Jump to content
FAS Goran
Dragon

Blokiranje EGR ventila

Recommended Posts

Zbog takvih eko zakona i motori se drugačije konstruišu, sav protok materije kroz motor je prvo simuliran, pa proban, testiran, da manje zagađuje, velikim timovima dobro organizovanih malih ljudi.

A to što svest nije na nivou vremena u kom živimo, to je možda za raspravu, s ne to da li treba staviti parče lima i zatvoriti nešto.

Po ovome gore napisanom nama ovde treba najnoviji, da ima klimu, multimediju golf 2, eskort 4 DIZEL da su višlji i da imaju xenon farove. Ja se sa tim u osnovi ne slažem.

 

Ako mašina, bilo koja, ima projektovane određene segmente, njih ne treba isključivati zarad jeftinije eksploatacije već unapređivati, uključiti i sebe, pa možda dođe i do novog rešenja.

Ovo rešenje mi potpada pod one, ova soba je buđava, eto tako, zatvori je i nemoj je koristiti.

Eto to je moje skromno mišljenje o ekologiji .

 

Послато уз помоћ ТT

 

 

Koji inzinjeri i "da bi trajalo" !? Pucaju im radilice, glave, lanci, ulecu klapne, itd,itd...odavno se nista ne pravi da bi trajalo nego da bi potrajalo koliko i garancija a posle svaki cas da se nesto naplati.

 

Послато са SM-J330F помоћу Тапатока

 

 

Nisu inženjeri krivi, već ekonomisti i uprava, oni prava rešenja odbacuju kao skupa, u onda sami "konstruišu"

Tako ti je i u malim i u velikim firmama.

 

Послато уз помоћ ТT

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma, daleko smo mi od ekologije. Ako krenemo o tome da pricamo, ima da se pise mesec dans i opet nista. Druge stvari trebaju prvo da se rese

Послато са SM-J330F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

U priči smo, i nova vozila imaju sisteme raznorazne, za sprečavanje izlaska većih čestica, i to se vadi softverski ubija, i teraj.

Što je najgore ljudi su nakon toga sretni, e blokirao sam dpf...

Nismo daleko, auta su jeftina, i u mom malom gradu se to jako dobro vidi, svi imaju auto, za razliku od ranije, prazni parkinzi, na raskrsnicama nikoga, sad je krkljanac i to u poslednjih godinu dve, svuda su šerpe, i veoma luksuzni novi automobili.

 

Moj savet je očistiti pregledati sve, jer nakon 15 godina (osuđen na smrt u fabrici) mora biti prljavo .

 

 

Послато уз помоћ ТT

 

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da je bar 15... problem je sto moze biti (i veoma cesto bude) prljavo vec nakon 2-3 godine... I ako se tako prljavo vozi jos jedno godinu-dve, vec krecu nevolje... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da je problem EGRa sto su premale tolerancije u smislu cim malo auto nabije neku kilometrazu posle par godina i sagorevanje nije 100% idealno vec 95% ili 98% recimo pocne da se skuplja taj talog. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da su proizvodjaci malo savesniji prema toj pouzdanosti, nista od toga ne bi bio problem da se recimo propise nekakvo ciscenje tih cadjavih naslaga kroz neki servisni interval. Da li onaj HHO, da li fizicko ciscenje, da li nesto trece, nebitno, nek propisu, lupam, svaki drugi ili treci mali servis, ili svaki veliki servis - obavezno ciscenje grane, egr-a, i ostalo, i problema ne bi bilo (ili barem mnogo manje). Ovako, se to nakupi i posle kuku lele... :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Mijailović P. said:

Ja tije problema nemam.
Uh, bilo je jače od mene. emoji16.png

Imaš, imaš... I 1.4 T-Jet itekako radi recirkulaciju, s tim da nije sa izduva već iz kartera/kućišta radilice. Pogledaj ovde, strane 21-22 i 32-33.

Recirkulišu se mešavina vazduha i isparenja ulja i goriva koja prođu pored klipnih karika (blow-by), i ispuštaju decentralizovano u izlaz turba, posle klapne gasa. Dakle u usisnu granu :)

 

Nema benzincima bežanja od dizelaških glavobolja... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@McSteel da ali to nije EGR? To je klasicni PCV mehanizam, koji ima svaki auto, zar ne?

 

Osim na Yugicima i Zastavama kad se stavljalo zeleno bastensko crevo onako u dole da purnja :D:D:D 

 

Koliko ja znam, TJet nema EGR. Ni kao nezavisan sistem, ni kroz pomeranje tajminga ventila (jer ni nema varijabilan tajming ventila)... 

