Beshla 1 Posted October 25, 2015 (edited) Danas sam ponovo probao i nema šanse!!! Dole, gore, stiskao, uvrtao i na kraju zalomim deo džeka. Edited October 25, 2015 by Beshla Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted October 25, 2015 Pa skini ga sa dzekom onda Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted October 25, 2015 Pa stvarno! Skini ga kompletno sa džekom. Ispod džeka se nalazi imbus, napipaj ga i odvrni. Nakon toga izvuci MAP, ima samo jedna gumica koja ostaje na samom mapu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted October 25, 2015 Izvini ali da nije u pitanju onaj konektor što ima osigurač koji prvo moraš da izvučeš do određene tačke pa tek onda da stisneš "bradavicu" kako je ti zoveš i onda povučeš. Obično je taj osigurač druge boje u odnosu na sam konektor (žuti, sivi....) Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted October 26, 2015 Ja ne znam sta ti skidas ali dzek se lako skida,stisnes i izvuces.Drzi ga jedan torex50. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mc Shok 0 Posted February 14, 2016 Posto vidim da niko ne pise o WD40,zanima me sme li se s njim poprskati i ocistiti MAP senzor ? i da to uradim bez da istekavam kabal s njega,da izbjegnem moguce greske na kompu ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
bglion 401 Posted February 14, 2016 Wd je masan. Samo ce brze da skupi smece Quote Share this post Link to post Share on other sites
SkyBlu 3 Posted February 14, 2016 (edited) neces ga nikad moci dobro oprati wd-om kao sto ces moci carb klinerom ili nekim slicnim sredstvom iste namene. jednostavno nemoj davati kontakt kad radis i mozes izdzekati dzek bez problema i bojaznosti da ce upaliti gresku Edited February 14, 2016 by SkyBlu Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted February 14, 2016 Ne wd-om! Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted February 14, 2016 Ovim ocisti slobodno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mc Shok 0 Posted February 14, 2016 Oke Hvala ljudi. Pitao bih vas jel moguce da zbog MAP senzora auto slabije ide. Evo veceras dok sam isao do grada auto je bio bucniji slabije je vukao na nizim,nekako djelovao je krut motor,a evo sad se vracao iz grada i sasvim druga prica,cim sam upalio auto na parkingu prometio sam manje vibracie u kabini,motor je bio tisi skoro necujan u kabini,fleksibilniji,a vuce kao lud vec na 1500 obrtaja pocinje da lepi za sic i naravno manje se dere i do 3000 obrtaja skoro se i ne cuje,jednostavno drugo auto. Nisam vise pametan sta da radim,nekad ide ko baba a nekad tako lepo da mi se ne izlazi iz njega ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mc Shok 0 Posted February 14, 2016 Ako je zaprljan MAP da liauto moze da nekad ide bolje a nekad losije ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
SrdjanNS86 20 Posted February 15, 2016 Takav i ja imam osecaj.cekam malo da otopli pa ce i EGR koji sam opet otvorio radi brzeg zagrevanja motora biti ociscen i zatvoren kao i MAP I MAF senzori Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17624 Posted February 15, 2016 Evo veceras dok sam isao do grada auto je bio bucniji slabije je vukao na nizim,nekako djelovao je krut motor,a evo sad se vracao iz grada i sasvim druga prica,cim sam upalio auto na parkingu prometio sam manje vibracie u kabini,motor je bio tisi skoro necujan u kabini,fleksibilniji,a vuce kao lud vec na 1500 obrtajaNe kazem da nemas neki problem, ali normalno da se drugacije ponasa hladan i topao motor, pogotovo sada zimi.Apropo vibracija - evo npr. meni je stajao auto 2 dana, kad sam ga upalio osete se malo vibracije. Juce putovao, dok sam dosao do pumpe vec druga prica, posle 2 sata voznje radi tako mekano da se maltene nista ne oseti u kabini na leru. Stvrdnu se i nosaci, pogotovo ako su originalni