Jump to content
FAS Goran
Dragon

Blokiranje EGR ventila

Recommended Posts

pa ako budem primetio razliku u potrosnji vraticu eger u zivot a ako trosi manje ili isto ko pre onda ce ostati zatvoren :turned:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ako pravite plocice  za blokiranje egera naj bolji materijal je sa bubnja ves masine jer on je rosvajan a rosvaj ne moze da pregori  :welcome:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma dosta je bilo koji deblji metal. Ja sam stavio okruglo 3mm debelu pločicu tako da cenim da ono nema šanse da progori pre ostatka motora

Share this post


Link to post
Share on other sites

rosvaj je zakon ja sam i  loziste za rostilj napravio od bubnja  ves masine kad nepregori od  cumur nemoze sigurno ni od malo gasa :turned:

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

...

3mm debelu plocicu...

Hteo je reci ploču! :D

 

 

 

Mislim da je na početku bilo čak i 3,5mm, ali je zbog šmirglanja, malo brušenja i drndanja spalo na ~3mm  :laughing:  Kada sam pokazao majstoru čovek se oduševio, kaže da uglavnom ljudi stave samo metal od konzerve sardina

Share this post


Link to post
Share on other sites

zasto stavjate tolike ploce kad je crevo koje vodi te gasove tanko  nije to tolka koncetracija  moj  je poklopcic 0,7m  ali rosvajan  zasto da tezam autu   :guitar:  :turned:


e od konzerve ne valja, nemoj da se salite sa tim to korodira posle nekog vremena i hoce da pregori  jedina tanka stvar koja je  naj sigurnija je  rosvaj  i nema brige  da li ce nesto odleteti u granu  :welcome:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bio bi veliki problem ako bi progorela pločica i uletela u motor tako da za svaki slučaj treba deblju staviti :)
Znam da je užasno mala verovatnoća da progori i još kroz krivudavo crevo ode u motor, ali opet svašta može da se desi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam iskoristio lim sa kucista starog Akai deck-a, bio odlican komponentni sistem, ali ga pregazilo vreme... Nekada su se pravili da budu teski :) kuciste za tape deck od lima 2 mm!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

O odabiru lima i debljine,treba voditi racuna,jer kao sto rece Igor,ako progori,moze svasta da se desi,ne daj boze. Zato sto deblji,mirnija glava ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma pravite famu oko debljine lima! Sasvim je dovoljno 1 mm,nema tu ni nekog pritiska a ni temperature. Kada bi funkcionisao EGR bilo bi temperature,kad je blokiran,nema tu 50-60 stepeni. Pa cevka je duga pola metra,i ponaša se kao slepo crevo!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja moj eger  ponovo otvorio probao sam neko vreme blokiranim, da vozim  ali sad  kad je jos zahladilo nije to to  mnogo mi se bolje ponasa auto kada nije blokiran eger i brze dostize radnu temperaturu  motor  prema tome moj savet vam je da redovno cistite eger i ostavite kako je fabricki uradjeno  bas kome otkaze eger on neka zatvori  jer neisplativo je kupovati novi eger  ali kome funkcionise neka ga ostavi tako dok  god bude radio . Mozda  je bolje na stila od 115 konja voziti blokiranim ali mom od 80 konjica definitivno smeta neodgovara mu blokiran . :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tačno je da se nešto brže zagreje,ali u pitanju je,bukvalno, nijansa. A ja zbog te nijanse nemam nameru da ubacujem mazut u usisnu granu, MAP i ostalo!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odblokiran mnogo bolje, vozio blokiran 3 meseca. Ocistio I vozim odblokiran...


Tačno je da se nešto brže zagreje,ali u pitanju je,bukvalno, nijansa. A ja zbog te nijanse nemam nameru da ubacujem mazut u usisnu granu, MAP i ostalo!

Ma vazi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam kupio auto sa blokiranim EGR-om i vozio ga tako do polovine prošle zime. Motor nije uspevao da dostigne radnu T ni nakon 12-13 km gradske vožnje, da ne pričam da sam se ja smrzavao k'o pedu svakog dana do posla i nazad. Vraćanje EGR-a u funkciju je skratilo vreme grejanja motora, pa se sad smrzavam samo pola puta :-) Ako se dobro sećam, ispravan EGR otvara samo na leru, a na obrtajima je zatvoren, pa mu to dođe slično kao bušenje one famozne tri rupice na limčiću. A ubacivanje mazuta i izduvnih gasova nazad u motor, da li to skraćuje vek motora sa 600 na 500 kkm, ili kako/koliko? I da li je bolja opcija to, ili cele zime stalno voziti pothlađen motor (da zanemarimo da ću ja da navučem kijavicu :-) )?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...