Jump to content
FAS Goran
jboban

Fiat Stilo JTD 115 / Doblo JTD - slabo vuče na nižim obrtajima

Recommended Posts

Pa ja koliko znam, sa iskljucenim protokomerom ide bolje nego sa ukljucenim neispravnim ali ne moze da ide kako treba da ide sa ispravnim :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Upravo ovo što Mića kaže.

Ako je maf neispravan bolje ide auto bez njega.

Ipak, auto sa isprsvnim mafom ide bolje od auta kome je maf otkačen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@skydive11

Mislim da ne razumes neke stvari oko MAF senzora.

Ako je rad na leru koliko beše nešto oko 49-50  a ciljana vrednost 280.

Nov protokomer rad na leru je oko 48-60 -ili stari protokomer koji je baš dobro očišćen daje tu vrednost

Sledeća stvar kada to ispitiješ imaš piše ciljana i trenutna vrednost.Znači kada piše primer 50 treba da das gas do 2000 obrtaja i drzi ga par sekundi.Tu ćeš videti do koliko se penje.Isprobaš više varijanti.Treba da kad das gas da ga popne sa 50 bar do 500-600 i više

Isprobaš na orbtajima 2000 i na 3000

Sledeća stvar je ako ti ne mrda primer zadati broj stoji u mestu freeze sto se kaže ne reaguje onda je crkao.Ili ako iams grešku za njega a ne moze da se obriše onda je maf senzor crkao.

Kada ti bude pokazivao oko 250-400 za rad na leru MAF senzora onda mu je potrebno čišćenje.

Po tvojim dijagramima maf je dobar

Nabolje da proveriš MAF MAP i sve druge stvari je snimanje u toku vožnje i snimanje svih parametara u raznim načinima vožnje.Tada se vidi sta pravi problem i šta zaostaje.

Sa isključenim MAF senzorom auto ide bolje iz razloga sto ecu uzima automatski default vrednosti i imotor uzima više vazduha i onda imas malo veću potrošnju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto onda kada iskljucim maf auto mu  vuce do skoro 4300 obrtaja,a ovako nece,cim predje 3000 vuce se kao baba,i nisam uspeo vise od 3700 obrtaja da navucem

Share this post


Link to post
Share on other sites

@skydive11

Ajmo ovako.

Prvo mi kazi da li imas trenutno neku aktivnu grešku,da li gori mil lampica.Ako imaš kaži šta je tačno samo broj greške.

Drugo ako nemaš grešku ni jednu a sve ti je lepo prikačeno a slabo vuče.Prvo što možeš da uradiš je da uzmes nov maf i da probaš ali da pitas jel možeš da vratiš ako nije to.Ili da uzmeš od nekog a da znaš da je 100% ispravan.Da je MAF ne ispravan upalio bi grešku odmah nakon vožnje.

Treće kakvo gorivo sipaš da nije neko lošije možda si promenio pumpu za sipanje.Treba zameniti filter goriva i očistiti regulator pritiska

Četvrto,da je nesto elektronski neispravno moralo bi da prijavi grešku pa nije duh ušao pa te zeza.

 

Eto proveri znači regulator pritiska njega očistiš.filter goriva ne znam kad si menjao ali ako je prljavo gorivo hoce da zeza dovoljne su trunčice neke sitne  i vidi kakav je filter vazduha i dali creva prave pritisak kada se da gas da nema neku sitna rupica ili je negde masno i eto problema jer za to neće da prijavi grešku.

evo ovako ako ti lakse kada manjka snage moguci problemi za dobla

doblo1.PNG

doblo2.PNG

pa proprati redom.

