kolega.jankovic 23 Posted June 28, 2013 Sa dve pločice 5.6 l u gradu ne bi smeo da pređe. A ako bi stavio sve četiri, dakle na izduvnoj grani i na usisu / leptiru time bi sprečio vrtloženje izduvnih gasova - bolji protok ka katalizatoru. Računaj brzi protok kroz leptir i manje opterećenje na lopatice turbine. Brat bratu 5,2 l / 100 km.what?!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
sashicus 4 Posted June 29, 2013 shali se Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted June 29, 2013 Pravilo br 5 flcs foruma kaze Ivan.ik se nikad ne sali!!! Pravilo br 6 kaze Ako se Ivan.ik ikada nasali, na snagu stupa pravilo br 5!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Timke 16 Posted July 4, 2013 U nedelju sada, tj pre 4 dana, primetio sam da auto negde oko 3400 obrtaja se ugusi, jednostavno ne lepi za sedište kao do tih obrtaja, cec poprilično slabije. Nije safe mod niti slicne gluposti. Danas opet sam ga stiskao, i isto sr desava ali na 2800 obrtaja, s tim što danas sam bio sam a tada nas 5 u autu. Sumnjam na egr, da li je neko imao slicne simptome? Auto je Stilo jtd 115 2004, egr ne diran. Izgleda da me zadnjih dana bas zaredjalo sa ovim autom. :-) hvala unapred Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojankov 36 Posted July 4, 2013 Imam ja slican problem ali sa bravom JTD. Posle ciscenja protokomjera je bilo bolje ali se opet vratilo...tako da mozes probati prvo sa ciscenjem protokomjera pa vidjeti ima li razlike...i javi... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17670 Posted July 4, 2013 I meni lici na protokomer. Najlakse sto mozes i sam da uradis je da izdzekas protokomer pa probas tako malo da ga provozas i uporedis. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Timke 16 Posted July 4, 2013 Moze neko uputstvo za igrarije oko protokomera. Citao sam negde , ali nisam shvatio sta i kako. Hvala! Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted July 5, 2013 Klik na:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=41463 Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivcha1979 0 Posted July 23, 2013 mozda ce se neko smejati ali ja sam od onih vozaca "sedi i vozi",naime da pitam ima li punto 2,2001 god 1.2(benzinac) taj erg ventil,posto mi je jedan "majstor" rekao da mi je mozda riknuo.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
endbringer 15 Posted July 24, 2013 Može biti, Bem ti egr na benzincu, još će da im ugrađuju i plivajući... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted July 24, 2013 (edited) Nemaju puntici benzinci.Plivajuci se ugradjuje na pojedinim benzincima (mislim na automobile uopste) Edited July 24, 2013 by MS PK Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojankov 36 Posted July 25, 2013 Na bravi jtd 105 egr se otvara preko neke vakumske cjevcice. Ako se ona prekine ili blokira, da li se tako blokira i egr Sent from my GT-N7000 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kejd 1 Posted August 6, 2013 Danas sam ocistio protokomer, klapnu usisa i EGR posto mi je stucao auto, simptomi loseg zatvaranja EGR. Auto je bukvalno poleteo, bolje vuce iz nizih obrtaja i manje dimi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Alfa 159ka 0 Posted August 26, 2013 Zbog DPFa i ERG zamalo ne ostadoh u Grckoj...upali mi se lampa na autoputu Solun -Kavala auto izgubi snagu.Dovukoh se do smestaja jedva i vise ne mogase da se upali.Skidoh ERG ocistih on upali...ali opet nema snagu i mnogo trza uzasno mnogo ..blokirah ERG on prestade da trza ali i dalje nema snagu...nakon 200 km upali se regeneracija dpf a i auto poce da leti.....Citam ove forume , iskustva drugih ljudi ali tu se nista konktretno ne moze naci,Svi ovi nasi majstori... Jedan kaze ovako drugi onako.Jedan mi rece da treba skinuti blokadu erg jer trosi vise...kad sam skinuo blokadu on je poceo da trza opet na 1800 do 2000 obrtaja....onda ga odvezem na dijagnostiku , elektricar kaze dpf zapusen 85 posto i zbog toga zeza erg....najbolje da ga skines..i ja skinem dpf danas...kompjuter ne pokazuje nikakvu gresku....ono trzanje nestalo.....sta je tu sad tacno da ga je...Kaze ako hoces da iskljucim DPF na komjuteru kosta te 190 evra....uzas.Imam utisak da mnogo trosi i sa erg i bez erg...preko 10 litara u gradu kreni stani auto je alfa 159 jtdm 150ks 16v 2007 Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted August 26, 2013 Koliko sam čuo uzima se malo manje za ukidanje dpf-a iz sistema. Što se egr-a tiče ne brini za potrošnju. Moj je zapampuren i čak i manje troši jer se pre gušio više auto pa sam i pritiskao više gas Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sreten91 12 Posted August 26, 2013 Cenim da se pisalo sto puta, ali čime si ga zatvorio? Razmišljam se da i ja to odradim, gradska vožnja i kvalitetno gorivo su učinili svoje. U početku mi nikad nije bacao dim, a sad već izbaci malo kad ga potopim. Ne znam da l' ću time dobiti nešto po tom pitanju ili da ne diram još ništa. U nedoumici sam. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted August 26, 2013 Ja sam uzeo neko parče gvožđa celih sa 4mm debljine. Isekao ga po merama(moralo da se seče brusilicom jer testera nema šanse da prođe kroz to) i dobio nekih 3,5mm nakon dosta šmirglanja da bi se skinula sva korozija. Majstor se oduševio kada je video Slikaću ti ako želiš, čak i bez skidanja se primećuje.Ja sam se odlučio da ga blokiram kada sam dobio neki kajmak na obodu auspuha. Sada ima dima u auspuhu, ali bukvalno je prašina samo dok je bilo dosta gušće pre zatvaranja egr-a i hteo je ponekad time da napravi i fleku kada se stisne. Inače, mala je razlika u snazi od blokiranja Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted September 4, 2013 Jel imao neko iskustva sa ovim cudom http://www.wynns.rs/product/diesel-egr-3-degr3/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted September 4, 2013 Samo da nešto iz usisa ne otkači.Ako si već skidao dizne trebao si i usis / EGR da skineš i očistiš. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted September 4, 2013 Ociscen je sad nego pitam za ubuduce Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bocca 2 Posted October 18, 2013 Ja sam prosli vikend ocistio opet EGR. Poslednji put sam ga cistio pre 2 godine raznim sredstvim za odmascivanje. Ovaj put sam kao gospodin uzeo Wurth Carb Cleaner koji je ubio onu garez potpuno. Sve lepo ocisceno i vraceno i auto sada vuce ko blesav! Posla = 2.5 sata. Quote Share this post Link to post Share on other sites
endbringer 15 Posted October 19, 2013 Može neki link tutorijala kako da skinem i očistim egr? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bocca 2 Posted October 19, 2013 Ovde ces naci sve sto te zanima http://www.fiatforum.com/stilo-guides/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted October 30, 2013 taking a screen shot Quote Share this post Link to post Share on other sites