MS PK 7732 Posted January 7, 2019 Trebalo bi da je nijansu brzeПослато са SM-J330F уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted January 7, 2019 Na Alfi 147 mjet 16v se sporije greje i kada je minus ne dostiže punu radnu temperaturu kako je ugašen egr već bude oko 80c, još sam zamenio termostat za svaki slučaj, ali isto sa novim.Mislim da je bolje da ga nema, a grejanje zavisi od auta do auta kako je koncipirano.Sent from my STF-L09 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted January 7, 2019 Ja ipak mislim da ti je do termostataПослато са SM-J330F уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
Feki89le 0 Posted January 7, 2019 Nisam u potpunosti siguran da mu je samo ta namena,ali s obziom da nemam previse iskustva,nemam ni neke argumente.Koliko kosta zatvaranje EGR-a + softver i ko to radi na jugu Srbije-bilo bi dobro da je u pitanju Leskovac,Nis. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Djuk85 2984 Posted January 7, 2019 Zaštita životne sredine? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted January 7, 2019 Nis ili Leskovac?Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
Feki89le 0 Posted January 7, 2019 55 minutes ago, MS PK said: Nis ili Leskovac? Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока jug Srbije,Leskovac i okolina Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted January 7, 2019 Pa radi to vecina servisa direktno ili indirektno. Rade i svi sto se bave chip tuningom. Npr. Chip tuning Mančić Nis Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
Smireni 524 Posted January 7, 2019 A sta cemo kad pocnu da proveravaju na tehnickom izduvne gasove, sto su rekli od 2021? A verujem da i hoce, jer ima tu para... Quote Share this post Link to post Share on other sites
dach@ 4904 Posted January 7, 2019 Koliko košta to čudo da se stavi novo,ako je već gašenje istog oko 70 e.Taj deo je izdržao više od 10 godina i da se stavi nov miran je opet 10 godina a sigurno neće voziti taj auto toliko Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted January 7, 2019 Pa nista, sklonis plocicu i odes na tehnicki Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
alfini0507 1653 Posted January 7, 2019 Nema razlike na tehnickom... Zagrejes lepo motor do radne temperature i onda odes na tehnicki...Sent from my E2105 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted January 7, 2019 Koliko košta to čudo da se stavi novo,ako je već gašenje istog oko 70 e.Taj deo je izdržao više od 10 godina i da se stavi nov miran je opet 10 godina a sigurno neće voziti taj auto toliko Mozda bi tako bilo kad bi stavio i komplet nove katalizatore, nov turbo i full generalnu, naravno sva creva nova i posudu za uljne pare, sve je to malo slozenije nego sto izgleda na prvu.... Sent from my LYA-L29 using Tapatalk 2 alfini0507 and Milutinac reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ofsajd 4 Posted October 29, 2019 Jel može neko da mi preporuči majstora za gasenje EGR-a, Šabac i okolina? I koliko otprilike da spremim para? U pitanju je Grande Punto 1.3 MJET, 2006. Od avgusta je čišćen 2x, prvi put je izdržao bez paljenja lampice oko 15 dana, drugi put cela 2. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bit 937 Posted October 29, 2019 Moj mehaničar je ubeđen da se blokiranjem erg, smanjuje vek trajanja motora, jer je projektovan da radi sa njim, i to neće da radi.Ja nemam izgrađeno mišljenje oko toga, nisam upućen.Послато уз помоћ ТT Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted October 29, 2019 1 hour ago, Ofsajd said: Jel može neko da mi preporuči majstora za gasenje EGR-a, Šabac i okolina? I koliko otprilike da spremim para? U pitanju je Grande Punto 1.3 MJET, 2006. Od avgusta je čišćen 2x, prvi put je izdržao bez paljenja lampice oko 15 dana, drugi put cela 2. Oko 50e 35 minutes ago, bit said: Moj mehaničar je ubeđen da se blokiranjem erg, smanjuje vek trajanja motora, jer je projektovan da radi sa njim, i to neće da radi. Ja nemam izgrađeno mišljenje oko toga, nisam upućen. Mnogo je veci procenat unistenih motora usled njegovog rada, nego nerada 2 MS PK and alfini0507 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted October 29, 2019 Razumem ja mehanicara, postena prica skroz, ne zna cemu sluzi EGR, ali veruje vise inzinjeru koji je konstruisao auto nego sebi, svakako bolje takav nego oni sto znaju sve bolje od inzenjera Sto se tice EGR ne moze se on nikad skroz ocistiti, vidi koliko ti je drugi nov EGR, ako je recimo 100e bolje da kupis EGR, jer sa EGR auto se brze zagreva, malo manje trosi kada je hladan i tako dalje. Ali ako je cena egra kod nekih modela preko 200-300e onda tu nema matematike za kupujes drugi. 