ivan.ik 625 Posted June 26, 2016 Slobodno. Rashladna tečnost generalno tu hladi izduvne gasove i naravno da se pri tom nešto i ugreje. Posebno se primeti zimi kada auto sporije postiže radnu temperaturu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mc Shok 0 Posted June 26, 2016 A citao sam jos da kada se zatvori EGR kod dizel motora da se javi lupanje u motoru,zbog prevelike temperature sagorevanja,to sam malo primetio kod mene na JTD da mi malo lupka na leru kada je hladan . moze li to stetiti motoru ? Dali i kod vas lupa ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mc Shok 0 Posted June 26, 2016 Posto meni cure izduvni gasovi na mjestu ispod selne gdje sam obelezio mislio sam da zatvorim i na mestu A.. jer koliko god zategnem selnu opet cure izduvni gasovi vjerovatno kada se vracaju jer je iznad blokirano,a mozda nisam ni stavio dobro to crevo kada sam prvi put blokirao ventil jer sam ga skidao celog. pa sad da se ne zezam oko toga mislio sam da zatvorim i na mestu A. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 730 Posted June 26, 2016 Kad bih ga ja tu zatvarao, ja bih to sve skinuo, 2kg manje Crevo rashladne tecnosti prespojis i gotovo. Gore takodje blindiras i gotovo. Ne vidim jel postoji jos nesto sto je tu bitno da treba da se resi. Verujem da posto mi je EGR iskljucen, ja bih mogao i njega skinuti fizicki, samo zatvoriti tu rupu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted June 26, 2016 Upravo to. Cevka , dve šelne i rešen problem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sulc 85 Posted June 30, 2016 Gde naci pločice za blokadu egr Quote Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted June 30, 2016 Kod tebe Šulc mora softverski da se zatvara. Mislim da tada čak i ne ide pločica. Quote Share this post Link to post Share on other sites
@bane@ 102 Posted June 30, 2016 @joshibeast kako bre neide plocica.Mora pločica plus softversko gasenje zbog greske, na tabli Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor1970 0 Posted June 30, 2016 crtež za pločicu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted June 30, 2016 Softverski se namesti da ga nikada ne otvara i eto, nema potrebe za pločicom. Naravno, ako je ispravan i zatvara do kraja. Ovo na slici je za JTD. Za 2.0mjet ide drugačiji oblik. @Sulc Pitaj Gorana. Mislim da oni rade i to. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sulc 85 Posted June 30, 2016 Zatvorio sam softverski Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mc Shok 0 Posted June 30, 2016 Jel previse tanka plocica od 1,5 mm na izlazu izduvnih gasova odmah kod turbine ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mc Shok 0 Posted June 30, 2016 (edited) Super. Hvala drug. Zatvorio sam EGR i na tom mjestu plocicom koju sam malopre opisao Auto mi koooonacno radi kako treba. ima bruku snage i povlaci tacno na 1500 obrtaja. Edited July 1, 2016 by Ivan Ne citiraj prethodni post Quote Share this post Link to post Share on other sites
coa565 10 Posted July 1, 2016 Da napisem i ovde. Nije sala ovo za egr ventil, nemojte zatvarati sa nekim tankim limovima od konzervi ili limenke. Velika je temperatura izduvnih gasova i moze da se desi kao kod mene da probije plocicu i da bude svasta. Zato sam ja sad stavio pocinkovan celik debljine 3 mm i ne moze da probije. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17586 Posted July 1, 2016 Pisali smo odavno o tome, kakva crna limenka . Quote Share this post Link to post Share on other sites
coa565 10 Posted July 1, 2016 Pa mislio sam da je bolje da napisem svoje iskustvo da se neko ne pita ko li mu skloni plocicu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17586 Posted July 1, 2016 Naravno, svako iskustvo je dobrodoslo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vach 3 Posted July 6, 2016 Iskljucio sam konacno ovo govno juce. Check OK. Srce je puno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
batana 0 Posted July 31, 2016 Kolege, Molim pomoc oko ispravnosti EGR. Fiat Stilo Multivagon, 88 KW, 120 HP, 2005 Dakle, autoput BG-Subotica, potrosnja 7.4 lit/100km, koriscen tempomat. Koriscenjem Torque za Android, dosao sam do podataka da mi je EGR otvoren pri konstantnom gasu na tempomatu, pri 3000 obrtaja na brzini od 150-160 km/h. Otvorenost EGR je bila oko 50%. Da li je ovo normalno ponasanje i da li ovo utice na potrosnju jer ipak mislim da je ovo velika potrosnja za autoput. Hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted July 31, 2016 @batana Potrošnja od 7.4L pri brzini od 150-160 je skroooz ok. Ako hoćeš manju potrošnju, vozi 120. Otvorenost EGR-a možeš da pratiš tokom vožnje, različitih režima vožnje, i ako vidiš da procenat njegove otvorenosti varira, sve je ok, tj. radi. Jedino nije dobro da pri bilo kakvom načinu vožnje, on stoji uvek na istom procentu. Onda je zaglavio. Možeš da gledaš u leru, možeš tako na konstantnoj vožnji većom brzinom, možeš prilikom davanja gasa do patosa na par sekundi... Quote Share this post Link to post Share on other sites
trivo 3 Posted August 6, 2016 Juce sam skinuo EGR i ocistio MAP na svom puntu 1.9JTD 59kw sa 150 000 na satu.Krenuo je da se vuce,crni dim je bio konstantan,znao je da zastuca,svasta nesto.Stavio sam dve plocice,jednu na usis a drugu na dovod izduvnih gasova.Ostaje mi jos da koji dan skinem i izmenjivac i da stavim plocicu na samoj izduvnoj grani i bajpasujem cevku za vodu.Danas sam isao do aerodroma i nazad,auto ko da nije isti,povlaci od najmanjih obrtaja,dima skoro da i nema,tek kad predjem 3000 obrtaja malo,kad ga gasim nema vise da zatrese. Ostaje mi jos da ispratim potrosnju da li ce sta da se promeni. Cisto da napomenem da sam do sad dva puta cistio EGR ali poboljsanje je bilo trenutno,trajalo par hiljada km i opet po starom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted August 9, 2016 Zatvoriti ga nego šta... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ledjo85 0 Posted August 21, 2016 Pozdrav Stilisti i ostali, meni je majstor rekao da zatvaranje EGR ventila se samo radi ako se konstatuje da je otisao skroz ili ti kroz neke indikacije-slabo vuce, ne moze da nabije odredjene obrtaje, ne moze da se upali...itd, a glavna preporuka je ciscenje sistema koje kosta 20 EUR sada za JTD (znaci usis, map,EGR), mislim to je toliko malo da moze da se uvrsti u mali servis (preporuka raditi u jesen)...mislim meni je mali servis sa rukama majstora 9200....WTF. Sta mislite o ovome? Quote Share this post Link to post Share on other sites