asterix 7 Posted April 17, 2015 (edited) Ajde ko je imao iskustva.Mjet stilo 2005 godiste 120 KS,burazeru upalio gresku za map senzor(vidjeno na dijagnostici).Moje pitanje je CIME tj kako ga je najbolje ocistiti a ne ostetiti???Cuo sam da je CARB kliner suvise agresivan za njega... Edited April 17, 2015 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted April 17, 2015 Ako je cist mozda mu cicenje i ne pomogne...moze CCliner ja sam cistio mnogo puta i nije bilo problema... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7972 Posted April 17, 2015 Ja sam moj cistio CarbCleanerom ( za ciscenje klapni i karburatora) i bez greske. Prskaj ga dok se ne zasija i ostavi lepo da se osusi i toliko. Nemoj slucajno da cackas unutra necim. Samo sprej Quote Share this post Link to post Share on other sites
asterix 7 Posted April 17, 2015 Znam Mico i ja sam mislio da je Carb kliner ok,ali me naplasise da ima neki tanak film na MAP senzoru koji strada od klinera,kao mnogo je agresivan.Ne znam da li neko ima sa vecim iskustvom? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7972 Posted April 17, 2015 Moliiim!? Od mene Salim se, raspitaj se naravno Cistili su ljudi i sa Ferijem i cetkicom za zube pa nista a nekom je riknuo i od spreja, sad, kako kome se zalomi... Quote Share this post Link to post Share on other sites
asterix 7 Posted April 17, 2015 Ne vecim iskustvom od tebe bracala,nego da li neko zna da li ce da ga Ckliner sjebe?Najlakse je kupiti kliner i 15 minuta odvojiti da se isprska sve.Egr trpi sta god za pranje,ja sam moj MAP na benzincu cistio sa klinerom,ali sad sam u dilemi,jer me naplasise. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7972 Posted April 17, 2015 Pa pazi, niko ne moze da ti garantuje ni da neces da ga ostetis a ni da ce da pomogne ciscenje. Za mjt je mnogo skup nov, tako da...jbm li ga Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bocca 2 Posted April 17, 2015 Motipov contact cleaner. Nemoj na blize od 10cm i samo strpljivo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 610 Posted April 17, 2015 Ja prao kod mene Carb clinerom i nisam imao problema... Quote Share this post Link to post Share on other sites
asterix 7 Posted April 17, 2015 (edited) Evo citam vec 5 sati,gledam tutorijale i skupljam iskustva.Dakle da zakljucim:-MAP senzor nije nesto extra osetljiv,ali je ipak fina stvar koja zahteva oprez i ne mnogo agresivna sredstva za ciscenje.Najbolja stvar za ciscenje MAP senzora je sprej za ciscenje konektora,sprej za odmascivanje kocionih diskova i karb kliner (bas ovim redom i preporucujem).Nikako ne cistiti WD-om,jer prosto nije namenjen za to.NE KORISTITI nikakve cetkice ili stapice za usi,vrlo lako moze da se osteti i onda mora sigurna zamena.Evo sta znaci pravi izbor spreja za ciscenje senzora i zasto... Iskorisio bih ovo da napomenem i za ciscenje jos i EGR ventila i MAF senzora (protokomera) -EGR ventil se moze cistiti i carb clinerom,najjeftiniji je a sam egr nema tako osetljive delove. I jos samo o MAF senzoru,tj protokomeru.-Protokomer je jako osetljiva stvar i ne dolazi u obzir nikakvo ciscenje agresivnim sprejevima,malo ko je jos napomenuo da se protokomer NIKADA ,ali NIKADA ne cisti ako nije totalno hladan!!!Sluzi za merenje protoka vazduha,a protok meri usijana zica,koja ne sme da bude ni topla kada se prska sprej.Dakle ovako i to je sve.Ako ne pomaze,znaci da je protokomer umro. NADAM SE DA SAM BAR MALO NEKOME POMOGAO Edited April 17, 2015 by asterix Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan-jtd 351 Posted April 17, 2015 Ja sam upravo danas u svojoj temi napisao kako sam ocistio MAP pa cu samo kopirati ovde Imao malo vremena pa ocistio MAP. Imao sam neko cimanje na konstantnim obrtajima i probao da otkacim MAP i stanje se popravilo, skinuo ga, nije bio nesto katastrofalno mnogo prljav, ali je brljavio. Nalio ga alkoholom, ocistio stapicima za usi i cackalicom! Kada se stapicem ocisti onaj unutrasnji deo, ciste se samo zidovi tog konusa, sam senzor na dnu konusa ostane prljav, to sam cackalicom ocistio, vratio ga i moram priznati da je razlika primetna! Cimanja nema, nekako glatkije i krece i ide! Pre recimo kada prilazim semaforu i pustim gas, mnogo je odlucnije usporavao, sada pustim gas i on lepo krstari, nema onolikog usporenja, ako me shvatate. Kao da sam imao praznu prikolicu Za MAF se slazem da je osetljiv i da ne treba koristiti cetkice i agresivna sredstva, ali MAP je potpuno drugacije konstrukcije i on je u svom radu stalno izlozen mnogo gorim uticajima okoline nego kada se cisti stapicem za usi. Samo srce senzora nisam mogao da slikam, telefon to ne moze da odradi, ali je metalno, kao da ima mala rupica u sredini. Ja sam tu sipao alkohol i nezno sa cackalicom ocistio garez iz te rupice. Kada sam ga vratio rad motora se dosta promenio, mirniji ler, nema cimanja i podrhtavanja a ide