totti 13151 Posted April 26, 2015 Ja u glavi imam pločica ne zna im se broj... Quote Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted April 26, 2015 Blokirasmo EGR kod mene odma kod Intera.Kuvaljini imbusi, Markov alat i pločica i moje ruke (Marko mi je odvrnuo donji šraf).Sela pločica kao budali šamar iako je zamena trajala kao polugeneralna motora.Ne znam da li trupujem ali mislim da auto stvarno bolje vuče iz nižih obrtaja.Provozaću ga ovih dana pa javljam utiske. Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13151 Posted April 26, 2015 Pa normalno da vuče kad mu je Neša dušu izvadio onim turiranjem Quote Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted April 26, 2015 Jeste me zajebo. Evo ni ulja nemam. Sve na auhspuh izletelo Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13151 Posted April 26, 2015 Ma da je samo ulje... I ventile mu izbacio kroz auspuh Quote Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted April 26, 2015 Izjednačio mi broj vrata i ventila Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted April 26, 2015 Klipnjaca ima li je hahaahahah Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted April 26, 2015 Stiliša pošalji mi podatke na PM da ti pošaljem pločicu Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2823 Posted April 26, 2015 Sada znaš zašto niko ne drži ključeve u kolima na okupljanju Ja računam da ćeš tek primetiti razliku u nekom preticanju kada dodaš gas. Ovako po parkingu ne može mnogo da se vidi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rista JTD 0 Posted April 26, 2015 Za mene zatvaranjem egr-a veci utisak je smanjene vibracije ubrzanje i djene djene ima ga, al vibracije na 1100 kao benzinac a pre 1300 retrovizori oce da spadnu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted April 27, 2015 Od sinoć sam prešao 60-70KM od toga većinu preko ovog Pupinovog mosta i one petlje.Ima pozitivne razlike u ubrzanjima. Ne nešto drastično ali nema knedle i oklevanja po pristiskanju papučice.Ono što je defintivno promena je mirnije gašenje motora.Valjda se pročistilo tamo oko one klapne i motor se sada gasi bez da se strese.Gazio sam ga malo u obrtaje da vidim da li dimi i nisam primetio ništa. Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1580 Posted April 27, 2015 Mora se to gaziti mnogo vise km da se fino procisti Najvise gde se egr primeti jeste da nema knedle kad auto krece ili kad ga poteras iz druge pun gasA i primetis da vise nemas oblak crnog dima iza sebe Quote Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted April 27, 2015 Ja nisam ni imao crni dim. Preventivno zatvorio Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted April 27, 2015 Nema šta da pročisti.Nema gubitka snage kada je hladan , kad kreće i pod opterećenjem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted April 27, 2015 Sada se zabrinuh. Ostavih kolegu na stanici, pričam mu da sam blokirao EGR i kažem mu gledaj kada krenem jer dimi.Stisnem na jače gas, prva druga do 3500. Kaže: izbacio na kratko sivkast dim.Bem li ga, sada ne znam da li to ima veze sa ovim.Ako se ne varam ispravan JTD mora da izbaci nešto dima kada se nabode.Onda sednem na parkingu i polako povećavam gas. To 3000 ništa ne izlazi i onda preko toga izbaci dima ali onako odjednom pa ponovo stane.Da li je to ok? Quote Share this post Link to post Share on other sites
cileee 1 Posted April 27, 2015 Ima komsija Mazdu 6 2001-2004. god, ne znam tacno ni koji je motor, samo znam da je dizel. Kada krece, po zvuku, na 1500-2000 obrtaja kao da dune crn dim i kad predje te obrtaje nema nista...tako mu je stalno kad se parkira pa treba da krene uzbrdo i negde na 3/4 izduvavanja pljucne dim. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1261 Posted April 27, 2015 Sada se zabrinuh. Ostavih kolegu na stanici, pričam mu da sam blokirao EGR i kažem mu gledaj kada krenem jer dimi.Stisnem na jače gas, prva druga do 3500. Kaže: izbacio na kratko sivkast dim.Bem li ga, sada ne znam da li to ima veze sa ovim.Ako se ne varam ispravan JTD mora da izbaci nešto dima kada se nabode.Onda sednem na parkingu i polako povećavam gas. To 3000 ništa ne izlazi i onda preko toga izbaci dima ali onako odjednom pa ponovo stane.Da li je to ok?Joshi, mora nešto da izbaci, pa voziš dizela. Quote Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted April 27, 2015 To sam hteo da čujem vicent Već mi proradio Stevo Žigon. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1261 Posted April 27, 2015 Polako,čistiće se usis par hiljada km. a poželjno je i da ga voziš malo na 3000o/min, da izduvaš katalizator. Naravno, ne moraš u V-oj, možeš i u III-oj. Quote Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted April 27, 2015 (edited) Ja nemam katalizator Valjda. Edited April 27, 2015 by joshibeast Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted April 27, 2015 Ako ga neko nije izvadio imas sigurno, mozda cak i dva, nisam bas siguran kako je na tom motoru. Quote Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted April 27, 2015 Kolko plaćaš da ti prodam?Šalim se.Ma bezveze se istripovah za ove dimove.Bez silovanja ne dimi i mislim da je to skroz okej tj. ne ukazuje na neki težak problem na motoru/ubizgavanju/turbu itd.Videćemo kako će se sada ponašati kada mu je prekinut dotok džanka u vene. Quote Share this post Link to post Share on other sites
@bane@ 102 Posted April 27, 2015 (edited) @kuvaljaMislim da si upravu Edited April 27, 2015 by @bane@ Quote Share this post Link to post Share on other sites
deki87 7 Posted April 27, 2015 Ima 2 jedan na sredini on vredi do 50e zavisi koji je,a drugin na samoj turbini i on je zicani i nevredi nista plafon 10e i jedino kom treba ovi ih ne otkupljuju.Od alfu i lanciu 2.4jtd vredi do 170e. Quote Share this post Link to post Share on other sites