Jump to content
FAS Goran
Dragon

Blokiranje EGR ventila

Recommended Posts

To je isto kao što je moj drugar stavio limčić od konzerve Coca-Cole i kaže da mu je neko skinuo  :rofl: Sreća pa nije nigde zaglavilo u motoru ili oštetilo nešto(valjda)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ispod sedam kome trosi 1.9 MJ, znali koji motor je u njemu, jel siguran...

 

Meni je 1.9 (74kw) multijet u puntu trosio 5,6l po gradu (cep-cep), dok mi trenutno alfa 1.9 (85kw) po gradu trosi oko 8l...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@igor

Meni nije jasno kako imas tako malu potrosnju.

:laughing:

A za blokiranje EGR - kakva crna kantica od Selenie i slicni limcici debljine hartije...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Možda zatreba info, ja sam zatvorio sa prohromskom pločom debljine 3 mm.

Sutra šaljem slike.

pozdrav, :scooter:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@igor

Meni nije jasno kako imas tako malu potrosnju.

Meni u gradu trosi 7.8 l.

Imao sam blokiran EGR jer je izmedju 1800-2000 obrtaja kada se lagano vozi na vrhu gasa, auto znao da zastuca. Blokiranje EGR resio sam proble.

Nakon testa, uradjeno je ciscenje EGR, ali sad nema trzanja, ali cini mi se da bas odmah ne odreaguje na gas na istim obrtajima, kao da secunu saceka...

 

Meni stoji izmedju 5,1 i 5,3 gradske voznje, sa povremenim cedjenjem.... Gde sipas gorivo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@malinovic

Gorivo sipam na MOL pumpama. Nije do goriva, mada ni 120 konja ne moze da se napoji sa 5-6 litara u gradu.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

@igor

Meni nije jasno kako imas tako malu potrosnju.

Meni u gradu trosi 7.8 l.

Imao sam blokiran EGR jer je izmedju 1800-2000 obrtaja kada se lagano vozi na vrhu gasa, auto znao da zastuca. Blokiranje EGR resio sam proble.

Nakon testa, uradjeno je ciscenje EGR, ali sad nema trzanja, ali cini mi se da bas odmah ne odreaguje na gas na istim obrtajima, kao da secunu saceka...

 

Meni stoji izmedju 5,1 i 5,3 gradske voznje, sa povremenim cedjenjem.... Gde sipas gorivo?

 

 

Jeeste, fabrika rekla da po gradu trosi ~7.5l,  a tebi trosi 5... Ja da sam neki ku... u fiatu, zaposlio bi te kao test vozaca.  :laughing: 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svi su oni amateri, sad će Dovla sa domaćim.

Nemojte da brkate grad i otvoreno u gradu Beogradu. I meni na obilaznici ili delu ibarske ili autoputem troši pet (5) litara (kad me niko ne nervira).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sada ce tema postati zanimljiva.... :D

Najjace i meni omiljene teme na forumu: potrosnja, cipovanje i moj apsolutni favorit - benzinci vs dizelasi :laughing: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Ispod sedam kome trosi 1.9 MJ, znali koji motor je u njemu, jel siguran...

 

Meni je 1.9 (74kw) multijet u puntu trosio 5,6l po gradu (cep-cep), dok mi trenutno alfa 1.9 (85kw) po gradu trosi oko 8l...

 

Meni je 1.9 (88KW), nemoze ispod 7...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pre par dana sam i ja blokirao EGR na Libri 1.9jtd.

Razlog blokiranja je to sto mi je auto gubio snagu (poceo je pre nekih 10-tak dana), odnosno nije imao snagu na niskim obrtajima sve do 2500, posle je poceo lepo da vuce.

Tesko je krenuo iz mesta (na semaforu prvih 4-5 metara jedva da ubrza), sa drugm brzinom jedva da sam mogao da idem pri niskim obrtajima.

Kada je auto jos u pokretu, ali ide sporo, npr kada predjem preko lezeceg, nisam mogao da produzim u drugoj, tako da sam stalno morao u prvu da ubacim.

Na uzbrdicama jedva da sam mogao da pokrenem auto, morao sam da pumpam gas bas ludacki da bi mogao da krenem iz mesta.

Kada sam stavio novi lim, otkrio sam da je stari bio nekada isto zapusen, ali je pregoreo u medjuvremenu pa se opet stvorila perfektna rupa u starom limu. Ocistio sam usisnu i egr od gareza i stavo novi lim.

Sada auto ide normalno, lepo krece iz mesta, a bas osecam razliku u smislu da mnogo bolje vuce.

Sto se tice dima iz auspuha, skoro da ga nema (ni ranije ga nije bilo).

Kakva ce biti sada potrosnja, ne znam, ostaje da pratim vremenom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

evo da ja javim svoja iskustva...danas ociscen egr ventil,bio masan ko djavo...i sve super kad ja krenem da vozim ono auto nema snage da krene normalno,nabijem gas ono nista do 2500 obrtaja...onda podivlja ali i dimi ko traktor...pre ciscenja je slabo vukao ali nije bas tako,sta se moglo dogoditi da je sad tako skrnav :) sutra ce biti zatvoren pa javljam utiske...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Može danima da izbacuje staru garež. Vozajte auto neko vreme dok se ne slegnu utisci. Može lako da se desi da prestane da dimi kad izbaci svo đubre iz auspuha.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

@igor

Meni nije jasno kako imas tako malu potrosnju.

Meni u gradu trosi 7.8 l.

Imao sam blokiran EGR jer je izmedju 1800-2000 obrtaja kada se lagano vozi na vrhu gasa, auto znao da zastuca. Blokiranje EGR resio sam proble.

Nakon testa, uradjeno je ciscenje EGR, ali sad nema trzanja, ali cini mi se da bas odmah ne odreaguje na gas na istim obrtajima, kao da secunu saceka...

 

Meni stoji izmedju 5,1 i 5,3 gradske voznje, sa povremenim cedjenjem.... Gde sipas gorivo?

 

 

Jeeste, fabrika rekla da po gradu trosi ~7.5l,  a tebi trosi 5... Ja da sam neki ku... u fiatu, zaposlio bi te kao test vozaca.  :laughing: 

 

 

Naravno, uvek diskusija kad se pomenu teme potrosnje i prednosti/mana dizelasa/benzinaca :D

Ali opet, ja svom bord-u verujem, uostalom znam i koliko sipam tako da  :cheers:

Share this post


Link to post
Share on other sites

evo da javim utiske...egr zatvoren pre 2 dana.odmah je prestao da dimi,lepo vuce,nema problema sa temperaturom...nije zatvoren na onom manjem crevu sto ide od klapne nego na onom sa donje strane,tako majstor napravio iako je ovo teza varijanta jer je morao egr da skida...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zasto jednostavno, kad moze komplikovano...

Share this post


Link to post
Share on other sites

upravo tako...nisam mu nista hteo pametovati,ipak je on majstor :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Covek kuca radni sat, ja bi skinuo izduvnu granu pa zavario direktno na njoj otvor za egr,sto je sigurno sigurno je   :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

heheheh u pravu si...samo sto kod mog majstora nema radni sat,naplatio mi jednu crvenu za zatvaranje...jos si ispeko ruke jer nije hteo da ceka da se malo motor ohladi :)))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...