zivahnije i tecnije nego pre. Vidim sada na na mjet motorima nije isti, tako da ipak treba zaobici ostre predmete Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojankov 36 Posted April 17, 2015 Moliiim!? Od mene Salim se, raspitaj se naravnoCistili su ljudi i sa Ferijem i cetkicom za zube pa nista a nekom je riknuo i od spreja, sad, kako kome se zalomi...Ovo mene prozivas sa ferijem a? :-) Ja ocistio MAF i MAP ferijem i sve radi samo ciscenje MAFa nije neko srecno rjesenje. Ako pocne da pravi probleme nema tu srece neke nego eto malo pomogne :-) Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan-jtd 351 Posted April 17, 2015 Sve zavisi, od slucaja do slucaja. Meni je pre vise od godinu dana auto odjednom izgubio snagu, na autoputu jeeeedva navukao 90, skinuo sam i ocistio MAF, sa Motip kontakt klinerom, i od tada nemam nikakvih problema sa njim. Ko zna sta mu se tada desilo... Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1291 Posted April 17, 2015 Nikako ne koristiti bilo kakav vid mehaničkog čišćenja! Ja sam uvek koristio Disc-brake cleaner,nije preterano skup 350-600din.,odmašćuje i skoro trenutno isparava. Po potrebi (u zavisnosti od naslaga u Map-u),ponoviti radnju više puta. Neće mu škoditi ako pod pritiskom prskaš u otvor Map-a,sve dok ne vidiš sjajnu pločicu unutra.Inače,u Map-u su piezo elementi, veoma tanki listići koji čitaju pritisak nadpunjenja u glavi, i na osnovu toga ECU određuje preciznu smešu,doziranje goriva! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 610 Posted April 17, 2015 (edited) Obratite pažnju na prvom videu koji je Asterix postavio kojom silom krivi plastičnu traku kada nanosi Carb cliner a kako vešto isteže traku kada nanosi sprej koji reklamiraju...(od 2:15)Kao pre neki dan na onom snimku o zaustavnom tragu sa lošim i sa dobrim amortizerima....Kako sam ja alergičan ta ovu vrstu propagande i manipulacije! Edited April 17, 2015 by Markobgd Quote Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted April 17, 2015 Video sam da na netu preporučuju i Würth Multi sprej. On je kao WD40 samo što ne oštećuje plastiku. Oko 500-600 kinti je pakovanje.Koristio neko? Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1291 Posted April 18, 2015 Ako je kao WD,zaobiđi ga. Napisao sam gore, Brake cleaner,odmašćuje,čisti i trenutno isparava. Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan-jtd 351 Posted April 18, 2015 Sinoc sam malo izasao na autoput, posle ciscenja MAP-a, ljudi stvarno imam osecaj da se vratila cela ergela pod haubu, ide bre mnogo bolje, u svim rezimima voznje. Tako da mislim da bi proveru i ciscenje MAP-a trebalo uvrstiti u redovan servis Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2501 Posted April 28, 2015 ja sam danas ocistio map senzor na autu,jedva sam ga nasao,lako sam ga skinuo,iako je malo nepristupacan,al uspelo je.Pa bio je pun garezi,dosta je ispalo ,a ostalo sam sa tankom tkaninom ocistio koliko sam mogao,nisam koristio nikakve sprejeve.Posle sve vratio na svoje mesto Quote Share this post Link to post Share on other sites
IKACBG 0 Posted May 4, 2015 Očistio sam juče ovaj MAP senzor, i iskreno nisam imao ništa da vidim pošto je bio skoro kao nov. Međutim opet sam ga očistio kako dolikuje, kad sam ga već vadio reko ajde pa šta sada. I iskreno nisam se zeznuo.Posle išao na fudbalicu sa autom i kada sam krenuo nisam mogao da verujem, bio je dosta startniji. Mislio sam da mi je uključen City mod , ali jok... Jeste mi auto čipovan ali ne moguće da se odjednom poboljšao. Verujem da je čišćenje ovog MAP senzora imalo uticaja iako mi , opet napominjem bio skoro kao nov... Quote Share this post Link to post Share on other sites
M-a-r-k-o 3 Posted May 8, 2015 Na kakav City mod misliš? Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2501 Posted May 8, 2015 i ja sam primetio da mi auto nekako drugacije radi,otkad sam ocistio map senzor,ali i delimicno egr i da bolje i ravnomernije povlaci,sad dal je to toga il ne,al bolje je Quote Share this post Link to post Share on other sites
djwibe 0 Posted May 10, 2015 Očistio sam juče ovaj MAP senzor, i iskreno nisam imao ništa da vidim pošto je bio skoro kao nov. Međutim opet sam ga očistio kako dolikuje, kad sam ga već vadio reko ajde pa šta sada. I iskreno nisam se zeznuo.Posle išao na fudbalicu sa autom i kada sam krenuo nisam mogao da verujem, bio je dosta startniji. Mislio sam da mi je uključen City mod , ali jok... Jeste mi auto čipovan ali ne moguće da se odjednom poboljšao. Verujem da je čišćenje ovog MAP senzora imalo uticaja iako mi , opet napominjem bio skoro kao nov...Cistio si ga sam ili si negde isao? Quote Share this post Link to post Share on other sites
IKACBG 0 Posted May 12, 2015 City mod- laksi volan i papucica gasa...Sam sam ocistio... Nije nikakav problem da se skine i ocisti... Quote Share this post Link to post Share on other sites