Jump to content
FAS Goran
Dragon

Blokiranje EGR ventila

Recommended Posts

On 8/21/2016 at 1:25 PM, Ledjo85 said:

preporuka je ciscenje sistema koje kosta 20 EUR sada za JTD (znaci usis, map,EGR), mislim to je toliko malo da moze da se uvrsti u mali servis (preporuka raditi u jesen)

 

Jok, ne traje dugo, efekti nestanu vrlo brzo. Ne može da potraje od redovnog servisa do servisa. Trajno se problem rešava jedino zatvaranjem EGR-a.

I, da...kao što su rekli ljudi, nema šanse da ti iko skida usisnu granu, očisti i vrati za 20 evra.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li ima neko raspolozen da mi napravi plocicu za zatvaranje EGR-a po onom crtezu? Da bude 2 do 3mm debljine od prohromskog lima? Ako neko to prodaje javite ko, gde, koliko i kada. Sam cu da zatvorim. Pozz

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Skydive11. Ako mozes i imas vremena napravi i posalji mi. Platicu postarinu, nije problem. Hvala unapred!

 

@neshaoct ako neki drugi materijal provereno radi nemam nista protiv. Zakljucio sam citajuci ovde da vecina preporucuje prohrom pa zato. 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

  @skydive11 da li mi možeš poslati pločicu od prohroma na kućnu adresu, pa ću platiti pouzećem. Imam jebeno radno vreme pa ne mogu da stignem da se mlatim da pravim sam.... hvala unapred!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravo drugovi, vidim najvise se govori o stilu i njegovim problemima sa egr-om, a da li ima iskustva sa 1.3mjt motorima kako utice zatvaranje egr na tim motorima?  Da li ce slabije zagrevati auto recimo kao na stilu od 80ks ili zanemarljivo, da li se isplati blokiranje ili kupovinqa novog ventila?  ne znam sta da radim sa mojim puntom da li ga prodati , a vlasnik sam 3 meseca?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@vujcicvujcic

 

Ma, gde novi, EGR uopšte nije jeftin, a rešava se sve sa blokiranjem.

Ostaje samo da li i kod njega treba softverski ga ugasiti (čini mi se da treba), tj. nije dovoljno samo staviti pločicu jer će sijati check engine lampica.

Imaš Stila JTD kod koga može samo pločica, dok kod MJet Stila mora i softverski da se ugasi kako ne bi prijavljivao grešku. Pošto je taj Punto isto MJet motor, verovatno i kod njega mora i hardver (pločica), ali i softver da se čačne. :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala @skydive11 na brzom odgovoru, ipak snašao sam se. Imao tast parče prohoroma pa sam ga odradio sam... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo za moj 1.3mjt 69ks, resih da ocistimo egr ventil, i majstor kaze da ga je vlasnik pre mene blokirao misli na ventil i skine blokadu kaze da je to bolje za motor. Uradimo tako i ocistimo sad auto ima neki grub zvuk i nemoze da dostigne radnu temperaturu i pali neke lammpice. inace resili smo problem crnog cadjenja i slabije vuce jedna selna je spala sa creva za vazduh, ali ciscenjem egr-a i skidanjem blokade sad ima druge probleme, hladan motor i paljenje lampica za max temperature ili takodje zuti trougao, kao i cini se da se turbina slabo cuje. UZAS kad ne kupih pezo.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ili Reno !!!

Послато са HTC Desire 626G dual sim уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites
Samo za moj 1.3mjt 69ks, resih da ocistimo egr ventil, i majstor kaze da ga je vlasnik pre mene blokirao misli na ventil i skine blokadu kaze da je to bolje za motor. Uradimo tako i ocistimo sad auto ima neki grub zvuk i nemoze da dostigne radnu temperaturu i pali neke lammpice. inace resili smo problem crnog cadjenja i slabije vuce jedna selna je spala sa creva za vazduh, ali ciscenjem egr-a i skidanjem blokade sad ima druge probleme, hladan motor i paljenje lampica za max temperature ili takodje zuti trougao, kao i cini se da se turbina slabo cuje. UZAS kad ne kupih pezo.

 

Što kudiš Fiat kad imaš "pametnog" majstora??

Share this post


Link to post
Share on other sites

A i ja mu rekoh da ocisti egr, a on skinuo blokadu, trebao je da me pita prvo.. ali sta je tu je. Ali cudno je da se on ponasa suprotno kazu da kad blokiras ima neke prob sa temperaturom, a kod ovog obrnuto na 14c 15km predjoh po gradu a on ladan kao led.... nije da kudim italijani su lepi solja ovo je sad lancia y 2006g, a inace imao sam pre njega stilo 1.6 plin alu felne zatamnjen sve kupio ga za 1900 a kad sam ga prodao za par meseci nakon nisam smeo da trazim viseo od 1200eur..da me ne slome  sta preziveh tek sa tim autom, gasenje na sred mosta, hoce pali nece pali i yto morao sam da ga prodam kad nema kise inace ledilo

Edited by vujcicvujcic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li moze neko ukratko da mi kaze, da ne citam bas 1.300 postova, normalno mi radi punto 1.3 mjt 69ks, da li da ga zatvaram preventivno ili sta ...?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Tadej

U tih 1300 postova bi summa summarum video da radi eko-normi i neznatno brzeg zagrevanja preko EGR vracas djubre nazad i gusis i prljas usis.

Pa ko sta misli da je pametno da uradi... Na svom Stilu sam zatvorio potpuno ispravan EGR cim je kupljen kao mlad auto sa malom kilometrazom, nakon sto sam probistrio specifikaciju i strane forume (kada nazalost ovaj forum jos nije ni postojao). I evo teram tako vec punih 9 godina, dva puta sam za to vreme skidao crevo usisa radi kontrole i sve je cisto kao suza (a imas slike koje su ljudi kacili kako recimo samo klapna izgleda, zatrpana djubretom, kada EGR radi).

Ako se nekada odlucim za neki polovni 1.6 ili 2.0 MultiJet ili nesto slicno, prva akcija uz veliki servis bi bila EGR i DPF off.

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam jedno pitanje:Zatvorio sam egr ventil ali svremena na vreme upali onu lampicu na tabli,kada ocitam sa grešku sa ELM i MES-om prijavi grešku P0404 .Grešku izbrišem i posle nekog vremena ponovo pali lampicu i ponovo ista greška i.td.Motor je JTD 1.9 8V,da li je tko kod još nekog?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Tadej said:

Da li moze neko ukratko da mi kaze, da ne citam bas 1.300 postova, normalno mi radi punto 1.3 mjt 69ks, da li da ga zatvaram preventivno ili sta ...?

Ja sam isto razmišljao kod mene da zatvorim ali neki kazu moze plocica, neki ne. Za sada vozim i ne diram nista, samo ga razvlaci do 4.000 povremeno i nece biti zaprljan EGR.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi imam mareu 1.9 td. Nesto mi lose vuce do 2000 obrtaja,kao da se gusi. E posto sam uvek benzince vozio ne razumem se ni malo. Jel postoji mogucnost da cu resiti problem zatvaranjem egr-a..

Sent from my 5010D using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...