dejica 21 Posted November 16, 2013 pa ako budem primetio razliku u potrosnji vraticu eger u zivot a ako trosi manje ili isto ko pre onda ce ostati zatvoren Quote Share this post Link to post Share on other sites
dejica 21 Posted November 21, 2013 ako pravite plocice za blokiranje egera naj bolji materijal je sa bubnja ves masine jer on je rosvajan a rosvaj ne moze da pregori Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2874 Posted November 21, 2013 Ma dosta je bilo koji deblji metal. Ja sam stavio okruglo 3mm debelu pločicu tako da cenim da ono nema šanse da progori pre ostatka motora Quote Share this post Link to post Share on other sites
dejica 21 Posted November 21, 2013 rosvaj je zakon ja sam i loziste za rostilj napravio od bubnja ves masine kad nepregori od cumur nemoze sigurno ni od malo gasa Quote Share this post Link to post Share on other sites
bglion 401 Posted November 21, 2013 Moze i bakarni lim. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7728 Posted November 21, 2013 3mm? Sta si to radio, isekao si parce od tenka Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted November 21, 2013 ... 3mm debelu plocicu...Hteo je reci ploču! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kejd 1 Posted November 21, 2013 Pa dobro, on ga je zatvorio za sva vremena Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted November 21, 2013 To samo visoka pec moze da progori Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7728 Posted November 21, 2013 Smederevac i pec i Milan Blagojevic....í bele felne Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted November 21, 2013 Neeeee, visoka pec u smederevskoj zelezari..... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7728 Posted November 21, 2013 Eto ga on opet, pa nisam mislio na sporet nego na Smederevca ( coveka iz Smedereva) Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2874 Posted November 22, 2013 ...3mm debelu plocicu...Hteo je reci ploču! Mislim da je na početku bilo čak i 3,5mm, ali je zbog šmirglanja, malo brušenja i drndanja spalo na ~3mm Kada sam pokazao majstoru čovek se oduševio, kaže da uglavnom ljudi stave samo metal od konzerve sardina Quote Share this post Link to post Share on other sites
dejica 21 Posted November 22, 2013 zasto stavjate tolike ploce kad je crevo koje vodi te gasove tanko nije to tolka koncetracija moj je poklopcic 0,7m ali rosvajan zasto da tezam autu e od konzerve ne valja, nemoj da se salite sa tim to korodira posle nekog vremena i hoce da pregori jedina tanka stvar koja je naj sigurnija je rosvaj i nema brige da li ce nesto odleteti u granu Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2874 Posted November 22, 2013 Bio bi veliki problem ako bi progorela pločica i uletela u motor tako da za svaki slučaj treba deblju staviti Znam da je užasno mala verovatnoća da progori i još kroz krivudavo crevo ode u motor, ali opet svašta može da se desi Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan-jtd 319 Posted November 23, 2013 Ja sam iskoristio lim sa kucista starog Akai deck-a, bio odlican komponentni sistem, ali ga pregazilo vreme... Nekada su se pravili da budu teski kuciste za tape deck od lima 2 mm!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted November 23, 2013 O odabiru lima i debljine,treba voditi racuna,jer kao sto rece Igor,ako progori,moze svasta da se desi,ne daj boze. Zato sto deblji,mirnija glava Quote Share this post Link to post Share on other sites
dejica 21 Posted November 23, 2013 tako i zene kazu sto deblje to bolje vajda je tako Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1261 Posted November 23, 2013 Ma pravite famu oko debljine lima! Sasvim je dovoljno 1 mm,nema tu ni nekog pritiska a ni temperature. Kada bi funkcionisao EGR bilo bi temperature,kad je blokiran,nema tu 50-60 stepeni. Pa cevka je duga pola metra,i ponaša se kao slepo crevo! Quote Share this post Link to post Share on other sites
dejica 21 Posted December 11, 2013 Ja moj eger ponovo otvorio probao sam neko vreme blokiranim, da vozim ali sad kad je jos zahladilo nije to to mnogo mi se bolje ponasa auto kada nije blokiran eger i brze dostize radnu temperaturu motor prema tome moj savet vam je da redovno cistite eger i ostavite kako je fabricki uradjeno bas kome otkaze eger on neka zatvori jer neisplativo je kupovati novi eger ali kome funkcionise neka ga ostavi tako dok god bude radio . Mozda je bolje na stila od 115 konja voziti blokiranim ali mom od 80 konjica definitivno smeta neodgovara mu blokiran . Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1261 Posted December 11, 2013 Tačno je da se nešto brže zagreje,ali u pitanju je,bukvalno, nijansa. A ja zbog te nijanse nemam nameru da ubacujem mazut u usisnu granu, MAP i ostalo! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvukoljub 0 Posted December 11, 2013 Pa niko te ne tera. A da je nijansa u pitanju, nije. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted December 11, 2013 Ja cu moj sutra da odblokiram pa javljam rezultate...zaboravi kako je bilo prosle godine. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zucca 0 Posted December 11, 2013 Odblokiran mnogo bolje, vozio blokiran 3 meseca. Ocistio I vozim odblokiran...Tačno je da se nešto brže zagreje,ali u pitanju je,bukvalno, nijansa. A ja zbog te nijanse nemam nameru da ubacujem mazut u usisnu granu, MAP i ostalo!Ma vazi... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvukoljub 0 Posted December 11, 2013 Ja sam kupio auto sa blokiranim EGR-om i vozio ga tako do polovine prošle zime. Motor nije uspevao da dostigne radnu T ni nakon 12-13 km gradske vožnje, da ne pričam da sam se ja smrzavao k'o pedu svakog dana do posla i nazad. Vraćanje EGR-a u funkciju je skratilo vreme grejanja motora, pa se sad smrzavam samo pola puta :-) Ako se dobro sećam, ispravan EGR otvara samo na leru, a na obrtajima je zatvoren, pa mu to dođe slično kao bušenje one famozne tri rupice na limčiću. A ubacivanje mazuta i izduvnih gasova nazad u motor, da li to skraćuje vek motora sa 600 na 500 kkm, ili kako/koliko? I da li je bolja opcija to, ili cele zime stalno voziti pothlađen motor (da zanemarimo da ću ja da navučem kijavicu :-) )? Quote Share this post Link to post Share on other sites