neko gde ću dobiti 4L za manje od 2000. Između ostalih pomenuo je Mannol. 

Selenia Gold ako je stariji Punto,ako je Zastava 10 ili Punto Klasik Selenia 20K

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 hours ago, Zan Batist said:

nije obicna zamjena, rebranding. 20K je unaprijedjeno i ima karakteristike koje produzavaju interval zamjene na 20,000 km. Zato je i skuplje..

Samo se nadam da ne veruju tom što piše da se menja na 20k km pa da stvarno tad menjaju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ali @Rile_bg ,  Petronas je napisao 20.000 km, valjda više veruješ proizvođaču nego li svom instinktu. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ceo svet inace menja ulja po fabricki propisanim intervalima koji su i po 20-30hkm samo mi nasim podgrejanim lesevima izmislhamo toplu vodu. Ja prvi menjam na 8-10hkm bila polusintetika ili sintetika

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

i ja Pandu vozim samo kroz grad pa bi cekao 10god.. :) 

inace, kod Selenie 20K, imamo situaciju dje se poklapa preporuka Fiata i preporuka proizvođača ulja..

SERVICE SCHEDULE.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na 8000km dosipao 2dl Selenia Gold,155800km prešao motor,punto 2 2001,8v.90% gradska vožnja!

Evo i deklaracija

 

ea6aa4581ad9b2c63b89fca304e0ce7e.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

To sam i čekao,da pređem dobru kilomatražu da mogu ocenim potrošnju ulja.Iznad očekivanja!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam jednog takvog imao. 8-10hkm potrosi 2-3dl tj ne doliva se ni dan danas, prodao sam ga coveku kog poznajem pa znam :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/10/2018 at 5:28 PM, MS PK said:

Ja sam jednog takvog imao. 8-10hkm potrosi 2-3dl tj ne doliva se ni dan danas, prodao sam ga coveku kog poznajem pa znam :)

Ja sam imao jednog koji je trosio preko litar na 10 hiljada,nijedan kvar za dve god,posle prodao ljudima i oni zadovoljni. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

I kod 1.2 16v je slična situacija, ono što ostane od zamene 0.2-0.3l dosipam na 5.000 km, na šipci dođe skoro na max i ne dolivam do malog servisa. Peta godina kako je kod mene i uvek isto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U vezi zamene ulja, proizvođač pored pređene kilometraže navodi i vremenski interval. Konkretno kod Fiat Pande 2 generacije koju vozim, ulje se menja na 20.000 km. Kod mene konkretno ide puna sintetika, jer se radi o 1.2 EURO 5 motoru od 69 KS (isti što se ugrađuje u novu Pandu i Fiat 500), ali je u uputstvu za upotrebu navedeno i da se ulje menja jednom godišnje tj. svakako ga treba zameniti jednom godišnje bez obzira što je pređeno npr. samo 10.000 km ili manje, naročito ako se automobil pretežno vozi po gradu. E sada da li je ovo opravdano ili ne, to ne znam, ali tako piše u uputstvu. U prilogu je i slika iz uputstva, gde sam zaokružio ovu napomenu. 

 

Panda2_Uputstvo.png

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/11/2018 at 10:59 AM, PremieRacing said:
E, samo zbog ove "ORGINAL" deklaracije više neću Seleniu da kupujem...  ORGIje aNALne    dark_sick.gif

Zato sam i stavio i deklaraciju, jer povela diskusija i oko toga.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravo svima...
Grande punto sa starjet motorima (1.4 16 ventila 70 kilovata tj. 95 konja) trosi ulja i preko litra od zamene do zamene...pri tome motor je sasvim ispravan...znam i za jedan koji trosi i citava 2....ne dimi ne trokira, kompresija kao nova, pali ekstra hladan vruc, ali eto trosi ulje takva im je konstrukcija...Sta god da se sipa i 5-40 i 10-40 jako je slicno...Auto sa tri litra ulja potrosi 2 litra do zamene pravi Italijan nema sta...

Edited by облак

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta je to litar,dva na 10 hiljada:-)ja sam imao Chevrolet Kalos 1.2 kupljen 8 god star,sa pravih 125 hiljada na satu.Od starta je trosio litru na 2 hiljade,tako skoro cetiri god dok ga nisam prodao

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da mi je je jedan mehaničar objašnjivao da su u pitanju neke rupe koje su napravljene da propuštaju ulje i podmazuju neke sklopove, da me ubiješ ne mogu da se setim šta tačno, znam da je rekao da to ima za posledicu potrošnju ulja iako nema standardnog dima na auspuhu i slično...Npr. moj auspuh je totalno i bukvalno suv, nemam ni one gareži,a ni dima...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...