Kuvalja 406 Posted January 22, 2017 To ti sve govori, kakve veze ima koliko je auto presao, ako ne trosi ulje zasto nesto menjati? Ja bi u toj situaciji promenio majstora...to ulje uopste po specifikacijama ne odgovara tom motoru.. cak i da trosi probas sa istim specifikacijama i gradacijom nekog kvalitetnijeg ulja...ako je velika potrosnja treba naci uzrok a ne leciti posledice, sta je sledeci korak tovatna mast? To nije majstor nego monter-demonter i to pitanje kakav je i u tome posto i njih je jako malo dobrih, dok zamene jedno sjebu pet drugih stvari..... ako trosi saznaj sta je uzrok turbo, karike.... na gusce se prelazi ako je motor los, duva a ti nemas racunicu da ga popravljas nego vozis dok skroz ne zakuca..... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gajic 0 Posted January 22, 2017 Znaci da se vracam na 5w40. A sta mogu biti posledice koriscenja 10w40? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17649 Posted January 22, 2017 24 minutes ago, Kuvalja said: Ja bi u toj situaciji promenio majstora +1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted January 22, 2017 On 1/22/2017 at 4:10 PM, Gajic said: Znaci da se vracam na 5w40. A sta mogu biti posledice koriscenja 10w40? Ne bi znao sta sve tacno moze da se desi a mozda i nista, ali to ulje je gusce i teze se dize u glavu i turbo sto znaci da oni sa zakasnjenjem dobijaju podmazivanje a sad to sve zamisli na ovim minusima koji su vec mesec dana prisutni.... u knjizici imas sve specifikacije u vezi sa uljem propisanim za tvoj motor, e onda sve te specifikacije uporedi sa uljem koje je sada sipano pa izguglaj koje su razlike, mislim selenia td 10w40 je napravljena devedesetih godina a kad je tvoj motor, to je druga generacija mjet motora...... Za jtd 115 u stilu je na pocetku to bila preporuka ali kad je napravljena wr promenjeno je i dalje neki ljudi sipaju td ali videces po postovima da im svi preporucuju novije, kvalitetnije ulje da sipaju i za to sve ima razlog ali za tvoj motor to nikako nije. Za moj auto je wr preporuka ali sam ja sipao shell hx7 5w40 koji po svemu odgovara i isti je kao i selenia ali nekako nisam siguran u njen kvalitet, a zadnjih par servisa sam presao na shell ultra koji je dosta modernije ulje nego sto treba mom motoru ali zelim da on traje i da ima sto bolje i kvalitetnije podmazivanje. Ne kazem da treba sad i ti da primenis marku ali makar sipaj ono sto treba ali sto da ne i nesto bolje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted January 23, 2017 Pa jel taj motor ima problem neki ili je majstorcina rekla: "Ma to ti je isto ulje, a ovo jos i jeftinije"? 17 hours ago, Kuvalja said: sta je sledeci korak tovatna mast? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gajic 0 Posted January 23, 2017 Nije bilo nikakvih problema, samo kao "zbog kilometraze". Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted January 23, 2017 Pfffff, pa 99% dizela koju budu uvezeni u Srbiju nemaju manje od 200 hiljada na satu... Da se svi vode tom logikom - Petronas bi 90% svoje proizvodnje TD ulja trebao samo kod nas da izvozi... Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 7016 Posted January 23, 2017 5 hours ago, Gajic said: Nije bilo nikakvih problema, samo kao "zbog kilometraze". Ubuduće prvo konsultacije na forumu pa onda ostalo. Zanimljivo je da i dalje ima "majstora" kojima padaju takve fix ideje ! Obično su to oni koji imaju na stanju nekog ulja pa daj da se potroši uz stručno objašnjenje Ja bi tog tvog pitao a zašto da menjam vrstu ulja ako mi motor ne troši ulje ? Pa u motore koji su prešli 300000 sipaju ljudi 5w. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted January 23, 2017 Ma šta 300 hiljada, tada je tek razrađen. Drugar na nešto više od 550hiljada i dalje sipa Syntium 5-40. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanStilo 2 Posted January 24, 2017 Ja na pravih 279000km I dalje sipam 5w40 u stila 1.9jtd 115ks I u punta 2008god. 1.2 8v isto sipam to ulje a presao skoro 210000km I kad bi vam rekao da mi taj punto tog ulja od menjanja do menjanja za nekih 12000km svuce sa maximuma 1 ili 2mm ne bi verovali. Pre toga je sipano 10w40 I njega na 10.000km ne skida ni milimetar ali sad sam presao na ovo 5w40 I u njega. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zelsav 17 Posted January 24, 2017 On 1/23/2017 at 0:20 PM, Gajic said: Nije bilo nikakvih problema, samo kao "zbog kilometraze". Menjaj to odmah inace ce biti problema Ne znam imas li DPF ali motor je viseventilski i mislim da mu je prava mera 5W30. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gajic 0 Posted January 24, 2017 Kakvi problemi mogu nastati? Quote Share this post Link to post Share on other sites
