Jump to content
FAS Goran
Dragon

Blokiranje EGR ventila

Recommended Posts

I ja zatvorih taj famozni egr ventil,unutra je bilo svega i svacega ocisceno stavljen armirani klingerit debljine 2 mm prethodno namazano crvenom diht masom,neke bitnije promene nisam primetio,ipak mrak (ne vidim dim).Ali ipak kao sto pise u prethodnim postovima auto star 12 godina presao blizu 180000 km,zatvaranje egr ventila je neophodno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahaha bio je i red da konačno neko patentira i taj izum :laughing: Inače,Ivane jesi ti zatvorio na svojim kolima? Ja sam dosta čitao o ovom i otprilike se slažem sa onim što Nidža kaže- dok radi čistiti i voziti, kad poblesavi deo kućišta od kompjutera stavljam i nastavljam da vozim kao da se ništa nije desilo :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam, još uvek extra radi (http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=32497&st=180 tu sam opisao rad ). Ovaj moj šest meseci pre nego što sam ga kupio prošao je test izduvnih gasova, ne dimi, vuče kao sumanut. Mada iskreno razmišljam da ga zatvorim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:laughing:, a jeste li videli opis:

All plates are made with the use of a modern laser cutter - TruLaser 7025 from TRUMPF, with the resonator power of 6 kW from attested, acid-resistant sheet metal 0H18N9 of a thickness of 1.5 mm, resistant to all thermal and chemical conditions in the exhaust system. All plates are polished to remove sharp edges.

Neverovatno me podseca na Zmaga i kolac, na 0:30:

"Gledaj Tiosave, pa na ovo da nas nataknes da nas Bog vidi" :laughing:

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam, još uvek extra radi (http://www.fiat-lanc...ic=32497&st=180 tu sam opisao rad ). Ovaj moj šest meseci pre nego što sam ga kupio prošao je test izduvnih gasova, ne dimi, vuče kao sumanut. Mada iskreno razmišljam da ga zatvorim.

Tako sam i ja o mom razmišljao, ali sam ipak odlučio da ništa ne diram dok radi, kad krene sigurno ću ga zatvoriti.

@Ivan stvarno liči opis na Zmagov. Kad pročitaš kako je napravljena pločica dođe ti da poželiš da ti poludi egr :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li se nasao nacin da se softverki zatvori egr na multijet motorima posto na jtd to moze? I da li se nasao nacin gasenja engine lampice kada se blokira ventil plocicom? Ja dok sam vozio sa zatvorenim egr godinu dana sam gledao zutu lampicu na tabli. Na kraju sam stavio drugi misleci da ce zimi brze da podize temperaturu. I na kraju posle mnogo testova shvatio sam da uopste ali bukvalno uopste ne utice da se motor brze zagreje. Ako se ikada ponovo pokvari necu ga sigurno sredjivati nego zauvek blokirati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Može da se zatvori softverski.

Na temperaturu može samo negativno da utiče jer mu je svrha da spušta temperaturu u cilindru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To jeste kad vratis sagoreli vaduh na ponovno sagorevanje smesa ima manje kiseonika i dobijes hladnije paljenje. To je lepo cuti da moze sada i na multijetu da se softverski ugasi EGR.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam bravo 1.9jtd gt 2001,i zadovoljan sam jako autom,da li treba cistit famozni EGR ventil i koliko je to komlikovano,tj da li moze nesto da se pokvari skidanjem(nestrucnim)

video sam na raznim sajtovima da se tu skuplja dosta cadji i da navodno auto dosta bolje vuce posle ciscenja?

ljudi koji su to radili na pomenutom motoru,molim za pomoc...

hvala svima unapred

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Možeš jednostavno i da ga zatvoriš, ovde ima sličica -

 

egr klapna.jpg

 

napraviš/isečeš taj limčić označen sa brojem 1, samo bez rupica na sredini, montiraš, zategneš i nema greške.

 

 

Edited by neshaoct
postavio sliku na FLCS server

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kamioni izbacuju EGR, neki u kamione ponovo vraćaju (Scania). Totalno ludilo bez kojeg se može.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze se naravno bez EGR i slicnih "klinera" ali je veliki problem prozivodjaca kamiona i mehanizacije oko euro standarda (ekoloskih) koja su u evropi rigoroznija za teske masine u odnosu na automobile.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Procitao sam upravo celu temu i videh da su neki bili kod majstora za ciscenje a neki i nisu pa me zanima, da li ta majstorija ciscenja EGRa moze da se odradi u kucnoj radinosti, odnosno da ja sam to uradim iako nisam neki poznavalac automehanike/elektrike, ali umem da odvrcem srafove, menjam slavine, lemim otpornike i slicno :D?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam bracala ali ja kad sam isao kod majstora...vidim da se mucio,safove je jako tesko popustio...pa ima neka selna koja ako se ne vrati kako treba pravi problem...ja se ne bih igrao sa takvim stvarima,za 2ili2500din,ne bi da nesto zaebem...Pozzzzz :smoke:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozes sam .

