Jump to content
FAS Goran
Dragon

Blokiranje EGR ventila

Recommended Posts

Sa dve pločice 5.6 l u gradu ne bi smeo da pređe.

A ako bi stavio sve četiri, dakle na izduvnoj grani i na usisu / leptiru time bi sprečio vrtloženje izduvnih gasova - bolji protok ka katalizatoru. Računaj brzi protok kroz leptir i manje opterećenje na lopatice turbine. Brat bratu 5,2 l / 100 km.

what?!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

U nedelju sada, tj pre 4 dana, primetio sam da auto negde oko 3400 obrtaja se ugusi, jednostavno ne lepi za sedište kao do tih obrtaja, cec poprilično slabije. Nije safe mod niti slicne gluposti. Danas opet sam ga stiskao, i isto sr desava ali na 2800 obrtaja, s tim što danas sam bio sam a tada nas 5 u autu. Sumnjam na egr, da li je neko imao slicne simptome?

Auto je Stilo jtd 115 2004, egr ne diran.

Izgleda da me zadnjih dana bas zaredjalo sa ovim autom. :-) hvala unapred :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam ja slican problem ali sa bravom JTD. Posle ciscenja protokomjera je bilo bolje ali se opet vratilo...tako da mozes probati prvo sa ciscenjem protokomjera pa vidjeti ima li razlike...i javi...


 

Share this post


Link to post
Share on other sites

I meni lici na protokomer. Najlakse sto mozes i sam da uradis je da izdzekas protokomer pa probas tako malo da ga provozas i uporedis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze neko uputstvo za igrarije oko protokomera. Citao sam negde , ali nisam shvatio sta i kako. Hvala!

Share this post


Link to post
Share on other sites

mozda ce se neko smejati ali ja sam od onih vozaca "sedi i vozi",naime da pitam ima li punto 2,2001 god 1.2(benzinac) taj erg ventil,posto mi je jedan "majstor" rekao da mi je mozda riknuo....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemaju puntici benzinci.

Plivajuci se ugradjuje na pojedinim benzincima (mislim na automobile uopste)

Edited by MS PK

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na bravi jtd 105 egr se otvara preko neke vakumske cjevcice. Ako se ona prekine ili blokira, da li se tako blokira i egr

Sent from my GT-N7000

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas sam ocistio protokomer, klapnu usisa i EGR posto mi je stucao auto, simptomi loseg zatvaranja EGR. Auto je bukvalno poleteo, bolje vuce iz nizih obrtaja i manje dimi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zbog DPFa i ERG zamalo ne ostadoh u Grckoj...upali mi se lampa na autoputu Solun -Kavala auto izgubi snagu.Dovukoh se do smestaja jedva i vise ne mogase da se upali.Skidoh ERG ocistih on upali...ali opet nema snagu i mnogo trza uzasno mnogo ..blokirah ERG on prestade da trza ali i dalje nema snagu...nakon 200 km upali se regeneracija dpf a i auto poce da leti.....Citam ove forume , iskustva drugih ljudi ali tu se nista konktretno ne moze naci,Svi ovi nasi majstori... Jedan kaze ovako drugi onako.

Jedan mi rece da treba skinuti blokadu erg jer trosi vise...kad sam skinuo blokadu on je poceo da trza opet na 1800 do 2000 obrtaja....onda ga odvezem na dijagnostiku , elektricar kaze dpf zapusen 85 posto i zbog toga zeza erg....najbolje da ga skines..i ja skinem dpf danas...kompjuter ne pokazuje nikakvu gresku....ono trzanje nestalo.....sta je tu sad tacno da ga je...

Kaze ako hoces da iskljucim DPF na komjuteru kosta te 190 evra....uzas.

Imam utisak da mnogo trosi i sa erg i bez erg...preko 10 litara u gradu kreni stani auto je alfa 159 jtdm 150ks 16v 2007

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko sam čuo uzima se malo manje za ukidanje dpf-a iz sistema. 
Što se egr-a tiče ne brini za potrošnju. Moj je zapampuren i čak i manje troši jer se pre gušio više auto pa sam i pritiskao više gas :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cenim da se pisalo sto puta, ali čime si ga zatvorio? Razmišljam se da i ja to odradim, gradska vožnja i kvalitetno gorivo su učinili svoje. U početku mi nikad nije bacao dim, a sad već izbaci malo kad ga potopim. Ne znam da l' ću time dobiti nešto po tom pitanju ili da ne diram još ništa. U nedoumici sam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam uzeo neko parče gvožđa celih sa 4mm debljine. Isekao ga po merama(moralo da se seče brusilicom jer testera nema šanse da prođe kroz to) i dobio nekih 3,5mm nakon dosta šmirglanja da bi se skinula sva korozija. Majstor se oduševio kada je video  :laughing: Slikaću ti ako želiš, čak i bez skidanja se primećuje.

Ja sam se odlučio da ga blokiram kada sam dobio neki kajmak na obodu auspuha. Sada ima dima u auspuhu, ali bukvalno je prašina samo dok je bilo dosta gušće pre zatvaranja egr-a i hteo je ponekad time da napravi i fleku kada se stisne. Inače, mala je razlika u snazi od blokiranja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo da nešto iz usisa ne otkači.

Ako si već skidao dizne trebao si i usis / EGR da skineš i očistiš.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam prosli vikend ocistio opet EGR. Poslednji put sam ga cistio pre 2 godine raznim sredstvim za odmascivanje. Ovaj put sam kao gospodin uzeo Wurth Carb Cleaner koji je ubio onu garez potpuno. Sve lepo ocisceno i vraceno i auto sada vuce ko blesav! Posla = 2.5 sata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...