i nisu menjani.Takodje topao motor kopa kao blesav iz malih obrtaja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mc Shok 0 Posted February 15, 2016 juce kad sam se vracao iz grada bio je hladan motor jer je stojao oko 4 sata na parkingu i cim sam ga upalio osetio sam da ljepse radi i bolje je vukao bolji odziv na gas i sve.. ja sam ubedjen da imam problem prljavog MAP senzora,evo bas sad isao kupiti carb cleaner u auto ide ko baba. kao da ne prepoznaje gas kad mu stisnem. na 1500 obrtaja kao da ne prepoznaje gas szaba stiskati sve dok ne dodje do 2000 onda malo povuce.. a sinoc druga proca na 1500 obrtaja pocinje da vuce kao na 2000 obrtaja nema razlike 1500 ili 2000. Sutra cistim MAP pa cu postaviti i slike Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mc Shok 0 Posted February 15, 2016 Jos jedno pitanje,da limogu samo da odvojim mjesto koje sam octrao crvenom bojom na slici,da smaknem crevo i da ocistim leptir karb klinerom bez da skidam citav leptir ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17624 Posted February 15, 2016 To crevo se skida, drze ga 3 imbusa. Ali ako to sve cistis, zatvori EGR prethodno, da se opet ne umusi usis od njega. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Makaveli1902 0 Posted February 17, 2016 Danas sam i ja ocistio MAP, auto je dosta tisi na leru i manje je bucno kad se vozi dosta. Cistio sam sa Carb cleanerom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mc Shok 0 Posted February 17, 2016 Ljudi konacno i ja ocistih MAP senzor. prvi dan nisam mogao prici sarafu pa sam drugi dan kupio alat i uspeo da ga skinem i ocistim Bio je jako prljav ocistio sam KARB KLINEROM. Auto sada vuce kao blesavo od 1500 obrtaja bas kako treba, brze smiruje motor posle pustanja gasa,manje se dere pri vecim obrtajima,motor je skoro pa necujan. A evo i slike ! JA SRETAN Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojankov 36 Posted February 17, 2016 Ja sam i map i maf ferijem i toplom vodom, njeznom cetkicom i sve bilo kao boca :-) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mc Shok 0 Posted February 17, 2016 Ja sam malo koristio i stapic za usi,ali jako njezna samo ono sto nije mogao sprej da skine jer se bas bilo zalijepilo i jako masno. Ocisticu i leptir i AGR ali dok jos malo proucim kao sta Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17624 Posted February 17, 2016 Ja sam i map i maf ferijem i toplom vodom, njeznom cetkicomMAF u principu ne bi trebalo cistiti bilo kakvim trljanjem, samo sprej i eventualno susenje kompresorom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojankov 36 Posted February 17, 2016 Znam ali ja ipak jesam rizikovao i sve je ispalo kako treba Quote Share this post Link to post Share on other sites
zelsav 17 Posted March 1, 2016 Meni je na mJTD MAP toliko bio prljav da ne znam kako je uopste bilo sta ocitavao,planirao sam ciscenje cele usisne grane i jos bi vozio tako da nisam imao problem sa prvim paljenjem.MAP ociscen sredstvom za air senzore u spreju,osovina solenoida EGR-a takodje(ostatak ocistio ranije) i dva grejaca zamenjena.Problem resen,pali bez greske ali..posle 50-ak km naglo gubi snagu,tj.slabo prima gas u rasponu 1200-2200 obrtaja,preko 2200 ide normalno.Ne prijavljuje gresku na tabli i tako vozim nekih 150 km da bi pred sam dolazak na dijagnostiku kvar nestao kao sto se i pojavio,sam od sebe.Dijagnostika nalazi gresku na MAP-u ali "privremenu".Narednih par stotina km sve u najboljem redu,ako se greska opet ne pojavi verujem da je ECU iz nekog razloga bio zbunjen zbog tako zapustenog MAP-a.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
DaliborLazarevic 4 Posted March 6, 2016 Evo i moj MAP je stigao na red,ociscenj je benzinom i krpicom i sad ko nov ide ko sasav... Pre Posle Quote Share this post Link to post Share on other sites