Jump to content
FAS Goran
Dragon

Blokiranje EGR ventila

Recommended Posts

4 hours ago, Mc Shok said:

 nebi voleo da se deda sjebe s tim sto gasovi nemaju kud da izadju a ipak ulaze u njega ? :/ :)

 

Ovo nešto na Tottijev princip rada ?

Nema šta da se bojiš, on će i dalje raditi ono što treba samo bez protoka gasova kroz njega.

Što se tiče zagrevanja i održavanja radne temperature videćeš sledeće zime kad budu ozbiljni minusi.

Vezano za buku i slično niđe veze.

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 hours ago, majkicbane said:

Fino kolega po kilovatima i konjima :D nego ne razumem sta video pokazuje? :) ocekivao sam da ga przis u crveno, potpisujes itdemoji14.png

Pa dobro video moze sluziti da se pokaze da ne pokazuje nikakve lampice i upozorenja. Uglavnom autic fino radi i fino vuce, oseti se razlika sa zatvorenim i otvorenim EGR-om

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, totti said:

Pošto je inače nov EGR za Jtd/Mjet?

Ja sam danas zamenio na 2.0 Tdi i nov je 11.000 din (doduše serviserova nabavna cena). Ja se recimo nikad ne bih razmišljao da l' da ga zatvaram ili menjam za tako neku cenu.

Slažem se!

Share this post


Link to post
Share on other sites

fiat croma 1,9 jtd 110kw 2006, sutra napaokon idem kod mehanicara, skidam usisnu da se ocisti i provjere klapne i maknu fiksiraju sta vec da mi ne naprave sr... uglavnom htio bih ommah i egr zatvoriti, treba mi podatak dal se nakon zatvaranja moze i softverski rijesiti da ne gori lampica u autu ona zuta, znaci iz iskustva ako netko zna, danas nisam stigao zvati ovlasteni servis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jos nesto da kazem sto sam primetio pre i posle blokiranja EGR-a. U trenutke kada auto nije vukao kako treba tj pre blokiranja EGR-a culo se neko HUCANJE,kao da huci ventilacija iako je bila ugasena. Posle blokiranja EGR-a hucanja vise nema a auto ide kao blesav. Pa eto ako neko ima takav broblem neka zna da je to zbog EGR-a, vjerovatno ostane otvoren,ne zatvori se do kraja bar je to moje misljenje :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ne zna on to sigurno, kaze daje cuo da se moze, inace decko je odlican mehanicar, ali lako ja to naknadno rijesim bitno mi je samo da znam da se moze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ociscena usisna, skinute klapne i zavarene rupe, egr zatvoren, ovo je drugi auto sad, ja sam iz punta presao na cromu pa nisam uopce kuzio zapravo kako ovaj auto treba ici, avion :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neko je pitao za cenu - za moj od 1.9 od 103kw je pierburg koji inace i ide u originalu koliko znam oko 18k u AP sportu. Mislim da je Meat and doria negde oko 100 evra u Beocaru...

Ja  vozim sa zatvorenim vec 2.5 godine i lampica svetli. Nikakvi problemi do sada. Uskoro cu i da ga softverski ugasim, a mozda i da istom prilikom i malo pojacam ergelu. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko bi izašlo zatvaranje egr-a softverski i fizički za novi bravo 19. MJET 110kw, i da li bi trebalo da čistim usisnu granu pre toga ili je dovoljno da se EGR zatvori, tj da li će usisna spaliti koliko toliko čadj?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bi trebalo da čistiš naročito što je taj motor poznat po problemima sa klapnicama unutar usisne te bi bilo dobro iste prekontrolisati. Nema od čega da se spali čađ koja već postoji u usisu jer tu nema nikakvog plamena a da samo otpadne i "ode" veruj mi da nema šanse....iz iskustva ti pričam jrr kada sam čistio usis kod mene bilo je dobranog struganja/čukanja/grebanja pa xy puta pranja odmašćivačem da bi očistio kako treba.

Zatvaranje i gašenje EGR-a ako se ne varam je oko 70~80e

Share this post


Link to post
Share on other sites

Otprilike mada bih ja pitao Gorana svakako za cenu jer je možda jeftinije kad ide u kompletu što bi se reklo.