Kupi neki Carb cleaner mada mislim da moze i Brake kliner.

Pazi samo kad skidas onu selnu sa rebraste cevi (koja ide na dole) da ne izgubis tanku podlosku koja ide u selnu

egr_with_pipes.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

A da li se to moze oprati u kucnoj radinosti kako treba,bas me zanima,jer zaista nikada nisam imao prilike da gledam kako to neko radi bez one kade za pranje...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izgleda da cu ipak kod majstora kada bude zagustilo i ispraticu kako on to demontira - (pre cisti odmascuje) - montira, pa cu tek neki drugi put sam da probam... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ipak mislim da je to najpametnije,ali opet kazem ko se imalo razume i ima zivaca,moze i sam...samo je pitanje koliko se to dobro moze ocistiti,ja znam kada je meni majstor cistio,bio je kao nov posle toga... :smoke:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na mom autu je bio blokiran EGR. Odblokirao sam ga i očistio, auto ide isto a brže postiže radnu temperaturu. Po logici, trebalo bi i da nešto manje troši, ali to još nisam stigao da proverim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

EGR nema nikakve veze sa radnom temperaturom. Ne bi ni trebalo da se aktivira kada je motor hladan.

Njegova svrha je da snižava temperaturu gasova u cilindru, samo iz ekoloških potreba.

Tapatalk HD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ono što sam ja gledao na dijagnostici govori da ima itekako veze sa radnom teperaturom, jer dok je motor hladan ostaje ostvoren 12% u vožnji (otuda i nešto slabija vuča). Kad postigne radnu temperaturu otvara se samo dok vozilo stoji u leru (46%) i kada je motor opterećen (uspon i sl tada 13%). Tako da pored funkcije snižavanja temperature sagorevanja ima još po neku ulogu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veliki pozdrav svima,imam par pitanja za one koji su voljni da me posavetuju...dakle,u pitanju je 156 1.9 jtd 115 ks , cisto sam maf,map,usisni leptir,i naravno kompletan egr ventil,na osnovu svega sto sam procitao na ovom forumu u vezi egr-a cini mi se da je dobra ideja da ga blokiram.Moram da priznam da sam se jako razocarao , nadao sam se kada budem ocisto egr da ce auto da ide bolje,medjutim ispostavilo se da nisam upravu.Malo (vise) sam trazio i citao u vezi njega i nasao sam par slika na kojima se jasno vidi gde plocica treba da se stavi kako bi egr bio blokiran.Konacno dakle dolazimo do mog pitanja:

Da li ima potrebe da se egr blokira na 2 mesta,da li se dzek iskljucuje iz egr-a nakon blokiranja i da li sam ja utripovao da auto ide losije nakon ciscenja ili je stvarno tako.hvala unapred.... :)

cvv450.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

JTD 115ks je 8v i mislim da se blokira na jednom mestu kao što slika kaže. Mislim da neće da ti prijavljuje grešku i ne bi trebalo da raskačiš džek pošto će da tako kažem u prazno da radi EGR. Moje iskustvo sa zatvorenim EGR je da auto sporije dostiže radnu temperaturu, ali i manje dimi. Koga ne mrzi da čisti povremeno, mislim da je bolje ostaviti EGR da radi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam godinu dana i jace vozio sa zatvornim EGR posto je crkao. Nisma imao para da zamenim. I zimi sam mislio da sporije dostize radnu zato sto je ventil blokiran. Nakon godinu dana sam kupio polovan ugradio i shvatio da nikakve ama bas nikave veze nema sa brzim ili sporijim dostizanjem radne temperature. Imam digitalnu klimu koja pali grejanje kada motor dostigne odredjenu tempreaturu. Dvaki dan idem na posao i tacno znam kada krenem od kuce gde se grejanje automatski ukljucuje. Sa otovrenim ili zatvorenim grejanje se ukljuci na istom mestu na istoj raskrsnici sto se kaze. A i svako moze da vidi kolika je to mala rupa u sustini kroz koju idu sagoreli gasovi na ponovno sagorevanje. To je toliko neznatno na onoliki motor da nema nikakav uticaj. Sve sto je nidza napisao je 100% tacno provereno u praksi kod mene na multijetu. Sledeci put ako crken EGR sigurno cu ga blokirati i nikad vise dirati. Posto sada i na multijetu moze da se skine greska koja se pali na tabli.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...