vicent 1261 Posted November 22, 2016 Ja takođe sipam Syntium 3000, mada može i AV. Konkretno, AV je, čini mi se, za motore sa DPF-om, a sve drugo zadovoljava JTD kriterijume. Znači, mož ovo, mož ono, na šta natrčiš. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanStilo 2 Posted November 22, 2016 Ja u stila od 80ks I 116ks sipam Meguin 5w40 ultra perfomanse I za sad mi se pokazalo kao dobro. Na nekih 15000km mozda spusti sa maximuma jedno 200-300grama. Sad sam ga sipao I u punta 1.2 8v I videcemo kako ce se pokazati. Quote Share this post Link to post Share on other sites
stefaan 0 Posted November 28, 2016 Da li je neko sipao Nisotec Autoline 5w40 u svoj JTD, u BiH imaju akcijske cijene kojim ne mogu da odolim i razmišljam da naspem i probam. Do sada koristio Optima Magnum i super se pokazalo, bar znam da je original. Quote Share this post Link to post Share on other sites
steel 21 Posted December 1, 2016 (edited) Sipao sam shell helix ultra 5w40 4l+1l=3750 dinara sa zamenom ulja i filtera. Za svaku pohvalu za servis Eoltts u kosutnjaku preko puta zandarmerije. Inace su ovlasceni distributeri za shell ullja. Edited December 1, 2016 by steel Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 19989 Posted December 1, 2016 @steel i ja sam kod njih letos sipao Shell. Retko ko u Bg ima besplatnu zamenu ulja pa me je za njih zacudilo kad su rekli da ce naplatiti samo 3L ulja. Evo im i web stranice. http://eoltts.rs Quote Share this post Link to post Share on other sites
steel 21 Posted December 1, 2016 Malo su zabaceni pa slabo imaju posla al su stvarno super. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 19989 Posted December 2, 2016 Pa i nisu bas zabaceni, ulica Patrijarha Pavla, tu je ona samousluzna perionica, auto limar, Skoda servis, sve pored glavnog puta. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Skorpion 27 Posted December 5, 2016 Shell preporucuje za JTD Shell Helix HX7 5W-40 ili Shell Helix HX8 Synthetic 5W40, obe imaju odobrenje FIAT 9.55535-N2. http://www.shell.com/motorist/find-the-right-oil.html#iframe-L3JzL2VuX0dCL2Jyb3dzZS9jYXJz Shell Helix Ultra 5W40 je mnogo novije ulje nego Selenia WR posto ispunjava Fiat 9.55535-Z2. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zelsav 17 Posted December 6, 2016 On 22.11.2016. at 2:18 PM, vach said: Motul koji sam sipao prethodna tri puta ima ta fiat odobrenja. Konkretno - https://www.motul.com/system/product_descriptions/technical_data_sheets/52/original/8100_X-cess_5W-40_(GB).pdf?1458898826 Ima H2, N2, M2 i Z2. Kako je taj motul skup poprilicno - oko 5300 je kanta od 5L razmisljam da sunem kao i mnogi drugi Syntium 3000. Doduse, cini mi se da je ovaj bez AV u nazivu odgovarajuci za mog stila, ali nigde nisam mogao da procitam to kao neku vrstu potvrde. Ako neko zna koji je za nas sa prvom generacijom MJT masina neka javne. Pozz Ne razmisljaj nista nego nastavi sa x-cess,govorim iz iskustva,mala je to razlika u novcu za kvalitet koji dobijas. Syntium jeste za preporuku,teorijski.Prakticno,uvoznik ga ne isporucuje u originalnoj ambalazi,ne navodi cak ni tehnicke karakteristike. Shell mora biti vrh,konacno ga uvoze ovlasceni uvoznici ali nigde tehnickih podataka,jedino ulje koje nema naveden TBN a on je za nase gorivo veoma bitan,sva ulja sa niskim TBN-om brzo ce "zagaraviti" motor pa onda macku o rep sve ostale karakteristike .Naravno za to nije krivo ulje vec gorivo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Djuk85 2984 Posted December 6, 2016 Koje ulje ide u mareu 1.9td? Jel moguce da purnja ko blesav hladan zbog pogresnog ulja? Kad se ugreje nista... Ok selenia TD, a ako motor nije idealan bas pa troskari isto... Selenija je 10/40. Dal bi mi pomgla malo drugacija gradacija - gusce ulje?Sent from my 5010D using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
zelsav 17 Posted December 6, 2016 10 minutes ago, Djuk85 said: Ok selenia TD, a ako motor nije idealan bas pa troskari isto... Selenija je 10/40. Dal bi mi pomgla malo drugacija gradacija - gusce ulje? Sent from my 5010D using Tapatalk Seleniu ce trositi zato sto ima nizu tacku kljucanja i vecu isparljivost a "gusce" od toga zaboravi,ako i dobijes manje dima(sto ne zavisi od ulja),samo ces upropastiti motor.Bolje resavaj dizne i pumpu i gledaj da sipas 5w40 bilo koje,bolje je od TD. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Djuk85 2984 Posted December 7, 2016 To mi deluje retko i kad bi bio dobar motor... Ko zna koliko bi posrkao auto tog 5w40Sent from my 5010D using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