werp690 459 Posted January 24, 2017 Sipao si neadekvatno ulje za tvoj motor.Kratkorocno ne verujem da ces imati neke posledice,dugorocno sigurno.Losije podmazivanje motora kao i njegovih sklopova,razni talozi,zapusenje sita uljne pumpe,skracivanje zivotnog veka turbine,znatno kraci vek dpf filtera..itd...Sto bi rekli ako nisi pri novcu,vozi tako,ali cim budes pri novcu zameni ga. Ako su razni inzenjeri i pametniji ljudi od mene rekli da je odgovarajuce ulje za taj motor 5w-30 c2,rekli su to sa razlogom.Sigurno ce on raditi i sa 5w-10w-15w-40-50-60,ali cu koriscenjem takvog ulja sigurno smanjiti zivotni vek motora.Koliko cu mu skratiti zivotni vek? Ne bih da isprobavam. Quote Share this post Link to post Share on other sites
banjo1990 264 Posted February 2, 2017 Nemojte da plašite čoveka toliko, neće mu ništa biti sa Selenijom TD. Malo je ranije zameni nego inače i to je to. Tačno je da je za mjtd preporuka WR ali nema razloga da se brineš i da odmah menjaš ulje. Fora je u tome što je WR više zimsko ulje, a TD je više letnje ulje. Najveća razlika je u hladnom startu gde WR naročito zimi ima bolje karakteristike podmazivanja kad je ulje hladno i to je to. Nikakav problem nećeš imati ni sa TD, samo malo budi obazriviji kad su ovi minusi da mu ne nabijaš obrtaje dok se malo ne zagreje. Lično sam u Punta sipao i TD i WR, i nisam imao problema ni sa jednim, mada je Punto bio unijet. Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan-jtd 319 Posted February 3, 2017 Po ko zna koji put, imate ljudi Syntium 3000 AV za lepu kintu, a bolje je i od WR-a, a o TD-u da i ne govorimo. Odgovara i za motore sa DPF-om. Ja ga sipam od kada se pojavio na trzistu i sipacu ga dokle god ima da se kupi. Mislim da ni jedno ulje trenutno nema bolji odnos cene i kvaliteta, a motoru prija. 90% voznje mi je otvoren put (preko 70 km dnevno), menjam ga na oko 20 000 (ajd sad drvlje i kamenje) i za to vreme ga ne dosipam!!! Motor je pretpostavljam na oko 300 000 (ne znam pravu kilometrazu kao i svi ostali iz uvoza) tako da te majstorske price da treba gusce ulje datiraju iz proslog veka. Moje misljenje je da na ulju, pogotovo za turbo motore, i na gumama nije mesto gde se gleda usteda nego iskljucivo kvalitet. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted February 3, 2017 Milane, isti slučaj. Par godina već Syntium, nikakav problem, menjam ga na 10hkm, nema potrošnje ni promene zvuka u radu motora. Nema bolje za oko 600 din/l. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zelsav 17 Posted February 3, 2017 Je li to taj Syntium? Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted February 3, 2017 mislim da nije. Pokušaću da nađem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gagy.GM 59 Posted February 3, 2017 I ja ga sipam zadnja dva puta i odlicno je Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 20025 Posted February 3, 2017 4 hours ago, zelsav said: Je li to taj Syntium? Ovaj je Syntium kao sa slike koju sam postavio je u pitanju. I ja ga vec 2x sipam u 1.3 Multijet kao kolege @vicent i @milan-jtd i nemam nikakve zamerke. Od zamene do zamene ne dolivam ni gram a menjam na godinu dana ili 10.000km. E sad u prodaji ima 3000 i 3000AV, ja sam od pocetka sipao 3000AV. Oba su iste gradacije. Inace kolega @Gagy.GM vozi benzinca 1.2 16v i sipao je obican 3000 bez oznake AV. 3000AV  3000 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gagy.GM 59 Posted February 4, 2017 Ja sipam 3000av jer jedino taj su i imali u Cacku gde kupujem , inace zadnji put zamenjeno na 9000km i potroseno negde izmedju 850-950 gr Quote Share this post Link to post Share on other sites
zelsav 17 Posted February 4, 2017 On 3.2.2017. at 7:18 AM, zelsav said: E stvarno smo trziste treceg sveta ,u ovom pakovanju od 1l prodaje se u ovim ozbiljnijim drzavama,Holandija 11 eur,Belgija,Italija slicno,u Nemackoj 8,8 eur a ovo 3000 sto je Gagy.GM postovao 8,2 eur.Kod nas,Bugara,Rumuna i ostalo se prodaje u drugacijem pakovanju (Axic je okacio) iako je to pakovanje od verzije 3000.Verovatno je ulje ok,nisam sipao ali vidim da niko nema zamerke,posebno zbog cena/kvalitet odnosa.U Bugarskoj 10 a kod nas 4,7 eur Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted February 5, 2017 Ne mogu da nađem fotku koju sam snimio u Slodesu, koji je gen. uvoznik za Seleniu i Petronas. Luis Hamilton u prirodnoj veličini, u rukama drži sivu kanticu od 4lit Syntium 3000, sa zelenom nalepnicom. Znači, original. Ne verujem da bi se Mercedes F1 tim zajebavao sa nekim Petronasom, da ne valja . Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesa 169 348 Posted February 5, 2017 (edited) Tu se vrte ogromne pare za reklame i ostalo, tako da je tu njima najvažnije kakav ko finansijski paket nudi. Nema to veze s tim koje je ulje dobro, a koje nije. Ne kažem da je ovo dobro ili loše, nego samo da Hamilton nije dokaz u prilog kvalitetu. Edited February 5, 2017 by nesa 169 Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted February 5, 2017 Dokaza nikada nema. Ovo je Srbija, svi nešto mućkaju. Zato ulje kupujem kod uvoznika.Послато са HUAWEI P7-L10 Quote Share this post Link to post Share on other sites