Markobgd 609 Posted August 21, 2016 Za 20e da ti očisti usis neće niko. Da te slaže da je to uradio hoće. EGR i MAP može da očisti za te novce. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted August 21, 2016 Ja cu da ocistim usis za 20e samo da mi donese granu Quote Share this post Link to post Share on other sites
skydive11 7 Posted August 21, 2016 Čitao sam da neko kad blokira egr da blokira i onu klapnu u usisu Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted August 23, 2016 On 8/21/2016 at 1:25 PM, Ledjo85 said: preporuka je ciscenje sistema koje kosta 20 EUR sada za JTD (znaci usis, map,EGR), mislim to je toliko malo da moze da se uvrsti u mali servis (preporuka raditi u jesen) Jok, ne traje dugo, efekti nestanu vrlo brzo. Ne može da potraje od redovnog servisa do servisa. Trajno se problem rešava jedino zatvaranjem EGR-a. I, da...kao što su rekli ljudi, nema šanse da ti iko skida usisnu granu, očisti i vrati za 20 evra. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Phikret 0 Posted August 23, 2016 Da li ima neko raspolozen da mi napravi plocicu za zatvaranje EGR-a po onom crtezu? Da bude 2 do 3mm debljine od prohromskog lima? Ako neko to prodaje javite ko, gde, koliko i kada. Sam cu da zatvorim. Pozz Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted August 27, 2016 Što mora od prohroma...pravio je @Markobgd, ali čini mi se da nisu od prohroma i extra rade posao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
skydive11 7 Posted August 27, 2016 Mogu ja da ti napravim za dz od prohromskog lima, ali dok platiš transport iznescete bar 250-300din Quote Share this post Link to post Share on other sites
Phikret 0 Posted August 27, 2016 @Skydive11. Ako mozes i imas vremena napravi i posalji mi. Platicu postarinu, nije problem. Hvala unapred! @neshaoct ako neki drugi materijal provereno radi nemam nista protiv. Zakljucio sam citajuci ovde da vecina preporucuje prohrom pa zato. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Phikret 0 Posted August 27, 2016 @skydive11, nabavio sam plocicu, tj. javio se @Dragomir m i rece da ce napraviti i poslati. Hvala obojici! Pozdrav! Quote Share this post Link to post Share on other sites
godzi82 5 Posted September 15, 2016 @skydive11 da li mi možeš poslati pločicu od prohroma na kućnu adresu, pa ću platiti pouzećem. Imam jebeno radno vreme pa ne mogu da stignem da se mlatim da pravim sam.... hvala unapred! Quote Share this post Link to post Share on other sites
skydive11 7 Posted September 16, 2016 Hocu, pošalji mi podatke na pm i šaljem ti od nedelje neki dan Quote Share this post Link to post Share on other sites
vujcicvujcic 0 Posted October 8, 2016 Zdravo drugovi, vidim najvise se govori o stilu i njegovim problemima sa egr-om, a da li ima iskustva sa 1.3mjt motorima kako utice zatvaranje egr na tim motorima? Da li ce slabije zagrevati auto recimo kao na stilu od 80ks ili zanemarljivo, da li se isplati blokiranje ili kupovinqa novog ventila? ne znam sta da radim sa mojim puntom da li ga prodati , a vlasnik sam 3 meseca? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted October 10, 2016 @vujcicvujcic Ma, gde novi, EGR uopšte nije jeftin, a rešava se sve sa blokiranjem. Ostaje samo da li i kod njega treba softverski ga ugasiti (čini mi se da treba), tj. nije dovoljno samo staviti pločicu jer će sijati check engine lampica. Imaš Stila JTD kod koga može samo pločica, dok kod MJet Stila mora i softverski da se ugasi kako ne bi prijavljivao grešku. Pošto je taj Punto isto MJet motor, verovatno i kod njega mora i hardver (pločica), ali i softver da se čačne. Quote Share this post Link to post Share on other sites
godzi82 5 Posted October 11, 2016 Hvala @skydive11 na brzom odgovoru, ipak snašao sam se. Imao tast parče prohoroma pa sam ga odradio sam... Quote Share this post Link to post Share on other sites