vach 3 Posted December 7, 2016 16 hours ago, zelsav said: Ne razmisljaj nista nego nastavi sa x-cess,govorim iz iskustva,mala je to razlika u novcu za kvalitet koji dobijas. Syntium jeste za preporuku,teorijski.Prakticno,uvoznik ga ne isporucuje u originalnoj ambalazi,ne navodi cak ni tehnicke karakteristike. Shell mora biti vrh,konacno ga uvoze ovlasceni uvoznici ali nigde tehnickih podataka,jedino ulje koje nema naveden TBN a on je za nase gorivo veoma bitan,sva ulja sa niskim TBN-om brzo ce "zagaraviti" motor pa onda macku o rep sve ostale karakteristike .Naravno za to nije krivo ulje vec gorivo. Ja ne znam kako prema tome da se odnosim. U glavnom sam u fazonu sto skuplje to bolje, plus citam Stevin blog motorna ulja itd. Za taj xcess kaze da je stvarno odlicno, mozda i najbolje pored Fuchs Titan Supersyn cini mi se. Ma mislim da cu ga pustiti da predje jos 2k (sto ce biti ukupno 12k) tokom zime, pa cu da vidim sta cu na prolece. Dolazi mi i veliki servis taman, pa cu mozda i sve u paketu da odradim. Nego mi nekako cudno, da je syntium koje je sasvim dobro ulje jeftinije oko 2k din. Pa to su fazon filteri za dz... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted December 7, 2016 Shell preporucuje za JTD Shell Helix HX7 5W-40 ili Shell Helix HX8 Synthetic 5W40, obe imaju odobrenje FIAT 9.55535-N2. http://www.shell.com/motorist/find-the-right-oil.html#iframe-L3JzL2VuX0dCL2Jyb3dzZS9jYXJz Shell Helix Ultra 5W40 je mnogo novije ulje nego Selenia WR posto ispunjava Fiat 9.55535-Z2. Tacno je to za odobrenje, ali kad sam presao na shell tada hx8 kod nas nije postojao, tj pre par meseci se pojavio, ali z2 ne znaci da je odgovara, vec da je naprednije tako da moze i u masine koke koriste m2 i n2, ako sam ja to sve dobro razumeo, ali sam se pre svega konsultovao i sa Stevom sa bloga o uljima, i on je rekao da je odlicno ali da nema potrebe ali i da ne skodi ultra, tako da i ako se pojavio hx8, ja sam ostao na ultra ulju, i dalje cu ga koristiti, vec treci servis ga sipam i zadovoljan sam.Sent from my HTC One M9 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
zelsav 17 Posted December 7, 2016 11 hours ago, vach said: Ja ne znam kako prema tome da se odnosim. U glavnom sam u fazonu sto skuplje to bolje, plus citam Stevin blog motorna ulja itd. Za taj xcess kaze da je stvarno odlicno, mozda i najbolje pored Fuchs Titan Supersyn cini mi se. Ma mislim da cu ga pustiti da predje jos 2k (sto ce biti ukupno 12k) tokom zime, pa cu da vidim sta cu na prolece. Dolazi mi i veliki servis taman, pa cu mozda i sve u paketu da odradim. Nego mi nekako cudno, da je syntium koje je sasvim dobro ulje jeftinije oko 2k din. Pa to su fazon filteri za dz... Ja sam radio poslednju zamenu na 15k bez ikakvih znakova degradacije ulja a obicno menjam na 12-13 k posto imam pola miliona na satu.Kada otvoris cep na motoru za dolivanje ulja ono sto vidis unutra mora biti cisto,znaci osim traga uljnog filma samo cist metal bez braon skrame a kamoli crne.Sa x-cess ce tako i biti ali i sa ostalim uljima koja imaju TBN bar 10,visi TBN broj znaci da ce ulje u vecoj meri apsorbovati ostatke sagorevanja na zidu cilindra i vezati ih za sebe a ne raznositi po motoru kroz uljne magistrale ili pustiti da ispare i nalepe se unutar motora,sa tim da i pored toga ne izgubi viskozitet u svim uslovima.Znaci ne forsiram x-ces vec prenosim svoja iskustva u praksi i malo teorije koju sam takodje sa Stevom na blogu razradjivao i koja ima logike. TBN je za x-ces oko 11,za Syntium 3000AV je 7,Selenia WR takodje 7 Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted December 7, 2016 Taj Steva ima labolatoriju ili sta? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Skorpion 27 Posted December 7, 2016 (edited) 7 hours ago, Kuvalja said: Tacno je to za odobrenje, ali kad sam presao na shell tada hx8 kod nas nije postojao, tj pre par meseci se pojavio, ali z2 ne znaci da je odgovara, vec da je naprednije tako da moze i u masine koke koriste m2 i n2, ako sam ja to sve dobro razumeo, ali sam se pre svega konsultovao i sa Stevom sa bloga o uljima, i on je rekao da je odlicno ali da nema potrebe ali i da ne skodi ultra, tako da i ako se pojavio hx8, ja sam ostao na ultra ulju, i dalje cu ga koristiti, vec treci servis ga sipam i zadovoljan sam. Sent from my HTC One M9 using Tapatalk Konsultovao se i ja sa Stevom, rekao da je ulje kvalitetnije od Selenia WR i moze da bude samo na bolje Cena je 780din za litro sta je jos jedan plus, jeftinije od Selenia a u rangu cene Mobil Super 3000 za bolji kvalitet. HX7 je u klasi Selenia WR, a to preporucuje i Shell na njihov sajt. Edited December 7, 2016 by Skorpion Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 6974 Posted December 7, 2016 Taj Steva ima labolatoriju ili sta?Steva je car, njegov blog o uljima i blog o akumulatorima , njegovog prijatelja, su obavezno štivo.Sent from mTalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13160 Posted December 8, 2016 Hmmm... Ja par puta nešto pročitao i po meni je običan šarlatan. Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 6974 Posted December 8, 2016 Hmmm... Ja par puta nešto pročitao i po meni je običan šarlatan.S obzirom da sam mašinac po struci ,već 20 godina u istoj i malo se razumem u hidrauliku, ne bih se složio sa tvojom konstatacijom. Sent from mTalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan-jtd 319 Posted December 8, 2016 Daleko je od sarlatana, ali neki put zna malo za zakomlikuje pisanije. A onaj o akumulatorima zna znanje ali je toliko prepotentan u svom pisanju da mi je jednom prilikom bilo zao sto sam mu se uopste i obratio, sa najnormalnijim pitanjem vezano za punjace, odgovorio mi covek tako da nisam znao sta da mu napisem pa sam obrisao i prvobitno pitanje. Ja danas radim servis i ponovo ide Syntium 3000AV Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted December 8, 2016 Hahaha, niko ne zna ko je i sta je? Ja reko mora da je neki strucnjak, firma zvanicna, laboratorija itd. cim se toliko pominje ovde, kad ono car, sarlatan i malo i masinac izgleda Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13160 Posted December 8, 2016 @knezevic76Ok, mada kažem da je to moje mišljenje i da mi tako deluje. Par saveta koje sam pročitao, a koje je on dao sam mogao i ja da dam Lično, mislim da se ponekad previše opterećujemo nekim stvarima, pogotovo kad posle 200-300000 pređenih kilometara kod prethodnog inostranog vlasnika vodimo kilometarske rasprave o izboru ulja, pritom ne znajući šta je sve sipano kod njega. Kao da ćemo sad da ga odjednom vaskrsnemo sipanjem nečeg po laboratorijskim specifikacijama... Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan-jtd 319 Posted December 8, 2016 Covek je ipak zavrsio TMF, doktorirao i jako je strucan, ne branim ga i nemam veze sa njim, ali ne treba bas ni da odbacujemo znanje koje nam servira na tacni, mnogo je prijatniji za komunikaciju od onog sa akumulatorima. Inace slazem se sa Tottijem o tom opterecivanju, ja kod ulja gledam gradaciju i cenu. Ako ga ne trosi to mi je glavni parametar zadovoljstva sa tim uljem. Nikakvu drugu razliku ne primecujem, sa svakim novim mekse radi prvih par hiljada, posle su sva ista... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted December 8, 2016 (edited) On 7.10.2016. at 10:57 AM, Markobgd said: Ne ulazim sad u polemiku koje je i da li je bolje ulje jer sve obo što mi kao "stručnjaci" pišemo je bez ikakve osnove pošto blage veze nemamo kako se zaista i koliko zbog kog ulja (ne)haba motor. To je samo naše lično ubeđenje i toga se uglavnim slepo držimo a koliko zaista ima veze sa realnošću nikada nećemo znati. Mada naposletku i jeste najbitnije da se mi "osećamo dobro i zadovoljno" a auto će svakako šljakati kod nas tih bednih 100~150kkm jer i da mu uspeš "zejtin" u tom vremenu neće stradati. A da ne pričam sa kakvim je ili nije falinkama i oštećenjima već došao motor u naš posed i kakvo je ili nije ulje menjano tamo negde..... Apropo @totti -jeve priče.... Edited December 8, 2016 by Markobgd Quote Share this post Link to post Share on other sites