 

Edited by DaliborLazarevic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima grešku jedino za egr u memoriji posto sam ga blokirao, ali ne pali Chek engine lampicu.Mali servis je radjen pre 8000km, na svakom malom servisu se menjaju svi filteri, jedino da filter nafte nije kvalitetan (ne znsm koja marka je stavljena) . Probaću da pozajmim protokomer od nekog pa da probam. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Počeo i moj auto slabije da vuče,prve tri brzine ide preko 3000 obrtaja ali nema ono ubrzanje kao pre, a u 4. I 5. Jedva prebaci 3000 obrtaja. Sumnjam na maf senzor, posto čim ga isključim auto poleti, ide kao blesav. Bio auto kod Gorana u Zemunu, ali nisu mogli da ustanove sta je problem, rekli su da se dotera auto pa da se detaljno pregleda, ali problem je što ja nisam iz Beograda, a bas sam u guzvi tako da ne mogu da odem da mu doteram auto.Koliko se otprilike kreće cena Mafa, i koju marku da gledam? Auto kada je zakacen maf skoro da ne dimi uopšte, tek jedva nešto preko 4000 obrtaja. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stilo 1.9 JTD je presao 280000 km, 2003 godiste. Do nedavno je isao dobro. Sada je lenj u nizim obrtajima. Cini mi se da se to desilo kada je plastika ispod motora popucala kada je sin presao preko necega.

Da li je moguce da je neko crevo osteceno ili onaj ocedjivac para da je unisten.

Da li ima neki majstor za FIAT-a koji znao dobro svoj posao na potezu Medak-Brace Jerkovic?

Hvala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pitanje, imam stilo 1.9 85kw 2005 godiste, auto nece da vuce, do 3000 ne ide skoro nikako tek od 3000 krece, vozio sam ga neko vreme sa otkacenim protokomerom i isao je zadovoljavajuce, ali sam ipak pozeleo da resim to. Zamenio sam protokomer medjutim ista prica, trecom brzinom mi treba 500m da bih ga navuko do 3000, a 4 i 5 brzinom nisam uspeo da dodjem do 3000. Citao sam po internetu i po svemu sudeci problem je u nekom crevu, ali posto nisam dovoljno sturcan ne znam gde se nalaze creva koja treba proveriti, da li neko moze da mi oznaci na slici koja creva bi trebalo proveriti? Hvala unapred!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li se cuje da sisti mozda? Da li je blokiran egr? Sta kaze dijagnostika za map i ostalo? Da li je odjednom prestao da vuce ili si ga takvog kupio? Radi li turbo uopste?

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sistanje nisam primetio. Auto je u nasem vlasnistvu vec 7 godina, cale kaze da je dobro isao kad smo ga uzeli ali ja se nesto ne secam, a i nisam siguran, polozio sam posle 2 godine i od kad ga vozim tako ide. Jos 2012-2013 ga je vozio kod par majstora ali niko nije mogao da nadje problem. Posle par meseci mu je reko burazer koji zivi u IT i isto je imao stila u to vreme da je verovatno neko malo crevo ostecenjo medjutim caleta nije preterano zanimalo, jer ga je odlicno sluzio za njegove potrebe. Proveravan je EGR i turbina i sve je bilo ok. Turbina radi ali pali je tek kad predje 3000, tad dobije snagu i povuce kako treba. Kad se otkaci protokomer ide dobro ali dimi, kad se zakaci ne ispusta trunku dima ali ne ide nikako.
Ne bih ni cackao ali sam u medjuvremenuo kupio i Alfu 147 sa istim motorom i razlika je ogromna pa me je to i navelo da pokusam da resim problem jer oca ne zanima previse, a auto je njegov.

Edited by JankelA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znaci ide normalno sa otkacenim protokomerom (treba da ide kao ta 147-ica)? Na stranu sto dimi.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ne bas normalno, nema povlacenje kao 147 na oko 2000, ali znatno bolje penje obrtaje, sem toga sto dimi nema problema u voznji sa otkacenim

Edited by JankelA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Konacno ustanovljen problem.
Juce otiso kod cetvrtog majstora da pogleda i resio je - racunar ne radi kako treba ne daje masu na overboost, a i sam overboost je bio neispravan usled visegodisnjeg ne koriscenja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...