vujcicvujcic 0 Posted October 28, 2016 Samo za moj 1.3mjt 69ks, resih da ocistimo egr ventil, i majstor kaze da ga je vlasnik pre mene blokirao misli na ventil i skine blokadu kaze da je to bolje za motor. Uradimo tako i ocistimo sad auto ima neki grub zvuk i nemoze da dostigne radnu temperaturu i pali neke lammpice. inace resili smo problem crnog cadjenja i slabije vuce jedna selna je spala sa creva za vazduh, ali ciscenjem egr-a i skidanjem blokade sad ima druge probleme, hladan motor i paljenje lampica za max temperature ili takodje zuti trougao, kao i cini se da se turbina slabo cuje. UZAS kad ne kupih pezo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1261 Posted October 28, 2016 Ili Reno !!! Послато са HTC Desire 626G dual sim уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dezurni 399 Posted October 28, 2016 Samo za moj 1.3mjt 69ks, resih da ocistimo egr ventil, i majstor kaze da ga je vlasnik pre mene blokirao misli na ventil i skine blokadu kaze da je to bolje za motor. Uradimo tako i ocistimo sad auto ima neki grub zvuk i nemoze da dostigne radnu temperaturu i pali neke lammpice. inace resili smo problem crnog cadjenja i slabije vuce jedna selna je spala sa creva za vazduh, ali ciscenjem egr-a i skidanjem blokade sad ima druge probleme, hladan motor i paljenje lampica za max temperature ili takodje zuti trougao, kao i cini se da se turbina slabo cuje. UZAS kad ne kupih pezo. Što kudiš Fiat kad imaš "pametnog" majstora?? Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojankov 36 Posted October 28, 2016 Taman pametnog. Svi blokiraju cak i ispravan EGR a on odblokira...blokiraj ga i vozi. Sent from my SM-G930F Quote Share this post Link to post Share on other sites
vujcicvujcic 0 Posted October 28, 2016 (edited) A i ja mu rekoh da ocisti egr, a on skinuo blokadu, trebao je da me pita prvo.. ali sta je tu je. Ali cudno je da se on ponasa suprotno kazu da kad blokiras ima neke prob sa temperaturom, a kod ovog obrnuto na 14c 15km predjoh po gradu a on ladan kao led.... nije da kudim italijani su lepi solja ovo je sad lancia y 2006g, a inace imao sam pre njega stilo 1.6 plin alu felne zatamnjen sve kupio ga za 1900 a kad sam ga prodao za par meseci nakon nisam smeo da trazim viseo od 1200eur..da me ne slome sta preziveh tek sa tim autom, gasenje na sred mosta, hoce pali nece pali i yto morao sam da ga prodam kad nema kise inace ledilo Edited October 28, 2016 by vujcicvujcic Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tadej 237 Posted October 28, 2016 Da li moze neko ukratko da mi kaze, da ne citam bas 1.300 postova, normalno mi radi punto 1.3 mjt 69ks, da li da ga zatvaram preventivno ili sta ...? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted October 28, 2016 Ja koliko sam cuo, na 1.3 mora softverski Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17455 Posted October 28, 2016 (edited) @Tadej U tih 1300 postova bi summa summarum video da radi eko-normi i neznatno brzeg zagrevanja preko EGR vracas djubre nazad i gusis i prljas usis. Pa ko sta misli da je pametno da uradi... Na svom Stilu sam zatvorio potpuno ispravan EGR cim je kupljen kao mlad auto sa malom kilometrazom, nakon sto sam probistrio specifikaciju i strane forume (kada nazalost ovaj forum jos nije ni postojao). I evo teram tako vec punih 9 godina, dva puta sam za to vreme skidao crevo usisa radi kontrole i sve je cisto kao suza (a imas slike koje su ljudi kacili kako recimo samo klapna izgleda, zatrpana djubretom, kada EGR radi). Ako se nekada odlucim za neki polovni 1.6 ili 2.0 MultiJet ili nesto slicno, prva akcija uz veliki servis bi bila EGR i DPF off. Edited October 28, 2016 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
jure 6 Posted October 28, 2016 Imam jedno pitanje:Zatvorio sam egr ventil ali svremena na vreme upali onu lampicu na tabli,kada ocitam sa grešku sa ELM i MES-om prijavi grešku P0404 .Grešku izbrišem i posle nekog vremena ponovo pali lampicu i ponovo ista greška i.td.Motor je JTD 1.9 8V,da li je tko kod još nekog? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 19729 Posted October 28, 2016 2 hours ago, Tadej said: Da li moze neko ukratko da mi kaze, da ne citam bas 1.300 postova, normalno mi radi punto 1.3 mjt 69ks, da li da ga zatvaram preventivno ili sta ...? Ja sam isto razmišljao kod mene da zatvorim ali neki kazu moze plocica, neki ne. Za sada vozim i ne diram nista, samo ga razvlaci do 4.000 povremeno i nece biti zaprljan EGR. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Djuk85 2981 Posted October 29, 2016 Ljudi imam mareu 1.9 td. Nesto mi lose vuce do 2000 obrtaja,kao da se gusi. E posto sam uvek benzince vozio ne razumem se ni malo. Jel postoji mogucnost da cu resiti problem zatvaranjem egr-a.. Sent from my 5010D using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites