Reacher Gilt 2151 Posted December 7, 2018 Ne smeta mu ništa ni 20K. Sipam je već 1o godina, i sve fercera bez greške ... 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted December 7, 2018 On 12/7/2018 at 6:08 PM, MS PK said: U 8v motor bese ide Gold ne 20k. U teretnom programu sam imao odlicno idkustvo', za putnicki ne znam iz prve ruke nista Gold je starije ulje koje je u principu zamenjeno sa 20k. Na novijim 1.2 8v pise da ide 20k. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14513 Posted December 7, 2018 Meni piše preporuka za 20k,ali trenutno mi je gold u autu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zan Batist 252 Posted December 7, 2018 nije obicna zamjena, rebranding. 20K je unaprijedjeno i ima karakteristike koje produzavaju interval zamjene na 20,000 km. Zato je i skuplje.. 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goksi1980 43 Posted December 7, 2018 5 hours ago, Njakvi23 said: Ima li neko iskustva sa Mannol uljima? Nisam video da se pominje ovde. Odem danas da uzmem filtere, ulje sam već imao (Selenia 20k), I reče mi čovek da ne uzimam Seleniu 20k jer je bacanje para u vetar za Punta 1.2 8v. Fiat ima dil sa Seleniom i još 8v ni nema hidropodizače. Kaže da mi je bolje uzeti neko gde ću dobiti 4L za manje od 2000. Između ostalih pomenuo je Mannol. Selenia Gold ako je stariji Punto,ako je Zastava 10 ili Punto Klasik Selenia 20K 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 19724 Posted December 8, 2018 16 hours ago, Zan Batist said: nije obicna zamjena, rebranding. 20K je unaprijedjeno i ima karakteristike koje produzavaju interval zamjene na 20,000 km. Zato je i skuplje.. Samo se nadam da ne veruju tom što piše da se menja na 20k km pa da stvarno tad menjaju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rile_bg 347 Posted December 8, 2018 suvise je optimisticki menjati polusintetiku na 20k km Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 19724 Posted December 8, 2018 Ali @Rile_bg , Petronas je napisao 20.000 km, valjda više veruješ proizvođaču nego li svom instinktu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rile_bg 347 Posted December 8, 2018 (edited) i to je tacno doduse napisao je do 20 k km (up to ) Edited December 8, 2018 by Rile_bg 1 Axic reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted December 8, 2018 Ceo svet inace menja ulja po fabricki propisanim intervalima koji su i po 20-30hkm samo mi nasim podgrejanim lesevima izmislhamo toplu vodu. Ja prvi menjam na 8-10hkm bila polusintetika ili sintetika 2 Zvezdo and Njakvi23 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Reacher Gilt 2151 Posted December 8, 2018 Ja kad bi gledao to što piše "20K", menjao bi ulje svake 4. ili 5. godine 1 Zan Batist reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zan Batist 252 Posted December 8, 2018 i ja Pandu vozim samo kroz grad pa bi cekao 10god.. inace, kod Selenie 20K, imamo situaciju dje se poklapa preporuka Fiata i preporuka proizvođača ulja.. 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14513 Posted December 10, 2018 Na 8000km dosipao 2dl Selenia Gold,155800km prešao motor,punto 2 2001,8v.90% gradska vožnja! Evo i deklaracija Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted December 10, 2018 To je odlicno Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14513 Posted December 10, 2018 To sam i čekao,da pređem dobru kilomatražu da mogu ocenim potrošnju ulja.Iznad očekivanja! Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted December 10, 2018 Ja sam jednog takvog imao. 8-10hkm potrosi 2-3dl tj ne doliva se ni dan danas, prodao sam ga coveku kog poznajem pa znam 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14513 Posted December 10, 2018 Lepo održavan u DE, motor prede... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goksi1980 43 Posted December 10, 2018 On 12/10/2018 at 5:28 PM, MS PK said: Ja sam jednog takvog imao. 8-10hkm potrosi 2-3dl tj ne doliva se ni dan danas, prodao sam ga coveku kog poznajem pa znam Ja sam imao jednog koji je trosio preko litar na 10 hiljada,nijedan kvar za dve god,posle prodao ljudima i oni zadovoljni. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 19724 Posted December 10, 2018 I kod 1.2 16v je slična situacija, ono što ostane od zamene 0.2-0.3l dosipam na 5.000 km, na šipci dođe skoro na max i ne dolivam do malog servisa. Peta godina kako je kod mene i uvek isto. Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5183 Posted December 11, 2018 E, samo zbog ove "ORGINAL" deklaracije više neću Seleniu da kupujem... ORGIje aNALne 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sheriff 38 Posted December 11, 2018 U vezi zamene ulja, proizvođač pored pređene kilometraže navodi i vremenski interval. Konkretno kod Fiat Pande 2 generacije koju vozim, ulje se menja na 20.000 km. Kod mene konkretno ide puna sintetika, jer se radi o 1.2 EURO 5 motoru od 69 KS (isti što se ugrađuje u novu Pandu i Fiat 500), ali je u uputstvu za upotrebu navedeno i da se ulje menja jednom godišnje tj. svakako ga treba zameniti jednom godišnje bez obzira što je pređeno npr. samo 10.000 km ili manje, naročito ako se automobil pretežno vozi po gradu. E sada da li je ovo opravdano ili ne, to ne znam, ali tako piše u uputstvu. U prilogu je i slika iz uputstva, gde sam zaokružio ovu napomenu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14513 Posted December 11, 2018 On 12/11/2018 at 10:59 AM, PremieRacing said: E, samo zbog ove "ORGINAL" deklaracije više neću Seleniu da kupujem... ORGIje aNALne Zato sam i stavio i deklaraciju, jer povela diskusija i oko toga. Quote Share this post Link to post Share on other sites
облак 2 Posted December 12, 2018 (edited) Zdravo svima... Grande punto sa starjet motorima (1.4 16 ventila 70 kilovata tj. 95 konja) trosi ulja i preko litra od zamene do zamene...pri tome motor je sasvim ispravan...znam i za jedan koji trosi i citava 2....ne dimi ne trokira, kompresija kao nova, pali ekstra hladan vruc, ali eto trosi ulje takva im je konstrukcija...Sta god da se sipa i 5-40 i 10-40 jako je slicno...Auto sa tri litra ulja potrosi 2 litra do zamene pravi Italijan nema sta... Edited December 12, 2018 by облак Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goksi1980 43 Posted December 12, 2018 Sta je to litar,dva na 10 hiljada:-)ja sam imao Chevrolet Kalos 1.2 kupljen 8 god star,sa pravih 125 hiljada na satu.Od starta je trosio litru na 2 hiljade,tako skoro cetiri god dok ga nisam prodao Quote Share this post Link to post Share on other sites
облак 2 Posted December 12, 2018 Mislim da mi je je jedan mehaničar objašnjivao da su u pitanju neke rupe koje su napravljene da propuštaju ulje i podmazuju neke sklopove, da me ubiješ ne mogu da se setim šta tačno, znam da je rekao da to ima za posledicu potrošnju ulja iako nema standardnog dima na auspuhu i slično...Npr. moj auspuh je totalno i bukvalno suv, nemam ni one gareži,a ni dima... Quote Share this post Link to post Share on other sites