milan-jtd 317 Posted May 12, 2015 Papucica gasa? Siguran u to? Quote Share this post Link to post Share on other sites
IKACBG 0 Posted May 12, 2015 Da,da... U stvari evo ovako, kada se ukljuci taj mod volan je nenormalno lak za okretanje i auto je dosta startniji tj bolje prima gas... Ja ga bukvalno zovem sportski a ne city, posto se bas izmeni auto TRANSFORMERS To sa papucicom mi verovatno stvara iluziju posto je startniji , tesko da je bukvalno laksa, ali opet...... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17437 Posted May 12, 2015 City je iskljucivo podesavanje (pojacavanje) elektricnog serva.I bas je sportski, kad nemas nikakvu povratnu informaciju sa podloge, vrtis volan kao po ulju... Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan-jtd 317 Posted May 12, 2015 Ja znam da je to kao i na puntu, samo pojacana servo asistencija volana, mozda je to tebi malo individualan osecaj, ali Stilo taj sistem ipak nema Quote Share this post Link to post Share on other sites
banjo1990 264 Posted May 12, 2015 (edited) Poenta priče je da je vrlo moguće da ti se motor razbudio posle čišćenja mapa. Iskreno, lepo je čuti od nekoga mladog da želi da uradi sam nešto korisno na automobilu, tako da samo nastavi . Edited May 12, 2015 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
Majstor_Paja 92 Posted May 12, 2015 Da li se postupak odnosi i na 2.4 jtd motore? Quote Share this post Link to post Share on other sites
M-a-r-k-o 3 Posted May 19, 2015 Možda mu je motor živnuo čišćenjem Mapa i ja sam svoj čistio sam bio je baš zaprljan ali koliko znam za ove nepune 5 godine koliko sam u Stilu uključen city nema nikakve veze za težinom papučice gasa ili kako već da nazovem, baš sam zato i pitao na kakav to city misli. Quote Share this post Link to post Share on other sites
IKACBG 0 Posted May 20, 2015 Možda mu je motor živnuo čišćenjem Mapa i ja sam svoj čistio sam bio je baš zaprljan ali koliko znam za ove nepune 5 godine koliko sam u Stilu uključen city nema nikakve veze za težinom papučice gasa ili kako već da nazovem, baš sam zato i pitao na kakav to city misli. Sta da kazem, trip u glavi, ludilo u mozgu... bas sam se prevario, ali drago mi je da sam nesto naucio... Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan-jtd 317 Posted May 20, 2015 To je pravi stav Quote Share this post Link to post Share on other sites
M-a-r-k-o 3 Posted May 20, 2015 (edited) Slažem se. Moge sitnice na autu sam rešio čitajući i listajući strane na forumu umesto da vozim kod majsotra i dosta toga drugog naučio što nisam znao ili pogrešno znao. Edited May 20, 2015 by M-a-r-k-o Quote Share this post Link to post Share on other sites
milenkos78 1 Posted May 26, 2015 Skoro sam kupio lybru, pridružio se vama i shvatio da dosta posla mogu sam uraditi, ček šta više bolje uraditi nego majstor, jer sebi radim. Ovu temu načinjem kako bi uradili šta možemo sami i kako bi skrenuli pažnju da neko ne uzme da sređuje nešto što se ne dira, kao što sam ja čistio senzor (MAF) na protokomeru i na kraju ću morati kupiti drugi. Lybra 2,4jtd (103kw) Čišćenje MAP senzora: Čišćenje je izuzetno lako, na senzoru je konektor koji se skida pritiskom plastične žabice na konektoru. I drži ga jedan šraf koji se odvrće torx-om, može i šrafcigerom ravnim. Lako se odvrne, nije previše stegnut i ne treba ga stezati previše, plastika je u pitanju i verovatno bi se polomila kad bi se jače stegnulo. Ovde se nalazi MAP senzor Ovo je MAP senzor Zaprljan MAP senzor Čišćenje Vratiti na mesto očišćen senzor MAP SENZOR MAP senzor je kljucni senzor u vozilu jer registruje opterecenje motora. Senzor daje signal koji je proporcionalan kolicini vakuuma u usisnoj cevi. Kompjuter vozila koristi ovu informaciju da bi podesio vreme paljenja i ubrizgavanja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zaczg 1 Posted May 26, 2015 Ja bih dodao, možeš ga kupit vrlo jeftino:http://www.aliexpress.com/store/product/Intake-Manifold-Pressure-Sensor-MAP-Sensor-For-ALFA-ROMEO-147-156-166-GIULIETTA-MITO-46811235/1112742_32238449206.html?spm=2114.32010308.4.18.laYuol Što se tiće MAF, to jedino malo ispuhat (najbolje uzet komprimiran zrak u spreju za elektroniku). Quote Share this post Link to post Share on other sites
milenkos78 1 Posted May 26, 2015 Ovo nisam smeo raditi, prskao sam ovim i čistio štapićem za uši. Čuo sam i da su ga neki zeznuli sa izduvavanjem kompresorom. Izgleda je jako osetljiv sloj filma na senzoru. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zaczg 1 Posted May 26, 2015 Da, u pravilu se to uopce ne smije dirat. Ja sam ga nakratko iz vana ocistio sa sprejem za ciscenje stampanih veza - http://www.shopwurthusa.com/wurthstorefront/Chemical-Product/Cleaning-and-Care/Electronics/Circuit-Board-Cleaner-SW/p/0890101102# taj je dobar jer ne steti ni maticnim plocama na racunalu. No najbolje ne dirat. Ako ti treba MAF - http://www.aliexpress.com/store/product/OEM-NO-QUALITY-NEW-MAF-SENSOR-0-280-218-019-0280218019-46447503-46541253-60814852/1043200_1668686101.html?spm=2114.32010308.4.9.MfKh7B ili - http://www.ebay.com/itm/FIAT-LANCIA-MASS-AIR-FLOW-Sensor-METER-MAF-1-9-JTD-99-/200620883328?hash=item2eb5efbd80&vxp=mtr Quote Share this post Link to post Share on other sites
