Jump to content
FAS Goran
Dragon

Blokiranje EGR ventila

Recommended Posts

Slobodno. Rashladna tečnost generalno tu hladi izduvne gasove i naravno da se pri tom nešto i ugreje. Posebno se primeti zimi kada auto sporije postiže radnu temperaturu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A citao sam jos da kada se zatvori EGR kod dizel motora da se javi lupanje u motoru,zbog prevelike temperature sagorevanja,to sam malo primetio kod mene na JTD da mi malo lupka na leru kada je hladan . moze li to stetiti motoru ? Dali i kod vas lupa ?
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posto meni cure izduvni gasovi na mjestu ispod selne gdje sam obelezio mislio sam da zatvorim i na mestu A.. jer koliko god zategnem selnu opet cure izduvni gasovi vjerovatno kada se vracaju jer je iznad blokirano,a mozda nisam ni stavio dobro to crevo kada sam prvi put blokirao ventil jer sam ga skidao celog. pa sad da se ne zezam oko toga mislio sam da zatvorim i na mestu A.
2qq.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad bih ga ja tu zatvarao, ja bih to sve skinuo, 2kg manje :)

Crevo rashladne tecnosti prespojis i gotovo. Gore takodje blindiras i gotovo. Ne vidim jel postoji jos nesto sto je tu bitno da treba da se resi.

Verujem da posto mi je EGR iskljucen, ja bih mogao i njega skinuti fizicki, samo zatvoriti tu rupu.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Upravo to.  Cevka , dve šelne i rešen problem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod tebe Šulc mora softverski da se zatvara.

Mislim da tada čak i ne ide pločica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Softverski se namesti da ga nikada ne otvara i eto, nema potrebe za pločicom.

Naravno, ako je ispravan i zatvara do kraja.

Ovo na slici je za JTD. Za 2.0mjet ide drugačiji oblik.

@Sulc

Pitaj Gorana. Mislim da oni rade i to.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super. Hvala drug. Zatvorio sam EGR i na tom mjestu plocicom koju sam malopre opisao :D Auto mi koooonacno radi kako treba. ima bruku snage i povlaci tacno na 1500 obrtaja. 

Edited by Ivan
Ne citiraj prethodni post

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da napisem i ovde. Nije sala ovo za egr ventil, nemojte zatvarati sa nekim tankim limovima od konzervi ili limenke. Velika je temperatura izduvnih gasova i moze da se desi kao kod mene da probije plocicu i da bude svasta. Zato sam ja sad stavio pocinkovan celik debljine 3 mm i ne moze da probije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pisali smo odavno o tome, kakva crna limenka :) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa mislio sam da je bolje da napisem svoje iskustvo da se neko ne pita ko li mu skloni plocicu :stuart:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naravno, svako iskustvo je dobrodoslo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolege,

 

Molim pomoc oko ispravnosti EGR. Fiat Stilo Multivagon, 88 KW, 120 HP, 2005

Dakle, autoput BG-Subotica, potrosnja 7.4 lit/100km, koriscen tempomat.

Koriscenjem Torque za Android, dosao sam do podataka da mi je EGR otvoren pri konstantnom gasu na tempomatu, pri 3000 obrtaja na brzini od 150-160 km/h.

Otvorenost EGR je bila oko 50%.

 

Da li je ovo normalno ponasanje i da li ovo utice na potrosnju jer ipak mislim da je ovo velika potrosnja za autoput.

Hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites

@batana

 

Potrošnja od 7.4L pri brzini od 150-160 je skroooz ok. :thumbup: Ako hoćeš manju potrošnju, vozi 120. :) 

Otvorenost EGR-a možeš da pratiš tokom vožnje, različitih režima vožnje, i ako vidiš da procenat njegove otvorenosti varira, sve je ok, tj. radi. Jedino nije dobro da pri bilo kakvom načinu vožnje, on stoji uvek na istom procentu. Onda je zaglavio. Možeš da gledaš u leru, možeš tako na konstantnoj vožnji većom brzinom, možeš prilikom davanja gasa do patosa na par sekundi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juce sam skinuo EGR i ocistio MAP na svom puntu 1.9JTD 59kw sa 150 000 na satu.Krenuo je da se vuce,crni dim je bio konstantan,znao je da zastuca,svasta nesto.Stavio sam dve plocice,jednu na usis a drugu na dovod izduvnih gasova.Ostaje mi jos da koji dan skinem i izmenjivac i da stavim plocicu na samoj izduvnoj grani i bajpasujem cevku za vodu.Danas sam isao do aerodroma i nazad,auto ko da nije isti,povlaci od najmanjih obrtaja,dima skoro da i nema,tek kad predjem 3000 obrtaja malo,kad ga gasim nema vise da zatrese.

Ostaje mi jos da ispratim potrosnju da li ce sta da se promeni.

Cisto da napomenem da sam do sad dva puta cistio EGR ali poboljsanje je bilo trenutno,trajalo par hiljada km i opet po starom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav Stilisti i ostali, meni je majstor rekao da zatvaranje EGR ventila se samo radi ako se konstatuje da je otisao skroz ili ti kroz neke indikacije-slabo vuce, ne moze da nabije odredjene obrtaje, ne moze da se upali...itd, a glavna preporuka je ciscenje sistema koje kosta 20 EUR sada za JTD (znaci usis, map,EGR), mislim to je toliko malo da moze da se uvrsti u mali servis (preporuka raditi u jesen)...mislim meni je mali servis sa rukama majstora 9200....WTF. Sta mislite o ovome?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...