igor0511 2823 Posted May 26, 2013 To je isto kao što je moj drugar stavio limčić od konzerve Coca-Cole i kaže da mu je neko skinuo Sreća pa nije nigde zaglavilo u motoru ili oštetilo nešto(valjda) Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted May 26, 2013 JTD sve sagori. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2823 Posted May 26, 2013 Ovo je bila Marea TD, ali opet izgleda da dobro vari i nema problema sa stomakom Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5905 Posted May 26, 2013 Ovde su ti delici bukvalno samo spali dole i ostali gde jesu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiloshBg 954 Posted May 26, 2013 Ispod sedam kome trosi 1.9 MJ, znali koji motor je u njemu, jel siguran... Meni je 1.9 (74kw) multijet u puntu trosio 5,6l po gradu (cep-cep), dok mi trenutno alfa 1.9 (85kw) po gradu trosi oko 8l... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17442 Posted May 27, 2013 @igorMeni nije jasno kako imas tako malu potrosnju. A za blokiranje EGR - kakva crna kantica od Selenie i slicni limcici debljine hartije... Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor1970 0 Posted May 27, 2013 Možda zatreba info, ja sam zatvorio sa prohromskom pločom debljine 3 mm.Sutra šaljem slike.pozdrav, Quote Share this post Link to post Share on other sites
malinovic 0 Posted May 27, 2013 @igorMeni nije jasno kako imas tako malu potrosnju.Meni u gradu trosi 7.8 l.Imao sam blokiran EGR jer je izmedju 1800-2000 obrtaja kada se lagano vozi na vrhu gasa, auto znao da zastuca. Blokiranje EGR resio sam proble.Nakon testa, uradjeno je ciscenje EGR, ali sad nema trzanja, ali cini mi se da bas odmah ne odreaguje na gas na istim obrtajima, kao da secunu saceka... Meni stoji izmedju 5,1 i 5,3 gradske voznje, sa povremenim cedjenjem.... Gde sipas gorivo? Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor1970 0 Posted May 27, 2013 Evo slike za pravljenje poklopca EGR-a. pozdrav, Quote Share this post Link to post Share on other sites
batana 0 Posted May 27, 2013 @malinovicGorivo sipam na MOL pumpama. Nije do goriva, mada ni 120 konja ne moze da se napoji sa 5-6 litara u gradu..... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MiloshBg 954 Posted May 27, 2013 @igorMeni nije jasno kako imas tako malu potrosnju.Meni u gradu trosi 7.8 l.Imao sam blokiran EGR jer je izmedju 1800-2000 obrtaja kada se lagano vozi na vrhu gasa, auto znao da zastuca. Blokiranje EGR resio sam proble.Nakon testa, uradjeno je ciscenje EGR, ali sad nema trzanja, ali cini mi se da bas odmah ne odreaguje na gas na istim obrtajima, kao da secunu saceka... Meni stoji izmedju 5,1 i 5,3 gradske voznje, sa povremenim cedjenjem.... Gde sipas gorivo? Jeeste, fabrika rekla da po gradu trosi ~7.5l, a tebi trosi 5... Ja da sam neki ku... u fiatu, zaposlio bi te kao test vozaca. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted May 27, 2013 Sada ce tema postati zanimljiva.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted May 27, 2013 Svi su oni amateri, sad će Dovla sa domaćim.Nemojte da brkate grad i otvoreno u gradu Beogradu. I meni na obilaznici ili delu ibarske ili autoputem troši pet (5) litara (kad me niko ne nervira). Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17442 Posted May 27, 2013 Sada ce tema postati zanimljiva.... Najjace i meni omiljene teme na forumu: potrosnja, cipovanje i moj apsolutni favorit - benzinci vs dizelasi . Quote Share this post Link to post Share on other sites
zucca 0 Posted May 28, 2013 Ispod sedam kome trosi 1.9 MJ, znali koji motor je u njemu, jel siguran... Meni je 1.9 (74kw) multijet u puntu trosio 5,6l po gradu (cep-cep), dok mi trenutno alfa 1.9 (85kw) po gradu trosi oko 8l... Meni je 1.9 (88KW), nemoze ispod 7... Quote Share this post Link to post Share on other sites