Svakako investicija koju ne bih zaobišao....mislim na čišćenje usisne grane....za EGR ćeš sam morati da odlučiš šta ti je činiti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imao sam ponudu iz novaspeeda za softversko gasenje EGR-a -50e. Mislim da je vise nego korektno. Kod njih i planiram da odradim. Cenim da bi trebalo da bude isto i za 110kw, mislim da je to sve EDC16 ako se ne varam...

Share this post


Link to post
Share on other sites

a recimo da ja odlučim samo softverski da ga ugasim, da li dobijam nešto sa tim, bez čišćenja grane?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo lampica ne smara. :) Mada mislim i da ce manje dimiti malo. Jer ocitavanje vazduha bude poremeceno. 

Edited by vach

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo i ja da napisem svoje iskustvo. 

Dobio sam jedan primerak Stila sa neverovatnih 94k km ali kom je od starta kako je dosao sijao zuti trougao i ispisivao brke.lamp fail a i jos x sijalica da ne radi. Promenio sam 6 sijalica i vise greske nije ispisivao osim te brke.lamp fail i naravno trougao je i dalje svetleo.

Dodjem na forum i procitam  sta je trebalo i dodjem do EGR-a koji sam zatim skinuo ali on je bio najcisitiji EGR odkad  radim s kolima  i tu  nije imalo sta da se cisti ali sam ga zablokirao za svaki slucaj.

Trougao je i dalje bio tu a auto je dimio poprilicno na davanje  gasa.Crni dim je bio u tim kolicinama da je ostavljao trag na zemlji.

Opet procesljam forum i naidjem na savet da se ocisti MAF senzor sto sam i ucinio.

Nikakvo odvrtanje EGR-a nije potrebno i dovoljno je imati samo produzetak za gedoru sa odgovarajucim torexom.

Kad sam izvadio MAF senzor imao je masne cadji na sebi i to sam ocistio klinerom. 

Vratim ga nazad  i odem da upalim auto ali nisam obratio paznju na tablu nego sam gledao nazad dali dimi i primetio da dima ima tek mrvicu  a onda pogledam na sat i vidim da se trougao ugasio. :wub:

Odem da ga provozam i auto letiii a dima ima ali drasticno manje  i tek kad sam ugasio auto i usao u kucu shvatim da sam zaboravio da ponovo  ukljucim protokomer koji sam takodje raskacio da vidim dali je do njega.

Opet otvorim haubu i nakacim protokomer i upalim auto a tad opet dam po gasu kad ono nema ni oblacica dima tj ja ga uopste ne vidim a da ne pricam da se sad i motor smirio i da nema vise one vibracije koju je imao. :shock:

Sam sam eto otklonio problem zahvaljujuci ovom forumu!!:thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vjerovatno si pod ovim mislio ciscenje MAPa jer je MAF ustvari protokomjer :-)

Ja sam na mom to sve odradio ujedno, oprao MAF i MAP(ferijem hahahahah) a blokirao EGR... nisam prepoznao auto iako je i prije toga bio ispravan :-)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/5/2013 at 2:51 PM, ivan.ik said:

Komplikacija EGR-a. Ona cev koja smeta pri zameni termostata na JTD-u je u stvari još jedan izmenjivač toplote. Kroz nju idu vreli gasovi od izduva ka EGR-u a rashladna tečnost ih hladi, a ona (ras. teč.) se ujedno i zagreva kako bi obezbedila brže postizanje radne temperature tj. bolje grejanje . Između ostalog zato se vozila sa zatvorenim EGR-om sporije zagrevaju.

EGR_1.png rashladni_sistem_egr_1.png rashladni_sistem_egr_2.png

 

Pozdrav drug. Interesuje me jedno pitanje,sta bi bilo kada bih stavio plocicu na mjesto gdje sam obelezio pod A ,tj kada bih tu zatvorio ventil

EGR_1.png 

 

Trenutno mi je plocica na mestu B pa sam mislio da stavim jednu i na mjesto A ali me interesuje sta sa crevima koja idu u termostat,hocu li nesto sjebati ako zatvorim i na A ili ce se samo malo sporije grejati motor jer cu ugasiti protoh izduvnih na tom mjestu ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tu je najbolja varijanta. Samo da šrafovi od izduvne grane nisu progoreli. Zbog veće temperature stavi kvalitetniji lim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znaci da zavtvorim i na mestu A ? Koliko sam razumeo rashladna tecnost ce i dalje ici kroz izduvnu cev samo sto je nece grejati jer nema izduvnih gasova ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...