milenkos78 1 Posted May 26, 2015 (edited) Inače u ovakvu avanturu se ne bih ni po koju cenu upuštao da nisam imao podršku nekoga sa foruma, mog dragog prijatelja "Marko-Topola". Kakav crni AMSS, ovakvi drugari su mamara. Inače MAF senzor kada sam očistio i pohvalio se Marku šta sam samoinicijativno uradio, reče čovek gde otkud si to dirao... Bilo je kasno... Edited May 26, 2015 by milenkos78 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted May 27, 2015 Deo je prebačen u odgovarajuću temu:https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/35803-jtd-mjet-čišćenje-interkulera/?p=1223721 Quote Share this post Link to post Share on other sites
allenp 0 Posted June 15, 2015 (edited) Ja se tvrdoglavo držim neke svoje teorije da je Italijan to isprojektovao sa pretpostavkom da je to dizel i da će posle pređenih 5km da se isprlja i zamasti kao da nikad nije čišćen, te da je sve proračunato kako treba. Naravno, u nekim specijalnim okolnostima, loše gorivo, motor koji troši ulje ili neka neispravnost mogu da poremete taj balans i da prljavština iz nekog razloga krene da se gomila u meri u kojoj ne može da se oslobodi.Elem, ja moj EGR nisam zapušavao, nisam čistio ni leptir, ni senzore, ama baš ništa za 160.000 pređenih km. Kupljen je sa oko 100.000km pre tačno 4 godine i ništa se ne razlikuje u radu ili vožnji od onda kad sam počeo da ga vozim. Ide i radi fenomenalno, a dimi drastično manje od Oktavije TDI koja je prešla jedno 150k manje.mislim da nisi u pravu.ja sam danas reda radi (nije mi davao neke simptome da ima takvih problema) išao čistiti egr, map i klapnu gasa, auto sam kupio prije mjesec dana, napravio sve servise i reparaciju dizni, auto ima original 125.000km. kao što rekoh, nije davao do znanja da nešto ne štima, ali kad sam skinuo sve to troje, pogledao u usisnu granu, imao sam što vidjeti. pa to je pekmez, to su komadi i mrvice čađe pomiješane sa uljem i tko zna čime, sva ona rebra na usisnoj grani su zapunjena tim sranjem, a posvuda unaokolo je cca 1-2 ili više mm sloja tog dreka, pekmeza, kako god. auto ne troši ulje barem nisam primijetio u ovih 1000-1500km. naravno, nisam uspio to očistiti, jer morao bih skidati cijelu usisnu granu a ni onda ne znam kako bih to sve skinuo, jedino što sam napravio, e sad ne znam je li dugoročno dobro ili nije to što sam napravio, detaljno usisavačem (nekim starim šugavim) usisavao i usisavao što god sam mogao od tog mulja iznutra, dok nisam dobio zadovoljavajuću površinu da ne vidim te komade i pekmez. klapnu, map i egr sam očistio, egr je bio poprilično prljav tj čađav, a map skoro ništa, malo tog pekmeza je imao po sebi ali baš malo, kao da je nedavno promijenjen, a mislim da nije. klapna je isto bila nešto prljava, ali je funkcionirala dobro, nije štekala ni zapinjala, svejedno sam je očistio najbolje što sam mogao. egr je zapinjao ali sad više ne bi trebao. išao sam napraviti probnu vožnju nakon svega, auto vuče i radi kao i ranije, ne primjećujem neke razlike, odlično radi i na leru i na gasu i vuče ko zmaj, sve super, ali nadam se samo da si nisam strusio tih govana gdje nisam smio a da se neće moći progurat kroz ispuh van auta... uglavnom, ne vjerujem da je talijan projektirao auto da se vozi pun tih govana i smeća i pekmeza i samo čekaš kad će koji komad se otopit tj otpast sa stijenke i začepit ti dizne ili turbinu sredit ili tko zna što. Edited June 15, 2015 by allenp Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted June 15, 2015 I odakle ti onda info da je presao 125hkm? Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted June 15, 2015 Tolko prljav usis i remont dizni na 125000km....zanimljivo...da nisi zaboravio jednu 0? Quote Share this post Link to post Share on other sites
@bane@ 102 Posted June 15, 2015 Sta ste napali coveka valjda zna kolko je makina presla Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiroslavCurcic 0 Posted August 25, 2015 maf se krece oko 80 evra to znam napamet a za map mislim oko 30-35 nisam siguran Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted August 25, 2015 Bilo nekad... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Beshla 1 Posted October 16, 2015 Ljudi, pitanje je glupo, ali kako da skinem konektor sa MAP senzora? Stiskam, cimam, uvrćem... ali neće! Inače, radi se o Stilu 1.9 JTD. Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted October 16, 2015 Pritisni malo na dole,pritisni ima kao taster i skines. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Beshla 1 Posted October 16, 2015 Misliš na malu 'bradavicu'? Misliš na malu 'bradavicu'? Ne vredi. Izvuče se za 1-2 mm, a onda ni da mrdne. Dosta jako vučem, ali više ne smem da ne pokidam! Quote Share this post Link to post Share on other sites