kozzz 16 Posted May 28, 2013 Pre par dana sam i ja blokirao EGR na Libri 1.9jtd.Razlog blokiranja je to sto mi je auto gubio snagu (poceo je pre nekih 10-tak dana), odnosno nije imao snagu na niskim obrtajima sve do 2500, posle je poceo lepo da vuce.Tesko je krenuo iz mesta (na semaforu prvih 4-5 metara jedva da ubrza), sa drugm brzinom jedva da sam mogao da idem pri niskim obrtajima.Kada je auto jos u pokretu, ali ide sporo, npr kada predjem preko lezeceg, nisam mogao da produzim u drugoj, tako da sam stalno morao u prvu da ubacim.Na uzbrdicama jedva da sam mogao da pokrenem auto, morao sam da pumpam gas bas ludacki da bi mogao da krenem iz mesta.Kada sam stavio novi lim, otkrio sam da je stari bio nekada isto zapusen, ali je pregoreo u medjuvremenu pa se opet stvorila perfektna rupa u starom limu. Ocistio sam usisnu i egr od gareza i stavo novi lim.Sada auto ide normalno, lepo krece iz mesta, a bas osecam razliku u smislu da mnogo bolje vuce.Sto se tice dima iz auspuha, skoro da ga nema (ni ranije ga nije bilo).Kakva ce biti sada potrosnja, ne znam, ostaje da pratim vremenom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
maky985 0 Posted May 29, 2013 evo da ja javim svoja iskustva...danas ociscen egr ventil,bio masan ko djavo...i sve super kad ja krenem da vozim ono auto nema snage da krene normalno,nabijem gas ono nista do 2500 obrtaja...onda podivlja ali i dimi ko traktor...pre ciscenja je slabo vukao ali nije bas tako,sta se moglo dogoditi da je sad tako skrnav sutra ce biti zatvoren pa javljam utiske... Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 613 Posted May 29, 2013 Može danima da izbacuje staru garež. Vozajte auto neko vreme dok se ne slegnu utisci. Može lako da se desi da prestane da dimi kad izbaci svo đubre iz auspuha. Quote Share this post Link to post Share on other sites
malinovic 0 Posted June 1, 2013 @igorMeni nije jasno kako imas tako malu potrosnju.Meni u gradu trosi 7.8 l.Imao sam blokiran EGR jer je izmedju 1800-2000 obrtaja kada se lagano vozi na vrhu gasa, auto znao da zastuca. Blokiranje EGR resio sam proble.Nakon testa, uradjeno je ciscenje EGR, ali sad nema trzanja, ali cini mi se da bas odmah ne odreaguje na gas na istim obrtajima, kao da secunu saceka... Meni stoji izmedju 5,1 i 5,3 gradske voznje, sa povremenim cedjenjem.... Gde sipas gorivo? Jeeste, fabrika rekla da po gradu trosi ~7.5l, a tebi trosi 5... Ja da sam neki ku... u fiatu, zaposlio bi te kao test vozaca. Naravno, uvek diskusija kad se pomenu teme potrosnje i prednosti/mana dizelasa/benzinaca Ali opet, ja svom bord-u verujem, uostalom znam i koliko sipam tako da Quote Share this post Link to post Share on other sites
maky985 0 Posted June 1, 2013 evo da javim utiske...egr zatvoren pre 2 dana.odmah je prestao da dimi,lepo vuce,nema problema sa temperaturom...nije zatvoren na onom manjem crevu sto ide od klapne nego na onom sa donje strane,tako majstor napravio iako je ovo teza varijanta jer je morao egr da skida... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17442 Posted June 2, 2013 Zasto jednostavno, kad moze komplikovano... Quote Share this post Link to post Share on other sites
maky985 0 Posted June 2, 2013 upravo tako...nisam mu nista hteo pametovati,ipak je on majstor Quote Share this post Link to post Share on other sites
SrdjanNS 0 Posted June 2, 2013 Covek kuca radni sat, ja bi skinuo izduvnu granu pa zavario direktno na njoj otvor za egr,sto je sigurno sigurno je Quote Share this post Link to post Share on other sites
maky985 0 Posted June 2, 2013 heheheh u pravu si...samo sto kod mog majstora nema radni sat,naplatio mi jednu crvenu za zatvaranje...jos si ispeko ruke jer nije hteo da ceka da se malo motor ohladi )) Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted June 2, 2013 (edited) VW malo ozbiljniji. Lepo po kataloškom broju 038131925A naručiš za par evra i zatvoriš EGR. http://www.passat3b.de/phpBB2/viewtopic.php?p=621051 Edited June 2, 2013 by ivan.ik Quote Share this post Link to post Share on other sites