Edited by horvat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako da ti ovo nežno saopštim... Ni to te ne spasava previše :)

Ugljovodonici su ugljovodonici, a taj recirkulacioni sistem ne može da se zatvori bez solidnih posledica, poput previsokog pritiska ulja, efektivno manjeg potiska klipa u power stroke, itd...

 

Ne ubij glasnika :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oil Catch Can ? :D  

 

A druga stvar - TJet ima ubrizgavanje u usisnu granu (klasican MPI), tako da ipak postoji i konstantno spiranje cadjavih naslaga, sto na dizelima i benzincima sa DI, nema... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Projektovali su oni to namerno tako, garanciju da izgura 99% bez ikakvih problema, a posle se ti slikaj.

 

Uzimaju ozbiljne pare fabrike na delovima.

Na alfi 159 sto sam je uvezao iz francuske je bio racun na nekih 700e od zamenjenog egra u ovlascenom servisu sa rukama i jos nekom sitnicom.

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minutes ago, horvat said:

@McSteel da ali to nije EGR? To je klasicni PCV mehanizam, koji ima svaki auto, zar ne?

 

Osim na Yugicima i Zastavama kad se stavljalo zeleno bastensko crevo onako u dole da purnja :D:D:D 

 

Koliko ja znam, TJet nema EGR. Ni kao nezavisan sistem, ni kroz pomeranje tajminga ventila (jer ni nema varijabilan tajming ventila)... 

Izvini ali uredno ide u OCC i nazad u motor :D

 

48731164273_b808ef9ca4_q.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, vagenovac said:

Projektovali su oni to namerno tako, garanciju da izgura 99% bez ikakvih problema, a posle se ti slikaj.

 

Uzimaju ozbiljne pare fabrike na delovima.

Na alfi 159 sto sam je uvezao iz francuske je bio racun na nekih 700e od zamenjenog egra u ovlascenom servisu sa rukama i jos nekom sitnicom.

Ovo je  sigurno tako... pa kod nas je oko 500-600e zamena... 

Just now, YUgisa said:

Izvini ali uredno ide u OCC i nazad u motor :D

 

48731164273_b808ef9ca4_q.jpg

Yugisa, podrazumeva se da nisam na tvoje vozilo i tvoja dela mislio :D:D:D  

 

 

Ali sigurno se secate svi, majstori ko da su se dogovorili da to bude 'zakon'  da se zelena bastenska creva koriste za te uljne pare :D:D:D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ironija je da je EGR zapravo startovao na benzincima i radi obrnuto od onoga što radi na dizelima, zato i ne predstavlja problem ni na motorima gde ga ima.

Htedoh malo da začikavam kolegu ali ne date mi nikako :D

 

Šalu na stranu, jeste to PCV sistem prikazan u PDF-u, i jeste MPI koji prska preko ventila a ne GDI koji ide direkt u cilindre, nego nek se znoji malo benzinac :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jos jedna stvar koju komplikuju dodatno u vezi EGR sistema, ranije je hladnjak EGR ventila bio retkost, a sada je sve cesca pojava, a to je fakticki jos jedna slaba tacka celog sistema.

 

186aca0c4b999ce9ccda1cc37432

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bese jos prvi Opelov Eco tec motor imao egr?

Послато са SM-J330F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 minutes ago, horvat said:

Ali sigurno se secate svi, majstori ko da su se dogovorili da to bude 'zakon'  da se zelena bastenska creva koriste za te uljne pare :D:D:D 

 

OFF: Ja sam mislio da je standard bio crevo od ves masine xD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako se fino raspišete kad ima kontre..

Ja volim kontru, jer onda saznam sve, ali kraće i sažetije, nebitno o čemu se radi

Obavezno morate biti pripremljeni na uvrede svih vrsta, zavisi kome kontrirate i zbog čega.

Ako ste postojani svi sve sami kažu, ali vi i dalje kontrirajte, branite svoju tezu, iako to nije vaše mišljenje. Postoje i drugi načini da isčitate nekoga ali su sofisticiraniji, i nema konflikta, te ne poznajem.. Uvek koristim najprostiji ne bojim se konflikta.

 

Послато уз помоћ ТT

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nazalost nije ostalo na ovome...

 

On 10/29/2019 at 1:16 PM, bit said:


Ja nemam izgrađeno mišljenje oko toga, nisam upućen.
 

 

Mada treba pohvaliti ovo instant sticanje misljenja i prosto upucivanje na problematiku...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...