Jump to content
FAS Goran
Dragon

Blokiranje EGR ventila

Recommended Posts

'bem ti i ko ga "nasadi" :) , ubio sam ga 15 dana po kupovini auta... I njega i onaj bi DPF...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam procistio EGR teranjem 190Km/h jedno pola minuta minut na 4500 obrtaja. Sad kolko tolko manje dimi kad je zagrejan :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teško da si pročistio egr, možda izduv i usis pa zbog toga manje dimi, ali mislim da u egr-u ne može da se nabije neki veliki pritisak da bi ta čađ izašla, a i da izađe ide opet u motor što takođe ne valja

Share this post


Link to post
Share on other sites

EGR je lako očistiti (sat vremena posla),teže je očistiti i popraviti štetu koju je on napravio ! Usis je garantovano smanjio protočnost (nagomilana garež i smola),pa ga je neophodno srediti,da bi motor prodisao punim plućima !


Ja sam procistio EGR teranjem 190Km/h jedno pola minuta minut na 4500 obrtaja. Sad kolko tolko manje dimi kad je zagrejan :D

Možda si pročistio katalizator,a EGR i usis nisi sigurno!

Share this post


Link to post
Share on other sites

A i nema nekog efekta u čišćenju. Ja sam svoj očistio mesec dana nakon kupovine kola i nakon 6-7 meseci je opet počeo auto da dimi pa sam ga zatvorio i od tad sam prezadovoljan količiniom dima iza sebe kada naglo dodam gas.

 

Inače, čuo sam da neki majstori traže da se auto čipuje posle zatvaranja egr-a da bi se navodno kriva obrtnog momenta "ispeglala" da bude ista kao pre zatvaranja. Jasno bi mi bilo da se ovo radi na mjet-u pa da treba softversko uklanjanje koje oni nazivaju čipovanjem, ali ovaj podhuvat je urađen na jtd-u. 

Po nekoj mojoj logici će auto zagađivati više bez egr-a, ali i bolje disati i ići bolje, a uopšte mi nije jasan taj nedostatak snage nakon zatvaranja  :question:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prvi put čujem za to ! Baš naprotiv,mislim da je odziv na gas bolji i uopšte se auto bolje ponaša,jedino se malo sporije zagreva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To što kažeš sam i ja video u praksi. Štaviše čak i hladan mnogo bolje vuče sa zatvorenim egr-om. Nabaviću valjda Galletto u skorije vreme pa ću ako budem imao priliku da iščitam tu mapu koja "ispravlja egr" i uporedim sa fabričkom mapom za jtd, baš me zanima u čemu će biti razlika.

Meni to sve deluje kao da je majstor samo hteo da navuče mušteriju da mu i čipuje auto i uzme stotinjak evra.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probao sam da zatvorim EGR i posle nedelju dana sam skinuo plocicu. Bolje je sa definitivno. Mozda neki stariji stilo da je

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta mislite o potpunom uklanjanju EGR-a? Znaci skidanje sa motora, plocica na grani i na usisu i to je to. Otpornik na mesto gde se kace zice na EGR. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni to deluje kao mnogo posla za malo benefita. Isti efekat se dobija i samo postavljanjem jedne pločice, tj dobija se otvorenost 1%,a mnogo se lakše izvodi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta mislite, da li se vremenom usis malo ocisti od garezi kada se zatvori EGR?

Moja usisna grana je bila prljava onako, sta znam, ne nesto preterano mnogo. EGR sam zatvorio pre 1.5 godinu. Nesto kontam po glavi, mozda se usis do sada malo i procistio, sta mislite, jel moguce tako nesto?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ocistiti se totalno posle duzeg vremena, pogotovo ako ga i malo zustrije teras, tako je meni bilo na proslom autu.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa recimo da ga ne stedim, poteram ga ja muski povremeno.

Kada budem imao malo volje i vremena bas cu da skinem klapnu da pogledam stanje.

Postavio sam pitanje jer razmisljam da kupim onaj Wynns EGR3 sprej za ciscenje usisa, cisto preventivno, ali mozda i nema potrebe za tim.

Hvala na odgovorima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod mene je EGR blokiran pre 6 godina, takodje stalno s vremena na vreme domacinski produvam motor na otvorenom. A usis je stalno cist, kad god sam cackao nesto oko njega.

Tako da se iskustveno apsolutno slazem sa Kuvaljom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Usis sam očistio kada je auto imao 195000 km (prečnik cevi je oko 3 cm, od toga je manje od 1 cm bila debljina sloja gareži) i tada sam plombirao EGR ventil. Nakon 60000 km sam hteo ponovo da očistim usis, ali nisam imao šta da očistim - bio je čist. Čistoća usisa je rezultat načina vožnje (auto-put, magistrala), menjanje stepena prenosa na oko 2,5-3000 obrtaja, ali i zatvorenog EGR ventila.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naslage na usisu su isključivo posledica povratnih gasova,tj. EGR-a. Pogledajte cev usisa ispod ubadanja egr ventila, i videćete da je potpuno čista !

Kad jednom blindiraš EGR,nema nikakve potrebe za naknadnim čišćenjem usisa (ostaje čist dok traje auto)!

Share this post


Link to post
Share on other sites

 danas  zatvorio svoj eger ali ne na ventilu nego na  izduvnoj grani odakle krece crevo ka egeru  odmah na pocetku  i za sad nikakve promene neprimecujem na autu jer sam skoro cistio eger  tako  da kod mene nema promene u radu i na performanasama    :turned:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za potrošnju ćeš tek da vidiš, motor sa zatvorenim EGR-om se sporije zagreva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...