2 milandjordjevic281@gmail.c and bit reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17659 Posted October 29, 2019 6 hours ago, bit said: Moj mehaničar je ubeđen da se blokiranjem erg, smanjuje vek trajanja motora, jer je projektovan da radi sa njim, i to neće da radi. Kada vidi sta i kako radi EGR, kada je otvoren i u kojim procentima, a kakve sve posledice pravi i koliko prlja usis posle izvesnog vremena, mozda bi i drugacije mislio . Za mene je to 99% eko sra*e, koje sam posle malo proucavanja zatvorio ispravnog cim sam kupio auto, koji je bio neku godinu star. Usis i MAP su bili uvek cisti kao suza, ni jedan jedini problem, a vozio tako vise od 10 godina i motor je radio kao satic i takav je i prodat. Doduse, na JTD je bila moguca najprostija varijanta zatvaranja samo plocicom (bez potrebe softverskog iskljucivanja). 1 Zvezdo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
bit 937 Posted November 4, 2019 Zna on kako to radi, nije Šuster (obućar). Послато уз помоћ ТT Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted November 4, 2019 Pa ne bi se reklo na osnovu... On 10/29/2019 at 1:16 PM, bit said: Moj mehaničar je ubeđen da se blokiranjem erg, smanjuje vek trajanja motora, jer je projektovan da radi sa njim, i to neće da radi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
alfini0507 1653 Posted November 4, 2019 Osim za nijansu brzeg zagrevanja motora nista se drugo njegovim blokiranjem ne gubi... A dobija se mnogooo manje prljanje usisne grane i samim tim motor "lakse dise"... Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted November 4, 2019 Evo sta kaze majstor koji zaista nije šuster... 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
bit 937 Posted November 4, 2019 Premise za dolazak do konačnog rešenja su tanke, za ocenu stručnosti, ne treba preko kolena ocenjevati, nikog. Slobodno dođi i uveri se.Za 2500km ide mali servis, i hoću da sve kuda ide vazduh i gorivo da se skine i očisti, ima ultrazvučnu kadicu pa polako, biće malo duži mali servis. Ako tada ustanovimo da treba zatvoriti erg biće zatvoreno. I ovako se teško zagreva, 4-5 km zimi, a relacije svakodnevne su 3km, pa stop, matori fordić benzinac je već nakon 400m u sred zime, ili sa 3-5min u leru, počinjao sa blagim grejanjem kabine koje vrlo brzo krene maksimalno, što je banja, a što je duvao po nogama vrelo, neuporedivo sa stilom.Fiat Stilo ni leti u koloni ne pali ventilator, kazaljka na sredini, bar ga ja nisam čuo, klimu ne palim, dimim sve se puši.. Послато уз помоћ ТT Quote Share this post Link to post Share on other sites
McSteel 550 Posted November 4, 2019 Potpuno je logično da se to desi, mislim, kompletna svrha i ideja postojanja DPF-a je da hvata čađ iz izduvnih gasova. Ako se oni recirkulišu direkt nazad u usisnu granu, zaista ne treba biti preterano pametan da se zaključi koji će ishod biti. Ajde da je to samo usis, već se povećava šansa da se začepe dizne, i da se stvaraju naslage na ventilima. "Valjda inženjer zna što je to stavio" - nije sigurno zbog pouzdanosti EGR je tu da pomogne oko kvaliteta izduvnih gasova i malog povećanja efikasnosti pri velikom opterećenju a malim brzinama, i u leru. Ništa što je vredno štete (cene) koju to sa sobom povlači. 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted November 4, 2019 Koji inzinjeri i "da bi trajalo" !? Pucaju im radilice, glave, lanci, ulecu klapne, itd,itd...odavno se nista ne pravi da bi trajalo nego da bi potrajalo koliko i garancija a posle svaki cas da se nesto naplati.Послато са SM-J330F помоћу Тапатока 2 alfini0507 and Zvezdo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites